Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 39618372 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. ТРОЇЦЬКА, будинок 21 |
Контактна особа: |
Юрій Давиденко +380971008123 uzkg_irpin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2022 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2023 12:27 |
Початок аукціону: | 06 січня 2023 12:27 |
Очікувана вартість: | 5 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство “Управління житлово-комунального господарства “Ірпінь” Ірпінської міської ради; Місцезнаходження Замовника: 08200, Київська область, м. Ірпінь, вул. Троїцька, 21; Код ЄДРПОУ: 39618372; IBAN № UA 593226690000026006300879239 Головне управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк», МФО 322669. Відповідно до частини 3 статті 27 Закону розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2022 14:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2022 14:14 |
Додаток 3 (Дог) (ДС)23.docx | |
29 грудня 2022 14:14 |
Оголошення (ДС)23.docx | |
29 грудня 2022 14:14 |
Додаток 2 (ДС)23.docx | |
29 грудня 2022 14:14 |
Додаток 1 КВ (ДС)23.docx | |
29 грудня 2022 14:14 |
ТД (ДС)23.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-25-000002 ● 843bd30b82cb4d97855da6f5a6c9aac0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу
Північного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2023 № 25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2022-12-29-007384-a 29.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-26 15:14:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 34920000-2– Дорожнє обладнання (дорожня сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування (насипом) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-29-007384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-31 17:27:32
Щодо надання пояснень на ID моніторинг: (UA-M-2023-01-25-000002) ДАСУ від 25.01.2023 року
Щодо надання пояснень на ID моніторинг: (UA-M-2023-01-25-000002) ДАСУ від 25.01.2023 року
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2023 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «А.Т. СМАРТ ТРЕЙДИНГ» |
5 197 500,00
UAH з ПДВ
|
5 197 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
5 729 400,00
UAH з ПДВ
|
5 670 891,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «А.Т. СМАРТ ТРЕЙДИНГ» #38960764 |
Відхилено |
5 197 500,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2023 19:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" #40227262 |
Переможець |
5 670 891,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2023 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 17:46
|
Скан ДУ № 1 на розірвання.PDF | укладений |
03 лютого 2023 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 17:53
|
Скан Додатків до Дог (ДС).PDF | укладений |
31 січня 2023 17:52
|
Скан Дог (ДС).PDF | укладений |
31 січня 2023 17:52
|