Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30644336 |
Вебсайт: | http://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation.html |
Місцезнаходження: | 50007, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ-ПІДПІЛЬНИКІВ, будинок 15, приміщення 15 |
Контактна особа: |
Надія Анатоліївна Скляр +380675439227 zakupkasanservis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2022 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2022 08:00 |
Очікувана вартість: | 5 094 456,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 945,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2022 12:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2022 12:05 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги.docx | |
22 грудня 2022 12:05 |
Додаток 2 до ТД-Технічна специфікація на 2023.docx | |
22 грудня 2022 12:05 |
Додаток 4 до ТД. Довідка погодження з усіма умовами_вимогами тендерної документації для участі в процедурі закупівлі (універсальна).docx | |
22 грудня 2022 12:05 |
Тендерна документація 22.12.2022.docx | |
22 грудня 2022 12:05 |
Додаток 5 до ТД -Тендерна пропозиція на 2023р.-.xlsx | |
22 грудня 2022 12:05 |
Додаток 3-Проєкт договору та дод.1-перелік транс.зас..doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-10-000109 ● cea8fae83c0545f586a8b4d36d94da6c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2023 11:01 |
18.01.2023 № 10
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.01.2023 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2022-12-22-009015-a
22.12.2022 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 30644336
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-31 10:09:19
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-12-22-009015-a), проведеної КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 02.01.2023, проте, визначеним переможцем торгів ТОВАРИСТВОМ з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОРЕММАШ" не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Згідно з підпунктом 3 пункту 3 розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Просимо пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОРЕММАШ"?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-31 16:30:10
Пояснення в межах проведення моніторингу за Ідентифікатором моніторингу: UA-M-2023-01-10-000109 по закупівлі «UA-2022-12-22-009015-a»
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Код за ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-12-22-009015-a) щодо порушених питань :
«Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 02.01.2023, проте, визначеним переможцем торгів ТОВАРИСТВОМ з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОРЕММАШ" не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Згідно з підпунктом 3 пункту 3 розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Просимо пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОРЕММАШ"?»,
КП «САНСЕРВІС» КМР (далі – Замовник) надає наступні пояснення (інформацію та документи), які полягають у наступному щодо заданого питання, то
1) відповідно до пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
2) відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
3) У зв’язку з військовою агресією Російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами), що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника та Учасника-переможця, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та через постійні обстріли Російської федерації та руйнування енергетичної інфраструктури України є майже постійна відсутність електроживлення та відповідно зв’язку та інтернет-з’єднання у м. Кривий Ріг та по всій Україні, та у зв’язку із зверненням учасника-переможця ТОВ «АВТОРЕММАШ» нарочно листом № 050123 від 05.01.2023р. разом з документами, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (копії додаються) до КП «Сансервіс» КМР щодо неможливості завантаження документів переможця через майданчик у Прозорро у визначений термін через відсутність електроенергії та інтернету.
Замовник, врахувавши вищевикладене та зазначене у листі ТОВ «АВТОРЕММАШ» та наданих супровідних документах до нього, а також наявність в системі Прозорро завантажених оригіналів документів учасником-переможцем від 28.12.2022р. та їх наявність у системі Прозорро та в оригіналі у Замовника та їх чинність, також перевіривши інформацію за Q-кодом в реєстрах та врахувававши технічну неспроможність перезавантажити документи новою датою з поважних причин та об’єктивних обставин спричинених воєнним станом по усій Україні, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОРЕММАШ" .
З повагою, уповноважена особа з організації та здійснення закупівель, начальник відділу публічних закупівель таматеріально-технічного постачання Н.А. Скляр
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-02 12:38:21
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-12-22-009015-a), проведеної КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Відповідно до вимог пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям визначив, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору);
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі.
Учасник ТОВ "АВТОРЕММАШ" в складі тендерної пропозиції завантажив Довідку від 12.12.2022 №121222/14, якою повідомляє про виконання 3х аналогічних договорів, та копію договору від 27.06.2022 №48. Проте, копію договору надано не у повному обсязі, а саме: відсутня калькуляція до Договору (Додаток 1), що є невід’ємною частиною цього Договору.
Таким чином, Учасник не підтвердив досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
2. Відповідно до вимог пункту 3 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надання Довідки, складеної в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.
Учасником ТОВ "АВТОРЕММАШ" в складі тендерної пропозиції така довідка не надана.
3. В розділі «Технічні та інші вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Замовник визначив: Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, СТО повинна розміщуватися в межах міста Кривий Ріг - не більше 20 км від місцезнаходження транспортних засобів та супутнього обладнання Замовника за адресою дислокації: 50036, вул. Бикова,6 «Г», м. Кривий Ріг. Учасник має завантажити схему-проїзду з відстанями у метрах або кілометрах.
Учасником ТОВ "АВТОРЕММАШ" в складі тендерної пропозиції схему-проїзду з відстанями у метрах або кілометрах не завантажено.
Просимо пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "АВТОРЕММАШ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-07 13:54:26
Пояснення в межах проведення моніторингу за Ідентифікатором моніторингу: UA-M-2023-01-10-000109 по закупівлі «UA-2022-12-22-009015-a»
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Код за ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-12-22-009015-a) щодо порушених питань :
«1. Відповідно до вимог пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям визначив, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору);
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі.
Учасник ТОВ "АВТОРЕММАШ" в складі тендерної пропозиції завантажив Довідку від 12.12.2022 №121222/14, якою повідомляє про виконання 3х аналогічних договорів, та копію договору від 27.06.2022 №48. Проте, копію договору надано не у повному обсязі, а саме: відсутня калькуляція до Договору (Додаток 1), що є невід’ємною частиною цього Договору.
Таким чином, Учасник не підтвердив досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
2. Відповідно до вимог пункту 3 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надання Довідки, складеної в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.
Учасником ТОВ "АВТОРЕММАШ" в складі тендерної пропозиції така довідка не надана.
3. В розділі «Технічні та інші вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Замовник визначив: Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, СТО повинна розміщуватися в межах міста Кривий Ріг - не більше 20 км від місцезнаходження транспортних засобів та супутнього обладнання Замовника за адресою дислокації: 50036, вул. Бикова,6 «Г», м. Кривий Ріг. Учасник має завантажити схему-проїзду з відстанями у метрах або кілометрах.
Учасником ТОВ "АВТОРЕММАШ" в складі тендерної пропозиції схему-проїзду з відстанями у метрах або кілометрах не завантажено.
Просимо пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "АВТОРЕММАШ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?»,
1. КП «САНСЕРВІС» КМР (далі – Замовник) надає наступні пояснення (інформацію), які полягають у наступному щодо заданого першого питання:
Учасник ТОВ "АВТОРЕММАШ" надав 1 копію аналогічного договору з КП «Парк КІВ ім. Б. Хмельницького», зазначеного у довідці, що виконаний згідно двох актів здачі-приймання у повному обсязі на суми 29664,00грн+11760,00 грн, що в сумі дають суму договору41424,00грн.
Учасник ТОВ "АВТОРЕММАШ" завантажив в складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору без додатку 1, який зустрічається в тексті договору №48 від 27.06.22р. але стверджувати однозначно, що копію договору надано не у повному обсязі, оскільки відсутня калькуляція до Договору (Додаток 1) уповноважена особа замовника не могла, оскільки у тексті аналогічного договору не зазначено, що Додаток 1 є невід’ємною частиною цього Договору.
Також згідно завантаженої Учасником Довідки від 12.12.2022 №121222/14, якою учасник повідомляє про виконання 3х аналогічних договорів зазначено і те, що учасник співпрацював з КП «САНСЕРВІС» КМР і нарікань або невиконаних зобов’язань за минулорічним договором по співпраці у нас теж не має, враховуючи також те, що наразі не всі підприємства надавачі послуг готові надавати відтермінування оплати у зв’язку з військовим станом в Україні та проблемами із своєчасною закупівлею та поставкою запасних частин.
2. Замовник надає наступні пояснення (інформацію та документи), які полягають у наступному щодо заданого другого питання:
Відповідно до вимог пункту 3 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалось надання Довідки, складеної в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.
Учасником ТОВ "АВТОРЕММАШ" в складі тендерної пропозиції така довідка у довільній формі у вигляді інформації надана за вих №121222/2 від 12.12.22 і знаходиться на сторінці 2 файлу під назвою ст 17, де визначено, що бенефенціарним власником є Потоцький Микола Володимирович, назва юридичної особи ТОВ «АВТОРЕММАШ» та інші реквізити підприємства, щодо громадянства воно зазначено у витязі з інформаційно-аналітичної системи. Так є певні неточності у вигляді формальних помилок, що не впливають на цінову пропозицію, але ті, що допустимі прикладами формальних помилок, що передбачені пп.12. п.1 розділу 3 Тендерної документації та також Уповноваженою особою враховано те, що форма довідки вимагалась довільна.
3. Замовник надає наступні пояснення (інформацію та документи), які полягають у наступному щодо заданого третього питання:
Учасником ТОВ "АВТОРЕММАШ" в складі тендерної пропозиції схему-проїзду з відстанями у метрах або кілометрах не завантажено було з причин збою інтернет-з’єднання під час завантаження документів та у зв’язку з відсутністю електричної енергії, що спричинені військовою агресією Російської Федерації проти України. Про, що свідчить лист № 301222 від 30.12.2022р від ТОВ «АВТОРЕММАШ» разом з листами та документами, які випадково не дозавантажились внаслідок перебоїв зі світлом та інтернетом у м. Кривий Ріг і їх неможливістю дозавантажити з форс-мажорних обставин, які не можливо завчасно передбачити і якось вплинути на них в умовах воєнного стану. Враховуючи вищевикладене та те, що через постійні обстріли Російської федерації та руйнування енергетичної інфраструктури України є майже постійна відсутність електроживлення та інтернет-з’єднання в т.ч. у м. Кривий Ріг та по всій Україні, враховуючи те, що учасник ТОВ «АВТОРЕММАШ» лише один взяв участь у торгах, і звернувся до Замовника нарочно листом № 301222 від 30.12.22р. разом з документами ( в т.ч. щодо схеми-проїзду), що підтверджують відсутність підстав для відхилення та значно не впливає на тендерну пропозицію у зв’язку з об’єктивними форс-мажорними обставинами спричинених воєнним станом по усій Україні та враховуючи те, що підприємство Замовника бере участь у розбиранні завалів під час ракетних ударів, уповноважена особа Замовника, врахувала цей лист та перевірила відстань за гугл-картами, а також минулорічний досвід співпраці та не далеке розташування підприємства учасника і не відхилила тендерну пропозицію єдиного учасника ТОВАРИСТВА з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОРЕММАШ".
До пояснення додається сканкопія листа № 301222 від 30.12.22р. від ТОВ «АВТОРЕММАШ» разом з документами та листами, що не дозавантажились в Учасника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
«Щодо надання інформації та документів, які свідчать про усунення замовником (відсутність) порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Східного офісу ДАСУ за результатами моніторингу UA-M-2023-01-10-000109 по закупівлі UA-2022-12-22-009015-a з викладом аргументованих заперечень (пояснень) на вказаний висновок»: У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Код за ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)», інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-12-22-009015-a, та недопущення безпідставного притягнення посадових осіб підприємства до адміністративної відповідальності, необґрунтованого застосування інших негативних наслідків правового характеру, КП «Сансервіс» КМР було детально перевірено інформацію, що міститься в електронних документах системи закупівель, та оригіналах документів на паперових носіях, що пройшли реєстрацію і перевірку органами ДКСУ, внаслідок чого встановлено наступне: Відповідно до аналізу Східного офісу ДАСУ питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що в підпункті 9.12.2. пункту 9.12. розділу «9. Додаткові умови» Проекту договору про закупівлю, який є Додатком 3 до тендерної документації, Замовником визначено, що істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п. 19 Особливостей, зокрема, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Проте, відповідно до даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації, вид предмета закупівлі визначено як послуги але пункт 19 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) не поділяє конкретно які пункти відносяться до товарів, а які до послуг чи робіт, тому Замовником було виконано та викладено в договорі вимоги та відповідність норм передбаченими Особливостями або застосування інших негативних правових наслідків, в даному випадку відсутні. Так дійсно предметом договору є послуги але Замовник не згоден з тим, що з метою порушення діючої норми законодавства