Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26136777 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, проспект Металургів, буд. 36 Б |
Контактна особа: |
Бутенко Ганна Валеріанівна +380564930775 butenka69@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2022 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2023 13:59 |
Початок аукціону: | 04 січня 2023 13:59 |
Очікувана вартість: | 30 475 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 152 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Сума забезпечення: 900 000,00 грн. (Дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок. Строк дії забезпечення: не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - не підписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; - ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 цих особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 900000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2022 16:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2022 15:52 |
2_ТД_тушонка_нова редакція.docx | |
27 грудня 2022 15:52 |
ПРОТОКОЛ _187_внес змін до ТД_свинина тушкована.docx | |
26 грудня 2022 16:51 |
1_тендерна_документація_тушонка_2023.docx |
27 грудня 2022 16:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 грудня 2022 15:52 |
2_ТД_тушонка_нова редакція.docx
|
|||
27 грудня 2022 15:52 |
ПРОТОКОЛ _187_внес змін до ТД_свинина тушкована.docx
|
|||
26 грудня 2022 16:51 |
1_тендерна_документація_тушонка_2023.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-10-000006 ● 9dbb1e8980e844b4815ce2bacc9145d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2023 12:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2023 № 69
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
31 UA-2022-12-26-017417-a 26.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-17 15:14:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі cвинини тушкованої вищого ґатунку ж/б 525г (код ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-26-017417-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-21 11:05:46
відповідь
На Ваш запит департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради надає пояснення щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розрахунок очікуваної вартості закупівлі свинини тушкованої за процедурою UA-2022-12-26-017417-а.
По першому питанню щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень. Рішенням Криворізької міської ради від 30.11.2022 № 1521 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016 № 1182 «Про затвердження Програми соціальної підтримки населення у 2017-2022 роках» департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради виділено 70,0 млн грн для придбання продуктів харчування з метою забезпечення видачі у 2023 році продуктових наборів жителям міста (додаток 1). Крім того додаються:
- Витяг з Бюджетного запиту на 2023-2025 роки по департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради індивідуальний (форма 2023-2) з пояснювальною запискою до бюджетного запиту, додаток 2;
- Витяг з розрахунку до бюджетного запиту на 2023 рік за КПКВК 0813242 (інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення), КЕКВ 2230 Продукти харчування, додаток 3;
- Розрахунок потреби у закупівлі свинини тушкованої на 2023 рік, додаток 4.
По другому питанню інформуємо, що Технічні характеристики предмету закупівлі визначалися з урахуванням вимог, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також вимогами діючого законодавства України (ДСТУ, ГОСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ). Все це було прописано в додатку 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) та пункті 19 розділу 4 додатку 3 до Тендерної документації, додатки 5,6.
По третьому питанню надаємо копії комерційних пропозицій, відповідно до яких визначалась очікувана вартість предмета закупівлі свинини тушкованої за процедурою UA-2022-12-26-017417-а, додатки 7-11.
Уповноважена особа Ірина БОЙКО
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-23 10:59:56
Пояснення з власної ініціативи
На Ваш запит департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради надає пояснення щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розрахунок очікуваної вартості закупівлі свинини тушкованої за процедурою UA-2022-12-26-017417-а.
По першому питанню щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень. Рішенням Криворізької міської ради від 30.11.2022 № 1521 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016 № 1182 «Про затвердження Програми соціальної підтримки населення у 2017-2022 роках» департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради виділено 70,0 млн грн для придбання продуктів харчування з метою забезпечення видачі у 2023 році продуктових наборів жителям міста (додаток 1). Крім того додаються:
- Витяг з Бюджетного запиту на 2023-2025 роки по департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради індивідуальний (форма 2023-2) з пояснювальною запискою до бюджетного запиту, додаток 2;
- Витяг з розрахунку до бюджетного запиту на 2023 рік за КПКВК 0813242 (інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення), КЕКВ 2230 Продукти харчування, додаток 3;
- Розрахунок потреби у закупівлі свинини тушкованої на 2023 рік, додаток 4.
По другому питанню інформуємо, що Технічні характеристики предмету закупівлі визначалися з урахуванням вимог, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також вимогами діючого законодавства України (ДСТУ, ГОСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ). Все це було прописано в додатку 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) та пункті 19 розділу 4 додатку 3 до Тендерної документації, додатки 5,6.
По третьому питанню надаємо копії комерційних пропозицій, відповідно до яких визначалась очікувана вартість предмета закупівлі свинини тушкованої за процедурою UA-2022-12-26-017417-а, додатки 7-11.
Уповноважена особа Ірина БОЙКО
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі «Свинина тушкована вищого ґатунку ж/б 525г», ДК 021:15130000-8 - М’ясопродукти, UA-2022-12-26-017417-a, департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради не може погодитись з висновком моніторингу та надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Розірвання договору № 11 від 16 січня 2023 року є неможливим, оскільки зобов’язання по ньому виконанні Сторонами в повному обсязі. Департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради не погоджується із висновком Державної аудиторської служби України та має намір оскаржити його у судовому порядку.
2023-04-06 15:51:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі незгоди з інформацією, викладеною у висновку органу державного фінансового контролю, замовник має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. На виконання зазначеної вище правової норми повідомляємо, що інформація про початок процедури оскарження висновку Державної аудиторської служби України та про направлення відповідної позовної заяви до суду оприлюднена департаментом соціальної політики виконкому Криворізької міської ради в електронній системі 17.04.2023. 01.05.2023 на офіційному сайті «Судова влада України» (посилання: https://court.gov.ua/fair/) оприлюднена Ухвала Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.04.2023 про відкриття провадження за позовною заявою департамента соціальної політики виконкому Криворізької міської ради до Державної аудиторської служби України про скасування висновку від 04.04.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-26-017417-а. Відповідно до вимог законодавства з дотриманням встановлених термінів, зазначаємо, що дана судова справа зареєстрована під номером 160/8336/23 (копія ухвали суду додається). |
Дата публікації: | 02 травня 2023 |
Документи:
02 травня 2023 09:47
|
Електронний підпис |
02 травня 2023 09:42
|
Ухвала суду від 26.04.2023 №160/8336/23 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2023 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Трофимович Ігор Миколайович |
30 448 500,00
UAH з ПДВ
|
30 029 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БУГАЄВ ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
30 210 000,00
UAH з ПДВ
|
30 057 625,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Трофимович Ігор Миколайович #2662403253 |
Переможець |
30 029 800,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2023 15:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 січня 2023 09:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 15:17
|
ДУ 2 до Д.11 від 16.01.2023.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 15:09
|
Протокол _ 16 внес змін _свинина тушкована.docx | зміни до договору |
17 січня 2023 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 13:24
|
Договір | укладений |
17 січня 2023 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення механічної помилки, при завантаженні укладеного договору невірно зазначена дата укладання договору. Вважати правильною дату укладання 16.01.2023. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |