Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 72720000-3 Послуги у сфері глобальних мереж (послуги розміщення в хмарному середовищі)
Очікувана вартість
1 470 600,00 UAH
UA-2022-12-28-010753-a ● 8be0a4044b754ff5bfef209aaa3cf1e5
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Вебсайт: | http://vodokanal.kiev.ua/ua |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
Контактна особа: |
Бойко Інна Гаврилівна 380442801536 igboiko@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Для створення центру обробки даних, у якому повинні розгортатися інформаційні системи ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Товариство), з 2018 по 2022 рік були укладені договори, а саме: від 12.06.2018 №10/18-06, від 20.06.2019 № 961/23/16-19, від 20.01.2020 №20/23/16-20, від 22.02.2021 №303/23/16-21 та від 04.01.2022 №1/23/16-22 на послуги розміщення в хмарному середовищі за кодом згідно ДК 021:2015 – 72720000-3 Послуги у сфері глобальних мереж (послуги розміщення в хмарному середовищі) з Товариством з обмеженою відповідальністю «ГІГАКЛАУД».
В межах зазначених договорів Товариство отримує в користування обчислювальні ресурси та ресурси зберігання даних у віртуальній хмарі, які необхідні для розміщення та обробки даних, а саме розміщення білінгової системи для здійснення нарахування фізичним та юридичним особам, модулю аналітики, а також інших сервісів. Обчислювальні ресурси та ресурси зберігання даних у віртуальній хмарі, що надаються в оренду, створюються у системі хмарних обчислень ТОВ «ГІГАКЛАУД», яка успішно пройшла атестацію на відповідність вимогам Комплексної Системи Захисту Інформації (КСЗІ) і має відповідний експертний висновок та діючий атестат відповідності. Таким чином інформаційно-телекомунікаційна система, на базі якої надаються послуги, забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів системи технічного захисту інформації України.
Протягом дії наведених договорів фахівцями ПрАТ «АК «Київводоканал» спільно з фахівцями ТОВ «ГІГАКЛАУД» проведений значний обсяг робіт по розгортанню інформаційних систем, що забезпечують функціонування системи нарахування за надані послуги водопостачання та водовідведення у місті Києві, проведенню їх дослідної експлуатації, оптимізації та налаштування інфраструктури з урахуванням специфіки роботи систем, а саме:
- створені віртуальні машини, встановлені операційні системи, налаштований мережевий зв’язок та розгорнуте програмне забезпечення інформаційних систем;
- проведений комплекс тестувань інформаційних систем, який дозволив оптимізувати налаштування інформаційних систем під необхідне навантаження;
- побудовано систему моніторингу та сповіщення для різних рівнів підтримки, налаштована система розмежування доступу;
- проведено дослідну експлуатацію інформаційних систем та виконано їх впровадження з реальним навантаженням (користувачами) з постійною підтримкою та корегуванням налаштувань в реальному часі для уникнення перебоїв у роботі систем.
На теперішній час в інформаційних системах, що розгорнуті на потужностях ТОВ «ГІГАКЛАУД», працює близько 20 сервісів, що забезпечують цілодобове функціонування бізнес-процесів Товариства, а також зареєстровано понад 100 активних користувачів. Доступ до білінгової системи надається як співробітникам Товариства, так і зовнішнім користувачам – операторам call-центру та Комунального концерну «Центр комунального сервісу».
Зміна постачальника послуг з розміщення інформаційних систем Товариства в хмарному середовищі призведе до необхідності міграції сервісів, проведення їх додаткової дослідної експлуатації та робіт з налаштування всіх інформаційних систем, що призведе до непрогнозованих простоїв сервісів, які мають бути доступними користувачам в режимі 24/7/365. Окрім цього, на період міграції будуть призупинені процеси розробки та тестування нового функціоналу, що постійно проводяться без зупинки надання сервісів.
Надання зазначених послуг іншим виконавцем в умовах дефіциту часу, оскільки системи/сервіси, а також канали передачі даних вже побудовані і впроваджені в експлуатацію, а перерви в їх працездатності в умовах воєнного стану є неприпустимими, буде вимагати залучення додаткових ресурсів, персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг, може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням систем/сервісів.
Зміна постачальника послуг з розміщення інформаційних систем Товариства в хмарному середовищі призведе до:
- значної перерви у повноцінному використанні білінгового програмного забезпечення, неможливості проведення розрахунків, оперативного корегування профілів абонентів, значних витрат ресурсів та часу на перенесення інфраструктури;
- затримки у процесі розробки та тестування нового функціоналу інформаційних систем;
- можливого виникнення несумісності та/або проблем технічного характеру, пов’язаних з впровадженням, експлуатацією та обслуговуванням інформаційних систем у новій інфраструктурі, що може призвести до блокування роботи щодо нарахувань за послуги з водопостачання та водовідведення;
- додаткових витрат на технічну реалізацію процесу міграції.
Таким чином, враховуючи необхідність безперервного отримання послуг, що унеможливлює використання технічних засобів інших контрагентів, існує потреба у придбані послуг з розміщення в хмарному середовищі, а саме, надання в розпорядження Замовнику частини ресурсів інфраструктури, що розміщується на майданчику Виконавця – саме у ТОВ «ГІГАКЛАУД» терміном на 12 календарних місяців 2023 року.
Таким чином, закупівлю послуг розміщення в хмарному середовищі, визначеної за предметом закупівлі згідно з ДК 021:2015: 72720000-3 Послуги у сфері глобальних мереж (послуги розміщення в хмарному середовищі), ПрАТ «АК «Київводоканал» може здійснити, застосувавши лише переговорну процедуру закупівлі на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням очікуваної вартості предмета закупівлі, керуючись пунктом 2 частини першої статті 3 Закону.
В межах зазначених договорів Товариство отримує в користування обчислювальні ресурси та ресурси зберігання даних у віртуальній хмарі, які необхідні для розміщення та обробки даних, а саме розміщення білінгової системи для здійснення нарахування фізичним та юридичним особам, модулю аналітики, а також інших сервісів. Обчислювальні ресурси та ресурси зберігання даних у віртуальній хмарі, що надаються в оренду, створюються у системі хмарних обчислень ТОВ «ГІГАКЛАУД», яка успішно пройшла атестацію на відповідність вимогам Комплексної Системи Захисту Інформації (КСЗІ) і має відповідний експертний висновок та діючий атестат відповідності. Таким чином інформаційно-телекомунікаційна система, на базі якої надаються послуги, забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів системи технічного захисту інформації України.
Протягом дії наведених договорів фахівцями ПрАТ «АК «Київводоканал» спільно з фахівцями ТОВ «ГІГАКЛАУД» проведений значний обсяг робіт по розгортанню інформаційних систем, що забезпечують функціонування системи нарахування за надані послуги водопостачання та водовідведення у місті Києві, проведенню їх дослідної експлуатації, оптимізації та налаштування інфраструктури з урахуванням специфіки роботи систем, а саме:
- створені віртуальні машини, встановлені операційні системи, налаштований мережевий зв’язок та розгорнуте програмне забезпечення інформаційних систем;
- проведений комплекс тестувань інформаційних систем, який дозволив оптимізувати налаштування інформаційних систем під необхідне навантаження;
- побудовано систему моніторингу та сповіщення для різних рівнів підтримки, налаштована система розмежування доступу;
- проведено дослідну експлуатацію інформаційних систем та виконано їх впровадження з реальним навантаженням (користувачами) з постійною підтримкою та корегуванням налаштувань в реальному часі для уникнення перебоїв у роботі систем.
На теперішній час в інформаційних системах, що розгорнуті на потужностях ТОВ «ГІГАКЛАУД», працює близько 20 сервісів, що забезпечують цілодобове функціонування бізнес-процесів Товариства, а також зареєстровано понад 100 активних користувачів. Доступ до білінгової системи надається як співробітникам Товариства, так і зовнішнім користувачам – операторам call-центру та Комунального концерну «Центр комунального сервісу».
Зміна постачальника послуг з розміщення інформаційних систем Товариства в хмарному середовищі призведе до необхідності міграції сервісів, проведення їх додаткової дослідної експлуатації та робіт з налаштування всіх інформаційних систем, що призведе до непрогнозованих простоїв сервісів, які мають бути доступними користувачам в режимі 24/7/365. Окрім цього, на період міграції будуть призупинені процеси розробки та тестування нового функціоналу, що постійно проводяться без зупинки надання сервісів.
Надання зазначених послуг іншим виконавцем в умовах дефіциту часу, оскільки системи/сервіси, а також канали передачі даних вже побудовані і впроваджені в експлуатацію, а перерви в їх працездатності в умовах воєнного стану є неприпустимими, буде вимагати залучення додаткових ресурсів, персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг, може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням систем/сервісів.
