Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» |
Код ЄДРПОУ: | 04544524 |
Місцезнаходження: | 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39 |
Контактна особа: |
Тетяна Михайлівна Рєзнік +380567902341 dvufk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2022 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2023 14:13 |
Початок аукціону: | 05 січня 2023 14:13 |
Очікувана вартість: | 2 972 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 590,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення – у виді електронної безвідкличної банківської гарантії відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення: 44590,00 гривень (сорок чотири тисячі п’ятсот дев’яносто гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Більш детально в тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 44590 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
1. КОМУНАЛЬНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» за адресою: 49033, м. Дніпро, вул. Гладкова, буд. 39 ;
2. Учбово-спортивна база КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» за адресою: за адресою: 51215, Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, с. Орлівщина, вул. Дачна, буд. 99а.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за отриманий товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів після поставки, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2022 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2022 17:43 |
ТД (какао-порошок, цукерки).doc | |
27 грудня 2022 17:43 |
проект договору 2023.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-10-000105 ● 6ab3e4fa20a949f68f4f36ba8cff047c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2023 10:50 |
18.01.2023 № 10
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.01.2023 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17 UA-2022-12-27-017708-a
27.12.2022 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» код ЄДРПОУ 04544524
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-23 12:59:56
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-12-27-017708-a), проведеної КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2. Відповідно до вимог пункту 2 розділу VI тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 05.01.2023, проте, визначеним переможцем торгів ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК" не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Згідно з пунктом 4 розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Просимо пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК"
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-26 16:00:36
Відповідь на звернення Східного офісу Держаудитслужби
Пояснення, інформація та документи надаються на звернення Східного офісу Держаудитслужби про проведення моніторингу процедури закупівлі какао-порошку, цукерок шоколадних в асортименті за кодом класифікатора ДК 021:2015: 15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2022-12-27-017708-a)
- Пояснення уповноваженої особи.docx
- Службова записка керівника харчоблоку Коледжу .pdf
- статистична довідка від 12.12.2022.pdf
- скрін моніторингу цін (какао-порошок).docx
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.pdf
- Електронний підпис
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-02-07 13:35:57
Відповідь по висновку щодо наявності порушень по закупівлі какао-порошок, цукерки шоколадні в асортименті за кодом класифікатора ДК 021:2015: 15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-27-017708-a)
30 січня 2023 року КЗ «ДФКС» ДОР» отримано висновок Східного офісу Держаудитслужби (обл.) від 30 січня 2023 року щодо виявлених порушень у закупівлі какао-порошок, цукерки шоколадні в асортименті за кодом класифікатора ДК 021:2015: 15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-27-017708-a).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Східним офісом Держаудитслужби (обл.) зобов’язано Коледж усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 11.01.2023 № 18-ВТ/2023 на поставку товарів (продуктів харчування) через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України.
Згідно з ч.1 ст.188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Пунктами 6.2.1, 12.3 договору від 11 січня 2023 року № 18-ВТ/2023 передбачено, що Коледж має право в односторонньому порядку розірвати існуючий договір у разі невиконання зобов’язань ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» щодо своєчасності та якості постачання товарів. Враховуючи викладене, випадки, передбачені п.6.2.1, п.12.3 договору від 11 січня 2023 року № 18-ВТ/2023, що дозволяють його розірвати Коледжу в односторонньому порядку відсутні. З урахуванням викладеного, а також з метою усунення виявлених порушень, Коледжем направлено на адресу ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» лист щодо розгляду питання стосовно розірвання договору від 11 січня 2023 року № 18-ВТ/2023. Після отримання відповіді ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК», Східний офіс Держаудитслужби (обл.) буде проінформовано про результати розгляду вказаним товариством пропозицій Коледжу.
Додатки:
- лист Коледжу з пропозицією ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» щодо розірвання договору від 11 січня 2023 року № 18-ВТ/2023 на 3 аркушах;
- лист Коледжу з пропозицією ТОВ «КАТЕРИНОСЛАВХЛІБ» щодо розірвання договору від 11 січня 2023 року № 18-ВТ/2023 на 3 аркушах з відміткою ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» про прийняття.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби (обл.) від 30 січня 2023 року щодо виявлених порушень КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ РАДИ» (далі за текстом – Коледж) у закупівлі какао-порошку, цукерок шоколадних в асортименті за кодом класифікатора ДК 021:2015: 15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-27-017708-a), Коледжем та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАВЕРНА СМАК» усунуто виявлені порушення шляхом припинення зобов’язань за договором від 11.01.2023 № 18-ВТ/2023 на поставку товарів (продуктів харчування) через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України.
2023-02-13 15:15:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2023 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК" |
2 972 088,00
UAH з ПДВ
|
2 972 088,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА" |
2 972 544,00
UAH з ПДВ
|
2 972 544,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК" #40375543 |
Переможець |
2 972 088,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 18:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2023 16:07
|
ДУ № 1 до Договору № 18-ВТ-2023.pdf | укладений |
09 червня 2023 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2023 14:17
|
ДУ № 1 до Договору № 18-ВТ-2023.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2023 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 18:23
|
Договір № 18-ВТ-2023.pdf | укладений |
16 січня 2023 18:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби (обл.) від 30 січня 2023, підпункту 1 пункту 7.1 та пункту 7.3. Договору, Сторони дійшли згоди припинити зобов’язання за договором від 11.01.2023 № 18-ВТ/2023 на поставку товарів (продуктів харчування) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та зменшити обсяги закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 18-ВТ/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 січня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
84 164,68
UAH (в тому числі ПДВ 14 027,45 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби (обл.) від 30 січня 2023. Затримка із припиненням зобов'язань за договором викликана кредиторською заборгованістю, яку погашено 07 січня 2023 року. |