Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код згідно ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» - 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (НК 024:2019: 11239 Підгузник для дорослих; НК 024:2019: 35008 Дитячий підгузник)
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2022-12-29-001478-a 53db7bdd6f274788a915110465525144
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бачинська Надія Ігорівна

380414342138 bookkeeper_cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38455891
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Контактна особа: Бачинська Надія Ігорівна
380414342138
bookkeeper_cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2022 09:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 січня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2023 00:00
Початок аукціону: 06 січня 2023 12:16
Початок аукціону: 06 січня 2023 12:16
Очікувана вартість: 1 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4200 штуки
Підгузки для дорослих, розмір ХS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Бердичів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
2940 штуки
Підгузки для дорослих, розмір S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Бердичів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
14280 штуки
Підгузки для дорослих, розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Бердичів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
21840 штуки
Підгузки для дорослих, розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Бердичів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
14280 штуки
Підгузки для дорослих, розмір ХL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Бердичів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
1260 штуки
Підгузки дитячі, розмір №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Бердичів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
2520 штуки
Підгузки дитячі, розмір №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Бердичів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
8400 штуки
Підгузки дитячі, розмір №6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Бердичів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2022 09:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 грудня 2022 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2022 09:56
оголошення підгузки.PDF
29 грудня 2022 09:56
додаток 1 підгузки.PDF
29 грудня 2022 09:56
додаток 2 підгузки.PDF
29 грудня 2022 09:55
додаток 4 підгузки.PDF
29 грудня 2022 09:55
додаток 3 підгузки.PDF
29 грудня 2022 09:53
ТД підгузки особливості.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-12-29-001478-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ", Код ЄДРПОУ:43052921
Дата подання: 31 грудня 2022 16:43
формат документації
Шановні!
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо викласти документацію в форматі .doc, (текстового редактора).
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 січня 2023 11:16
Уповноважена особа КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ доводить до Вашого відома, що тендерна документація по даній закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12 жовтня 2022 року, а також не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи те, що Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію та додатки до неї, замовником розміщена тендерна документація у машинозчитувальному форматі «.pdf.». Отже замовником не порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2022-12-29-001478-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ", Код ЄДРПОУ:43052921
Дата подання: 31 грудня 2022 16:53
дискримінаційна вимога
Шановні!
Вимога надати "оригінал листа виробника" являється дискримінаційною, на що неодноразово вказував Антимонопольний комітет України! Вимагаємо убрати дискримінаційну вимогу!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 січня 2023 11:17
Уповноважена особа КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ доводить до Вашого відома, що надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
Номер вимоги: UA-2022-12-29-001478-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КАЛІНІНА МАРИНА ВЛАДИСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:3244204664
Дата подання: 02 січня 2023 15:39
дискримінаційні вимоги
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» (надалі – Закон) Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частинами 3 і 4 ст. 23 Закону встановлено, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Ознайомившись із тендерною документацією, зокрема з Додатком 3 до тендерної документації (Технічні вимоги), Вами по позиціях 3,4,5 встановлено технічне завдання до предмету закупівлі, а саме:
-повинні бути виготовлені з гіпоалергенних матеріалів
-повинні мати анатомічну форму
-зовнішня поверхня має бути вологонепроникною
-два поглинаючі вкладиші анатомічної форми з целюлозної пульпи з суперабсорбентом з паро проникаючим прошарком
-розподільчий шар (EDS) або аналог
-ізолюючий панопроникний шар по всій поверхні підгузка
-еластична гумка в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)
-4 еластичні подвійні застібки-липучки для багаторазового закріплювання і відкріплювання в будь-якому місці підгузка без ризику розриву зовнішнього шару
-повинні мати вологонепроникні бар’єри для попередження протікання
-повинна бути система нейтралізації запаху
-бокові поверхні повинні бути з нетканого тонкого матеріалу з повітро- і паро проникністю
-еластичні елементи елементи не повинні містити латексу.
П.10. Додатку 3 до тендендерної документації передбачено наступне:
«на підтвердження інформації про відповідність запропонованого товару технічним, якісним характеристикам Учасник у складі тендерної пропозиції додатково повинен надати підтверджувальні документи : технічні характеристики (паспорт або карту технічних даних) завірені печаткою виробника або уповноваженого представництва виробника в Україні.»
П.11 Додатку 3 до тендерної документації передбачено:
«Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати як вираз «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками….»
Провівши порівняльну характеристику властивостей підгузників для дорослих серед виробників та торгових марок на підставі технічних даних виробників, було встановлено, що більшість підгузників відповідають зазначеним вимогам Замовника. Але враховуючи ту обставину, що на даний час існує значна кількість торгових марок та виробників підгузників для дорослих – кожен виробник продукції намагається надати своєму товару якісь особливі, нестандартні якості. Останні можуть бути як важливими, так і такими, що особливо не впливають на основні характеристики товару. Тому, конкуренція виробників зосереджується не тільки на ціні, а й на цих особливих якостях товару.
Тому, вказана вимога щодо наявності «еластичної вставки на поясі спереду та ззаду підгузка», а також два поглинаючі вкладиші анатомічної форми з целюлозної пульпи і є тими «особливими», але не вирішальними якістями товару, які притаманні лише підгузникам для дорослих торгової марки «SENI».
Так, у Додатку 3 Вами не вказано конкретної назви торгової марки та/або виробника підгузників, проте вказані критерії позиціонуються як перевага в підгузниках для дорослих саме торгової марки «SENI».
Встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Вами порушено право учасників, бо позбавляє можливості учасників запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим, але не можуть бути ідентичними, тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
П.11 Додатку 3 до тендерної документації передбачено наступне:
«…На підтвердження еквівалентності надати порівняльну таблицю, а також письмове підтвердження виробника цього еквіваленту щодо повної відповідності медико-технічним вимогам предмету закупівлі зазначеному замовником у тендерній документації.»
Враховуючи те, що виробником багатьох підгузників є іноземна компанія, замовник даною вимогою позбавляє потенційних учасників можливості брати участь у закупівлі, оскільки не усі виробники приймають запити у електронному вигляді, а направлення оригіналу запиту та очікування відповіді від замовника значно перевищує строк подання пропозиції, в зв’язку із чим дана вимога є дискримінаційною.
Вимога замовника про надання порівняльної таблиці і є тією гарантією та достатньою умовою для підтвердження повної відповідності товару, що не дискримінує учасників і у той же час надає повну інформацію про товар, що пропонується учасником. Учасник приймає та розуміє відповідальність за надання неправдивої інформації у складі пропозиції, в зв’язку із чим у замовника немає підстав сумніватись у правдивості наданої інформації у складі пропозиції, а тому вимога про надання технічних характеристик (паспорт або карту технічних даних) завірених саме печаткою виробника або уповноваженого представництва виробника в Україні (п.10 Додатку 3 до тендерної документації)а не учасником, є також дискримінаційною, оскільки на виготовлення документів (технічних характеристик по окремим позиціям) щодо відповідності запропонованого товару абсолютно усім вимогам замовника, які притаманні не усім підгузникам або можуть бути не викладеними окремим пунктом у вже наявних документах та потребують на вимогу замовника окремого викладення у даному документі, учаснику необхідно надати запит виробнику, а після отримання відповіді на запит, необхідно здійснити офіційний переклад документа, що потребує часу значно більше, ніж визначено для подання учасником пропозиції.
Додатком 3 до тендерної документації в частині технічних вимог до позиції 4 вказано замовником обхват талії 100-150 см, що також відповідає одному-єдиному виду товару - Seni Super Plus (Сени Супер Плюс), при цьому замовником не вказана альтернатива та діапазон обхвату талії, окрім чітко визначеного, що позбавляє можливості учасників приймати участь у даній закупівлі з будь-яким іншим товаром, окрім вказаного вище.
П.2 Додатку 3 до тендерної документації передбачено наступне:
«Для підтвердження якості товару учасник повинен надати: -з метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару, чи товару з непідтвердженим походженням Учасник повинен надати оригінал листа виробника скріплений підписом та печаткою (представництва, філії виробника – якщо їх повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки Учасником товару , який є предметом процедури закупівлі, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією учасника….»
Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб’єктами господарювання, безпосередньо пов’язаними з такими виробниками (офіційними представництвами), особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту, оскільки жодних інших статусів надавача даного документу (дистриб’ютор, дилер, тощо) замовником не визначено.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, коло потенційних учасників у даній закупівлі замовник суттєво звузив низкою вимог, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі та підлягають викладенню у новій редакції замовником, який дотримується чинного законодавства.
Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачений ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зауважимо, що технічні вимоги, викладені Вами в додатку 3, розроблені під обмежене коло учасників, а в частині позицій 3,4,5 – навіть під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1)добросовісна конкуренція серед учасників;
2)максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4)недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6)запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на вищевикладене
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до Додатку 3 тендерної документації щодо закупівлі товарів через систему електронних закупівель PROZORRO та усунути вимоги, які є дискримінаційними і не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в закупівлі. В іншому випадку, ми змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 січня 2023 15:15
Шановний Учасник, предмет закупівлі «Код згідно ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» - 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (НК 024:2019: 11239 Підгузник для дорослих; НК 024:2019: 35008 Дитячий підгузник)» буде забезпечувати потребу осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення підгузками згідно «Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами», затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 р. № 1301.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто, «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі і не є дискримінаційними.
Щодо ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
Однією із вимог до технічних характеристик підгузків для дорослих є «Еластична гумка в поясі з переду і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)».
Згідно п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля).
Така вимога визначена для зручності пацієнтів (інвалідів та важкохворих, лежачих) для, яких саме і проводиться дана закупівля. Технічні умови та характеристики підгузок розроблені Замовником для забезпечення догляду за особами із середнім і важким нетриманням сечі, для малорухомих і лежачих пацієнтів. Досвід роботи із пацієнтами довів, що саме такі технічні характеристики підгузок (еластична гумка забезпечує повне прилягання до тіла пацієнта підгузка, що призводить до максимального комфорту наших пацієнтів, та для його ефективного використання, а також дотримання ергономічності тіла пацієнта) не мають взагалі ніяких нарікань і скарг від наших пацієнтів, на відмінну від інших Технічних умов та характеристик, при яких були постійні проблеми та скарги по використанню підгузків!!!!. Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Наголушеємо, що ми зобов’язані забезпечити потреби своїх пацієнтів продукцією яка найбільш підходить для таких хворих. Підгузки покликані полегшити життя пацієнту!!!!
Щодо вимоги у Додатку № 3 до тендерної документації в частині технічних вимог до позиції 4, вказано обхват талії 100-150 см.
Повідомляємо, що згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання робіт, надання послуги (послуг).
2. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватись фізичними особами, технічні специфікації повинні складатись з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
Стаття 23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» зазначає, що особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) зобов’язана брати участь у виборі та погоджувати призначення конкретних допоміжних засобів реабілітації, медичних виробів, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації.
Даний Закон покладає на медичні заклади обов’язок забезпечити потреби пацієнтів засобами реабілітації, які найбільш враховують їх потреби та покращують якість життя. А тому, технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі сформовані з урахуванням потреб конкретних підопічних нашого закладу (осіб з інвалідністю) та залежать від діагнозу та стану. Таким чином, ми діємо в межах норм чинного законодавства та сумлінно виконуємо свій обов’язок щодо забезпечення потреб осіб з інвалідністю.
Дана позиція не відповідає одному виду товару. На ринку України є аналоги підгузків з даним обхватом талії. На підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі і не є дискримінаційними.

