Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Зупиночні павільйони з встановленням, до складу яких входять окремо розташовані дошки для об’яв
Очікувана вартість
1 216 000,00 UAH
UA-2022-12-23-018496-a ● 5173a7d647ef4890aa0dcf66d6a17756
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 41830167 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул.Свято-Миколаївська, буд. 27 |
Контактна особа: |
Ліана Похолок +380969907556 lianazakyp@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2022 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2022 15:46 |
Початок аукціону: | 02 січня 2023 15:42 |
Початок аукціону: | 02 січня 2023 15:42 |
Очікувана вартість: | 1 216 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Зупиночні павільйони з встановленням, до складу яких входять окремо розташовані дошки для об’яв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул. Лермонтова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 березня 2023
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах даного Договору, в розмірі 100% вартості фактично поставленого товару, не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з дати поставки товару, після підписання Сторонами акта приймання-передачі (актів приймання-передачі), видаткової накладної (видаткових накладних) та отримання Замовником рахунку на оплату. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження замовника: вул. Свято-Миколаївська, буд. 27, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50000. Вид закупівлі: процедура закупівлі відкриті торги з особливостями. Застосовані критерії оцінки: єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2022 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2022 15:51 |
Тендерна документація.docx | |
23 грудня 2022 15:51 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc | |
23 грудня 2022 15:51 |
Додаток 6 Проєкт договору зупинки.docx | |
23 грудня 2022 15:51 |
Додаток 5 Лист-згода на обробку персональних даних зупинки.docx | |
23 грудня 2022 15:51 |
Додаток 7 Перелік документів, які повинен надати учасник зупинки.docx | |
23 грудня 2022 15:51 |
Додаток 1 Цінова пропозиція зупинки.docx | |
23 грудня 2022 15:51 |
Додаток 8 Перелік документів, які надає переможець зупинки.docx | |
23 грудня 2022 15:51 |
додаток 2 Технічна_специфікація.docx | |
23 грудня 2022 15:51 |
Додаток 4_Відповідність вимогам ст. 17 Закону зупинки.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-23-018496-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРКОВ ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3642909357
Дата подання: 05 січня 2023 16:51
Вимога щодо пояснення невідповідності наданих документів вимогам Замовника торгів
Шановний замовнику! 03.01.2023 Вами була опублікована Вимога про усунення невідповідностей:
1. Згідно до Додатку 3 до тендерної документації, щодо наявності в учасника обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником вимагається не менше 3-х видів транспортних засобів. Просимо надати оновлену довідку згідно Додатку 3, а також необхідні документи на право користування транспортними засобами.
2. Довідка, яка вимагалася в Додатку 3, щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід до тендерної документації не відповідає зазначеній формі.
ФОП Марков Павло Миколайович 04.01.2023 року було опубліковано файл «Довідка про працівників.PDF» щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід до тендерної документації згідно Додатку 3, що відповідає зазначеній формі та файл «Довідка МТБ.pdf» що містить необхідний перелік згідно вимог Додатку 3 перелік транспортних засобів, механізмів для забезпечення надання послуг, а саме:
Навантажувач - не менше 1 од.;
Вантажний автомобіль - не менше 1 од.,
Автомобільний кран – не менше 1 од.;
інвентар, що може задовольнити обсяг послуг
На вимогу Замовника торгів щодо: «У разі залучення транспортних засобів, механізмів та обладнання на правах користування (орендоване,суборендоване, лізинг, субпідряд, надання послуг, інше) надати для власних- для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю на строк надання послуг, для транспортних засобів, що плануються залучатись - копії договорів оренди/лізингу/суборенди надання послуг або інших документів, що підтверджують право користування Учасника на кожну одиницю на строк надання послуг та для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію.»
04.01.2023 року ФОП Марков Павло Миколайович було завантажено Договір надання послуг №10-10-22-ПОС від 10 жовтня 2022 року, чинний на період надання послуг – файл «Копія Договору надання послуг №10-10-22-ПОС.PDF» та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів – файл «Свідоцтва про реєстрацію ТЗ.pdf»
Прошу зауважити, що на момент подання пропозиції 31.12.2022 року було завантажено договір оренди на автомобільний кран файл «28.Договір оренди 2022_12_9_1_Кран-маніпулятор.PDF» та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
05.01.2023 року Замовником було опубліковано протокол відхилення тендерної пропозиції ФОП Марков Павло Миколайович з формулюванням: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»
Прошу Замовника торгів надати пояснення щодо невідповідності наданих документів вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно до Додатку 3 до тендерної документації, щодо наявності в учасника обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником вимагається не менше 3-х видів транспортних засобів. Просимо надати оновлену довідку згідно Додатку 3, а також необхідні документи на право користування транспортними засобами.
2. Довідка, яка вимагалася в Додатку 3, щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід до тендерної документації не відповідає зазначеній формі.
ФОП Марков Павло Миколайович 04.01.2023 року було опубліковано файл «Довідка про працівників.PDF» щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід до тендерної документації згідно Додатку 3, що відповідає зазначеній формі та файл «Довідка МТБ.pdf» що містить необхідний перелік згідно вимог Додатку 3 перелік транспортних засобів, механізмів для забезпечення надання послуг, а саме:
Навантажувач - не менше 1 од.;
Вантажний автомобіль - не менше 1 од.,
Автомобільний кран – не менше 1 од.;
інвентар, що може задовольнити обсяг послуг
На вимогу Замовника торгів щодо: «У разі залучення транспортних засобів, механізмів та обладнання на правах користування (орендоване,суборендоване, лізинг, субпідряд, надання послуг, інше) надати для власних- для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю на строк надання послуг, для транспортних засобів, що плануються залучатись - копії договорів оренди/лізингу/суборенди надання послуг або інших документів, що підтверджують право користування Учасника на кожну одиницю на строк надання послуг та для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію.»
04.01.2023 року ФОП Марков Павло Миколайович було завантажено Договір надання послуг №10-10-22-ПОС від 10 жовтня 2022 року, чинний на період надання послуг – файл «Копія Договору надання послуг №10-10-22-ПОС.PDF» та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів – файл «Свідоцтва про реєстрацію ТЗ.pdf»
Прошу зауважити, що на момент подання пропозиції 31.12.2022 року було завантажено договір оренди на автомобільний кран файл «28.Договір оренди 2022_12_9_1_Кран-маніпулятор.PDF» та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
05.01.2023 року Замовником було опубліковано протокол відхилення тендерної пропозиції ФОП Марков Павло Миколайович з формулюванням: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»
Прошу Замовника торгів надати пояснення щодо невідповідності наданих документів вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 січня 2023 14:29
Шановний Учаснику! 04.01.2023 року Вами були завантажені документи, які вимагались Замовником для виправлення виявлених невідповідностей, протягом 24 годин. Документи , які були завантажені о 14:25 Замовником не були розглянуті. Замовником прийнято рішення відмінити закупівлю у зв’язку з неможливістю усунення наявного порушення згідно пп.2 п.7 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2023 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРКОВ ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Тимчур Микола Григорович |
1 215 200,00
UAH з ПДВ
|
1 215 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРКОВ ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ #3642909357 |
Відхилено |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 11:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 січня 2023 16:26
|
Тимчур Микола Григорович #2208122538 |
Очікує рішення |
1 215 200,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 11:25
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 12 січня 2023 10:49 |
Кінець періоду оскарження: | 23 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 23 січня 2023 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неправомірна дискваліфікація учасника процедури закупівлі |
Документи:
12 січня 2023 10:49
|
Електронний підпис |
12 січня 2023 10:49
|
Протокол 8.PDF |