Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари, а саме: Папір для друку формату А4
Очікувана вартість
162 960,00 UAH
UA-2022-12-23-012550-a 6c08c32517d349469de053ea08cd28ab
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Божко Анна Антонівна

+380577020395 annabozhko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Донецької області
Код ЄДРПОУ: 03499901
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Науки будинок 5
Контактна особа: Божко Анна Антонівна
+380577020395
annabozhko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється відповідно до положень підпункту 2 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення, згідно з Переліком територіальних громад, розташованих у районах проведення воєнних (бойових) дій, або які перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25 квітня 2022 року №75 (у редакції наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 28 жовтня 2022 року № 248). Технічна специфікація:формат паперу А4 (210x297 мм), щільність аркуша 80г/м2, товщина аркуша 105 мкм, непрозорість паперу 92%, кількість аркушів в пачці 500 шт., колір паперу білий, білизна аркуша 168%, клас паперу А.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
776 пачка
Ціна за одиницю: 210UAH з ПДВ
Папір Multicopy А4 80 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, проспект Науки, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 5 банківських днів з дати поставки Товару Постачальником на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр витратних матеріалів»
#40377404
Переможець 162 960,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2022 13:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 13:48
Договір укладений
23 грудня 2022 14:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір Multicopy А4 80 г/м2 776 пачка 210,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 162 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 160,00 UAH)