Замовник повинен був пп.9.12.2. пункту 9.12. розділу «9. Додаткові умови» Проекту договору виключити, бо в свою чергу ваш висновок з цього питання є припущенням і виключення цього підпункту з проекту договору могло призвести до порушення вимог передбачених п. 19 Особливостей . Реєстрацію та облік бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів здійснюють органи Казначейства у порядку, визначеному Кодексом та Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 N 309, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 за N 419/20732. На реєстрацію до Державної казначейської служби України замовником подавався оригінал Договору № 5-Б від 10.01.2023р. виключно з усіма сторінками, які були підписані сторонами у відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, та жодних порушень в них виявлено не було, оскільки істотні умови договору про закупівлю сторонами фактично не змінювалися та повністю відповідають вимогам пункту 19 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). Органи Казначейства не реєструють зобов’язання, зокрема за відсутності документів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до законодавства у сфері закупівель та недотримання розпорядниками бюджетних коштів бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами. Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповнені форм документів публічних закупівель, але і не заборонено. У Положенні про уповноважену особу передбачено, що уповноважена (уповноважені) особа(и) має(ють) право: прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу. Отже, уповноваженій особі завжди залишається самостійно приймати рішення, які помилки можна віднести до технічних, механічних, формальних помилок, та протоколом приймати рішення щодо їх виправлення. Також, щодо наступного питання Учасник ТОВ "АВТОРЕММАШ" надав 1 копію аналогічного договору з КП «Парк КІВ ім. Б. Хмельницького», зазначеного у довідці, що виконаний згідно двох актів здачі-приймання у повному обсязі на суми 29664,00грн+11760,00 грн, що в сумі дають суму договору41424,00грн. Учасник ТОВ "АВТОРЕММАШ" завантажив в складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору без додатку 1, який зустрічається в тексті договору №48 від 27.06.22р. але стверджувати однозначно, що копію договору надано не у повному обсязі, оскільки відсутня калькуляція до Договору (Додаток 1) уповноважена особа замовника не могла, оскільки у тексті аналогічного договору не зазначено, що Додаток 1 є невід’ємною частиною цього Договору. Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації, зокрема: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.» «3.Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.» «12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.» «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.». Опираючись на це та враховуючи те, що відповідно до вимог пункту 3 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надання Довідки, складеної в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Учасником ТОВ "АВТОРЕММАШ" в складі тендерної пропозиції така довідка у довільній формі у вигляді інформації надана за вих №121222/2 від 12.12.22 і знаходиться на сторінці 2 файлу під назвою ст 17, де визначено, що бенефенціарним власником є Потоцький Микола Володимирович, назва юридичної особи ТОВ «АВТОРЕММАШ» та інші реквізити підприємства, щодо громадянства воно зазначено у витязі з інформаційно-аналітичної системи. Так є певні неточності у вигляді формальних помилок, що не впливають на цінову пропозицію, але ті, що допустимі прикладами формальних помилок, що передбачені пп.12. п.1 розділу 3 Тендерної документації та також Уповноваженою особою враховано те, що форма довідки вимагалась саме довільна, все інше це побажання Замовника щодо її вмісту. Тому претензії щодо цієї цього порушення безпідставні та у діях замовника застосування інших негативних правових наслідків, в даному випадку відсутні. Замовник заперечує висновок ДАСУ в частині щодо « Крім того, в Тендерній пропозиції, яка є Додатком № 5 до Тендерної документації, Замовником визначено про зобов’язання підписати договір із замовником не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, що суперечить вимогам пункту 46 Особливостей» є проявом формалізму і чомусь не був розцінений з іншого боку як технічною(механічна) помилка при складанні та набиранні тексту в цій частині тендерної документації з помилкою, яку замовник одразу не помітив і міг виправити протоколом уповноваженої особи, про що Замовника не запитували. Так, відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 02.01.2023, проте, визначеним переможцем торгів ТОВ "АВТОРЕММАШ" надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону але завчасно і при перевірці документів як переможця замовник не звернув увагу, що документи подані старою датою, оскільки у звязку з військовою агресією постійними знеструмленнями та відсутністю інтернет-з’єднань у м. Кривий Ріг та по всій Україні, та у зв’язку із зверненням учасника-переможця ТОВ «АВТОРЕММАШ» нарочно листом № 050123 від 05.01.2023р. разом з документами, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (копії додаються) до КП «Сансервіс» КМР щодо неможливості завантаження документів переможця через майданчик у Прозорро у визначений термін через відсутність електроенергії та інтернету. Замовник, врахувавши вищевикладене та зазначене у листі ТОВ «АВТОРЕММАШ» та наданих супровідних документах до нього, а також наявність в системі Прозорро завантажених оригіналів документів учасником-переможцем від 28.12.2022р. та їх наявність у системі Прозорро та в оригіналі у Замовника та їх чинність, також перевіривши інформацію за Q-кодом в реєстрах та врахувававши технічну неспроможність перезавантажити документи новою датою з поважних причин та об’єктивних обставин спричинених воєнним станом по усій Україні, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОРЕММАШ" . Згідно з підпунктом 3 пункту 3 розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. При перевірці інформації в реєстрі даних про переможця не знайдено. Тому ризиків проявів корупції при закупівлі, яким повинен запобігати замовник у цих конкретних правовідносинах, не було. Принципи її проведення були ним дотримані. Отже, ТД переможця торгів повністю відповідала вимогам ТД. Зазначені у висновку порушення є проявом надмірного формалізму з боку Держаудитслужби, адже визначальним у цій ситуації є можливість або неможливість здійснити замовником перевірку відомостей щодо притягнення або непритягнення учасника торгів або уповноваженої ним посадової особи на участь у процедурі закупівлі до відповідальності, зокрема в т.ч. за корупційне порушення у цій сфері, а не на якому матеріальному носії такі відомості містяться. З огляду на зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель згідно висновку Східного офісу ДАСУ за результатами моніторингу UA-M-2023-01-10-000109 по закупівлі UA-2022-12-22-009015-a шляхом припинення зобов’язань за договором від 10.01.2023 № 5-Б про закупівлю послуг через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України Замовник звернувся листом № 139 від 08.02.2023 р. (сканкопія додається) з проектом додаткової угоди з пропозицією до контрагента ТОВ «АВТОРЕММАШ» щодо припинення зобов’язань та розірвання договору від 10.01.2023 № 5-Б. В межах повноважень, наданих замовнику нормами діючого закупівельного законодавства, на виконання висновку Східного офісу ДАСУ за результатами моніторингу UA-M-2023-01-10-000109 по закупівлі UA-2022-12-22-009015-a 09.02.2023 р. додатковою угодою №1 договору від 10.01.2023 № 5-Б (сканкопія додається) було припинено зобов’язаня за договором і його розірвано. Додатково, в силу ч. 9 ст. 8 Закону, просимо вас у визначений 5-денний строк з моменту оприлюднення даної інформації, підтвердити в електронній системі закупівлі факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. З повагою, уповноважена особа з організації та здійснення закупівель КП «Сансервіс»КМР , начальник відділу публічних закупівель та МТП Н.А. Скляр
2023-02-14 10:34:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2022 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОРЕММАШ" |
5 040 036,00
UAH з ПДВ
|
5 040 036,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОРЕММАШ" #39306230 |
Переможець |
5 040 036,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2023 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 15:41
|
ДУ 1 ВІД 09.02.23 ДО Договору 5-Б від 10.01.23.PDF | укладений |
09 лютого 2023 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2023 15:30
|
ДУ 1 ВІД 09.02.23 ДО Договору 5-Б від 10.01.23.PDF | зміни до договору |
09 лютого 2023 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 16:35
|
Договір 5-Б від 10.01.2023 АРМ.PDF | укладений |
11 січня 2023 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 5040036,00 грн. у звязку з розірванням договору. Сума договору становить 0,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 січня 2023 — 09 лютого 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | керуючись ст.ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та п. 10.4. 1. Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору № 5-Б від 10 січня 2023 року. 2. З 09.02.2023 року зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором. |