Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТОЛЬНЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ I-III СТУПЕНІВ МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33335622 |
Місцезнаходження: | 15661, Україна , Чернігівська обл., село Стольне, вул.Миру, будинок 15 |
Контактна особа: |
Юлія Курдюк +380685409354 ulakurduk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2022 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2022 12:18 |
Очікувана вартість: | 109 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 546,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2022 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2022 12:19 |
Додаток 4 до тендерної документації (Цінова пропозиція).docx | |
23 грудня 2022 12:19 |
Додаток 2 Технічні характеристики.docx | |
23 грудня 2022 12:19 |
Тендерна документація Особливості (3).docx | |
23 грудня 2022 12:19 |
Додаток_3_до_ТД_-_Проект_договору_про_закупiвлю_(1).docx | |
23 грудня 2022 12:19 |
Додаток 1_Кваліфікаційні вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-13-000039 ● f14b1b6ce5254e68a494322970d9145f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2023 15:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.03.2023 № 17
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 13.03.2023 № 17
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2022-12-23-009425-a 23.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-28 17:02:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 15110000-2 М'ясо, код ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо, очікуваною вартістю 109 200,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-23-009425-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Згідно з вимогами пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Прошу повідомити, з яких причин Замовником у пункті 2.3 розділу І «Загальні положення» тендерної документації не зазначено електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками (п. 17 частини другої статті 22 Закону); в розділі І «Загальні положення» тендерної документації не зазначено валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції (п. 12 частини другої статті 22 Закону); у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій (п. 14 частини другої статті 22 Закону)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-30 10:13:35
відповідь на запит
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 28.03.2023 р. повідомляємо:
обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість проводилось шляхом моніторингових досліджень харчування кількості учнів, які харчувалися в їдальні за I семестр, кошторисних призначень на 2023 р. на продукти харчування по КЕКВ 2230,середньоринкових цін на окремі види продуктів в Чернігівській області в листопаді (лист до Головного управління статистики в Чернігівській області додається) та Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, яка визначає кількісні та якісті показники продуктів харчування.
Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Дана вимога була виконана, обгрунтування було розміщене на офіційному сайті головного розпорядника коштів за посиланням - https://mena-edu.cg.gov.ua/index.php?id=38082&tp=1 (обгрунтування додається).
Щодо того з яких причин Замовником у пункті 2.3 розділу І «Загальні положення» тендерної документації не зазначено електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками (п. 17 частини другої статті 22 Закону) повідомляємо, що електронна адреса уповноваженої особи була зазначена в тендерній документації.
Щодо того ,що в розділі І «Загальні положення» тендерної документації не зазначено валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції (п. 12 частини другої статті 22 Закону) повідомляємо ,що ця інформація зазначена в Додатку 3 до ТД Проект договору про закупівлю в п.3.2.Розділу 3. Ціна договору. Також наголошуємо, що додатки до тендерної документації є невід’ємною частиною тендерної документації, тому порушення п.12 частини другої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі » не вбачаємо.
Щодо того, що у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій (п. 14 частини другої статті 22 Закону) повідомляємо, що дана інформація зазначається на самому електронному майданчику. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу.
Враховуючи вищевикладене, Замовник додає ,що відповідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі » не були порушені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснимо заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо).
2023-04-06 08:37:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 грудня 2022 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Акціонерне товариство "БАЗИС" |
107 640,00
UAH з ПДВ
|
107 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "БАЗИС" #14231737 |
Переможець |
107 640,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 08:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 14:28
|
1.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2023 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 13:12
|
стольне.PDF | укладений |
13 січня 2023 13:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |