Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки картриджів, код за ДК 021:2015 (CPV) - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
2 200,00 UAH
UA-2022-12-23-013771-a 12578d4c50e64e94b8e648b5d7c744e4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сілакова Наталія Олександрівна

+380995655380 silakova.nataliya2603@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36443329
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Сілакова Наталія Олександрівна
+380995655380
silakova.nataliya2603@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Очікувану вартість визначено з урахуванням всіх податків та зборів. Назва послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Заправка картриджа (95.11) код за ДК 021:2015 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв. Джерело фінансування: Державний бюджет України. Умови оплати: Замовник здійснює оплату послуг на розрахунковий рахунок Виконавця з відповідного рахунку Державного казначейства на підставі Акту наданих послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту фактичного отримання послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 90 календарних днів з дати підписання акту наданих послуг.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Ціна за одиницю: 220UAH без ПДВ
Заправка картриджа (95.11)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: Державний бюджет України. Умови оплати: Замовник здійснює оплату послуг на розрахунковий рахунок Виконавця з відповідного рахунку Державного казначейства на підставі Акту наданих послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту фактичного отримання послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 90 календарних днів з дати підписання акту наданих послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

23 грудня 2022 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Гапоненко Руслан Ігорович
#2976605438
Переможець 2 200,00
UAH
23 грудня 2022 14:31

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа (95.11) 10 послуга 220,00
UAH