Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою населених пунктів: утримання внутрішньоквартальних територій – навантаження та вивезення опалого листя
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2022-12-21-012771-a a696fc56070d4995b2036c18dda8c1f7
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жученко Олександр Миколайович

+380612363352 oleksandr.zhuchenko@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району
Код ЄДРПОУ: 37573115
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, Сєдова, 5
Контактна особа: Жученко Олександр Миколайович
+380612363352
oleksandr.zhuchenko@zp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2022 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2022 14:39
Початок аукціону: 30 грудня 2022 15:48
Початок аукціону: 30 грудня 2022 15:48
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1207 тонни
Послуги з благоустрою населених пунктів: утримання внутрішньоквартальних територій – навантаження та вивезення опалого листя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, територія Вознесенівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг належної якості на підставі оформленого належним чином та підписаного Сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг , матеріалів фотофіксації до та після надання послуг, належним чином оформленого документу, який підтверджує захоронення листя на санкціонованих звалищах (полігонах) з зазначенням кількості (тон) протягом 20 робочих днів з моменту отримання фінансування на послуги за даним Договором; Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 грудня 2022 14:34

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

21 грудня 2022 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2022 14:34
Договір послуги листя 2023.doc
21 грудня 2022 14:34
ТД-листя 2023.DOC

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2022-12-21-012771-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:43099053
оскарження рішення замовника
незаконно прийняте рішення
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2022-12-21-012771-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:43099053
Дата подання: 06 січня 2023 09:32
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 січня 2023 15:16
Рішення від 09.01.2023 № 234.pdf
Дата публікації: 09 січня 2023 15:16
Рішення від 16.01.2023 № 496.pdf
Дата публікації: 18 січня 2023 16:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ від 16.01.2023 № 496-р/пк-пз по скарзі Замовником задоволено та виконано.
Дата виконання рішення замовником: 20 січня 2023 09:26

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

06 січня 2023 09:36
вивезення листя.pdf

Документи подані замовником

11 січня 2023 15:09
Пояснення по скарзі
11 січня 2023 15:09
Пояснення

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-04-000033 ● ff378e2fea334f1c987952da71a23d95
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 січня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 січня 2023 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


04.01.2023 № 1-З

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 04.01.2023 № 1-З


Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

1. UA-2022-12-21-012771-a, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, яка проведена районною адміністрацією Запорізької міської ради по Вознесенівському району;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-01-12 13:42:19

Роз'яснення щодо висновку

Повідомляємо, що на виконання п.13 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з поданням учасником ТОВ «СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ» скарги до Антимономольного комітету України (далі – АМКУ), Замовник до моменту опублікування рішення АМКУ зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушень у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які стали предметом розгляду АМКУ.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що зобов’язання щодо усунення порушень, які викладені у висновку про результати моніторингу від 05.01.2023 районною адміністрацією Запорізької міської ради по Вознесенівському району виконані з урахуванням рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.01.2023 № 496-р/пк-пз.

2023-01-23 09:25:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 січня 2023
Кінцевий строк оскарження: 20 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення Замовником п.40 Особливостей, в частині не оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. порушення Замовником статті 5 Закону, зокрема, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність, що призведе до зайвого витрачання бюджетних коштів на суму 437 853,55 гривень.)
  2. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 грудня 2022 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ" 3 560 659,84
UAH з ПДВ
3 560 659,84
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ" 3 998 513,39
UAH з ПДВ
3 998 513,39
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 грудня 2022 11:31
Електронний підпис
29 грудня 2022 11:31
ДЦ - листя.pdf
28 грудня 2022 21:42
Електронний підпис
28 грудня 2022 21:41
документи статутні.rar
28 грудня 2022 21:41
Договір на відходи.pdf
28 грудня 2022 21:41
працівники.rar
28 грудня 2022 21:41
ДЦ - листя.pdf
28 грудня 2022 21:41
МТБ.rar

Публічні документи

26 січня 2023 16:07
Електронний підпис
26 січня 2023 15:35
Лист щодо ліцензії.pdf
26 січня 2023 15:34
Лист щодо ліцензії.pdf
07 січня 2023 10:12
Електронний підпис
07 січня 2023 09:18
Лист щодо ліцензії.pdf
07 січня 2023 09:18
Лист щодо ліцензії.pdf
06 січня 2023 15:52
Лист щодо ліцензії.pdf
06 січня 2023 15:51
Лист щодо ліцензії.pdf
28 грудня 2022 20:45
Електронний підпис
28 грудня 2022 20:38
12.Балансова довідка.pdf
28 грудня 2022 20:38
7.MERCEDES АР6937IO (ТП).pdf
28 грудня 2022 20:38
47.Кошторис.pdf
28 грудня 2022 20:38
49.Довідка ПДВ.pdf.(1).P7S
28 грудня 2022 20:38
49.Довідка ПДВ.pdf
28 грудня 2022 20:38
47.Кошторис.pdf.(1).P7S
28 грудня 2022 20:38
7.MERCEDES АР6937IO (ТП).pdf.(1).P7S
28 грудня 2022 20:38
16.ЦПД на працівників.pdf
28 грудня 2022 20:38
48.Тендерна пропозиція.pdf
28 грудня 2022 20:38
ДОКУМЕНТИ Ч.6.zip
28 грудня 2022 20:38
ДОКУМЕНТИ Ч.4.zip
28 грудня 2022 20:38
ДОКУМЕНТИ Ч.5.zip
28 грудня 2022 20:38
ДОКУМЕНТИ Ч.7.zip
28 грудня 2022 20:38
ДОКУМЕНТИ Ч.1.zip
28 грудня 2022 20:38
ДОКУМЕНТИ Ч.2.zip
28 грудня 2022 20:38
ДОКУМЕНТИ Ч.3.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ"
#43099053
Рішення скасоване 3 560 659,84
UAH з ПДВ
20 січня 2023 09:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ"
#43581003
Рішення скасоване 3 998 513,39
UAH з ПДВ
20 січня 2023 09:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ"
#43099053
Відхилено 3 560 659,84
UAH з ПДВ
24 січня 2023 12:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 січня 2023 18:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ"
#43581003
Переможець 3 998 513,39
UAH з ПДВ
24 січня 2023 13:01

Документи

04 січня 2023 11:33
Електронний підпис
04 січня 2023 11:31
Протокол відхилення

Документи

05 січня 2023 11:52
Електронний підпис
05 січня 2023 11:51
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. 1.1. Перелік виявлених невідповідностей. У довідці про МТБ № 01/39-1 від 28.12.2022 Учасник зазначив про наявність у нього на праві оренди двох тракторів, зокрема, трактора (екскаватора колісного) марки JCB JS160W. В той же час, у розділі 1 договору оренди транспортного засобу від 26.09.2022, зареєстрованого в реєстрі за № 418, зазначено про передання у строкове платне користування саме екскаватора колісного марки JCB JS160W, а не трактора (екскаватора колісного) марки JCB JS160W. Учасником у складі тендерної пропозиції надане свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ № 156022, яке підтверджує право власності саме на екскаватор колісний марки JCB JS160W, а не на трактор (екскаватор колісний) марки JCB JS160W. Отже, у довідці про МТБ № 01/39-1 від 28.12.2022 Учасник зазначив про наявність у нього на праві оренди трактора (екскаватора колісного) марки JCB JS160W, але не надав скан-копію оригіналу договору оренди, предметом якого є передання у користування саме трактора (екскаватора колісного) марки JCB JS160W, та документ, що підтверджує право власності саме на трактор (екскаватор колісний) марки JCB JS160W. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з підпунктом 4 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів: 4. Документів з: - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації». Згідно з Додатком 2 до тендерної документації, учасник має надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, в якій зазначено про наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, за договором надання послуг, необхідних для надання послуг. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації, для забезпечення виконання вимог зазначених у технічному завданні, обов’язкова наявність наступної матеріально-технічної бази (далі - МТБ): 1. Вантажний автомобіль або самоскид – не менше 2-х одиниць; 2. Навантажувач або екскаватор-навантажувач – не менше 2-х одиниць; 3. Транспортний засіб з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5 одиниць – не менше 1-ї одиниці; 4. Трактор - не менше 2-х одиниць; 5. Інвентар, що може задовольнити обсяг послуг. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації, в разі використання орендованої техніки, учасник має надати скан-копію оригіналу договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки, дійсного як мінімум до 31.12.2023 року та скан-копії або завірені копії оригіналів документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати: 1) довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази згідно з Додатком 2 до тендерної документації, в якій зазначити про наявність двох тракторів, та 2) скан-копії або завірені копії оригіналів документів, які підтверджують права власності на трактори, вказані у довідці, або скан-копію оригіналу договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки, дійсного як мінімум до 31.12.2023 року, що підтверджує передання учаснику в оренду цих тракторів, та скан-копії або завірені копії оригіналів документів, що підтверджують права власності орендодавця на ці трактори, або надати скан-копію оригіналу договору лізингу, дійсного як мінімум до 31.12.2023 року, що підтверджує передання учаснику в лізинг цих тракторів, та скан-копії або завірені копії оригіналів документів, що підтверджують права власності лізингодавця на трактори, або надати договір надання послуг з зазначенням переліку транспортних засобів, в тому числі – зазначених двох тракторів, дійсного як мінімум до 31.12.2023 року, та свідоцтво про державну реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують право власності на зазначену техніку, або інші документи, що підтверджують наявність правових підстав набуття права користування двома тракторами, зазначеними у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази. 2. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей. У цивільно-правовому договорі № 44 від 28 грудня 2022 року, цивільно-правовому договорі № 45 від 28 грудня 2022 року, цивільно-правовому договорі № 46 від 28 грудня 2022 року, цивільно-правовому договорі № 49 від 28 грудня 2022 року, цивільно-правовому договорі № 50 від 28 грудня 2022 року, та цивільно-правовому договорі від 28 грудня 2022 року щодо Черепанова Володимира Георгійовича, які надані у складі тендерної пропозиції, відсутні положення про стаж роботи таких працівників, як Гітуляр Андрій Дарійович, Погонець Олеся Ігорівна, Бідний Віктор Михайлович, Данильчук Василь Васильович, Крівун Михайло Олексійович, Кухарик Микола Павлович, Черепанов Володимир Георгійович. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з підпунктом 2.2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності досвіду роботи працівників, які будуть залучені до надання послуг, учасник має надати витяги трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або договори цивільно-правового характеру, які підтверджують наявність працівника, професію та стаж роботи такого працівника. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції витяги з трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або договори цивільно-правового характеру, які підтверджують наявність, професію та стаж роботи таких працівників, як Гітуляр Андрій Дарійович, Погонець Олеся Ігорівна, Бідний Віктор Михайлович, Данильчук Василь Васильович, Крівун Михайло Олексійович, Кухарик Микола Павлович, Черепанов Володимир Георгійович. 3. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей. У довідці про учасника № 01\32-1 від 28.12.2022 року відсутня інформація про факс. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з пунктом 1 розділу «Інші документи для учасників» Додатку 3 до тендерної документації, учасник має надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 4. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія cтатуту або іншого установчого документа учасника, засвідчена підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з пунктом 1 розділу «Інші документи для учасників» Додатку 3 до тендерної документації, учасник має надати копію статуту або іншого установчого документа, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та бажано завірену печаткою (у разі її використання). 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має надати копію статуту або іншого установчого документу учасника, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою. 5. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість, засвідчена підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою. 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з пунктом 1 розділу «Інші документи для учасників» Додатку 3 до тендерної документації, учасник має надати копію свідоцтва про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість або єдиного податку, або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, або копію витягу з реєстру платника єдиного податку, засвідчена підписом уповноваженої особи учасника та бажано завірена печаткою (у разі її використання). У разі якщо учасник, відповідно до норм чинного законодавства не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, такий учасник подає довідку в довільній формі із зазначенням системи оподаткування, яку він обрав, подає підтверджуючі документи. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має надати копію копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою. 6. 6.1. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції учасник надав кошторис, який включає в себе підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 навантаження, та вивезення опалого листя. У зазначеній підсумковій відомості ресурсів вказано, що вартість послуги звалища дорівнює 212 грн. за 1 тонну (без ПДВ). Отже, вартість послуг звалища, яка зазначена у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 навантаження, та вивезення опалого листя, з урахуванням ПДВ дорівнює 254,40 грн. за 1 тонну. В пункті 3.1 договору № 20221222720 на надання послуг по захороненню відходів від 27.12.2022 р., укладеного з ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ», зазначено, що вартість послуг з поводження з відходами (захоронення) складає 255,55 грн. з ПДВ за 1 тонну, що не відповідає вартості послуг звалища, яка зазначена у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 навантаження, та вивезення опалого листя, з урахуванням ПДВ (254,40 грн. за 1 тонну). 6.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з Додатком 4 до тендерної документації, вартість послуг повинна бути визначена договірною ціною, в якій обов’язково повинна бути врахована вартість вивезення відходів на санкціоноване звалище (полігон) та подальше їх захоронення. Учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок вартості послуг з обґрунтуванням вартості позицій технічного завдання Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), витрат на використання машин/механізмів, трудових ресурсів для надання послуг в повному обсязі. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має надати кошторис, в якому вартість послуг звалища з урахуванням ПДВ буде дорівнювати вартості послуг по захороненню відходів, яка зазначена у договорі № 20221222720 на надання послуг по захороненню відходів від 27.12.2022 р., укладеного з ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ». 7. 7.1. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції учасник надав кошторис, який включає в себе підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 навантаження, та вивезення опалого листя. У пункті 4 розділу II «Будівельні машини і механізми» вказаної підсумкової відомості ресурсів зазначено про екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB 4CX. У довідці про МТБ № 01/39-1 від 28.12.2022 учасник зазначив про наявність у нього екскаватора-навантажувача марки Caterpillar 422 E, а відомості про екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB 4CX у довідці про МТБ № 01/39-1 від 28.12.2022 відсутні. У договорах оренди транспортних засобів, наданих учасником, відомості про екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB 4CX також відсутні. 7.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з Додатком 4 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок вартості послуг з обґрунтуванням вартості позицій технічного завдання Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), витрат на використання машин/механізмів, трудових ресурсів для надання послуг в повному обсязі. 7.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має надати кошторис, в якому буде вірно зазначена назва і марка екскаватора-навантажувача відповідно до довідки про МТБ № 01/39-1 від 28.12.2022. 8. 8.1. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції учасник надав розрахунок вартості послуг (кошторис), який не містить печатку спеціаліста-кошторисника, який його складав та який несе відповідальність за правильність застосування індивідуальних ресурсних кошторисних норм при складанні вказаного розрахунку. Згідно з пунктом 2.5 Положення про Атестаційну архітектурно-будівельну комісію, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.06.2011 № 93, «виконавець, що отримав кваліфікаційний сертифікат, повинен мати особисту печатку, форма якої наведена у додатку до цього Положення». 8.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з Додатком 4 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок вартості послуг з обґрунтуванням вартості позицій технічного завдання Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), витрат на використання машин/механізмів, трудових ресурсів для надання послуг в повному обсязі, підписаний уповноваженою особою Учасника та спеціалістом-кошторисником, який його складав та який несе відповідальність за правильність застосування індивідуальних ресурсних кошторисних норм при складанні даного розрахунку. 8.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має надати розрахунок вартості послуг, який підписаний та завірений печаткою спеціаліста-кошторисника, який його складав та який несе відповідальність за правильність застосування індивідуальних ресурсних кошторисних норм при складанні відповідного розрахунку вартості послуг. 9. 9.1. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції учасник надав договір № 20221222720 на надання послуг по захороненню відходів від 27.12.2022 р., укладений з ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ». Згідно з пунктом 2.1.2 зазначеного договору, орієнтовний обсяг відходів, щодо якого надаються послуги по захороненню відходів, складає 100,0 тон. У складі тендерної пропозиції учасник надав кошторис, який включає в себе підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 навантаження, та вивезення опалого листя. У розділі III вказаної підсумкової відомості ресурсів зазначена вартість послуг звалища обсягом 1207 тони, яка становить 255 884,00 грн. (без ПДВ) Отже, обсяг відходів, вартість утилізації (послуг звалища) яких врахована у кошторисі учасника, (1207 тони) не відповідає обсягу відходів, щодо якого надаються послуги по захороненню відходів на підставі договору № 20221222720 на надання послуг по захороненню відходів від 27.12.2022 р. (100,0 тон). 9.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з пунктом 8 розділу «Інші документи для учасників» Додатку 3 до тендерної документації, учасник має надати оригінал договору на захоронення відходів, укладеного між учасником та спеціалізованою організацією, що розташована в межах 30 км від Вознесенівського району в Запорізькій області, чинного на строк надання послуг та строком дії не менше, ніж до 31.12.2023 р. Згідно з Додатком 4 до тендерної документації, вартість послуг повинна бути визначена договірною ціною, в якій обов’язково повинна бути врахована вартість вивезення відходів на санкціоноване звалище (полігон) та подальше їх захоронення. Учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок вартості послуг з обґрунтуванням вартості позицій технічного завдання Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), витрат на використання машин/механізмів, трудових ресурсів для надання послуг в повному обсязі. 9.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має надати оригінал договору на захоронення відходів, укладеного між учасником та спеціалізованою організацією, що розташована в межах 30 км від Вознесенівського району в Запорізькій області, чинного на строк надання послуг та строком дії не менше, ніж до 31.12.2023 р., який передбачає надання послуг по захороненню відходів щодо відходів обсягом 1207 тони, як зазначено у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 навантаження, та вивезення опалого листя або надати додаткову угоду до договору № 20221222720 на надання послуг по захороненню відходів від 27.12.2022 р., укладену з ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ» яка передбачає надання послуг по захороненню відходів щодо відходів обсягом 1207 тони, як зазначено у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 навантаження, та вивезення опалого листя. 10. 10.1. Перелік виявлених невідповідностей. У пункті 1 колонки 3 локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на навантаження та вивезення опалого листя зазначене наступне найменування робіт: згрібання скошеної трави вручну після скошування вручну. Згідно з розділом «Технічне завдання» Додатку 4 до тендерної документації, технічне завдання передбачає надання наступних видів послуг: - навантаження листя з купи в транспортний засіб, очищення території від залишків, вивіз та передача для захоронення на санкціоновані звалища (полігони); - очищення території від залишків листя в радіусі до 100 метрів; - розробка ґрунту (розрівнювання площі, засипка ям) після навантаження листя на транспортний засіб; територія після очищення від листя має бути приведена до належного санітарного стану, виглядати охайно. Зазначені послуги стосуються навантаження саме листя, а не трави. Технічне завдання не включає в себе надання послуг зі згрібання скошеної трави вручну після скошування вручну. Отже, при складанні локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01, учасник зазначив у пункті 1 колонки 3 найменування виду послуг, які не передбачені Технічним завданням (Додаток № 4 до тендерної документації). 