Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Івановецької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44505164 |
Вебсайт: | https://ivanovecka-gromada.gov.ua/viddil-osviti-kulturi-molodi-ta-sportu-ivanoveckoi-silskoi-radi-17-36-57-04-03-2021/ |
Місцезнаходження: | 89622, Україна , Закарпатська обл., село Іванівці, вул.Миру, будинок 15 |
Контактна особа: |
Віра Кузма +380953389996 vkuzma134@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2022 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2023 12:36 |
Початок аукціону: | 04 січня 2023 12:36 |
Очікувана вартість: | 128 893,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 644,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Категорія Замовника – орган місцевого самоврядування
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2022 14:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2022 14:22 |
ТД масло1-змінена.docx | |
29 грудня 2022 14:22 |
Перелік змін до ТД.docx |
29 грудня 2022 14:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 грудня 2022 14:22 |
ТД масло1-змінена.docx
|
|||
29 грудня 2022 14:22 |
Перелік змін до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-18-000045 ● 5f1d074229454b32a6030a51e22756ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 12:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2023 № 11-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Іван МАРУЩИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 18.04.2023 № 11-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-12-23-002752-a 23.12.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-18 13:22:41
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 "15530000-2 Вершкове масло» (масло вершкове)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-23-002752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-21 11:49:51
Відповідь на звернення
На Ваш запит надаємо адресу оприлюднення: оприлюднення на сайті Івановецька громада, розділ Відділ освіти, Публічна інформація, Інформація про публічні закупівлі:https://ivanovecka-gromada.gov.ua/informaciya-pro-publichni-zakupivli-20-51-40-06-12-2021
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» повідомляємо: Замовником розглянуто висновок Держаудитслужби від 02.05.2023 р. по закупівлі ДК 021:2015 "15530000-2 Вершкове масло» (масло вершкове) (UA-2022-12-23-002752-a) .В зв’язку з тим ,що на даному етапі відсутній механізм усунення даного порушення, замовником враховано це у подальшій своїй роботі, а саме: була проведена роз'яснювальна робота по недопущенню надалі порушень. Крім того, найближчим часом планується відправити Уповноважену особу на навчання по підвищенню кваліфікації.
2023-05-04 14:31:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2023 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЦАНЬКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ" |
94 705,00
UAH з ПДВ
|
94 705,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" |
128 154,00
UAH з ПДВ
|
128 154,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЦАНЬКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ" #2078003058 |
Переможець |
94 705,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2023 08:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:44
|
ДУ,масло.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 08:27
|
Договір,масло(2023).PDF | укладений |
19 січня 2023 08:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 до договору №4 від 19.01.2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |