Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, молоді і спорту Товстенської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44283650 |
Місцезнаходження: | 48630, Україна , Тернопільська обл., Товсте, вул.Українська, 84 |
Контактна особа: |
Заскоцький Ігор Володимирович +380963880705 Igor-1701@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2022 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2023 11:05 |
Початок аукціону: | 06 січня 2023 11:05 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює розрахунок за отриманий Товар протягом десяти календарних днів після надання Постачальником накладної та рахунку на оплату Товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2022 12:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2022 10:29 |
ВТО (Овочі і фрукти) 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000045 ● 4383147713a74d14a5a96074676829af
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 13:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.02.2023 № 15-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.02.2023 №15-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2022-12-28-003231-a від 28.12.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-23 08:43:29
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Придбання овочів та фруктів для закладів дошкільної освіти та загальноосвітніх шкіл Товстенської селищної громади, Чортківського району, Тернопільської області, Код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (закупівля проводиться на очікувану вартість 360000.00 грн на 2023 рік)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-28-003231-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-23 13:48:14
Пояснення
Пояснення ДАСУ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-27 11:58:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Придбання овочів та фруктів для закладів дошкільної освіти та загальноосвітніх шкіл Товстенської селищної громади, Чортківського району, Тернопільської області, Код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (закупівля проводиться на очікувану вартість 360000.00 грн на 2023 рік)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-28-003231-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом пропозиції переможця торгів ФОП Німець І.В. встановлено наступне.
1. У пункті 2 розділу V тендерної документації Замовником зазначено «У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р.№ 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). На підтвердження інформації зазначеної у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
У складі тендерної пропозиції ФОП Німець І.В. у файлі «4. Витяг з ЄДР копія» надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в якому відсутня 3 сторінка.
2. На підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Замовником у пункті 1 додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасниками надається:
1. Довідка/сканований оригінал або копія довідки (за формою наведеною нижче), в якій учасник зазначає інформацію по виконанню аналогічного договору.
2. Сканований оригінал/копія не менше 1-го (одного) аналогічного договору повністю.
Для належної звірки сум повного виконання аналогічного договору, учасниками (за наявності) надаються усі необхідні документи (додаткові угоди, додатки, специфікації, акти звірки тощо) до договору.
У складі пропозиції (файл 2.«Довідка виконання аналогічних договорів») ФОП Німець І.В. надав довідку про виконання аналогічного договору не за встановленою формою, а саме відсутня інформація про документи, що підтверджують виконання договору. Окрім цього не надано документи, які свідчать про виконання договору зазначеного в інформації.
3. У пункті 1 розділу 2 додатку №3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу « Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Вказати чисельність водіїв, експедиторів або водіїв-експедиторів Учасника, які здійснюватимуть поставку товару Замовнику (Довідка в довільній формі та скан копії медичних книжок з результатами проходження мед. оглядів).
У складі пропозиції ФОП Німець І.В. надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які здійснюють поставку товару (файл 12 «наявність працівників») в якій зазначено про наявність двох працівників, а саме водія –експедитора Білого Ігора Адамовича та менеджера Білу Ганну Леонідівну. На вказаних працівників надано медичні картки огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я (файли 12. «Медична картка Біла Г.Л.», «Медична картка Білий І.А.») та лише перша сторінка особистих медичних книжок Білої Г.Л. та Білого І.А. (файли 12 Особиста медична книжка Біла Г.Л. та Особиста медична книжка Білий І.А.) без зазначення закладу охорони здоров’я де заповнюється форма медкнижки та без відмітки проходження медоглядів.
4. У пункті 1 розділу 2 додатку №3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «У разі виникнення непередбачуваних обставин (непередбачуваного збільшення обсягу поставки товару) або у разі поставки неякісного товару, ураховуючи можливі перебої у постачанні продуктів харчування, продовольчої сировини учасник – переможець закупівлі зобов’язаний забезпечити зберігання тижневого запасу продукції на складі та протягом 3 днів замінити або допоставити необхідний товару замовнику . Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист відповідного змісту, а також експлуатаційний дозвіл на потужності, які використовуватимуться учасником для зберігання продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі».
У складі пропозиції ФОП Німець І.В. відсутній гарантійний лист про зобов’язання забезпечити зберігання тижневого запасу продукції на складі та протягом 3 днів замінити або допоставити необхідний товар замовнику.
Окрім цього, прошу надати інформацію чому не надано , можливості учаснику з більш економічно вигідною тендерною пропозицією ФОП Борис В.І. усунути невідповідності в документах.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-28 15:38:03
Відповідь для ДАСУ
Відповідь з підтверджуючими документами.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу та у зв’язку з виявленими невідповідностями у тендерній пропозиції учасника ФОП Німець Ігор Васильович, які не можливо усунути, Замовник та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір №19 від 20.01.2023 року, укладений між Замовником та Постачальником. Порушення усунуто.
2023-03-06 21:59:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто.
2023-03-07 09:40:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2023 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Борис Вікторія Іванівна" |
353 845,00
UAH з ПДВ
|
344 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Німець Ігор Васильович |
358 050,00
UAH з ПДВ
|
345 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Борис Вікторія Іванівна" #2907901606 |
Відхилено |
344 990,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2023 09:18
|
|
ФОП Німець Ігор Васильович #2338804077 |
Переможець |
345 000,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2023 11:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2023 09:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 21:58
|
ДУ (Овочі).PDF | укладений |
06 березня 2023 21:57
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 14:07
|
Договір _19 (Овочі) Німець.pdf | укладений |
23 січня 2023 14:06
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 січня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
38 157,60
UAH
|
Причини розірвання договору: | За результатами моніторингу та у зв’язку з виявленими невідповідностями у тендерній пропозиції учасника ФОП Німець Ігор Васильович, які не можливо усунути, Замовник та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір №19 від 20.01.2023 року, укладений між Замовником та Постачальником. |