Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Риба, ракоподібні та продукція водного господарства
Очікувана вартість
211 000,00 UAH
UA-2022-12-29-006063-a ● 6997cc2547e240719f5b6f86f99ecb8c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) №73 "ЧЕРВОНА КВІТОЧКА" КОМБІНОВАНОГО ТИПУ |
Код ЄДРПОУ: | 30462105 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., м. Кіровоград, провул. Кінний, 3 |
Контактна особа: |
Людмила Годована +380986298588 chervona_kvitochka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2022 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2023 11:47 |
Початок аукціону: | 06 січня 2023 11:47 |
Очікувана вартість: | 211 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 055,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03310000-5: Риба, ракоподібні та продукція водного господарства
хек с/м, скумбрія с/м
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
хек с/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, пров. Кінний, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03310000-5 — Риба, ракоподібні та продукція водного господарства
300 кілограм
скумбрія с/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, пров. Кінний, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03310000-5 — Риба, ракоподібні та продукція водного господарства
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2022 13:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2022 13:14 |
риба.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимог
Дата подання: 02 січня 2023 21:43
Дата відповіді: 03 січня 2023 10:39
Шановний замовнику! просимо переглянути Вашу вимогу , щодо наявності працівників у ФОП. Оскільки дана Вимога порушує Права Потенційних Учасників закупівлі,і є абсолютно дискримінаційною
Згідно чинного законодавства Фізична Особа -Підприємець не зобов'язаний наймати працівників.А цивільно-правові договори за своєю юридичною силою не відрізняються від трудових договорів
А якщо ви боїтеся що ФОП який самостійно веде веде свою трудову діяльність , ви можете вимагати гарантійний лист про те, що такий Фоп Гарантує у разі підписання договору, належні поставки товару. і Що відсутність найманих працівників не призведе до зривання поставок.... Крім того Вимагати підтвердження надання послуг перевезення, копіями платіжних документів теж порушує закон про банківську та комерційну таємницю. Жоден резидент не зобов 'язаний вам надавати дану інформацію. І це ніяк не може бути причиною дискваліфікації. У разі не задоволення наших вимог, ми будемо змушені звернутися за роз'ясненням правомірності Ваших дій до контролюючих органів у справах Державних закупівель!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Таким чином, законодавець у вищенаведеній нормі чинного законодавства чітко передбачив право Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, законодавець передбачив не просто наявність найманих працівників у Учасника, а ще й тих хто має відповідний досвід роботи в даній сфері.
Вимога щодо наявності в учасника найманих працівників обумовлена бажанням Замовника, не обмежити коло учасників, а лише не допустити зриву поставок продукції до навчальних закладів та належного виконання договірних зобов’язань. Жоден гарантійний лист, який пропонує Учасник, не забезпечить безперебійне постачання товару та належне виконання договору.
Таким чином, Замовник діє виключно в правовому полі і жодним чином не порушує права потенційних Учасників.
Стосовно вимоги щодо підтвердження надання послуг перевезення (додаток 3 п.1.3 тендерної документації), копіями платіжних документів, яка на думку Учасника порушує закон про банківську та комерційну таємницю.
В даному випадку Замовник фізично не може порушити нормативний акт зазначений Учасником по причинні відсутності такого закону.
Поняття банківської таємниці визначено ч. 1 ст. 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність», а саме банківська таємниця це інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку в процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банком. Тобто банківську таємницю не може розкривати фінансова установа в якій обслуговується Учасник, а Замовник вимагає платіжні доручення безпосередньо від учасника. Таким чином, дана вимога жодним чином не порушує вищевказану норму чинного законодавства.
Крім того, якщо в складі своєї пропозиції Учасник надає договір з надання транспортних послуг, в якому чітко зазначена щомісячна сума за користування даними послугами, то надання відповідних платіжних доручень буде підтвердження дійсності такого договору і жодним чином не порушить банківську таємницю.
Дана вимога обумовлена лише бажанням Замовника уберегтися від надання Учасниками фіктивних договорів, які укладені лише на папері і жодної оплати по даним договорам не здійснюється.
Таким чином, якщо Учасник дійсно уклав договір з надання транспортних послуг і добросовісно виконує взяті на себе зобов’язання, то для такого учасника не складе жодної проблеми надати відповідні платіжні доручення. Звісно Учасники, які уклали фіктивні договори про надання транспортних послуг і по яким жодної оплати не здійснювалося не зможуть взяти участь у даній закупівлі, але це вже питання не до Замовника, а до правоохоронних органів.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає вимогу Учасника не обґрунтованою та безпідставною, а тому дана вимога не підлягає задоволенню.
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Таким чином, законодавець у вищенаведеній нормі чинного законодавства чітко передбачив право Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, законодавець передбачив не просто наявність найманих працівників у Учасника, а ще й тих хто має відповідний досвід роботи в даній сфері.
Вимога щодо наявності в учасника найманих працівників обумовлена бажанням Замовника, не обмежити коло учасників, а лише не допустити зриву поставок продукції до навчальних закладів та належного виконання договірних зобов’язань. Жоден гарантійний лист, який пропонує Учасник, не забезпечить безперебійне постачання товару та належне виконання договору.
Таким чином, Замовник діє виключно в правовому полі і жодним чином не порушує права потенційних Учасників.
Стосовно вимоги щодо підтвердження надання послуг перевезення (додаток 3 п.1.3 тендерної документації), копіями платіжних документів, яка на думку Учасника порушує закон про банківську та комерційну таємницю.
В даному випадку Замовник фізично не може порушити нормативний акт зазначений Учасником по причинні відсутності такого закону.
Поняття банківської таємниці визначено ч. 1 ст. 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність», а саме банківська таємниця це інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку в процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банком. Тобто банківську таємницю не може розкривати фінансова установа в якій обслуговується Учасник, а Замовник вимагає платіжні доручення безпосередньо від учасника. Таким чином, дана вимога жодним чином не порушує вищевказану норму чинного законодавства.
Крім того, якщо в складі своєї пропозиції Учасник надає договір з надання транспортних послуг, в якому чітко зазначена щомісячна сума за користування даними послугами, то надання відповідних платіжних доручень буде підтвердження дійсності такого договору і жодним чином не порушить банківську таємницю.
Дана вимога обумовлена лише бажанням Замовника уберегтися від надання Учасниками фіктивних договорів, які укладені лише на папері і жодної оплати по даним договорам не здійснюється.
Таким чином, якщо Учасник дійсно уклав договір з надання транспортних послуг і добросовісно виконує взяті на себе зобов’язання, то для такого учасника не складе жодної проблеми надати відповідні платіжні доручення. Звісно Учасники, які уклали фіктивні договори про надання транспортних послуг і по яким жодної оплати не здійснювалося не зможуть взяти участь у даній закупівлі, але це вже питання не до Замовника, а до правоохоронних органів.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає вимогу Учасника не обґрунтованою та безпідставною, а тому дана вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2023 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Шаповалов Микола Олександрович |
181 500,00
UAH з ПДВ
|
181 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МПС-С" |
196 000,00
UAH з ПДВ
|
196 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шаповалов Микола Олександрович #2442212215 |
Переможець |
181 500,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2023 18:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:59
|
риба.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 20:19
|
34-67412,50.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 20:18
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 15:44
|
34-181500.pdf | укладений |
24 січня 2023 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |