Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 72720000-3 Послуги у сфері глобальних мереж (послуги розміщення в хмарному середовищі)
Очікувана вартість
1 470 600,00 UAH
UA-2022-12-28-010753-a 8be0a4044b754ff5bfef209aaa3cf1e5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Інна Гаврилівна

380442801536 igboiko@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Вебсайт: http://vodokanal.kiev.ua/ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А
Контактна особа: Бойко Інна Гаврилівна
380442801536
igboiko@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Для створення центру обробки даних, у якому повинні розгортатися інформаційні системи ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Товариство), з 2018 по 2022 рік були укладені договори, а саме: від 12.06.2018 №10/18-06, від 20.06.2019 № 961/23/16-19, від 20.01.2020 №20/23/16-20, від 22.02.2021 №303/23/16-21 та від 04.01.2022 №1/23/16-22 на послуги розміщення в хмарному середовищі за кодом згідно ДК 021:2015 – 72720000-3 Послуги у сфері глобальних мереж (послуги розміщення в хмарному середовищі) з Товариством з обмеженою відповідальністю «ГІГАКЛАУД».
В межах зазначених договорів Товариство отримує в користування обчислювальні ресурси та ресурси зберігання даних у віртуальній хмарі, які необхідні для розміщення та обробки даних, а саме розміщення білінгової системи для здійснення нарахування фізичним та юридичним особам, модулю аналітики, а також інших сервісів. Обчислювальні ресурси та ресурси зберігання даних у віртуальній хмарі, що надаються в оренду, створюються у системі хмарних обчислень ТОВ «ГІГАКЛАУД», яка успішно пройшла атестацію на відповідність вимогам Комплексної Системи Захисту Інформації (КСЗІ) і має відповідний експертний висновок та діючий атестат відповідності. Таким чином інформаційно-телекомунікаційна система, на базі якої надаються послуги, забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів системи технічного захисту інформації України.
Протягом дії наведених договорів фахівцями ПрАТ «АК «Київводоканал» спільно з фахівцями ТОВ «ГІГАКЛАУД» проведений значний обсяг робіт по розгортанню інформаційних систем, що забезпечують функціонування системи нарахування за надані послуги водопостачання та водовідведення у місті Києві, проведенню їх дослідної експлуатації, оптимізації та налаштування інфраструктури з урахуванням специфіки роботи систем, а саме:
- створені віртуальні машини, встановлені операційні системи, налаштований мережевий зв’язок та розгорнуте програмне забезпечення інформаційних систем;
- проведений комплекс тестувань інформаційних систем, який дозволив оптимізувати налаштування інформаційних систем під необхідне навантаження;
- побудовано систему моніторингу та сповіщення для різних рівнів підтримки, налаштована система розмежування доступу;
- проведено дослідну експлуатацію інформаційних систем та виконано їх впровадження з реальним навантаженням (користувачами) з постійною підтримкою та корегуванням налаштувань в реальному часі для уникнення перебоїв у роботі систем.

На теперішній час в інформаційних системах, що розгорнуті на потужностях ТОВ «ГІГАКЛАУД», працює близько 20 сервісів, що забезпечують цілодобове функціонування бізнес-процесів Товариства, а також зареєстровано понад 100 активних користувачів. Доступ до білінгової системи надається як співробітникам Товариства, так і зовнішнім користувачам – операторам call-центру та Комунального концерну «Центр комунального сервісу».
Зміна постачальника послуг з розміщення інформаційних систем Товариства в хмарному середовищі призведе до необхідності міграції сервісів, проведення їх додаткової дослідної експлуатації та робіт з налаштування всіх інформаційних систем, що призведе до непрогнозованих простоїв сервісів, які мають бути доступними користувачам в режимі 24/7/365. Окрім цього, на період міграції будуть призупинені процеси розробки та тестування нового функціоналу, що постійно проводяться без зупинки надання сервісів.
Надання зазначених послуг іншим виконавцем в умовах дефіциту часу, оскільки системи/сервіси, а також канали передачі даних вже побудовані і впроваджені в експлуатацію, а перерви в їх працездатності в умовах воєнного стану є неприпустимими, буде вимагати залучення додаткових ресурсів, персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг, може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням систем/сервісів.
Зміна постачальника послуг з розміщення інформаційних систем Товариства в хмарному середовищі призведе до:
- значної перерви у повноцінному використанні білінгового програмного забезпечення, неможливості проведення розрахунків, оперативного корегування профілів абонентів, значних витрат ресурсів та часу на перенесення інфраструктури;
- затримки у процесі розробки та тестування нового функціоналу інформаційних систем;
- можливого виникнення несумісності та/або проблем технічного характеру, пов’язаних з впровадженням, експлуатацією та обслуговуванням інформаційних систем у новій інфраструктурі, що може призвести до блокування роботи щодо нарахувань за послуги з водопостачання та водовідведення;
- додаткових витрат на технічну реалізацію процесу міграції.
Таким чином, враховуючи необхідність безперервного отримання послуг, що унеможливлює використання технічних засобів інших контрагентів, існує потреба у придбані послуг з розміщення в хмарному середовищі, а саме, надання в розпорядження Замовнику частини ресурсів інфраструктури, що розміщується на майданчику Виконавця – саме у ТОВ «ГІГАКЛАУД» терміном на 12 календарних місяців 2023 року.
Таким чином, закупівлю послуг розміщення в хмарному середовищі, визначеної за предметом закупівлі згідно з ДК 021:2015: 72720000-3 Послуги у сфері глобальних мереж (послуги розміщення в хмарному середовищі), ПрАТ «АК «Київводоканал» може здійснити, застосувавши лише переговорну процедуру закупівлі на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням очікуваної вартості предмета закупівлі, керуючись пунктом 2 частини першої статті 3 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2022 14:49
Оскарження наміру укласти договір: 08 січня 2023 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72720000-3: Послуги у сфері глобальних мереж


На 2023 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 72720000-3 Послуги у сфері глобальних мереж (послуги розміщення в хмарному середовищі): послуги розміщення в хмарному середовищі (ДК 021:2015: 72720000-3 Послуги у сфері глобальних мереж)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник зобов’язується здійснити оплату послуг за звітний місяць, до 25 (двадцять п’ятого) числа звітного місяця включно, на підставі виставленого Виконавцем в електронному вигляді рахунку-фактури. Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

28 грудня 2022 14:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2022-12-28-010753-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 07 січня 2023 22:17
Скарга щодо проведення закупівлі за переговорною процедурою
Скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Прийнято до розгляду: 10 січня 2023 15:18
рішення від 10.01.2023 № 316.pdf
Дата публікації: 10 січня 2023 15:18
рішення від 25.01.2023 № 859.pdf
Дата публікації: 27 січня 2023 17:21

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГІГАКЛАУД"
#39792589
Переможець 1 470 600,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2022 14:49

Документи

28 грудня 2022 14:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2022 14:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГІГАКЛАУД"
#39792589
1 470 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2022 14:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2024 10:12
Звіт про виконання договору на послуги 7272 хмрні Б2023.docx укладений
09 квітня 2024 10:12
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 16:44
Повідомлення.docx зміни до договору
27 грудня 2023 16:44
додаткова угода.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 16:44
Електронний підпис укладений
30 січня 2023 13:43
Договір 92-23-16-23_30.01.2023_ГІГАКЛАУД.pdf укладений
30 січня 2023 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 11.2. Розділу 11 Договору Сторони погодили внести наступні зміни: 1.1. Викласти пункт 4.1. Договору у наступній редакції: «4.1. Ціна даного Договору складається з вартості усіх замовлених та отриманих в період дії Договору послуг згідно з Додатками до Договору, що діяли на момент отримання послуг. Загальна вартість Договору становить 1 715 700 грн. 00 коп. (один мільйон сімсот п’ятнадцять тисяч сімсот грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 1 429 750 грн. 00 коп. (один мільйон чотириста двадцять дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.), ПДВ – 285 950 грн. 00 коп. (двісті вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.).». 1.2. Викласти Додаток №3 «Перелік та вартість замовлених послуг» в новій редакції, що додається до цієї Угоди. 1.3. Викласти пункт 8.1. Договору у наступній редакції: «8.1. Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до «29» лютого 2024 року. Сторони дійшли згоди, що умови Договору застосовуються до відносин між ними з 01.01.2023 р. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишилися невиконаними.». 2. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 92/23/16-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2023 — 29 лютого 2024
Сума оплати за договором: 1 715 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 285 950,00 UAH)