Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТУЛЬЧИНВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 36759156 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, ПРОВУЛОК БРАЦЛАВСЬКИЙ , будинок 6 |
Контактна особа: |
Петровський Станіслав Юліянович +380678790199 tulchinvoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2022 09:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 825 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Потреби виробництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Бензин А-95, дизельне пальне код ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2022 09:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2022 09:43 |
ТД бензин,газ, дизель 2023 Тульчин.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-10-000051 ● f8dccb7e43094093afd960a7778e6347
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2023 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.01.2023 №5-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 10.01.2023 №5-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14.UA-2022-12-27-002033-a 27.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-12 13:22:05
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95, дизельного пального (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-27-002033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав у тендерній документації застосовано кваліфікаційні критерії згідно з положенням пункту 1 частини другої статті 16 Закону при закупівлі бензину А-95, дизельного пального?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-16 10:07:29
Пояснення на моніторинг
Замовник КП «Тульчинводоканал» , юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або в декількох окремих сферах господарювання, та відповідно до статті 9 З-ну України « Про критичну інфраструктуру» та наказом від 01.12.2022 року №242 « Про внесення змін до наказу Міністерства розвитку громад на території України від 07.09.2022 року №167» затверджено секторальний перелік об’єктів критичної інфраструктури за типом основної послуги - централізоване водопостачання, централізоване водовідведення – включенні до вищезазначеного секторального переліку .
Згідно запиту при проведенні моніторингу закупівлі бензину А-95, дизпалива ( закупівля UA-2022-12-27-002033-а) , по першому питанню повідомляємо , що замовник проводить закупівлю за власні кошти і не входить в обов’язковий перелік замовників , які повинні оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі згідно Постанови КМУ №710 від 16.12.2020. В перелік входять : (Пенсійний фонд України, фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування; органи місцевого самоврядування; головними розпорядниками бюджетних коштів ( розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня); суб’єктам господарювання державного сектора економіки.) Для інших замовників які проводять закупівлі за власні кошти Постанова № 710 носить рекомендаційний характер.
По другом пункту, замовник в тендерній документації включив застосування кваліфікаційні критерії з метою визначення учасника який би мав можливість безперебійно, в повному обсязі забезпечувати паливом підприємство яке виконує безперебійне обслуговування населення Тульчинської територіальної громади.
Замовник визнав переможця, але не підписав договір. Чекаємо Вашого рішення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-17 15:17:07
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95, дизельного пального (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-27-002033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «Інтекс інвест», якого обрано переможцем торгів виконано вимоги тендерної документації щодо надання паспортів технічного контролю (якості) палива на відповідність вимогам технічним умовам (п. 2 Додатку 3 «Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-17 16:19:46
Надання пояснення
Учасник закупівлі надав завіренні копії Сертифікатів відповідності палива . а поспорта технічного контролю ( якості ) палива на відповідність вимогам ТУ учаснику заборонено публікувати в системі Prozorro під час дії війського стану із-за наявності в них інформації про місце знаходження нафтобази .
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
24.01.2023 року відмінено тендер за номером UA-2022-12-27-002033-а з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме через: неможливості усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме тендерна документація складена не у відповідності до вимог Постанови №1178, а саме: у пункті 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановлено вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, чим не дотримано вимог абзацу 1 пункту 29 Постанови №1178. Крім того, моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтекс Інвест», якого обрано переможцем торгів, умовам тендерної документації, в частині підтвердження технічним (якісним) вимогам до предмета закупівлі. Так у пункті 2 Додатку 3 «Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації зазначено, що з метою визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, учасник надає завірені копії сертифікатів відповідності та паспортів технічного контролю (якості) палива на відповідність вимогам ТУ, а також документи, які підтверджують право учасника на реалізацію товарів та асортимент продукції. Проте, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «Інтекс Інвест» не містить паспортів технічного контролю (якості) палива на відповідність вимогам ТУ, чим порушено вимоги пункту 2 Додатку 3 «Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації.
2023-01-24 08:43:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.
2023-01-24 09:28:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
794 400,00
UAH з ПДВ
|
794 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" #39821153 |
Переможець |
794 400,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 08:32
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 08:34 |
Кінець періоду оскарження: | 04 лютого 2023 00:00 |
Дата відміни: | 04 лютого 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливості усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме тендерна документація складена не у відповідності до вимог Постанови №1178, а саме: у пункті 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановлено вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, чим не дотримано вимог абзацу 1 пункту 29 Постанови №1178. Крім того, моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтекс Інвест», якого обрано переможцем торгів, умовам тендерної документації, в частині підтвердження технічним (якісним) вимогам до предмета закупівлі. Так у пункті 2 Додатку 3 «Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації зазначено, що з метою визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, учасник надає завірені копії сертифікатів відповідності та паспортів технічного контролю (якості) палива на відповідність вимогам ТУ, а також документи, які підтверджують право учасника на реалізацію товарів та асортимент продукції. Проте, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «Інтекс Інвест» не містить паспортів технічного контролю (якості) палива на відповідність вимогам ТУ, чим порушено вимоги пункту 2 Додатку 3 «Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації. |
24 січня 2023 08:34
|
Електронний підпис |
24 січня 2023 08:33
|
.Протокольне рішення УО про відміну тендеру №636.doc |