Зміна постачальника послуг з розміщення інформаційних систем Товариства в хмарному середовищі призведе до:
- значної перерви у повноцінному використанні білінгового програмного забезпечення, неможливості проведення розрахунків, оперативного корегування профілів абонентів, значних витрат ресурсів та часу на перенесення інфраструктури;
- затримки у процесі розробки та тестування нового функціоналу інформаційних систем;
- можливого виникнення несумісності та/або проблем технічного характеру, пов’язаних з впровадженням, експлуатацією та обслуговуванням інформаційних систем у новій інфраструктурі, що може призвести до блокування роботи щодо нарахувань за послуги з водопостачання та водовідведення;
- додаткових витрат на технічну реалізацію процесу міграції.
Таким чином, враховуючи необхідність безперервного отримання послуг, що унеможливлює використання технічних засобів інших контрагентів, існує потреба у придбані послуг з розміщення в хмарному середовищі, а саме, надання в розпорядження Замовнику частини ресурсів інфраструктури, що розміщується на майданчику Виконавця – саме у ТОВ «ГІГАКЛАУД» терміном на 12 календарних місяців 2023 року.
Таким чином, закупівлю послуг розміщення в хмарному середовищі, визначеної за предметом закупівлі згідно з ДК 021:2015: 72720000-3 Послуги у сфері глобальних мереж (послуги розміщення в хмарному середовищі), ПрАТ «АК «Київводоканал» може здійснити, застосувавши лише переговорну процедуру закупівлі на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням очікуваної вартості предмета закупівлі, керуючись пунктом 2 частини першої статті 3 Закону.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2022 14:49 |
Оскарження наміру укласти договір: | 08 січня 2023 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72720000-3: Послуги у сфері глобальних мереж
На 2023 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 72720000-3 Послуги у сфері глобальних мереж (послуги розміщення в хмарному середовищі): послуги розміщення в хмарному середовищі (ДК 021:2015: 72720000-3 Послуги у сфері глобальних мереж)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник зобов’язується здійснити оплату послуг за звітний місяць, до 25 (двадцять п’ятого) числа звітного місяця включно, на підставі виставленого Виконавцем в електронному вигляді рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
28 грудня 2022 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-12-28-010753-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 07 січня 2023 22:17
Дата подання: 07 січня 2023 22:17
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Прийнято до розгляду: 10 січня 2023 15:18
рішення від 10.01.2023 № 316.pdf
Дата публікації: 10 січня 2023 15:18
інформація про перенесення від 18.01.2023 № 19 + запит Замовнику!.pdf
Дата публікації: 18 січня 2023 14:13
інформація про резолютивну частину рішення від 25.01.2023 № 859.pdf
Дата публікації: 26 січня 2023 11:43
рішення від 25.01.2023 № 859.pdf
Дата публікації: 27 січня 2023 17:21
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГІГАКЛАУД" #39792589 |
Переможець |
1 470 600,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2022 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 10:12
|
Звіт про виконання договору на послуги 7272 хмрні Б2023.docx | укладений |
09 квітня 2024 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:44
|
Повідомлення.docx | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:44
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 13:43
|
Договір 92-23-16-23_30.01.2023_ГІГАКЛАУД.pdf | укладений |
30 січня 2023 13:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 11.2. Розділу 11 Договору Сторони погодили внести наступні зміни: 1.1. Викласти пункт 4.1. Договору у наступній редакції: «4.1. Ціна даного Договору складається з вартості усіх замовлених та отриманих в період дії Договору послуг згідно з Додатками до Договору, що діяли на момент отримання послуг. Загальна вартість Договору становить 1 715 700 грн. 00 коп. (один мільйон сімсот п’ятнадцять тисяч сімсот грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 1 429 750 грн. 00 коп. (один мільйон чотириста двадцять дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.), ПДВ – 285 950 грн. 00 коп. (двісті вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.).». 1.2. Викласти Додаток №3 «Перелік та вартість замовлених послуг» в новій редакції, що додається до цієї Угоди. 1.3. Викласти пункт 8.1. Договору у наступній редакції: «8.1. Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до «29» лютого 2024 року. Сторони дійшли згоди, що умови Договору застосовуються до відносин між ними з 01.01.2023 р. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишилися невиконаними.». 2. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 92/23/16-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |