Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
1.
1.1. Перелік виявлених невідповідностей.
У довідці про МТБ № 01/39-1 від 28.12.2022 Учасник зазначив про наявність у нього на праві оренди двох тракторів, зокрема, трактора (екскаватора колісного) марки JCB JS160W. В той же час, у розділі 1 договору оренди транспортного засобу від 26.09.2022, зареєстрованого в реєстрі за № 418, зазначено про передання у строкове платне користування саме екскаватора колісного марки JCB JS160W, а не трактора (екскаватора колісного) марки JCB JS160W. Учасником у складі тендерної пропозиції надане свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ № 156022, яке підтверджує право власності саме на екскаватор колісний марки JCB JS160W, а не на трактор (екскаватор колісний) марки JCB JS160W.
Отже, у довідці про МТБ № 01/39-1 від 28.12.2022 Учасник зазначив про наявність у нього на праві оренди трактора (екскаватора колісного) марки JCB JS160W, але не надав скан-копію оригіналу договору оренди, предметом якого є передання у користування саме трактора (екскаватора колісного) марки JCB JS160W, та документ, що підтверджує право власності саме на трактор (екскаватор колісний) марки JCB JS160W.
1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Згідно з підпунктом 4 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів: 4. Документів з: - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації».
Згідно з Додатком 2 до тендерної документації, учасник має надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, в якій зазначено про наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, за договором надання послуг, необхідних для надання послуг.
Згідно з Додатком 2 до тендерної документації, для забезпечення виконання вимог зазначених у технічному завданні, обов’язкова наявність наступної матеріально-технічної бази (далі - МТБ):
1. Вантажний автомобіль або самоскид – не менше 2-х одиниць;
2. Навантажувач або екскаватор-навантажувач – не менше 2-х одиниць;
3. Транспортний засіб з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5 одиниць – не менше 1-ї одиниці;
4. Трактор - не менше 2-х одиниць;
5. Інвентар, що може задовольнити обсяг послуг.
Згідно з Додатком 2 до тендерної документації, в разі використання орендованої техніки, учасник має надати скан-копію оригіналу договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки, дійсного як мінімум до 31.12.2023 року та скан-копії або завірені копії оригіналів документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку.
1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати:
1) довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази згідно з Додатком 2 до тендерної документації, в якій зазначити про наявність двох тракторів, та
2) скан-копії або завірені копії оригіналів документів, які підтверджують права власності на трактори, вказані у довідці, або
скан-копію оригіналу договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки, дійсного як мінімум до 31.12.2023 року, що підтверджує передання учаснику в оренду цих тракторів, та скан-копії або завірені копії оригіналів документів, що підтверджують права власності орендодавця на ці трактори, або
надати скан-копію оригіналу договору лізингу, дійсного як мінімум до 31.12.2023 року, що підтверджує передання учаснику в лізинг цих тракторів, та скан-копії або завірені копії оригіналів документів, що підтверджують права власності лізингодавця на трактори, або
надати договір надання послуг з зазначенням переліку транспортних засобів, в тому числі – зазначених двох тракторів, дійсного як мінімум до 31.12.2023 року, та свідоцтво про державну реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують право власності на зазначену техніку, або
інші документи, що підтверджують наявність правових підстав набуття права користування двома тракторами, зазначеними у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази.
2.
2.1. Перелік виявлених невідповідностей.
У цивільно-правовому договорі № 44 від 28 грудня 2022 року, цивільно-правовому договорі № 45 від 28 грудня 2022 року, цивільно-правовому договорі № 46 від 28 грудня 2022 року, цивільно-правовому договорі № 49 від 28 грудня 2022 року, цивільно-правовому договорі № 50 від 28 грудня 2022 року, та цивільно-правовому договорі від 28 грудня 2022 року щодо Черепанова Володимира Георгійовича, які надані у складі тендерної пропозиції, відсутні положення про стаж роботи таких працівників, як Гітуляр Андрій Дарійович, Погонець Олеся Ігорівна, Бідний Віктор Михайлович, Данильчук Василь Васильович, Крівун Михайло Олексійович, Кухарик Микола Павлович, Черепанов Володимир Георгійович.
2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Згідно з підпунктом 2.2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності досвіду роботи працівників, які будуть залучені до надання послуг, учасник має надати витяги трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або договори цивільно-правового характеру, які підтверджують наявність працівника, професію та стаж роботи такого працівника.
2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Учасник має надати у складі тендерної пропозиції витяги з трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або договори цивільно-правового характеру, які підтверджують наявність, професію та стаж роботи таких працівників, як Гітуляр Андрій Дарійович, Погонець Олеся Ігорівна, Бідний Віктор Михайлович, Данильчук Василь Васильович, Крівун Михайло Олексійович, Кухарик Микола Павлович, Черепанов Володимир Георгійович.
3.
3.1. Перелік виявлених невідповідностей.
У довідці про учасника № 01\32-1 від 28.12.2022 року відсутня інформація про факс.
3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Згідно з пунктом 1 розділу «Інші документи для учасників» Додатку 3 до тендерної документації, учасник має надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).
3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Учасник має надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).
4.
4.1. Перелік виявлених невідповідностей.
У складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія cтатуту або іншого установчого документа учасника, засвідчена підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою.
4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Згідно з пунктом 1 розділу «Інші документи для учасників» Додатку 3 до тендерної документації, учасник має надати копію статуту або іншого установчого документа, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та бажано завірену печаткою (у разі її використання).
4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Учасник має надати копію статуту або іншого установчого документу учасника, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою.
5.
5.1. Перелік виявлених невідповідностей.
У складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість, засвідчена підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою.
5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Згідно з пунктом 1 розділу «Інші документи для учасників» Додатку 3 до тендерної документації, учасник має надати копію свідоцтва про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість або єдиного податку, або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, або копію витягу з реєстру платника єдиного податку, засвідчена підписом уповноваженої особи учасника та бажано завірена печаткою (у разі її використання). У разі якщо учасник, відповідно до норм чинного законодавства не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, такий учасник подає довідку в довільній формі із зазначенням системи оподаткування, яку він обрав, подає підтверджуючі документи.
5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Учасник має надати копію копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою.
6.
6.1. Перелік виявлених невідповідностей.
У складі тендерної пропозиції учасник надав кошторис, який включає в себе підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 навантаження, та вивезення опалого листя. У зазначеній підсумковій відомості ресурсів вказано, що вартість послуги звалища дорівнює 212 грн. за 1 тонну (без ПДВ). Отже, вартість послуг звалища, яка зазначена у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 навантаження, та вивезення опалого листя, з урахуванням ПДВ дорівнює 254,40 грн. за 1 тонну.
В пункті 3.1 договору № 20221222720 на надання послуг по захороненню відходів від 27.12.2022 р., укладеного з ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ», зазначено, що вартість послуг з поводження з відходами (захоронення) складає 255,55 грн. з ПДВ за 1 тонну, що не відповідає вартості послуг звалища, яка зазначена у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 навантаження, та вивезення опалого листя, з урахуванням ПДВ (254,40 грн. за 1 тонну).
6.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Згідно з Додатком 4 до тендерної документації, вартість послуг повинна бути визначена договірною ціною, в якій обов’язково повинна бути врахована вартість вивезення відходів на санкціоноване звалище (полігон) та подальше їх захоронення. Учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок вартості послуг з обґрунтуванням вартості позицій технічного завдання Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), витрат на використання машин/механізмів, трудових ресурсів для надання послуг в повному обсязі.
6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Учасник має надати кошторис, в якому вартість послуг звалища з урахуванням ПДВ буде дорівнювати вартості послуг по захороненню відходів, яка зазначена у договорі № 20221222720 на надання послуг по захороненню відходів від 27.12.2022 р., укладеного з ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ».
7.
7.1. Перелік виявлених невідповідностей.
У складі тендерної пропозиції учасник надав кошторис, який включає в себе підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 навантаження, та вивезення опалого листя. У пункті 4 розділу II «Будівельні машини і механізми» вказаної підсумкової відомості ресурсів зазначено про екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB 4CX.
У довідці про МТБ № 01/39-1 від 28.12.2022 учасник зазначив про наявність у нього екскаватора-навантажувача марки Caterpillar 422 E, а відомості про екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB 4CX у довідці про МТБ № 01/39-1 від 28.12.2022 відсутні. У договорах оренди транспортних засобів, наданих учасником, відомості про екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB 4CX також відсутні.
7.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Згідно з Додатком 4 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок вартості послуг з обґрунтуванням вартості позицій технічного завдання Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), витрат на використання машин/механізмів, трудових ресурсів для надання послуг в повному обсязі.
7.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Учасник має надати кошторис, в якому буде вірно зазначена назва і марка екскаватора-навантажувача відповідно до довідки про МТБ № 01/39-1 від 28.12.2022.
8.
8.1. Перелік виявлених невідповідностей.
У складі тендерної пропозиції учасник надав розрахунок вартості послуг (кошторис), який не містить печатку спеціаліста-кошторисника, який його складав та який несе відповідальність за правильність застосування індивідуальних ресурсних кошторисних норм при складанні вказаного розрахунку. Згідно з пунктом 2.5 Положення про Атестаційну архітектурно-будівельну комісію, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.06.2011 № 93, «виконавець, що отримав кваліфікаційний сертифікат, повинен мати особисту печатку, форма якої наведена у додатку до цього Положення».
8.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Згідно з Додатком 4 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок вартості послуг з обґрунтуванням вартості позицій технічного завдання Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), витрат на використання машин/механізмів, трудових ресурсів для надання послуг в повному обсязі, підписаний уповноваженою особою Учасника та спеціалістом-кошторисником, який його складав та який несе відповідальність за правильність застосування індивідуальних ресурсних кошторисних норм при складанні даного розрахунку.
8.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Учасник має надати розрахунок вартості послуг, який підписаний та завірений печаткою спеціаліста-кошторисника, який його складав та який несе відповідальність за правильність застосування індивідуальних ресурсних кошторисних норм при складанні відповідного розрахунку вартості послуг.
9.
9.1. Перелік виявлених невідповідностей.
У складі тендерної пропозиції учасник надав договір № 20221222720 на надання послуг по захороненню відходів від 27.12.2022 р., укладений з ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ». Згідно з пунктом 2.1.2 зазначеного договору, орієнтовний обсяг відходів, щодо якого надаються послуги по захороненню відходів, складає 100,0 тон.
У складі тендерної пропозиції учасник надав кошторис, який включає в себе підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 навантаження, та вивезення опалого листя. У розділі III вказаної підсумкової відомості ресурсів зазначена вартість послуг звалища обсягом 1207 тони, яка становить 255 884,00 грн. (без ПДВ)
Отже, обсяг відходів, вартість утилізації (послуг звалища) яких врахована у кошторисі учасника, (1207 тони) не відповідає обсягу відходів, щодо якого надаються послуги по захороненню відходів на підставі договору № 20221222720 на надання послуг по захороненню відходів від 27.12.2022 р. (100,0 тон).
9.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Згідно з пунктом 8 розділу «Інші документи для учасників» Додатку 3 до тендерної документації, учасник має надати оригінал договору на захоронення відходів, укладеного між учасником та спеціалізованою організацією, що розташована в межах 30 км від Вознесенівського району в Запорізькій області, чинного на строк надання послуг та строком дії не менше, ніж до 31.12.2023 р.
Згідно з Додатком 4 до тендерної документації, вартість послуг повинна бути визначена договірною ціною, в якій обов’язково повинна бути врахована вартість вивезення відходів на санкціоноване звалище (полігон) та подальше їх захоронення. Учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок вартості послуг з обґрунтуванням вартості позицій технічного завдання Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), витрат на використання машин/механізмів, трудових ресурсів для надання послуг в повному обсязі.
9.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Учасник має надати оригінал договору на захоронення відходів, укладеного між учасником та спеціалізованою організацією, що розташована в межах 30 км від Вознесенівського району в Запорізькій області, чинного на строк надання послуг та строком дії не менше, ніж до 31.12.2023 р., який передбачає надання послуг по захороненню відходів щодо відходів обсягом 1207 тони, як зазначено у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 навантаження, та вивезення опалого листя або надати додаткову угоду до договору № 20221222720 на надання послуг по захороненню відходів від 27.12.2022 р., укладену з ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ» яка передбачає надання послуг по захороненню відходів щодо відходів обсягом 1207 тони, як зазначено у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 навантаження, та вивезення опалого листя.
10.
10.1. Перелік виявлених невідповідностей.
У пункті 1 колонки 3 локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на навантаження та вивезення опалого листя зазначене наступне найменування робіт: згрібання скошеної трави вручну після скошування вручну.