10.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з Додатком 4 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок вартості послуг з обґрунтуванням вартості позицій технічного завдання Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), витрат на використання машин/механізмів, трудових ресурсів для надання послуг в повному обсязі. 10.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, який буде приведений у відповідності до Технічного завдання, яке зазначене у Додатку № 4 до тендерної документації. 11. 11.1. Перелік виявлених невідповідностей. У пункті 4 колонки 3 локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на навантаження та вивезення опалого листя зазначене наступне найменування робіт: навантаження механізовано на автотранспорт щепи. Згідно з розділом «Технічне завдання» Додатку 4 до тендерної документації, технічне завдання передбачає надання наступних видів послуг: - навантаження листя з купи в транспортний засіб, очищення території від залишків, вивіз та передача для захоронення на санкціоновані звалища (полігони); - очищення території від залишків листя в радіусі до 100 метрів; - розробка ґрунту (розрівнювання площі, засипка ям) після навантаження листя на транспортний засіб; територія після очищення від листя має бути приведена до належного санітарного стану, виглядати охайно. Зазначені послуги стосуються навантаження саме листя, а не щепи. Технічне завдання не включає в себе надання послуг з механізованого навантаження щепи на автотранспорт. 11.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з Додатком 4 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок вартості послуг з обґрунтуванням вартості позицій технічного завдання Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), витрат на використання машин/механізмів, трудових ресурсів для надання послуг в повному обсязі. 11.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, який буде приведений у відповідності до Технічного завдання, яке зазначене у Додатку № 4 до тендерної документації. 12. 12.1. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб- підприємців та громадських формувань. 12.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з пунктом 2 розділу 5 на підтвердження інформації зазначеної у довідці у довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб- підприємців та громадських формувань. 12.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб- підприємців та громадських формувань. 13. 13.1. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції учасник надав договір оренди транспортного засобу від 26 вересня 2022 року, зареєстрований в реєстрі за № 418, що укладений між Крівуном Михайлом Олексійовичем та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ». Згідно з пунктом 4.1 зазначеного договору оренди, орендна плата за транспорті засоби сплачується Орендарем у розмірі 60000 (шістдесят тисяч гривень) 00 (нуль) копійок за рік. Отже, з розрахунку на 1 годину вартість експлуатації транспортних засобів, зазначених у наведеному договорі оренди, складає 20,55 грн за машино-годину. У складі тендерної пропозиції учасник надав кошторис, який включає в себе договірну ціну. У договірній ціні зазначено, що вартість експлуатації будівельних машин і механізмів складає 558,27741 тис. грн. Отже, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів, зазначена у договірній ціні, завищена, не узгоджується із розміром орендної плати у договорі оренди транспортного засобу від 26 вересня 2022 року, що зареєстрований в реєстрі за № 418, та не відповідає йому. 13.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з Додатком 4 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок вартості послуг з обґрунтуванням вартості позицій технічного завдання Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), витрат на використання машин/механізмів, трудових ресурсів для надання послуг в повному обсязі, підписаний уповноваженою особою Учасника та спеціалістом-кошторисником, який його складав та який несе відповідальність за правильність застосування індивідуальних ресурсних кошторисних норм при складанні даного розрахунку. 13.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має надати розрахунок вартості послуг (кошторис) з договірною ціною, відкоригованою відповідно до розміру орендної плати, що зазначена у договорі оренди транспортного засобу від 26 вересня 2022 року, що зареєстрований в реєстрі за № 418 і укладений між Крівуном Михайлом Олексійовичем та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ».

Документи

24 січня 2023 12:37
Електронний підпис
24 січня 2023 12:36
Протокол

Документи

24 січня 2023 13:01
Електронний підпис
24 січня 2023 13:00
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2023 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ"
#43581003
3 998 513,39
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2023 13:01
Електронний підпис
24 січня 2023 13:00
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2024 14:42
Електронний підпис укладений
01 лютого 2023 09:22
Договір укладений
01 лютого 2023 09:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 998 513,39
UAH