Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Корнинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04345865 |
Вебсайт: | https://kornynska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 13514, Україна , Житомирська обл., Попільнянський р-н, смт. Корнин, вул. Жовтневої Революції, 19 |
Контактна особа: |
Марія Осипчук +380986270374 kornyn_sel_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2022 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2022 12:06 |
Очікувана вартість: | 638 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 190,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Код ДК 021:2015 – 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2022 12:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2022 12:15 |
ТД Овочі та фрукти.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-31-000062 ● a62c6647baab4b30940b54d52c4b310c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2023 20:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2022
№ 6-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.01.2023 №6-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2022-12-22-009393-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-01 08:46:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-22-009393-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-06 16:32:28
Відповідь
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, прикріплено документом. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена методом - порівняння ринкових цін. Після визначення переможця даної закупівлі, ціни були зміненні. Отже, відразу після підписання договору були також підписана додаткова угода на зменшення цін по даному предмету.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір №9 від 16.01.2023 був розірваний. Додаткова угода прикріпляється.
2023-02-20 16:06:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2023-02-20 16:14:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2022 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Гуленко Андрій Анатолійович" |
599 481,20
UAH
|
599 481,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Гуленко Андрій Анатолійович" #2215520350 |
Переможець |
599 481,20
UAH
|
03 січня 2023 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 15:56
|
ДУ на роз.pdf | укладений |
20 лютого 2023 15:55
|
Корнин додот угода (1).pdf | укладений |
17 лютого 2023 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2023 16:40
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2023 16:35
|
Специфікація 1.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2023 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 15:32
|
Договір №9.pdf | укладений |
16 січня 2023 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |