Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад «Острозьке вище професійне училище» |
Код ЄДРПОУ: | 03071880 |
Вебсайт: | http://ovpu.rv.ua/ |
Місцезнаходження: | 35800, Україна , Рівненська обл., м. Острог, вул. Татарська, 122 А |
Контактна особа: |
Юлія Хмарук +380971409351 yuliavejna@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2022 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2023 14:46 |
Початок аукціону: | 02 січня 2023 14:46 |
Очікувана вартість: | 3 978 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 890,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2022 10:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2022 10:07 |
Перелік змін.docx | |
26 грудня 2022 10:07 |
Тендерна документація (пелети) (зі змінами).docx | |
22 грудня 2022 16:25 |
Додаток 3. Згода на обробку персональних даних.docx | |
22 грудня 2022 16:25 |
Додаток 2. Проєкт договору.docx | |
22 грудня 2022 16:25 |
Тендерна документація (пелети).docx | |
22 грудня 2022 16:25 |
Додаток 1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx |
26 грудня 2022 10:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 грудня 2022 10:07 |
Перелік змін.docx
|
|||
26 грудня 2022 10:07 |
Тендерна документація (пелети) (зі змінами).docx
|
|||
22 грудня 2022 16:25 |
Додаток 3. Згода на обробку персональних даних.docx
|
|||
22 грудня 2022 16:25 |
Додаток 2. Проєкт договору.docx
|
|||
22 грудня 2022 16:25 |
Тендерна документація (пелети).docx
|
|||
22 грудня 2022 16:25 |
Додаток 1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-21-000080 ● 25e6b38764c14ffa9c7da8d966b60657
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.03.2023 № 17
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.03.2023 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2022-12-22-019896-a 22.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-21 17:10:11
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тверде паливо (паливна гранула з деревини (пелети))» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-22-019896-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог частини другої статті 23 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Згідно з вимогами п. 29 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
При цьому, нормативний документ, який визначає технічні умови для брикетів та гранул паливних з деревинної сировини - ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови», затверджений наказом ДП «УкрНДНЦ» від 21.08.2015 № 101 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні» (далі - ДСТУ 8358:2015).
Згідно з розділом 1 ДСТУ 8358:2015, цей стандарт поширюється на брикети і гранули, що їх виготовлють із будь-яких об’єктів, які містять деревину, і використовують для опалення.
Розділом 6 ДСТУ 8358:2015 встановлено технічні вимоги до брикетів і гранул. Так, згідно вимог таблиці 1 «Технічні вимоги до брикетів та гранул паливних» п.6.1 розділу 6 «Технічні вимоги» передбачено нормативи за групами якості, де зазначено що показник щільності має бути: для І групи– не менше 1100 кг/м3.
Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації Замовника, запропонований учасником товар повинен відповідати вимогам та мати наступні якісні та технічні характеристики або бути не гірше зазначених характеристик, зокрема, вимога до показника «Щільність» - не менше 1200 кг/м3.
По якій причині в Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимогу до показника «Щільність», що не відповідає вимогам щодо цього показника встановленим ДСТУ 8358:2015?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-24 19:56:18
відповідь на звернення
Доброго дня!
Встановлення більш високих показників якості гранул (а саме щільності) обумовлена тим, що щільність визначає механічну міцність, водостійкість і калорійність паливних гранул. Тобто щільність безпосередньо впливає на тепловіддачу палива – чим більше щільність, тим вище тепловіддача.
Недостатня щільність гранул призводить до того, що вони розсипаються та у зв’язку з цим їхня теплотворна здатність знижується.
Також висока щільність паливних гранул полегшує їхнє транспортування.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-24 11:17:25
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тверде паливо (паливна гранула з деревини (пелети))» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-22-019896-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-29 17:25:49
відповідь на звернення
Доброго дня!
Обґрунтування технічних та якісних характеристик було здійснено у відповідності з вимогами ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови». Уточнення якісних характеристик було здійснено на підставі фактичного використання паливної гранули у 2022 році з відповідними якісними характеристиками, які давали високу тепловіддачу та мали хороші експлуатаційні характеристики (протокол випробувань на продукцію додається).
Оскільки закупівля була оголошена до затвердження відповідного кошторису на 2023 рік, очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі розрахованої потреби на 2023 рік згідно отриманих комерційних пропозицій від постачальників (додаються). Після затвердження кошторису загальна сума була зменшена у відповідному розмірі, про що укладено та оприлюднено додаткову угоду № 1 від 18 січня 2023 року.
Бюджетні призначення визначені у кошторисі закладу на 2023 рік, затвердженому директором департаменту освіти і науки РОДА 16 січня 2023 року (додається). Кошторис оприлюднений на веб-сайті закладу за посиланням http://ovpu.rv.ua/doc/koshtorys_2023.PDF.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті закладу не оприлюднювалось.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо інформацію про усунення порушень, виявлених за результатами моніторингу, а саме копію наказу про притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи.
2023-04-07 19:39:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», встановлено порушення пункту 4-1.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-04-0019/2023-пр |
Дата публікації: | 01 травня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13-04-0015/2023-пз |
Дата відкриття провадження: | 01 травня 2023 |
Документи:
19 жовтня 2023 10:52
|
Електронний підпис |
01 травня 2023 16:18
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 13-04-0019/2023-пр |
Дата публікації: | 19 жовтня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
19 жовтня 2023 10:47
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2023 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРАМАНОВА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА |
3 396 600,00
UAH з ПДВ
|
3 396 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Марчук Віктор Юрійович |
3 941 280,00
UAH з ПДВ
|
3 941 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРАМАНОВА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА #2155200320 |
Відхилено |
3 396 600,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2023 17:36
|
|
ФОП Марчук Віктор Юрійович #3095115790 |
Переможець |
3 941 280,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2023 18:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 січня 2023 18:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 19:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2023 11:30
|
Додаткова угода 1 пелети.PDF | зміни до договору |
20 січня 2023 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2023 16:09
|
Договір поставки пелети.pdf | укладений |
10 січня 2023 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |