Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»
(Послуги прибирання та утримання в чистоті приміщення)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2022-12-22-000827-a ● 0a3b14704f1d4be783ba872269084907
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 42332873 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Михайла Омеляновича-Павленка, буд. 15 |
Контактна особа: |
Тищенко Наталія Артурівна 380673832435 buhcnap7@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2022 08:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2022 14:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2023 14:33 |
Початок аукціону: | 02 січня 2023 14:33 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
ДК 021-2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»
(Послуги прибирання та утримання в чистоті приміщення)
(Послуги прибирання та утримання в чистоті приміщення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»
(Послуги прибирання та утримання в чистоті приміщення)
(Послуги прибирання та утримання в чистоті приміщення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, м. Київ, Михайла Омеляновича-Павленка, буд. 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ДК 021-2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги прибирання та утримання в чистоті приміщення) | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2022 08:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2022 08:39 |
Додаток 4 Форма Тендерної пропозиції.doc | |
22 грудня 2022 08:39 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
22 грудня 2022 08:38 |
Додаток 2 Технічні вимоги.doc | |
22 грудня 2022 08:38 |
Додаток 1 Критерії оцінки.doc | |
22 грудня 2022 08:37 |
Тендерна документація.doc |
22 грудня 2022 08:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 грудня 2022 08:39 |
Додаток 4 Форма Тендерної пропозиції.doc
|
|||
22 грудня 2022 08:39 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc
|
|||
22 грудня 2022 08:38 |
Додаток 2 Технічні вимоги.doc
|
|||
22 грудня 2022 08:38 |
Додаток 1 Критерії оцінки.doc
|
|||
22 грудня 2022 08:37 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог документації
Дата подання: 22 грудня 2022 17:34
Дата відповіді: 23 грудня 2022 10:10
Шановний замовник ! Прошу встановити в документації вимогу про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді покритої банківської гарантії у сумі 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога передбачена у ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також прошу встановити вимогу про надання офіційних документів, які підтверджують працевлаштування працівників (трудових книжок), що мають досвід. Дана вимога не дозволить взяти участь у торгах учасникам, що надають фіктивні документи про працевлаштування.
Також прошу встановити вимогу про надання документів, які підтверджують факт оплати за аналогічними договорами. Це можуть будуть виписки з банку. Це буде сприяти встановленню достовірного факту надання послуг.
Також прошу встановити вимогу про наявність в учасника на праві власності чи оренди належного приміщення, аби замовник був впевнений у тому, що учасник дійсно має змогу в любий час забезпечити належне виконання послуг.
Це дасть змогу взяти участь у торгах учасникам, які не будуть свідомо занижувати ціни та недобросовісно виконувати зобов’язання і зменшить шанси шахраїв взяти участь у торгах. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику публічної закупівлі
За результатами Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Згідно зі статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право, але не зобов'язаний зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. В даній закупівлі таке забезпечення не вимагається.
Щодо вимоги про надання офіційних документів, які підтверджують працевлаштування працівників (трудових книжок), а також наявність в Учасника на праві власності чи оренди належного приміщення, повідомляємо, що Замовником на власний розсуд та в межах повноважень, визначених нормативно – правовими актами з питань закупівель, чітко вказані в тендерній документації кваліфікаційні критерії згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та документальне підтвердження щодо відповідності їм. Звертаємо увагу, що Замовник на власний розсуд визначає перелік, вид документів, які Учасник має подати на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Вимоги щодо наявності саме штатних працівників в Учасника без можливості залучення осіб за цивільно – правовими договорами можуть обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників.
Крім того, вимоги тендерної документації щодо наявності власної або орендованої матеріально – технічної бази (зокрема власного або орендованого приміщення) або надання додаткових документів, що підтверджують факт оплати за матеріально – технічну базу в разі відсутності власної, ставить учасників у залежність від третьої особи та можуть бути дискримінаційними вимогами і унеможливлюють його та інших потенційних учасників взяття участі у закупівлі.
Щодо вимоги про надання документів, які підтверджують факт оплати за аналогічними договорами .На сайті Prozorro є можливість переглянути договори закупівлі, які вже виконані Учасником. Замовник тих торгів оприлюднює їх виконання, а отже і їх оплату. Виконання договору не буде опубліковано Замовником на Prozorro без оплати цього договору. Тому немає потреби додатково вимагати від Учасника документи, які підтверджують факт оплати аналогічних договорів, якщо виконання таких договорів опубліковано Замовником на Prozorro.
п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вищевикладене, дана вимога підлягає відхиленню.
За результатами Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Згідно зі статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право, але не зобов'язаний зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. В даній закупівлі таке забезпечення не вимагається.
Щодо вимоги про надання офіційних документів, які підтверджують працевлаштування працівників (трудових книжок), а також наявність в Учасника на праві власності чи оренди належного приміщення, повідомляємо, що Замовником на власний розсуд та в межах повноважень, визначених нормативно – правовими актами з питань закупівель, чітко вказані в тендерній документації кваліфікаційні критерії згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та документальне підтвердження щодо відповідності їм. Звертаємо увагу, що Замовник на власний розсуд визначає перелік, вид документів, які Учасник має подати на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Вимоги щодо наявності саме штатних працівників в Учасника без можливості залучення осіб за цивільно – правовими договорами можуть обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників.
Крім того, вимоги тендерної документації щодо наявності власної або орендованої матеріально – технічної бази (зокрема власного або орендованого приміщення) або надання додаткових документів, що підтверджують факт оплати за матеріально – технічну базу в разі відсутності власної, ставить учасників у залежність від третьої особи та можуть бути дискримінаційними вимогами і унеможливлюють його та інших потенційних учасників взяття участі у закупівлі.
Щодо вимоги про надання документів, які підтверджують факт оплати за аналогічними договорами .На сайті Prozorro є можливість переглянути договори закупівлі, які вже виконані Учасником. Замовник тих торгів оприлюднює їх виконання, а отже і їх оплату. Виконання договору не буде опубліковано Замовником на Prozorro без оплати цього договору. Тому немає потреби додатково вимагати від Учасника документи, які підтверджують факт оплати аналогічних договорів, якщо виконання таких договорів опубліковано Замовником на Prozorro.
п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вищевикладене, дана вимога підлягає відхиленню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2023 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЯСМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
153 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
215 537,00
UAH з ПДВ
|
189 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "САМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ" |
218 495,00
UAH з ПДВ
|
218 495,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯСМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2473817712 |
Рішення скасоване |
153 999,99
UAH з ПДВ
|
10 січня 2023 08:35
|
ФОП "ЯСМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2473817712 |
Відхилено |
153 999,99
UAH з ПДВ
|
10 січня 2023 08:44
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Переможець |
189 990,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2023 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2023 17:12
|
Протокол про внесення змін.pdf | зміни до договору |
17 січня 2023 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 16:28
|
Договір.pdf | укладений |
17 січня 2023 16:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021-2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги прибирання та утримання в чистоті приміщення) | 1 | послуга |
189 990,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При внесенні інформації про укладений договір до закупівлі за кодом ДК 021-2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги прибирання та утримання в чистоті приміщення) було допущено технічну помилку, а саме невірно вказаний строк дії договору. З метою усунення невідповідностей між дійсним строком дії договору (до 31.12.2023) та інформацією вказаною на майданчику, вносяться відповідні зміни з технічних причин. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021-2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги прибирання та утримання в чистоті приміщення) | 1 | послуга |
189 990,00
UAH з ПДВ
|