Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані
Очікувана вартість
4 250 000,00 UAH
UA-2022-12-25-000394-a ● 505e998e254e491b9ac6f8fccd46fb19
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство молоді та спорту України |
Код ЄДРПОУ: | 38649881 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЕСПЛАНАДНА, будинок 42 |
Контактна особа: |
Меньшикова Ольга 380442896676, 380954302550 menshikova@msms.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 грудня 2022 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2023 11:07 |
Початок аукціону: | 03 січня 2023 11:07 |
Очікувана вартість: | 4 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 127500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю цією тендерною документацією замовник (бенефіціар) вимагає від переможця процедури закупівлі (принципала) внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 1% від вартості договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена на бланку банку (гаранта) та підписана уповноваженою особою банку (гаранта) та скріплена його печаткою. Учасник надає оригінал банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 (зі змінами). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Закупівля послуги на 2023 рік здійснюється відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЕСПЛАНАДНА, будинок 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за кожний місяць на підставі акту приймання – передачі Послуг (далі – Акт) та розрахунків до нього | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 грудня 2022 11:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 грудня 2022 11:48 |
проєкт договору_Додаток 6.rtf | |
25 грудня 2022 11:48 |
ТД_клінінг_особливості_Мінмолодьспорт_122022.rtf |
25 грудня 2022 11:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 грудня 2022 11:48 |
проєкт договору_Додаток 6.rtf
|
||||||
25 грудня 2022 11:48 |
ТД_клінінг_особливості_Мінмолодьспорт_122022.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-25-000394-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 29 грудня 2022 13:24
Просимо внести зміни до тендерної документації
Згідно вимог тендерної документації учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на миючі та розхідні матеріали для прибирання, що зазначені в таблиці «Орієнтовний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання на місяць» відповідно до вимог пункту 19 Додатку № 3 до тендерної документації.
Натомість, розхідними матеріалами вважаються, в тому числі й кабелі, шланги, скотч, серцевина до замків, тощо. Дані позиції не прирівнюються до інструментів та обладнання, а тому на них необхідно виходячи з такої вимоги надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. В тому числі й екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень. Станом на сьогодні виробники витратних матеріалів не отримують відповідні документи оскільки така сертифікація не є обовязковою. Просимо внести зміни в цій частині та залишити вказану вимогу лише по відношенню до миючих засобів.
Розгорнути
Згорнути
Натомість, розхідними матеріалами вважаються, в тому числі й кабелі, шланги, скотч, серцевина до замків, тощо. Дані позиції не прирівнюються до інструментів та обладнання, а тому на них необхідно виходячи з такої вимоги надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. В тому числі й екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень. Станом на сьогодні виробники витратних матеріалів не отримують відповідні документи оскільки така сертифікація не є обовязковою. Просимо внести зміни в цій частині та залишити вказану вимогу лише по відношенню до миючих засобів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 грудня 2022 17:08
Шановний учаснику!
Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі.
Відповідно до вимог зазначених в п. 2 Додатку № 1.2 до Додатку № 1 до тендерної документації необхідно надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на миючі та розхідні матеріали для прибирання, що зазначені в таблиці «Орієнтовний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання на місяць» відповідно до вимог пункту 19 Додатку № 3 до тендерної документації.
З приводу надання екологічного(-ні) сертифікату(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень необхідно надати лише у випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ.
Жодних вимог стосовно надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або екологічного(-ні) сертифікату(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту до розхідних матеріалів (кабелі, шланги, скотч, серцевина до замків, тощо) крім миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень ми не вимагаємо.
Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі.
Відповідно до вимог зазначених в п. 2 Додатку № 1.2 до Додатку № 1 до тендерної документації необхідно надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на миючі та розхідні матеріали для прибирання, що зазначені в таблиці «Орієнтовний перелік витратних матеріалів, інструменту та обладнання на місяць» відповідно до вимог пункту 19 Додатку № 3 до тендерної документації.
З приводу надання екологічного(-ні) сертифікату(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень необхідно надати лише у випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ.
Жодних вимог стосовно надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або екологічного(-ні) сертифікату(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту до розхідних матеріалів (кабелі, шланги, скотч, серцевина до замків, тощо) крім миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень ми не вимагаємо.
Номер вимоги: UA-2022-12-25-000394-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 29 грудня 2022 13:34
Просимо внести зміни до тдерної документації
Тендерна документація містить вимогу щодо надання екологічного сертифікату та/або документів, що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень. Надається, у випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ.
Наголошуємо, що дана вимога супуречить нормам чинного законодавства оскільки знову ж таки розхідні матеріали такі як кабель, скотч, шланги тощо фізично не можуть відповідати Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби. Дані регламенти не відносяться до вказаних у тендерній документації розхідних матеріалів, тому просимо внести зміни в цій частині
Розгорнути
Згорнути
Наголошуємо, що дана вимога супуречить нормам чинного законодавства оскільки знову ж таки розхідні матеріали такі як кабель, скотч, шланги тощо фізично не можуть відповідати Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби. Дані регламенти не відносяться до вказаних у тендерній документації розхідних матеріалів, тому просимо внести зміни в цій частині
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 грудня 2022 17:10
Шановний учаснику!
Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі.
Відповідно до вимог зазначених в п. 2 Додатку № 1.2 до Додатку №1 до тендерної документації у випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати:
- екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень.
Жодних вимог стосовно надання екологічного(-ні) сертифікату(-ти) та/або документ(-ти) на розхідні матеріали (кабелі, шланги, скотч, тощо) крім миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень ми не вимагаємо.
Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі.
Відповідно до вимог зазначених в п. 2 Додатку № 1.2 до Додатку №1 до тендерної документації у випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати:
- екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені з переліком всіх миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень.
Жодних вимог стосовно надання екологічного(-ні) сертифікату(-ти) та/або документ(-ти) на розхідні матеріали (кабелі, шланги, скотч, тощо) крім миючих та дезінфікуючих засобів та розхідних матеріалів для прибирання приміщень ми не вимагаємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2023 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
3 397 540,00
UAH з ПДВ
|
3 397 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС" |
4 138 000,00
UAH з ПДВ
|
4 138 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
3 397 540,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2023 16:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 січня 2023 17:00
|
ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС" #38388773 |
Переможець |
4 138 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2023 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2024 10:59
|
дод угода 4 до 3_17_23.pdf | зміни до договору |
26 січня 2024 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2024 16:36
|
дод угода 3 до 3_17_23.pdf | зміни до договору |
17 січня 2024 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 21:34
|
дод угода 2_до догов 3_17_23.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 21:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 17:33
|
дод угода 1 до 3_17_23.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 14:39
|
3_17_23.pdf | укладений |
18 січня 2023 14:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані | 1 | послуга |
4 138 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 3/17/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 3/17/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 3/17/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл між сумами загальний фонд і за рахунок касових видатків орендарів рік за рахунок укладено договору оренди в 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 3/17/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані | 1 | послуга |
4 138 000,00
UAH
|