Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Володимир Дмітрієв +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2022 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 100 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезпечення не передбачено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Платіжні зобов’язання за Договором виникають за відповідним бюджетним призначенням. Оплата послуг проводиться Замовником протягом 10 календарних днів в межах відповідного бюджетного призначення по фактично наданих обсягах послуг згідно підписаних сторонами Актів, по мірі надходження коштів на розрахункові рахунки Замовника | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2022 14:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2022 14:49 |
ТД експл. зимове утримання 21.12.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-08-000004 ● 42d7d5fa447b4b68a5edd68de96b5573
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 березня 2023 15:43 |
07.03.2023 № 54
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 54
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2022-12-21-013614-a 21.12.2022 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації, ЄДРПОУ 38598277
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-14 10:26:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області (далі – предмет закупівлі) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-21-013614-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином та на підставі яких документів вами визначено код предмету закупівлі ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-17 14:23:11
На запит про надання пояснень, повідомляємо наступне
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснювалось на підставі нагальної потреби замовника у встановлених характеристиках предмета закупівлі на підставі затвердженого дефектного акту (розрахунку).
2. Щодо питання, яким чином та на підставі яких документів визначено код предмету закупівлі, то повідомляємо наступне. Предмет даної закупівлі визначено замовником на підставі п. 15 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 , а саме відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку, далі-ЄЗС) відповідно до вимог Закону України. Так, код предмета даної закупівлі визначено згідно з п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону України та за показником четвертої цифри ЄЗС, та відповідно він найбільш точно відповідає ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (до відома, у разі його розкриття у наявності відповідна вкладка «63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг»), що і відповідає у повному обсязі предмету закупівлі).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-22 13:57:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області (далі – предмет закупівлі) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-21-013614-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
На Єдиному веб-порталі використання публічних коштів Spending.gov.ua наявна інформація щодо сплати коштів за надання послуг по експлуатаційному утриманню автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області (далі Послуги) ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРІНГ» по договору №1 від 20.01.2023, а саме: 07.03.2023 по КБ2в, КБ3 від 03.03.2023 в сумі 6 589 718,75 грн разом з ПДВ та 17.03.2023 по КБ2в,КБ3 від 14.03.2023 в сумі 1 218 105,36грн разом з ПДВ.
Відповідно до підпункту 5.1.1 пункту 5.1 ПГ.1-218-113:2009 « Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України» зимове утримання доріг – це комплекс робіт, що включають снігозахист, снігочистку доріг та боротьбу із зимовою слизькістю і забезпечують безперебійний рух автомобілів.
Поясніть оплату вищевказаних коштів за Послуги, які здійснені у період, який не є зимовим.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-27 15:00:24
На запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
Надані виконавцем ТОВ «Будінвестінжинірінг» послуги відповідали умовам укладеного договору та вимогам наведеним у ПГ.1-218-113:2009 « Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України».
Відповідно до довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат (за ф. КБ-3) та акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (за ф. Кб-2в) на загальну суму 6589 718,75 грн. з ПДВ, кошти було сплачено за послуги, надані за лютий місяць 2023 року.
Згідно довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат (за ф. КБ-3) та акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (за ф. Кб-2в) на загальну суму 1218 105, 36 грн. з ПДВ, кошти було сплачено за послуги з чергування дорожньої техніки та відповідного персоналу, передбачених умовами договору .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2022 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
99 899 999,58
UAH з ПДВ
|
99 899 999,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Переможець |
99 899 999,58
UAH з ПДВ
|
06 січня 2023 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2023 17:38
|
д.у.1 Розірв.pdf | укладений |
16 травня 2023 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 13:33
|
1.pdf | укладений |
20 січня 2023 13:30
|