Згідно з розділом «Технічне завдання» Додатку 4 до тендерної документації, технічне завдання передбачає надання наступних видів послуг:
- навантаження листя з купи в транспортний засіб, очищення території від залишків, вивіз та передача для захоронення на санкціоновані звалища (полігони);
- очищення території від залишків листя в радіусі до 100 метрів;
- розробка ґрунту (розрівнювання площі, засипка ям) після навантаження листя на транспортний засіб; територія після очищення від листя має бути приведена до належного санітарного стану, виглядати охайно.
Зазначені послуги стосуються навантаження саме листя, а не трави. Технічне завдання не включає в себе надання послуг зі згрібання скошеної трави вручну після скошування вручну.
Отже, при складанні локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01, учасник зазначив у пункті 1 колонки 3 найменування виду послуг, які не передбачені Технічним завданням (Додаток № 4 до тендерної документації).
10.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Згідно з Додатком 4 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок вартості послуг з обґрунтуванням вартості позицій технічного завдання Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), витрат на використання машин/механізмів, трудових ресурсів для надання послуг в повному обсязі.
10.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, який буде приведений у відповідності до Технічного завдання, яке зазначене у Додатку № 4 до тендерної документації.
11.
11.1. Перелік виявлених невідповідностей.
У пункті 4 колонки 3 локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на навантаження та вивезення опалого листя зазначене наступне найменування робіт: навантаження механізовано на автотранспорт щепи.
Згідно з розділом «Технічне завдання» Додатку 4 до тендерної документації, технічне завдання передбачає надання наступних видів послуг:
- навантаження листя з купи в транспортний засіб, очищення території від залишків, вивіз та передача для захоронення на санкціоновані звалища (полігони);
- очищення території від залишків листя в радіусі до 100 метрів;
- розробка ґрунту (розрівнювання площі, засипка ям) після навантаження листя на транспортний засіб; територія після очищення від листя має бути приведена до належного санітарного стану, виглядати охайно.
Зазначені послуги стосуються навантаження саме листя, а не щепи. Технічне завдання не включає в себе надання послуг з механізованого навантаження щепи на автотранспорт.
11.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Згідно з Додатком 4 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок вартості послуг з обґрунтуванням вартості позицій технічного завдання Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), витрат на використання машин/механізмів, трудових ресурсів для надання послуг в повному обсязі.
11.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, який буде приведений у відповідності до Технічного завдання, яке зазначене у Додатку № 4 до тендерної документації.
12.
12.1. Перелік виявлених невідповідностей.
У складі тендерної пропозиції відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.
12.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Згідно з пунктом 2 розділу 5 на підтвердження інформації зазначеної у довідці у довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.
12.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.
13.
13.1. Перелік виявлених невідповідностей.
У складі тендерної пропозиції учасник надав договір оренди транспортного засобу від 26 вересня 2022 року, зареєстрований в реєстрі за № 418, що укладений між Крівуном Михайлом Олексійовичем та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ». Згідно з пунктом 4.1 зазначеного договору оренди, орендна плата за транспорті засоби сплачується Орендарем у розмірі 60000 (шістдесят тисяч гривень) 00 (нуль) копійок за рік. Отже, з розрахунку на 1 годину вартість експлуатації транспортних засобів, зазначених у наведеному договорі оренди, складає 20,55 грн за машино-годину.
У складі тендерної пропозиції учасник надав кошторис, який включає в себе договірну ціну. У договірній ціні зазначено, що вартість експлуатації будівельних машин і механізмів складає 558,27741 тис. грн.
Отже, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів, зазначена у договірній ціні, завищена, не узгоджується із розміром орендної плати у договорі оренди транспортного засобу від 26 вересня 2022 року, що зареєстрований в реєстрі за № 418, та не відповідає йому.
13.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Згідно з Додатком 4 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає розрахунок вартості послуг з обґрунтуванням вартості позицій технічного завдання Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), витрат на використання машин/механізмів, трудових ресурсів для надання послуг в повному обсязі, підписаний уповноваженою особою Учасника та спеціалістом-кошторисником, який його складав та який несе відповідальність за правильність застосування індивідуальних ресурсних кошторисних норм при складанні даного розрахунку.
13.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Учасник має надати розрахунок вартості послуг (кошторис) з договірною ціною, відкоригованою відповідно до розміру орендної плати, що зазначена у договорі оренди транспортного засобу від 26 вересня 2022 року, що зареєстрований в реєстрі за № 418 і укладений між Крівуном Михайлом Олексійовичем та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦ ПРОМ ДЕТАЛЬ».