Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та спорту Козятинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26031191 |
Місцезнаходження: | 22100, Україна , Вінницька обл., м. Козятин, вул. Незалежності, 57 |
Контактна особа: |
Анастасія Жарська +380434220223 osvita@komr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2022 09:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 576 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5% жиру фасоване) Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями UA-P-2022-12-29-000194-a Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 576000,00 гривень Закупівля товару: «ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5% жиру фасоване) (далі – Товар) проводиться за процедурою відкритих торгів з особливостями, КЕКВ 2230 - Продукти харчування. Розмір бюджетного призначення: 576000,00 гривень Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: придбання молока здійснюється для забезпечення безперебійної роботи закладів дошкільної освіти, забезпечення потреб Замовника у закупівлі Молока для належної організації харчування в закладах освіти громади у 2023 році. Відповідно до рішення Козятинської міської ради Вінницької області від 24.12.2021 р. № 730-VІІІ «Про затвердження Програми «Дитяче харчування в закладах освіти Козятинської міської територіальної громади» на 2022-2025 роки», », постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах (зі змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2012 №865-р «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення дітей високоякісними продуктами харчування вітчизняного виробництва». Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: Розрахунок здійснений на підставі фактичних показників минулого бюджетного року, з урахуванням індексу споживчих цін, запланованих поточних завдань та у межах затверджених орієнтовних обсягів фінансування на 2023 рік Очікуваний обсяг закупівлі Товару: ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5% жиру фасоване - 18000 кг Очікувана вартість предмета закупівлі Товару: 576000,00 грн (пятсот сімдесят шість тисяч гривень, 00 коп.) Період поставки Товару: до 31 грудня 2023 року. Місце поставки Товару:Заклади Управління освіти та спорту Козятинської міської ради, Україна, 22100, Вінницька обл., місто Козятин. № п/п Назва навчального закладу Адреса 1. Заклад дошкільної освіти № 1 вул. Мічуріна,17 2. Заклад дошкільної освіти № 2 вул. Підгорбунського, 18 3. Заклад дошкільної освіти № 3 вул. Валдаєвська, 24 4. Заклад дошкільної освіти № 4 вул. Героїв Майдану, 8 5 Заклад дошкільної освіти № 5 вул.8-ма Гвардійська, 67 6 Заклад дошкільної освіти № 6 вул.Героїв Майдану, 29 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Товар, що закуповується, повинен відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару. Якість Товару : Продукція, що буде поставлятись згідно з договором повинна відповідати ДСТУ, які встановлені для відповідного виду продукції. закупівлі договору.
ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5% жиру фасоване)
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:
відкриті торги з особливостями UA-P-2022-12-29-000194-a
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
576000,00 гривень
Закупівля товару: «ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5% жиру фасоване) (далі – Товар) проводиться за процедурою відкритих торгів з особливостями, КЕКВ 2230 - Продукти харчування.
Розмір бюджетного призначення: 576000,00 гривень
Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: придбання молока здійснюється для забезпечення безперебійної роботи закладів дошкільної освіти, забезпечення потреб Замовника у закупівлі Молока для належної організації харчування в закладах освіти громади у 2023 році. Відповідно до рішення Козятинської міської ради Вінницької області від 24.12.2021 р. № 730-VІІІ «Про затвердження Програми «Дитяче харчування в закладах освіти Козятинської міської територіальної громади» на 2022-2025 роки», », постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах (зі змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2012 №865-р «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення дітей високоякісними продуктами харчування вітчизняного виробництва».
Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: Розрахунок здійснений на підставі фактичних показників минулого бюджетного року, з урахуванням індексу споживчих цін, запланованих поточних завдань та у межах затверджених орієнтовних обсягів фінансування на 2023 рік
Очікуваний обсяг закупівлі Товару: ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5% жиру фасоване - 18000 кг
Очікувана вартість предмета закупівлі Товару: 576000,00 грн (пятсот сімдесят шість тисяч гривень, 00 коп.)
Період поставки Товару: до 31 грудня 2023 року.
Місце поставки Товару:Заклади Управління освіти та спорту Козятинської міської ради,
Україна, 22100, Вінницька обл., місто Козятин.
№ п/п Назва навчального закладу Адреса
1. Заклад дошкільної освіти № 1 вул. Мічуріна,17
2. Заклад дошкільної освіти № 2 вул. Підгорбунського, 18
3. Заклад дошкільної освіти № 3 вул. Валдаєвська, 24
4. Заклад дошкільної освіти № 4 вул. Героїв Майдану, 8
5 Заклад дошкільної освіти № 5 вул.8-ма Гвардійська, 67
6 Заклад дошкільної освіти № 6 вул.Героїв Майдану, 29
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Товар, що закуповується, повинен відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару.
Якість Товару : Продукція, що буде поставлятись згідно з договором повинна відповідати ДСТУ, які встановлені для відповідного виду продукції. закупівлі договору.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2022 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2022 09:11 |
ТД МОЛОКО 2023.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
540 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" #31259168 |
Переможець |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2023 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 17:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 17:28
|
масло 001.jpg | зміни до договору |
02 січня 2024 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2023 10:16
|
3 001.jpg | зміни до договору |
16 травня 2023 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 09:54
|
Документ 2.pdf | укладений |
19 січня 2023 09:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |