Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт рентгенологічного відділення (із встановленням комп’ютерного томографу) КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «3-Я МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» за адресою: площа Слави,2, Полтава, Полтавська область»
Очікувана вартість
4 719 000,00 UAH
UA-2022-12-29-000381-a ● 410a147dc19a444199bb8b9e94939bb7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ''3-Я МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01111581 |
Вебсайт: | http://3mkl.poltava.ua |
Місцезнаходження: | 36005, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, площа Слави, буд. 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Боровко +380532512307 3mkl.poltava@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2022 08:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2023 08:31 |
Початок аукціону: | 09 січня 2023 15:27 |
Початок аукціону: | 09 січня 2023 15:27 |
Очікувана вартість: | 4 719 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 595,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321, |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 23595 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт рентгенологічного відділення (із встановленням комп’ютерного томографу) КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «3-Я МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» за адресою: площа Слави,2, Полтава, Полтавська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36005, Україна, Полтавська область, м. Полтава, площа Слави, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники
Дата подання: 29 грудня 2022 17:13
Дата відповіді: 31 грудня 2022 12:07
На кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Чи є виконанням вищезазначеної умови - це надання на кожного працівника наказ про прийняття на роботу, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до п. 3 Додатку 2 Тендерної документації до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Замовник навів приклади підтверджуючих документів, а саме штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ. Зазначене вище свідчить про встановлення невичерпного переліку документів яким Учасник може підтвердити можливість використання праці такого працівника учасником. Надання наказу про прийняття на роботу також свідчить про вище зазначене, відповідно є належним виконанням вищезазначеної умови.
Акт огляду об'єкта
Дата подання: 29 грудня 2022 18:15
Дата відповіді: 31 грудня 2022 12:18
Шановний замовник, у вимогах тендерної документації Вами було зазначено, що обов’язковим є ознайомлення з об'єктом, саме в період уточнення. Хочемо зазначити, що огляд об'єкта, саме в період уточнення, а не до подання пропозиції учасником є дискримінаційною вимогою. Просимо внести зміни до тендерної документації. Інакше будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до Додатку 1 Тендерної документації зазначено, що відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану Учасники в період уточнень повинні здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим наданням в складі пропозиції акту огляду завіреного Представником Учасника й Замовника. Обстеження об'єкта (планові та позапланові) і моніторинг окремих показників його технічного стану є елементами нагляду, які визначають (за потреби, і прогнозують) технічний стан об'єкта. Ці дані відповідно до ДБН В.1.2-ХХ є інформаційною базою для формування раціонального складу і термінів виконання заходів з догляду за об'єктом, якими підтримують його експлуатаційну придатність (технічне обслуговування, капітальні ремонти, реставрація), пристосовують до зміни умов використання (реконструкція, технічне переоснащення) або припиняють експлуатацію (кон сервація, ліквідація). Шляхом обстеження встановлюють і оцінюють технічний стан конструктивної системи об'єкта (будівельних конструкцій та основ), інженерних систем та прилеглого середовища.
При обстеженні та оцінюванні технічного стану конструктивної системи об'єкта беруться до уваги:
а) вимоги до експлуатаційних властивостей конструкцій об'єкта і фактичний рівень придатності їх технічного стану для забезпечення механічного опору та стійкості.
За потреби, обумовленої технічним завданням на обстеження, беруться до уваги також власти вості конструкцій, які забезпечують їх відповідність іншим вимогам "Технічного регламенту” (див. 1.2);
б) наявність негативного впливу Інженерних систем та/або виробничих умов на будівельні конструкції та основи;
в) взаємний вплив об'єкта та навколишнього природного і техногенного середовища;
г) виявлені несанкціоновані зміни будівельних конструкцій або інженерних систем, не перед бачені проектною документацією.
Ваше твердження щодо дискримінації вимог не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущенні. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме в період уточнень, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до оголошення в цій частині. Дякуємо за запитання!
При обстеженні та оцінюванні технічного стану конструктивної системи об'єкта беруться до уваги:
а) вимоги до експлуатаційних властивостей конструкцій об'єкта і фактичний рівень придатності їх технічного стану для забезпечення механічного опору та стійкості.
За потреби, обумовленої технічним завданням на обстеження, беруться до уваги також власти вості конструкцій, які забезпечують їх відповідність іншим вимогам "Технічного регламенту” (див. 1.2);
б) наявність негативного впливу Інженерних систем та/або виробничих умов на будівельні конструкції та основи;
в) взаємний вплив об'єкта та навколишнього природного і техногенного середовища;
г) виявлені несанкціоновані зміни будівельних конструкцій або інженерних систем, не перед бачені проектною документацією.
Ваше твердження щодо дискримінації вимог не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущенні. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме в період уточнень, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до оголошення в цій частині. Дякуємо за запитання!
Сертифікати - дискримінація
Дата подання: 29 грудня 2022 18:36
Дата відповіді: 31 грудня 2022 12:19
Згідно ТД замовник вимагає сертифікат, який підтверджує проходження керівником учасника навчання згідно у відповідності з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018, ISO 19011:2018; та підтвердження кваліфікації «Внутрішній аудитор системи менеджменту якості» з свідоцтвом про нотифікацію підтверджуючий, що система менеджменту якості Учасника перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ІSО 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», сертифікату ISO 9001: 2015 ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» зі сферою сертифікації монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; покриття підлоги й облицювання стін; інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.; організація будівництва будівель; будівництво житлових і нежитлових будівель; малярні роботи та скління; штукатурні роботи; виробництво металевих дверей і вікон; інші будівельно-монтажні роботи. Що це взагалі за вимога до учасників, і як це впливає на якість виконання робіт? Яким нормативно-правовим актом передбачена дана вимога? Для чого директору (керівнику) ставати якимось аудитором? Якщо учасник проходить оцінку якості роботи свого підприємства залучаються відповідні оргазації, які мають повноваження на проведення такої оцінки якості, і в них є дані аудитори! До чого тут директор чи взагалі працівники учасника? У цьому стандарті надано настанови щодо проведення аудитів систем управління, зокрема принципів проведення аудитів, керування програмою аудиту та проведення аудитів систем управління, а також настанови щодо оцінювання компетентності осіб, залучених до процесу аудиту. Ці заходи стосуються особи (осіб), яка (-і) керує (-ють) програмою аудиту, аудиторів і груп аудиту. Цей стандарт застосовний до всіх організацій, у яких є потреба у плануванні та проведенні внутрішніх або зовнішніх аудитів систем управління чи керуванні програмою аудиту. Просимо внести зміни та видалити дану вимогу, не прописуйте абсурдні вимоги до учасників, та не створюйте дискримінаційних умов для участі. Якщо ви не видалите дану вимогу ми будемо оскаржувати в АМКУ, та захищати свої інтереси в інших інстанціях, аудит процедур закупівель (моніторниг) ще ніхто не відміняв.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше твердження щодо дискримінаційних вимог та суттєвого обмеження кола учасників не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущенні. Отримати сертифікат може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів" ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) та прагне виконувати роботи належної якості. Тим більше, наявність сертифікату якості на підприємстві сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Сертифікат, який підтверджує проходження керівником учасника навчання згідно ISO 9001: 2015 та підтвердження кваліфікації «Внутрішній аудитор системи менеджменту якості»– не є дискримінаційною, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. З огляду на специфіку робітна об'єкті з підвищеною небезпекою (медичний заклад), де високе накопичування людей, замовник вважаємо, що керівник виконавця повинен гарантувати якість наданих послуг та відповідно повинен мати знання необхідні знання (у сфері менеджменту якості) та відповідно належним чином організовувати належну якісну та безпечну роботу працівників (з використанням сучасних методик та методів організації діяльності). Наявність базових навичок з організації менеджменту є необхідним необхідних для якісного проведення робіт (ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі») та правильних і швидких дій у разі виникнення небезпеки.. Відповідно до п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до п.14 рекомендацій АМКУ від 23.07.2021 № 18-рк замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Звертаємо Вашу увагу на рішення АМКУ від 20.10.2020 по справі № UA-2020-09-25-011823-a.a1. Колегія АМКУ у п.3 зазначила наступне: «У зв’язку з цим, твердження Підприємства в цій частині є безпідставними, такими, що не відповідають вимогам законодавства, та зводяться лише до того, що у Підприємства відсутні копії сертифікатів, які вимагаються умовами Документації. Скаржник не довів та документально не підтвердив, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Відтак, Ваша думка щодо незаконності включення даної вимоги є хибна та повністю спростовується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.10.2020 по справі № UA-2020-09-25-011823-a.a1. Не вбачаємо жодних перешкод в отриманні Вами документу, що передбачений вимогами тендерної документації. Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до оголошення в цій частині. Дякуємо за запитання.
Сертифікати
Дата подання: 30 грудня 2022 10:45
Дата відповіді: 31 грудня 2022 12:20
Замовник ставить вимогу, надати скан-копію сертифікату ISO 9001: 2015, ДСТУ ISO 9001: 2015 та лист-пояснення дій для перевірки чинності сертифікатів. Поясніть, що саме повинен містити зазначений лист -пояснення, чи потрібен він взагалі якщо надається сертифікат?
Відповідь: Шановний учаснику, зазначаємо, що лист-пояснення дій для перевірки чинності сертифікатів повинен містити покроковий опис перевірки чинності сертифікатів. Документи ISO видаються в різних системах сертифікації. Єдиної бази таких документів немає. З метою встановлення достовірності, чинності сертифікату дана вимога й встановлена. Відповідно до Тендерної документації Учасники повинні надати всі документи, інформацію зазначені в документації до закупівлі.
Технічна специфікація
Дата подання: 02 січня 2023 14:08
Дата відповіді: 03 січня 2023 08:38
У Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» висунуто вимогу, що надаються договірна ціна та її складові «…які розраховані відповідно до кошторисних норм України згідно «Настанови з визначення вартості будівництва», в тому числі: тарифна сiтка для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 165,58 люд.год та розрядi робiт 3,8 -14350,00 грн.».
Згідно підрозділу «Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» «НАСТАНОВИ З ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»: п.5.3. «… Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення…».
Тобто визначення та врахування у тендерній пропозиції величини середньомісячної заробітної плати, яку планується отримувати на об’єкті будівництва є правом учасника, Замовник не має права встановлювати для Учасника процедури закупівлі рівень заробітної плати, який буде використовано при розрахунку договірної ціни. Прошу Вас виключити вимогу щодо рівня заробітної плати в розмірі 14350,00грн. з Тендерної документації, як таку що не відповідає чинному законодавству.
Ст.22 Закону «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» встановлює, що «У тендерній документації зазначаються такі відомості: …інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону». Рівень заробітної плати не є технічною, якісною або кількісною характеристикою предмету закупівлі і відповідно не може бути критерієм, який встановлює Замовник для Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Повідомляємо що Вимоги в частині кошторисної документації сформовані ВИКЛЮЧНО на підставі показників кошторисної документації яка пройшла експертизу й отримала позитивний експертний звіт. З метою унеможливлення безпідставного заниження, завищення вартісних показників, депінгування ціни що тягне за собою негативні наслідки, дана Вимога й встановлена, повністю у відповідності з кошторисною документацією яка отримала позитивний експертний звіт.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-12-29-000381-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ОТЕКО", Код ЄДРПОУ:41418687
Дата подання: 17 січня 2023 16:35
Дата подання: 17 січня 2023 16:35
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 січня 2023 16:29
рішення від 19.01.2023 № 651.pdf
Дата публікації: 19 січня 2023 16:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.01.2023 № 947.pdf
Дата публікації: 27 січня 2023 11:48
рішення від 26.01.2023 № 947.pdf
Дата публікації: 31 січня 2023 14:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2023 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОТЕКО" |
4 341 244,73
UAH з ПДВ
|
4 341 244,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" |
4 716 973,98
UAH з ПДВ
|
4 716 973,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОТЕКО" #41418687 |
Відхилено |
4 341 244,73
UAH з ПДВ
|
12 січня 2023 09:08
|
|
ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" #38975278 |
Переможець |
4 716 973,98
UAH з ПДВ
|
16 січня 2023 10:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2023 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2024 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 14:02
|
49.pdf | укладений |
02 лютого 2023 14:02
|