Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Електрична енергія (код за ДК 021:2015: 09310000-5) — Електрична енергія»
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2022-12-22-018433-a ● 706bf769ba9a44058c09bfd4365cc546
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) № 39 КОМБІНОВАНОГО ТИПУ (М. ВІННИЦЯ) НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 08806317 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 5 |
Контактна особа: |
Алла Долюк +380672268767 dnz39vinnitza@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2022 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2023 11:43 |
Початок аукціону: | 04 січня 2023 11:43 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42480 Кіловат-година
«Електрична енергія (код за ДК 021:2015: 09310000-5) — Електрична енергія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Грушевського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2022 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2022 15:52 |
Комерційна пропозиція (Додаток 1).doc | |
22 грудня 2022 15:52 |
Комерційна пропозиція (Додаток 1).doc | |
22 грудня 2022 15:52 |
Тендерна документація.doc | |
22 грудня 2022 15:52 |
Проект договору (Додаток 3).docx | |
22 грудня 2022 15:52 |
Технічні характеристики (Додаток 2).doc | |
22 грудня 2022 15:52 |
Технічні характеристики (Додаток 2).doc | |
22 грудня 2022 15:52 |
Тендерна документація.doc | |
22 грудня 2022 15:52 |
Проект договору (Додаток 3).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-22-018433-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ", Код ЄДРПОУ:43965848
Дата подання: 06 січня 2023 10:40
на рішення замовника
Згідно пункту 3.1.9 розрахунок ціни учасника має становити:
(3,77685+0,34564+0,00889)*1,2=4,957656 грн за 1 кВт\год,
І це значення ціни має бути мінімальним, для того щоб маржа не була величиною від’ємною, адже згідно цього пункту, в разі від’ємної маржі Замовник відхиляє пропозицію Учасника, про що чітко вказано у пункті 3.1.10 тендерної документації.
Підрахувавши ціну за 1 кВт\год електричної енергії, яку запропонував Учасник-переможець, отримуємо: 4,92 грн. за 1 кВт\год.
Отже, робимо висновок, що Учасник ТОВ «ЕНЕРА» неправомірно визнаний переможцем даної процедури, його пропозиція повинна бути відхилено згідно з умовами тендерної документації.
3.1.9. Ціна на електричну енергію встановлюється учасником у відповідності до ч.2 ст.56 Закону України «Про ринок електричної енергії». Учасник включає до вартості тендерної пропозиції витрати щодо оплати послуг з постачання та не включає вартість розподілу електричної енергії.
3.1.10. Ціною тендерної пропозиції є ціна електричної енергії, що включає передачу електроенергії, маржу Учасника, витрати на сплату податків та тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку.
Ціна тендерної пропозиції = Цфакт * Ф, де
Ф – плановий обсяг споживання електричної енергії (кВт*год), який Замовник має намір придбати за результатами цієї процедури закупівлі.
Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином:
Цфакт = (Цод*(1+К/100)+T+В)*1,2; де
Цфакт – вартість електричної енергії за розрахунковий період;
«Цод» – ціна за 1 кВт/год електричної енергії. «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогнозованої ціни РДН ОЕС, яка для даної закупівлі становить – 3,77685 грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Дане значення визначено як середньозважену ціну на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України за листопад 2022 року – 3,43350 грн. за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, з урахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі + 10%. «Цод» не включає ПДВ, Т, К, В.
«Т» – затверджений Постановою НКРЕКП тариф на послугу передачі електричної енергії НЕК «Укренерго» (оператор системи передачі – ОСП) відповідно до постанови НКРЕКП від 01.12.2021 року №2454 в розмірі 345,64 грн/МВт*год. «Т» є регульованою складовою ціни Договору.
«В» – затверджений постановою НКРЕКП від 16.11.2022 року №1507 тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку в розмірі 8,89 грн./МВт*год. «В» є регульованою складовою ціни Договору.
«1,2» - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20 %), яке нараховується згідно Податкового кодексу України.
«К» – коефіцієнт прибутковості Постачальника (маржа, вартість послуг Учасника), запропонований Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Цод), % *.
*Примітка. З метою запобігання демпінгу серед Учасників, Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина маржі (в тому числі за результатами аукціону) буде від’ємна. У складі пропозиції учасник подає гарантійний лист, в якому зазначає, що маржа в пропозиції учасника за результатами аукціону не буде величиною від'ємною.
Розгорнути
Згорнути
(3,77685+0,34564+0,00889)*1,2=4,957656 грн за 1 кВт\год,
І це значення ціни має бути мінімальним, для того щоб маржа не була величиною від’ємною, адже згідно цього пункту, в разі від’ємної маржі Замовник відхиляє пропозицію Учасника, про що чітко вказано у пункті 3.1.10 тендерної документації.
Підрахувавши ціну за 1 кВт\год електричної енергії, яку запропонував Учасник-переможець, отримуємо: 4,92 грн. за 1 кВт\год.
Отже, робимо висновок, що Учасник ТОВ «ЕНЕРА» неправомірно визнаний переможцем даної процедури, його пропозиція повинна бути відхилено згідно з умовами тендерної документації.
3.1.9. Ціна на електричну енергію встановлюється учасником у відповідності до ч.2 ст.56 Закону України «Про ринок електричної енергії». Учасник включає до вартості тендерної пропозиції витрати щодо оплати послуг з постачання та не включає вартість розподілу електричної енергії.
3.1.10. Ціною тендерної пропозиції є ціна електричної енергії, що включає передачу електроенергії, маржу Учасника, витрати на сплату податків та тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку.
Ціна тендерної пропозиції = Цфакт * Ф, де
Ф – плановий обсяг споживання електричної енергії (кВт*год), який Замовник має намір придбати за результатами цієї процедури закупівлі.
Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином:
Цфакт = (Цод*(1+К/100)+T+В)*1,2; де
Цфакт – вартість електричної енергії за розрахунковий період;
«Цод» – ціна за 1 кВт/год електричної енергії. «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогнозованої ціни РДН ОЕС, яка для даної закупівлі становить – 3,77685 грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Дане значення визначено як середньозважену ціну на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України за листопад 2022 року – 3,43350 грн. за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, з урахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі + 10%. «Цод» не включає ПДВ, Т, К, В.
«Т» – затверджений Постановою НКРЕКП тариф на послугу передачі електричної енергії НЕК «Укренерго» (оператор системи передачі – ОСП) відповідно до постанови НКРЕКП від 01.12.2021 року №2454 в розмірі 345,64 грн/МВт*год. «Т» є регульованою складовою ціни Договору.
«В» – затверджений постановою НКРЕКП від 16.11.2022 року №1507 тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку в розмірі 8,89 грн./МВт*год. «В» є регульованою складовою ціни Договору.
«1,2» - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20 %), яке нараховується згідно Податкового кодексу України.
«К» – коефіцієнт прибутковості Постачальника (маржа, вартість послуг Учасника), запропонований Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Цод), % *.
*Примітка. З метою запобігання демпінгу серед Учасників, Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина маржі (в тому числі за результатами аукціону) буде від’ємна. У складі пропозиції учасник подає гарантійний лист, в якому зазначає, що маржа в пропозиції учасника за результатами аукціону не буде величиною від'ємною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2023 14:37
Антимонопольним комітетом України вже неодноразово розглядалось питання від’ємності маржі в ході аукціону, зокрема в наступних закупівлях: UA-2021-12-30-005924-c, UA-2021-11-11-006175-a, UA-2021-12-13-003493-b, UA-2022-11-09-002539-a, UA-2022-11-25-007516-a та приймалося рішення про скасування рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з іншими документами, відповідно до вимог Документації. Відповідно до пункту 1 розділу V Документації Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином :
Рдог =Σ (Ni факт* Цфакт * (1+М/100)+ Ni факт* Тпер )*1,2, грн з ПДВ.
де, Ni факт – фактичний обсяг споживання електричної енергії по відповідному об’єкту Споживача, кВт*год;
Цфакт* – 4,00 грн. за 1 кВт*год без ПДВ, визначена як гранична максимальна величина на ринку "на добу наперед" у відповідності до постанови НКРЕКП;
Тпер. - тариф на послуги з передачі електричної енергії затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови НКРЕКП від 01.12.2021 року № 2454 – 0,34564 грн. за 1 кВт*год без ПДВ або постанови НКРЕКП яка діє на момент розрахунку.
М – маржа (вартість послуг постачальника) у відсотках, визначена за тендерною пропозицією Переможця за результатами торгів, %.
* Розрахунок фактичної ціни електричної енергії, що закуплена Постачальником для Споживача за результатами розрахункового періоду на ринку електричної енергії, Цфакт:
- для об’єктів Споживача що обладнані погодинними приладами комерційного обліку електричної енергії та системою зчитування та передачі даних - ціна електричної енергії розраховується на підставі фактичного погодинного графіку споживання електричної енергії об’єктом Споживача та фактичних погодинних цін закупівлі електричної енергії на ринку електричної енергії;
- для інших об’єктів Споживача, які не мають погодинних приладів обліку електричної енергії - ціна електричної енергії розраховується на підставі фактичних обсягів споживання електричної енергії об’єктом Споживача розподіленого відповідно до загального графіку споживання електричної енергії відповідного ОСР та фактичних погодинних цін закупівлі електричної енергії на ринку електричної енергії.
Вказані вище значення Цфакт, Тпер. будуть використовуватись для вирахування значення М (маржа (вартість послуг Постачальника) у відсотках, визначається за тендерною пропозицією Переможця за результатами торгів, %.
М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (М), %. Маржа, що визначається Учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною. 5 У разі якщо маржа учасника за результатами проведеного аукціону буде від’ємною величиною, пропозиція такого учасника підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі тендерної документації.
Додаток 4 Документації містить перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам Замовника.
Відповідно до додатку 4 Документації Учасник повинен надати гарантійний лист, про згоду з відхиленням своєї тендерної пропозиції, у разі якщо за результатами проведеного аукціону маржа учасника буди від’ємною величиною.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, первинна Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ"- 210 601,23 грн з ПДВ.
За такої ціни Пропозиції, відповідно до формули розрахунку ціни, наведеної в Документації, маржа не є від'ємною.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, остаточна Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" - 209 401,23 грн з ПДВ.
За такої ціни остаточної Пропозиції, відповідно до формули розрахунку ціни, наведеної в Документації, маржа є від'ємною.
Разом з тим, Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції.
Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону. Враховуючи викладене, інформація про ціну Пропозиції учасника за результатами аукціону, не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону та Особливостей, отже її невідповідність не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пункту 41 Особливостей.
Крім того, Документація не містить окремих вимог, що у разі, якщо за результатами аукціону маржа учасника буде від'ємною, це буде вважатися відмовою від підписання договору.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону про публічні закупівлі тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Надання від'ємної маржі за результатами аукціону не може бути підставою
відхилення Пропозиції учасника, як такої, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи наведене, рішення замовника є законним та правомірним.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з іншими документами, відповідно до вимог Документації. Відповідно до пункту 1 розділу V Документації Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином :
Рдог =Σ (Ni факт* Цфакт * (1+М/100)+ Ni факт* Тпер )*1,2, грн з ПДВ.
де, Ni факт – фактичний обсяг споживання електричної енергії по відповідному об’єкту Споживача, кВт*год;
Цфакт* – 4,00 грн. за 1 кВт*год без ПДВ, визначена як гранична максимальна величина на ринку "на добу наперед" у відповідності до постанови НКРЕКП;
Тпер. - тариф на послуги з передачі електричної енергії затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови НКРЕКП від 01.12.2021 року № 2454 – 0,34564 грн. за 1 кВт*год без ПДВ або постанови НКРЕКП яка діє на момент розрахунку.
М – маржа (вартість послуг постачальника) у відсотках, визначена за тендерною пропозицією Переможця за результатами торгів, %.
* Розрахунок фактичної ціни електричної енергії, що закуплена Постачальником для Споживача за результатами розрахункового періоду на ринку електричної енергії, Цфакт:
- для об’єктів Споживача що обладнані погодинними приладами комерційного обліку електричної енергії та системою зчитування та передачі даних - ціна електричної енергії розраховується на підставі фактичного погодинного графіку споживання електричної енергії об’єктом Споживача та фактичних погодинних цін закупівлі електричної енергії на ринку електричної енергії;
- для інших об’єктів Споживача, які не мають погодинних приладів обліку електричної енергії - ціна електричної енергії розраховується на підставі фактичних обсягів споживання електричної енергії об’єктом Споживача розподіленого відповідно до загального графіку споживання електричної енергії відповідного ОСР та фактичних погодинних цін закупівлі електричної енергії на ринку електричної енергії.
Вказані вище значення Цфакт, Тпер. будуть використовуватись для вирахування значення М (маржа (вартість послуг Постачальника) у відсотках, визначається за тендерною пропозицією Переможця за результатами торгів, %.
М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (М), %. Маржа, що визначається Учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною. 5 У разі якщо маржа учасника за результатами проведеного аукціону буде від’ємною величиною, пропозиція такого учасника підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі тендерної документації.
Додаток 4 Документації містить перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам Замовника.
Відповідно до додатку 4 Документації Учасник повинен надати гарантійний лист, про згоду з відхиленням своєї тендерної пропозиції, у разі якщо за результатами проведеного аукціону маржа учасника буди від’ємною величиною.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, первинна Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ"- 210 601,23 грн з ПДВ.
За такої ціни Пропозиції, відповідно до формули розрахунку ціни, наведеної в Документації, маржа не є від'ємною.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, остаточна Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" - 209 401,23 грн з ПДВ.
За такої ціни остаточної Пропозиції, відповідно до формули розрахунку ціни, наведеної в Документації, маржа є від'ємною.
Разом з тим, Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції.
Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону. Враховуючи викладене, інформація про ціну Пропозиції учасника за результатами аукціону, не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону та Особливостей, отже її невідповідність не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пункту 41 Особливостей.
Крім того, Документація не містить окремих вимог, що у разі, якщо за результатами аукціону маржа учасника буде від'ємною, це буде вважатися відмовою від підписання договору.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону про публічні закупівлі тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Надання від'ємної маржі за результатами аукціону не може бути підставою
відхилення Пропозиції учасника, як такої, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи наведене, рішення замовника є законним та правомірним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2023 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
210 601,23
UAH з ПДВ
|
209 401,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
210 601,22
UAH з ПДВ
|
210 601,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗБУТ-ЕНЕРГО ПЛЮС" |
238 312,80
UAH з ПДВ
|
238 312,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" #41835359 |
Переможець |
209 401,23
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2023 14:58
|
ДУ 6.pdf | зміни до договору |
08 червня 2023 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2023 13:05
|
ДУ5.pdf | зміни до договору |
27 березня 2023 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2023 12:52
|
ДУ 4 Енера.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2023 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2023 11:51
|
ДУ 3 від 03.02.2023р..pdf | зміни до договору |
03 лютого 2023 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2023 15:37
|
ДУ2 від 31.01.2023.pdf | зміни до договору |
31 січня 2023 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2023 16:20
|
ДУ135000.pdf | зміни до договору |
19 січня 2023 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 13:25
|
209401,23.pdf | укладений |
18 січня 2023 13:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 2.3 Договору № ВІ-102500 від 18.01.2023 року, домовились зменшити обсяги і суму закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ВІ-102500 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зростанням регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії і встановленого у розмірі 0,38028 грн без ПДВ, згідно Постанови НКРЕКП №1788 ВІД 21.12.2022р. зросла ціна 1кВт*год електричної енергії та становить 5,024047 |
Номер договору про закупівлю: | ВІ-102500 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | ВІ-102500 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зростання регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | ВІ-102500 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зростанням регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії ціна за 1к Вт *год становить 5,030940 |
Номер договору про закупівлю: | ВІ-102500 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни товару |
Номер договору про закупівлю: | ВІ-102500 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Електрична енергія (код за ДК 021:2015: 09310000-5) — Електрична енергія» | 26740 | Кіловат-година |
5,02
UAH з ПДВ
|