Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Марина Тищенко +380444612959 maryna.tyshchenko@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2022 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2023 14:07 |
Початок аукціону: | 30 січня 2023 14:07 |
Очікувана вартість: | 59 894 866,39 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 898 422,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.7 та п.8 Розділу І. Загальні положення та у додатку №8 цієї тендерної документації. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції наведені в додатку №8 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 299474.33 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.9 Розділу І. Загальні положення та у додатку 8.1 до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами акта виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2023 10:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 10:53 |
ТД_22П-159_Облаштування Комишнянського ГКР (оновлена).docx | |
24 січня 2023 10:53 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
19 січня 2023 10:57 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
19 січня 2023 10:39 |
Додаток 3 Технічні вимоги.7z | |
13 січня 2023 11:16 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
13 січня 2023 11:16 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
11 січня 2023 10:28 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
03 січня 2023 11:34 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
28 грудня 2022 15:22 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
28 грудня 2022 15:22 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 01.01.22.xlsx | |
28 грудня 2022 15:22 |
Додаток 4 Проєкт договору.doc | |
28 грудня 2022 15:22 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Додатку № 2.1 до Тендерної документації («Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій») пунктом 6 обумовлено: «Інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару/робіт/послуг заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає п ідписаний та
заповнений ін формацією про запропонований ним предмет закупівлі додаток №3 до тендерної документації за формою цього додатку зі всіма його складовими (з архіву
«Додаток 3. Технічні вимоги» до ТД - Додаток 3, Додаток 3.1, Додаток 3.2, Додаток 3.4)».
За п. 5 (абзац 3) Розділу ІІІ Тендерної документації (нової редакції): « У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва після такого посилання слід вважати в наявності вираз
«або еквівалент» .
Згідно ч. 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено:
«3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".»
З метою дотримання принципів публічної закупівлі, обумовлених ст. 5 Закону щодо:
- добросовісної конкуренції серед учасників (п.1 ч.1);
- відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель (п.2 ч.1);
- неди скримін ації учасників та рівне ставлення до них (п.4 ч.1).
ВИМАГАЄМО
внести наступні зміни до Тендерної документації та її окремі додатки:
1) у Додатку № 3 передбачити обов’язок Учасників зазначати у Додатку № 3.2:
- еквівалентне обладнання у колонці «Примітки» навпроти тих позицій колонки
«Найменування», де є зазначення посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва тощо;
- розкривати у колонці «Примітки» Додатку № 3.2 усі ті значення технічних та якісних характеристик еквівалентного обладнання, що передбачені у колонці
«Найменування» відповідного обладнання, взамін якого пропонується це еквівалентне обладнання.
2) у відповідному Розділі Тендерної документації та/або у відповідному її додатку (на розсуд Замовника):
- обумовити, що пропонування Учасником еквівалентного обладнання, що має відмінні технічні та якісні характеристики, від тих, що вказані для обладнання у колонці «Найменування», або часткове зазначення або незазначення хоч однієї із таких технічних/якісних характеристик обумовлюватиме невідповідність тендерної пропозиції даного Учасника вимогам тендерної документації щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та відхилення такої тендерної пропозиції на етапі «кваліфікації».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-20-000004 ● 9b3b94eabb444e6fb4ee1ae0e7db5f3a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2023 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2022-12-28-011931-a 28.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-22 11:51:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг виконнання робіт з облаштування Комишнянського ГКР, підключення свердловин Комишнянського родовища з оптимізацією схеми збору та підготовки газу (монтаж КВПіА та мереж електропостачання), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-28-011931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-23 12:38:56
Відповідь на запит ДАСУ
Відповідь на запит ДАСУ за процедурою закупівлі 22П-159_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування Комишнянського ГКР. Підключення свердловин Комишнянського родовища з оптимізацією схеми збору та підготовки газу (монтаж КВПіА та мереж електропостачання)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2023 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАФТОХІМСПЕЦМОНТАЖ" |
54 700 000,00
UAH з ПДВ
|
54 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" |
59 400 000,00
UAH з ПДВ
|
59 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАФТОХІМСПЕЦМОНТАЖ" #37475676 |
Відхилено |
54 700 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2023 10:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 лютого 2023 15:43
|
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" #38781431 |
Переможець |
59 400 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2024 14:08
|
ДУ№1 НГХС №356_23.pdf | зміни до договору |
11 січня 2024 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 15:05
|
Договір з ТОВ НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС 159.pdf | укладений |
26 квітня 2023 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 356/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |