Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гіпохлорит натрію марки «А»
Очікувана вартість
3 691 763,00 UAH
UA-2022-12-23-001962-a ● b3c69d2f84b0429aad6c4012f84dff88
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРАШТЕПЛОВОДОКАНАЛ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30536302 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., місто Вараш, МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Джигалюк Анастасія Леонідівна 0363623865 prozorro.kmkp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2022 09:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2023 13:02 |
Початок аукціону: | 02 січня 2023 13:02 |
Очікувана вартість: | 3 691 763,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 458,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90.043 тонни
Гіпохлорит натрію марки «А»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, м-н Північний, вул. Промислова зона 34 (Міські очисні споруди); м-н Перемоги 54 (Насосна станція 2-го підйому)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2022 09:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2022 09:24 |
Тендерна документація.doc | |
23 грудня 2022 09:24 |
Додаток 1.doc | |
23 грудня 2022 09:24 |
Додаток 2.doc | |
23 грудня 2022 09:24 |
Додаток 3.docx | |
23 грудня 2022 09:24 |
Додаток 4 Проэкт Договору 2023.doc | |
23 грудня 2022 09:24 |
Додаток 5.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (гіпохлорит натрію)
Дата подання: 26 грудня 2022 10:07
Дата відповіді: 28 грудня 2022 14:34
Доброго дня!
У Додатку 3 тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати «Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (гіпохлорит натрію)»
Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затв. постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Чинною редакцією Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. №1107 не передбачено надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, пов’язаний із використанням саме гіпохлориту натрію. Отже, виконати вимогу Замовника про надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (гіпохлорит натрію) є неможливим. Зокрема, відповідно до Додатку 2 до Порядку, гіпохлорит натрію не входить до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції.
Просимо Вас надати обгрунтування встановлення даної вимоги враховуючи, що закуповується товар, а не роботи і що на даний час такий вид дозволів підвищеної небезпеки не видається згідно чинного законодавства та гіпохлорит натрію не є небезпечною речовиною. Таким чином, встановлення даної вимоги є дискримінаційним для Учасників і підлягає видаленню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що відомою обставиною є те, що гіпохлорит натрію при транспортуванні має маркування небезпеки по ДСТУ 4500-5:2005. Згідно ДСТУ 4500-5:2005 гіпохорит натрію відноситься до Національного стандарту України «Вантажі небезпечні».
Умови транспортування гіпохлориту натрію марки А є доволі особливими: цей небезпечний товар перевозиться в певній тарі та потребує обережного відношення до себе. Формуючи вимоги тендерної пропозиції, Замовник конкретизував наявність відповідного дозволу саме на роботи, пов’язані з налагодженням та технічним обслуговування обладнання (машин, устаткування), призначеного для транспортування шкідливих речовин, а саме гіпохлорит натрію. Такий вид робіт повинен виконуватися професіоналами з відповідним дозволом, бо гіпохлорит натрію може мати, в надзвичайній ситуації, негативний влив на здоров’я.
Необхідно зазначити, що вимогами тендерної документації, а саме Додатком 3, передбачені умови доставки товару: постачальник здійснює доставку гіпохлориту натрію марки А своїм автотранспортом на склад Замовника, автотранспорт повинен мати хімічний насос для перекачування гіпохлориту натрію в тару Замовника.
Необхідно зазначити, що під час здійснення поставки гіпохлориту натрію здійснюється експлуатація відповідного автотранспорту, який укомплектовано тарою (ємностями) з небезпечною речовиною. Дана обставина, безумовно, вимагає від постачальника відповідного поводження з цим автотранспортом, а саме, як з машиною/механізмом підвищеної небезпеки. До того ж, особливого відношення вимагає і поводження постачальника з хімічним насосом, який використовується представником Замовника під час вивантаження гіпохлорит натрію на об’єкті замовника.
Картою даних небезпечного фактору (речовини, матеріалу) вітчизняних виробників гіпохлориту натрію, виданою держаним підприємством «Комітет з питань гігієнічного регламентування МОЗ України» вказано про належність гіпохлорита натрію до 2-го класу небезпеки. Так само, у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи вітчизняних виробників вказано, що гіпохлорит натрію відноситься до 2 класу небезпеки з ГДК у повітрі робочої зони – 1мг/м³ .
У п.1 додатку 2 Постанови Кабінету Міністрів від 26.10.2011 р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
Як зазначалось вище, гіпохлорит натрію при транспортуванні має маркування небезпеки до ДСТУ 4500-5:2005, отже отримання такого дозволу є необхідною умовою згідно законодавства.
Таким чином, умова щодо конкретизації, який саме дозвіл повинен мати постачальник, є вкрай необхідною, оскільки постачальник повинен мати погоджену відповідними органами можливість здійснювати відповідне обслуговування обладнання (небезпечні роботи), яке використовується для доставки вантажу, що відноситься до другого класу небезпеки – саме гіпохлорит натрію (оскільки для перевезення інших небезпечних речовин існують інші вимоги щодо наявності устаткування та його обслуговування чи експлуатації, відмінні від тих, які передбачені для транспортування гіпохлорит натрію, а отже, потребувати іншої процедури отримання відповідного дозволу). Отже, всі наведені підстави в їх сукупності дозволяють зробити висновок, що гіпохлорит натрію є небезпечним розчином (вантажем).
Саме тому замовник надає перевагу такому виконавцю, який має відповідний дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки, оскільки постачальник несе відповідальність за всі ризики до моменту поставки та фактичного відвантаження гіпохлорит натрію Замовнику.
Наявність спеціалізованого автотранспорту з переліком дозвільних документів є необхідною умовою. При здійсненні поставки гіпохлориту натрію фактично експлуатуються (застосовуються) автотранспортні засоби укомплектовані тарою (ємностями), хімічним насосом для перекачування небезпечної речовини, що само по собі вже робить такий транспортний засіб устаткуванням підвищеної небезпеки, пов’язаним з використанням шкідливих речовин – гіпохлорита натрію.
Стосовно посилань у вимозі щодо того, що на даний час видача відповідних дозволів призупинена необхідно зазначити наступне.
Як було вказано вище, виконання робіт щодо постачання (транспортування, завантаження/розвантаження) гіпохлорит натрію марки та обслуговування для цих цілей устаткування відноситься до виконання робіт з, а отже, для здійснення відповідного виду робіт у постачальника має бути відповідний дозвіл.
Той факт, що наразі видача дозволів, не провадиться не змінює факт необхідності відповідності постачальником умовам, які встановлені для відповідної діяльності, оскільки нехтування правилами поводження з небезпечним вантажем, що віднесений до другого класу небезпеки, було б прямим порушенням законодавства.
Крім того, необхідно зазначити, що наразі, постановою №357 від 24.03.2022 Кабінету Міністрів України затверджено деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період воєнного стану, згідно п.4 яких строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Таким чином, не вимагання відповідних дозволів у випадку призупинення дії їх видачі, свідчило б про порушення замовником вимог діючого законодавства.
Отже, наведені в тендерній документації вимоги повністю відповідають вимогам законодавства та не несуть дискримінаційного характеру до учасників.
Умови транспортування гіпохлориту натрію марки А є доволі особливими: цей небезпечний товар перевозиться в певній тарі та потребує обережного відношення до себе. Формуючи вимоги тендерної пропозиції, Замовник конкретизував наявність відповідного дозволу саме на роботи, пов’язані з налагодженням та технічним обслуговування обладнання (машин, устаткування), призначеного для транспортування шкідливих речовин, а саме гіпохлорит натрію. Такий вид робіт повинен виконуватися професіоналами з відповідним дозволом, бо гіпохлорит натрію може мати, в надзвичайній ситуації, негативний влив на здоров’я.
Необхідно зазначити, що вимогами тендерної документації, а саме Додатком 3, передбачені умови доставки товару: постачальник здійснює доставку гіпохлориту натрію марки А своїм автотранспортом на склад Замовника, автотранспорт повинен мати хімічний насос для перекачування гіпохлориту натрію в тару Замовника.
Необхідно зазначити, що під час здійснення поставки гіпохлориту натрію здійснюється експлуатація відповідного автотранспорту, який укомплектовано тарою (ємностями) з небезпечною речовиною. Дана обставина, безумовно, вимагає від постачальника відповідного поводження з цим автотранспортом, а саме, як з машиною/механізмом підвищеної небезпеки. До того ж, особливого відношення вимагає і поводження постачальника з хімічним насосом, який використовується представником Замовника під час вивантаження гіпохлорит натрію на об’єкті замовника.
Картою даних небезпечного фактору (речовини, матеріалу) вітчизняних виробників гіпохлориту натрію, виданою держаним підприємством «Комітет з питань гігієнічного регламентування МОЗ України» вказано про належність гіпохлорита натрію до 2-го класу небезпеки. Так само, у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи вітчизняних виробників вказано, що гіпохлорит натрію відноситься до 2 класу небезпеки з ГДК у повітрі робочої зони – 1мг/м³ .
У п.1 додатку 2 Постанови Кабінету Міністрів від 26.10.2011 р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
Як зазначалось вище, гіпохлорит натрію при транспортуванні має маркування небезпеки до ДСТУ 4500-5:2005, отже отримання такого дозволу є необхідною умовою згідно законодавства.
Таким чином, умова щодо конкретизації, який саме дозвіл повинен мати постачальник, є вкрай необхідною, оскільки постачальник повинен мати погоджену відповідними органами можливість здійснювати відповідне обслуговування обладнання (небезпечні роботи), яке використовується для доставки вантажу, що відноситься до другого класу небезпеки – саме гіпохлорит натрію (оскільки для перевезення інших небезпечних речовин існують інші вимоги щодо наявності устаткування та його обслуговування чи експлуатації, відмінні від тих, які передбачені для транспортування гіпохлорит натрію, а отже, потребувати іншої процедури отримання відповідного дозволу). Отже, всі наведені підстави в їх сукупності дозволяють зробити висновок, що гіпохлорит натрію є небезпечним розчином (вантажем).
Саме тому замовник надає перевагу такому виконавцю, який має відповідний дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки, оскільки постачальник несе відповідальність за всі ризики до моменту поставки та фактичного відвантаження гіпохлорит натрію Замовнику.
Наявність спеціалізованого автотранспорту з переліком дозвільних документів є необхідною умовою. При здійсненні поставки гіпохлориту натрію фактично експлуатуються (застосовуються) автотранспортні засоби укомплектовані тарою (ємностями), хімічним насосом для перекачування небезпечної речовини, що само по собі вже робить такий транспортний засіб устаткуванням підвищеної небезпеки, пов’язаним з використанням шкідливих речовин – гіпохлорита натрію.
Стосовно посилань у вимозі щодо того, що на даний час видача відповідних дозволів призупинена необхідно зазначити наступне.
Як було вказано вище, виконання робіт щодо постачання (транспортування, завантаження/розвантаження) гіпохлорит натрію марки та обслуговування для цих цілей устаткування відноситься до виконання робіт з, а отже, для здійснення відповідного виду робіт у постачальника має бути відповідний дозвіл.
Той факт, що наразі видача дозволів, не провадиться не змінює факт необхідності відповідності постачальником умовам, які встановлені для відповідної діяльності, оскільки нехтування правилами поводження з небезпечним вантажем, що віднесений до другого класу небезпеки, було б прямим порушенням законодавства.
Крім того, необхідно зазначити, що наразі, постановою №357 від 24.03.2022 Кабінету Міністрів України затверджено деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період воєнного стану, згідно п.4 яких строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Таким чином, не вимагання відповідних дозволів у випадку призупинення дії їх видачі, свідчило б про порушення замовником вимог діючого законодавства.
Отже, наведені в тендерній документації вимоги повністю відповідають вимогам законодавства та не несуть дискримінаційного характеру до учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2023 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ" |
3 151 505,36
UAH з ПДВ
|
3 151 505,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НПП Лаваль" |
3 565 702,80
UAH з ПДВ
|
3 511 677,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ" #44322406 |
Відхилено |
3 151 505,36
UAH з ПДВ
|
03 січня 2023 16:39
|
ТОВ "НПП Лаваль" #36839655 |
Переможець |
3 511 677,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 11:55
|
Договір № 6.pdf | укладений |
16 січня 2023 11:53
|