Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991470 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4, |
Контактна особа: |
Дякевич Ангеліна Йосипівна 380412550106 posveta@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2022 19:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Більш детально в Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація».
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація).
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей).
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець проводить оплату вартості поставленого Товару на підставі видаткової накладної та рахунку Постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару Покупцю, за умови надходження (наявності) відповідного фінансування на рахунок Покупця. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця фінансування призначеного на оплату Товару, Покупець проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця, при цьому штрафні санкції та 3% річних за затримку розрахунку - не нараховуються. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2022 19:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2022 19:13 |
ТД_АВТО.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-24-000072 ● 20174fc98fa54baa9cda11c124cc0e1d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.01.2022
№ 3-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.01.2023 №3-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2022-12-27-018504-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-25 08:37:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Автомобіль «Renault Arkana» » (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-27-018504-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-30 11:36:56
Про надання інформації
Щодо визначення технічних, якісних та кількісних характеристик, очікуваної вартості предмету закупівлі.
Згідно п. 4-1 постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Замовником була оприлюднена інформація на сайті (підтвердження за посиланням https://onko.zt.lic.org.ua/publichna-informatsiya/).
На підставі листа від Заступника директора з технічних питань Івана КОНСТАНТІНОВА № 747 від 05.12.2022 року було зазначено потребу у закупівлі транспортного засобу для потреб Замовника, даний лист також містить чіткі характеристики предмету закупівлі (лист додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено та затверджено, керуючись потребою Замовника, дослідженням відповідного ринку та сфери виробництва транспортних засобів.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275, а саме – методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами (відповідне підтвердження додається).
Враховуючи вищезазначене, КНП «Житомирський обласний онкодиспансер» обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначило очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Додатки:
1. Копія листа Заступника директора з технічних питань від 05.12.2022 року № 747;
2. Цінові (комерційні) пропозиції
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, повідомляємо , що Учасником в тендерній документації був наданий Лист -згода з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі ,цим листом учасник погоджується з вимогами закупівлі та гарантує їх виконання, що засвідчено печаткою та підписом. На момент укладання договору №SC-3000 від 11.01.2023 учасником була проведена незалежна оцінка автомобіля , документ додається. Всі зобов’язання за договором учасник виконав в повному обсязі. Крім того, Цивільний та Господарські кодекси України не дають можливості припинити зобов’язання за договором, оскільки при належному виконанні сторонами договірних зобов’язань, їх припинення в односторонньому порядку не допускається. З уповноваженою особою, яка є відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення контролю за організацією та проведенням процедур закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства та поперджено про недопущення подібних порушень в майбутньому.
2023-02-10 09:08:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАР-КАР" |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАР-КАР" #36072478 |
Переможець |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 09:24
|
ДУ Авто №1.pdf | укладений |
16 березня 2023 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 11:53
|
Договір АВТО.pdf | укладений |
11 січня 2023 11:51
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 16 березня 2023 |
Сума оплати за договором: |
650 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 833,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 16.03.2023 року. |