Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування протипожежного обладнання та цілодобового спостереження за станом протипожежної сигналізації
Очікувана вартість
91 200,00 UAH
UA-2022-12-29-007190-a ● b3d13ae5f8a8407a9e55723ef5ec7604
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470133 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 26/4 |
Контактна особа: |
Науменко Марина Григорівна 380442355089 lesia.makoshko@shev.kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2022 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 91 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 456,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 послуга
Послуги з технічного обслуговування протипожежного обладнання та цілодобового спостереження за станом протипожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2023 08:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2023 08:52 |
ТО пож сигн спостер БІБЛ 2023 (нова редакція).doc | |
16 січня 2023 15:05 |
таблиця змін.doc | |
16 січня 2023 15:05 |
Проєкт договору (нова редакція).doc | |
16 січня 2023 15:05 |
ТО пож сигн спостер БІБЛ 2023 (нова редакція).doc | |
29 грудня 2022 14:05 |
1. Тендер ТО пож сигн спостер БІБЛ 2023.doc | |
29 грудня 2022 14:05 |
2. Проєкт договору_ТО пож сигн спост БІБЛ 2023.doc |
18 січня 2023 08:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
18 січня 2023 08:52 |
ТО пож сигн спостер БІБЛ 2023 (нова редакція).doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
16 січня 2023 15:05 |
таблиця змін.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
16 січня 2023 15:05 |
Проєкт договору (нова редакція).doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
16 січня 2023 15:05 |
ТО пож сигн спостер БІБЛ 2023 (нова редакція).doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
29 грудня 2022 14:05 |
1. Тендер ТО пож сигн спостер БІБЛ 2023.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
29 грудня 2022 14:05 |
2. Проєкт договору_ТО пож сигн спост БІБЛ 2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 17 січня 2023 11:44
Дата відповіді: 17 січня 2023 16:39
Підскажіть, то для забезпечення надання послуг зі спостереження за системою протипожежної сигналізації , Замовник сам буде закупляти все ж таки комунікатори для підключення на пульт централізованого спостереження?
Відповідь: У зв’язку з тим, що Управління не має на балансі комутаторів для виведення сигналів на пульт, а також в штаті Управління відсутні спеціалісти, які можуть кваліфіковано визначити технічні характеристики для закупівлі даного обладнання, та враховуючи проведення аналогічної закупівлі в попередні роки (Виконавці послуг з цілодобового спостереження за станом протипожежної сигналізації забезпечували обладнанням – комутаторами - для виведення сигналів на пульт, яке конкретний виконавець вважав необхідним для належного ведення спостереження з урахуванням власного наявного обладнання. Обладнання встановлювалось на строк дії договору і демонтувалось після закінчення договору), в тендерній документації і був прописаний пункт 6.2. додатку 1.
За вимогою Антимонопольного комітету пункт 6.2. додатку 1 тендерної документації було видалено. Враховуючи те, що на сьогоднішній день Управління не має необхідного обладнання для ведення спостереження (комутаторів), і закупівля його не планувалася на 2023 рік, а винайти кошти на закупівлю комутаторів складно, зважаючи на обмеження фінансування у 2023 році у зв’язку з воєнним станом, Управління сподівається, що переможець даної закупівлі буде в змозі тимчасово, впродовж дії договору, встановити своє обладнання для виведення сигналів на пульт. В іншому разі Управління буде змушене скасувати дану закупівлю та підготувати нову з новим предметом закупівлі.
За вимогою Антимонопольного комітету пункт 6.2. додатку 1 тендерної документації було видалено. Враховуючи те, що на сьогоднішній день Управління не має необхідного обладнання для ведення спостереження (комутаторів), і закупівля його не планувалася на 2023 рік, а винайти кошти на закупівлю комутаторів складно, зважаючи на обмеження фінансування у 2023 році у зв’язку з воєнним станом, Управління сподівається, що переможець даної закупівлі буде в змозі тимчасово, впродовж дії договору, встановити своє обладнання для виведення сигналів на пульт. В іншому разі Управління буде змушене скасувати дану закупівлю та підготувати нову з новим предметом закупівлі.
