Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із заправки картриджів, код за ДК 021:2015 (CPV) - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
2 200,00 UAH
UA-2022-12-23-013771-a ● 12578d4c50e64e94b8e648b5d7c744e4
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
23 грудня 2022
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36443329 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Сілакова Наталія Олександрівна +380995655380 silakova.nataliya2603@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувану вартість визначено з урахуванням всіх податків та зборів. Назва послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Заправка картриджа (95.11) код за ДК 021:2015 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв. Джерело фінансування: Державний бюджет України. Умови оплати: Замовник здійснює оплату послуг на розрахунковий рахунок Виконавця з відповідного рахунку Державного казначейства на підставі Акту наданих послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту фактичного отримання послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 90 календарних днів з дати підписання акту наданих послуг.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Ціна за одиницю: 220UAH без ПДВ
Заправка картриджа (95.11)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування: Державний бюджет України. Умови оплати: Замовник здійснює оплату послуг на розрахунковий рахунок Виконавця з відповідного рахунку Державного казначейства на підставі Акту наданих послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту фактичного отримання послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 90 календарних днів з дати підписання акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
23 грудня 2022 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа – підприємець Гапоненко Руслан Ігорович #2976605438 |
Переможець |
2 200,00
UAH
|
23 грудня 2022 14:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Заправка картриджа (95.11) | 10 | послуга |
220,00
UAH
|