Документи подані скаржником

02 січня 2023 15:39
вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 січня 2023 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ДЕБЕГ ЕНТЕРПРАЙЗІЗ» 1 125 537,00
UAH з ПДВ
1 125 537,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "СИЛКА ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" 1 347 675,00
UAH з ПДВ
1 347 675,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 січня 2023 22:37
Електронний підпис
05 січня 2023 22:35
Наказ на директора.PDF
05 січня 2023 22:35
КТД Хеппи с печатью.pdf
05 січня 2023 22:35
ЕДРПОУ (1).PDF
05 січня 2023 22:35
Статут Дебег(ост.ст).PDF
05 січня 2023 22:35
Статут Дебег(1 ст.).PDF
05 січня 2023 22:35
Гарантійний лист.pdf
05 січня 2023 22:35
Витяг ПДВ.PDF
05 січня 2023 22:35
дебег.pdf
05 січня 2023 22:35
ЕДРПОУ (2).PDF

Публічні документи

12 січня 2023 21:20
Електронний підпис
12 січня 2023 18:18
Довідка.zip
12 січня 2023 18:17
3. Листи, довідки.pdf
12 січня 2023 18:17
2. _Н. Паспорт, код.pdf
12 січня 2023 18:17
1. _Н. ВИПИСКА З ЄДР.pdf
05 січня 2023 20:22
Електронний підпис
05 січня 2023 20:00
Виписка банк.pdf
05 січня 2023 19:25
15 додаток 3 підгузки.pdf
05 січня 2023 19:25
5. Платіжка.pdf
05 січня 2023 19:25
11. КТД SUPER SENI.pdf
05 січня 2023 19:25
6. Виписка.pdf
05 січня 2023 19:25
2. _Н. Паспорт, код.pdf
05 січня 2023 19:25
13. Листи, довідки.pdf
05 січня 2023 19:25
4. лист відгук Силка.pdf
05 січня 2023 19:25
10. КТД HAPPY.pdf
05 січня 2023 19:25
3571053724-2021-12-19--2021-12-31.Html
05 січня 2023 19:25
7. Лист виробника.pdf
05 січня 2023 19:25
14 .Сертифікат.pdf
05 січня 2023 19:25
1. _Н. ВИПИСКА З ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ДЕБЕГ ЕНТЕРПРАЙЗІЗ»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "СИЛКА ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ДЕБЕГ ЕНТЕРПРАЙЗІЗ»
#22801723
Відхилено 1 125 537,00
UAH з ПДВ
10 січня 2023 11:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 січня 2023 10:15
ФОП "СИЛКА ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ"
#3187222434
Переможець 1 347 675,00
UAH з ПДВ
12 січня 2023 12:00

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: a) не дійсний сертифікат відповідності b) не надана інформація про аналогічні договори c) не надана копія аналогічного договору d) не наданий відгук від замовника e) не надана виписка або платіжка, яка свідчить по оплату по аналогічному договору. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – a) додаток 3 тендерної документації b) п. 1.1. додаток 1 тендерної документації c) п. 1.2. додаток 1 тендерної документації d) п. 1.3. додаток 1 тендерної документації e) п. 1.4. додаток 1 тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: a) чинний сертифікат відповідності на запропонований товар b) Інформацію, виконану у вигляді довідки за встановленою формою c) Копію аналогічного договору щодо постачання товару аналогічного предмету закупівлі d) Копію відгуку від замовника із позитивним характером e) Копію виписки (чи платіжки) із банківського рахунку, що підтверджує факт оплати за результатом чи в процесі виконання умов аналогічного договору

Документи

10 січня 2023 11:05
Електронний підпис
10 січня 2023 11:03
відхилення дебег.PDF

Документи

12 січня 2023 11:59
Електронний підпис
12 січня 2023 11:59
підгузки перемож.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2023 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СИЛКА ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ"
#3187222434
1 347 675,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 січня 2023 11:59
Електронний підпис
12 січня 2023 11:59
підгузки перемож.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2023 11:54
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2023 09:44
підгузки ду 2 зміна ціни.PDF зміни до договору
01 червня 2023 09:41
підгузки ду 1 зняття.PDF зміни до договору
01 червня 2023 09:41
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 09:53
дог підгузки силка.PDF укладений
18 січня 2023 09:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Підгузки для дорослих, розмір ХS 4200 штуки 24,35
UAH
Підгузки для дорослих, розмір S 2940 штуки 15,93
UAH
Підгузки для дорослих, розмір М 14280 штуки 19,07
UAH
Підгузки для дорослих, розмір L 21840 штуки 21,52
UAH
Підгузки для дорослих, розмір ХL 14280 штуки 22,77
UAH
Підгузки дитячі, розмір №3 1260 штуки 8,32
UAH
Підгузки дитячі, розмір №5 2520 штуки 10,33
UAH
Підгузки дитячі, розмір №6 8400 штуки 11,26
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Номер договору про закупівлю: 17-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1, 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Підгузки для дорослих, розмір ХS 3980 штуки 25,80
UAH
Підгузки для дорослих, розмір S 2790 штуки 16,85
UAH
Підгузки для дорослих, розмір М 13485 штуки 20,16
UAH
Підгузки для дорослих, розмір L 20595 штуки 22,75
UAH
Підгузки для дорослих, розмір ХL 13473 штуки 24,06
UAH
Підгузки дитячі, розмір №3 1297 штуки 8,83
UAH
Підгузки дитячі, розмір №5 2436 штуки 11,02
UAH
Підгузки дитячі, розмір №6 7992 штуки 11,90
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 347 674,66
UAH