дискримінація
Дата подання: 17 січня 2023 11:56
Дата відповіді: 18 січня 2023 08:53
Вимога щодо "Спостереження за об’єктом здійснювати виключно за допомогою встановлених технічних засобів пожежної сигналізації шляхом передачі сигналу на пульт централізованого пожежного спостереження. Для підтвердження наявності сертифікованого пульта централізованого спостереження надати копію сертифікату відповідності на ПЦС та копію видаткової накладної на придбання.". Це пряме порушення чинного законодавства, учасник може мати в оренді пульт, може мати договір надання послуг з іншою компанією, а Ви вимагаєте саме мати увласності пульт. Це є дискримінацією, та обмеження кола потенційних учасників. Просимо виправити дану вимогу, або будемо змушені подати вимогу в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: пункт видалено
комутатори
Дата подання: 18 січня 2023 11:18
Дата відповіді: 19 січня 2023 14:28
На сьогоднішній день комутатори МЦА-GSM вартують приблизн 5000 грн, тобто на 17 об"єктів потрібно витратити 85000 грн, то що тоді залишається на надання послуг на цілий рік?? Просимо провести окрему закупку на комутатори, бо на сьогоднішній день значно зросли ціни на обладнання і не кожен учасник може їх дозволити купити за свій кошт!
Відповідь: Управління культури не має необхідного обладнання для ведення спостереження (комутаторів), і закупівля його не планувалася на 2023 рік, а винайти кошти на закупівлю комутаторів складно, зважаючи на обмеження фінансування у 2023 році у зв’язку з воєнним станом. Управління сподівається, що у закупівлі приймуть участь учасники, які будуть в змозі тимчасово, впродовж дії договору, встановити своє обладнання для виведення сигналів на пульт. В іншому разі Управління буде змушене скасувати дану закупівлю та підготувати нову з новим предметом закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-29-007190-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 19 січня 2023 22:40
Не зрозумілі відповіді на запитання, які показують повний не професіоналізм відповідальної особи за пожежну безпеку на обєктів(ах) на несерйозне відношення Замовника щодо вимог дотримання Закону України "Про пожежну безпеку" та чинний ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту"
Шановний Замовнику читаючи ваші попередні відповідні на питання потенційних Учасників процедури закупівлі, що Управління культури не має необхідного обладнання для ведення спостереження (комутаторів), і закупівля його не планувалася на 2023 рік, а винайти кошти на закупівлю комутаторів складно, зважаючи на обмеження фінансування у 2023 році у зв’язку з воєнним станом. Управління сподівається, що у закупівлі приймуть участь учасники, які будуть в змозі тимчасово, впродовж дії договору, встановити своє обладнання для виведення сигналів на пульт. В іншому разі Управління буде змушене скасувати дану закупівлю та підготувати нову з новим предметом закупівлі, хочеться вас допомогти та пожаліти, але є одне велике але!!!!
Ніхто з потенційних Учасників не винен в тому, що та організація, яка вам раніше, коли був інший спокійний час, з точки зору відсутності війни, виконала (розробила) вам робочий проект на дані системи протипожежного захисту м'ягко кажучи далекі, а іншими словами "некомпетентні", які не відповідають чинному законодавству України, а саме Додатку И чинного ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" в якому чітко "чорним по-білому" зазначено:
п.И.1.2 Для перевірки відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія з представників замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається замовником робіт.
п.И.2 При перевірці відповідності СПЗ комісія перевіряє:
п.И.2.3 Проходження сигналів пожежної тривоги та сигналів про несправність від об’єкта спостерігання до ЦПТС пультової організації.
п.И.2.4 Результати роботи комісії за відсутності порушень оформляються актом підтвердження відповідності, який розробляється за формою И.1 або И.2 монтувальною або налагоджувальною організацією.
Так от Шановний Замовнику, у нас виникає низка питань до вас:
1. Чи здавалася дана система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в експлуатацію, згідно вимог чинного законодавства України.
2. При здачі системи в експлуатацію монтувальною організацією "обов'язково" перевіряється проходження проходження сигналі на ПЦС пультової організації, відповідно до п.И.2.3 ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту"
3. Взагалі як в такому громадському об'єкті, в центрі столиці експлуатувалася система з порушеннями вимог чинного законодавства України. Як ви собі дозволяєте порушувати чинне законодавство України щодо дотримання пожежних норм? Як це взагалі може бути? Яким чином обслуговуюча організація проводила якісне технічне обслуговування до цього часу? Адже проходження сигналу на ПЦС на об'єктах такого призначення як у вас є "обов'язковим".
4. Чому до цього часу обслуговуюча організація, яка має(мала) відповідну Ліцензію не склала відповідний акт перевірки і не довела до Вас, як до Замовника послуг наявність суттєвих відхилень від норм, щодо забезпечення пожежних норм на об'єктах?
І останнє Шановний Замовник не знання Законів України не звільняє від відповідальності, на майбутнє будете більш ретельніше вибирати організацію(організації) яка проводить технічне обслуговування і інші види робіт протипожежного призначення, в тому числі і проектування(розробку робочого проекту).
А також не перекладайте свої фінансові зобов'язані на Учасників процедури закупівлі. Технічне обслуговування систем протипожежного захисту не передбачає придбання обладнання та матеріалів, а передбачає лише обслуговування вже змонтованого обладнання та відповідно системи вцілому, відповідно до регламентів робіт Технічного обслуговування систем протипожежного призначення.
Відмініть вашу незрозумілу закупівлю, яка відповідно до рішення колегії АМКУ оголошена зі значною кількістю порушень вимог чинного законодавства України, оголосіть спочатку тендер на придбання обладнання, яке необхідне, а потім оголошуйте закупівлю на технічне обслуговування вашої(ваших) системи!!!
І насамкінець, цікаво, яким чином через бухгалтерію державної установи буде проведене придбання комутаторів МЦА-GSM??? Як благодійний внесок? Ми впевненні ніхто з Учасників не хоче отримати додаткові фінансові витрати, а тим паче додаткові проблеми з Фіскальною службою України, адже купівля обладнання, це вже інший договір і інший ДК.
Сподіваємось на здоровий глузд у вирішенні проблеми даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Ніхто з потенційних Учасників не винен в тому, що та організація, яка вам раніше, коли був інший спокійний час, з точки зору відсутності війни, виконала (розробила) вам робочий проект на дані системи протипожежного захисту м'ягко кажучи далекі, а іншими словами "некомпетентні", які не відповідають чинному законодавству України, а саме Додатку И чинного ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" в якому чітко "чорним по-білому" зазначено:
п.И.1.2 Для перевірки відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія з представників замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається замовником робіт.
п.И.2 При перевірці відповідності СПЗ комісія перевіряє:
п.И.2.3 Проходження сигналів пожежної тривоги та сигналів про несправність від об’єкта спостерігання до ЦПТС пультової організації.
п.И.2.4 Результати роботи комісії за відсутності порушень оформляються актом підтвердження відповідності, який розробляється за формою И.1 або И.2 монтувальною або налагоджувальною організацією.
Так от Шановний Замовнику, у нас виникає низка питань до вас:
1. Чи здавалася дана система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в експлуатацію, згідно вимог чинного законодавства України.
2. При здачі системи в експлуатацію монтувальною організацією "обов'язково" перевіряється проходження проходження сигналі на ПЦС пультової організації, відповідно до п.И.2.3 ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту"
3. Взагалі як в такому громадському об'єкті, в центрі столиці експлуатувалася система з порушеннями вимог чинного законодавства України. Як ви собі дозволяєте порушувати чинне законодавство України щодо дотримання пожежних норм? Як це взагалі може бути? Яким чином обслуговуюча організація проводила якісне технічне обслуговування до цього часу? Адже проходження сигналу на ПЦС на об'єктах такого призначення як у вас є "обов'язковим".
4. Чому до цього часу обслуговуюча організація, яка має(мала) відповідну Ліцензію не склала відповідний акт перевірки і не довела до Вас, як до Замовника послуг наявність суттєвих відхилень від норм, щодо забезпечення пожежних норм на об'єктах?
І останнє Шановний Замовник не знання Законів України не звільняє від відповідальності, на майбутнє будете більш ретельніше вибирати організацію(організації) яка проводить технічне обслуговування і інші види робіт протипожежного призначення, в тому числі і проектування(розробку робочого проекту).
А також не перекладайте свої фінансові зобов'язані на Учасників процедури закупівлі. Технічне обслуговування систем протипожежного захисту не передбачає придбання обладнання та матеріалів, а передбачає лише обслуговування вже змонтованого обладнання та відповідно системи вцілому, відповідно до регламентів робіт Технічного обслуговування систем протипожежного призначення.
Відмініть вашу незрозумілу закупівлю, яка відповідно до рішення колегії АМКУ оголошена зі значною кількістю порушень вимог чинного законодавства України, оголосіть спочатку тендер на придбання обладнання, яке необхідне, а потім оголошуйте закупівлю на технічне обслуговування вашої(ваших) системи!!!
І насамкінець, цікаво, яким чином через бухгалтерію державної установи буде проведене придбання комутаторів МЦА-GSM??? Як благодійний внесок? Ми впевненні ніхто з Учасників не хоче отримати додаткові фінансові витрати, а тим паче додаткові проблеми з Фіскальною службою України, адже купівля обладнання, це вже інший договір і інший ДК.
Сподіваємось на здоровий глузд у вирішенні проблеми даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2023 11:48
відповідь на подану вимогу
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-12-29-007190-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 02 січня 2023 20:57
Дата подання: 02 січня 2023 20:57
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг
Послуги з технічного обслуговування протипожежного обладнання та цілодобового спостереження за станом протипожежної сигналізації
У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 січня 2023 13:53
Рішення від 04.01.2023 № 96.pdf
Дата публікації: 04 січня 2023 13:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.01.2023 № 359.pdf
Дата публікації: 11 січня 2023 16:17
Рішення від 11.01.2023 № 359.pdf
Дата публікації: 12 січня 2023 12:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 359 -р/пк-пз від 11.01.2023 року в Управлінні культури Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації виникла необхідність, внести зміни до тендерної документації на закупівлю : «код ДК 021:2015 – 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів».
Уповноважена особа вирішила:
Внести зміни на підставі рішення органу оскарження до тендерної документації на закупівлю «код ДК 021:2015 – 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)»
1. Викласти тендерну документацію у новій редакції додатково до початкової редакції тендерної документації та зазначити зміни до тендерної документації в окремому документі;
2. Оприлюднити тендерну документацію у новій редакції та зміни до тендерної документації в окремому документі, відповідно до вимог абз.4 п.51 «Особливостей»
Дата виконання рішення замовником: 17 січня 2023 16:03
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 20 січня 2023 11:52 |
Кінець періоду оскарження: | 31 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 31 січня 2023 00:03 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з тим, що надання Послуг з технічного обслуговування протипожежного обладнання та цілодобового спостереження за станом протипожежної сигналізації почнеться не з 01 січня 2023 року, у зв’язку з переглядом технічних вимог закупівлі, обсяг видатків на здійснення закупівлі скоротився. |
Документи:
20 січня 2023 11:51
|
Електронний підпис |
20 січня 2023 11:49
|
protokol6.pdf |