Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги спостереження та обслуговування пожежної сигналізації РСЦ ГСЦ МВС в Київській області
Очікувана вартість
34 000,00 UAH
UA-2022-12-21-004659-a ● f7cc42889a09432ab68e213ccb2fd94b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Київській області (філія ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611818 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , м. Київ обл., бульвар Лесі Українки,будинок 26 |
Контактна особа: |
Гриценко Світлана 380442073797 rsc.kyivobl.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2022 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2022 12:44 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2022 12:44 |
Очікувана вартість: | 34 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 170,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спостереження та обслуговування пожежної сигналізації РСЦ ГСЦ МВС в Київській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, м. Київ, бульвар Лесі Українки,будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок за фактично надані послуги щомісячно на підставі актів приймання наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання актів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2022 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2022 11:10 |
Додатки до договору.xls | |
21 грудня 2022 11:10 |
Договір ПС РСЦ ГСЦ МВС в Київській області.docx | |
21 грудня 2022 11:10 |
ТД пожежна сигналізація РСЦ ГСЦ МВС в Київській області.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 23 грудня 2022 11:38
Дата відповіді: 26 грудня 2022 15:33
Вимоги ТД: 1.На підтвердження відповідності учасника даному кваліфікаційному критерію, надати : - копії сторінок трудової книжки, що підтверджують відносини працівників, відомості про яких містяться в тендерній пропозиції з учасником; - копії свідоцтва про присвоєння кваліфікації (професії) 2.довідку в довільній формі про наявність у Виконавця власного пункту централізованого спостереження, який відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. №960, із зазначенням адреси розташування та телефонного номеру. Дані вимоги ніяк не стоуються даного предмету закупівлі, а саме:Цілодобове спостереження установки пожежної автоматики засобів пожежної сигналізації встановлених на об'єкті та їх технічне обслуговування, а відноситься до охоронної діяльності. Видаліть дані вимоги. А також звертаємо увагу на те, що працівники залучаються не тільки на підставі трудових книжок, а також на підставі цивільно-правових договорів (угод).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення!
Замовник у Тендерній документації НЕ вимагає надання «копії сторінок трудової книжки, що підтверджують відносини працівників, відомості про яких містяться в тендерній пропозиції з учасником; - копії свідоцтва про присвоєння кваліфікації (професії)».
Відповідно до абзацу 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» пункт централізованого спостереження - центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень. Опрацювання надходження сповіщення щодо цілодобового спостереження за виникненням пожежі (загоряння) в приміщеннях (будівлях, спорудах) Об'єкту Замовника, а також направлення, супроводження наряду реагування від моменту його надходження та перевірка результату виїзду наряду відбувається не в автоматичному режимі, а диспетчером диспетчерської служби. Ідеальним варіантом для нас, як Замовників послуг централізованого спостереження пожежної сигналізації, була б наявність власного пункту централізованого спостереження (ПЦС) з мінімальним навантаженням на диспетчерів цілодобової диспетчерської служби для негайного та оперативного направлення групи реагування та надання допомоги персоналу охорони у разі виникнення нештатної ситуації на об'єкті. Наявність ПЦС не у власності Учасника супроводжується великим навантаженням на диспетчерів цілодобової диспетчерської служби та може призвести до зволікань чи помилок пов'язаних із направленням групи реагування для надання допомоги персоналу охорони. На підставі вищевикладеного, вважаємо, що такі умови тендерної документації відповідної закупівлі не є дискримінаційними. До того ж, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за іншими критеріями. Слід зазначити, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник у Тендерній документації НЕ вимагає надання «копії сторінок трудової книжки, що підтверджують відносини працівників, відомості про яких містяться в тендерній пропозиції з учасником; - копії свідоцтва про присвоєння кваліфікації (професії)».
Відповідно до абзацу 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» пункт централізованого спостереження - центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень. Опрацювання надходження сповіщення щодо цілодобового спостереження за виникненням пожежі (загоряння) в приміщеннях (будівлях, спорудах) Об'єкту Замовника, а також направлення, супроводження наряду реагування від моменту його надходження та перевірка результату виїзду наряду відбувається не в автоматичному режимі, а диспетчером диспетчерської служби. Ідеальним варіантом для нас, як Замовників послуг централізованого спостереження пожежної сигналізації, була б наявність власного пункту централізованого спостереження (ПЦС) з мінімальним навантаженням на диспетчерів цілодобової диспетчерської служби для негайного та оперативного направлення групи реагування та надання допомоги персоналу охорони у разі виникнення нештатної ситуації на об'єкті. Наявність ПЦС не у власності Учасника супроводжується великим навантаженням на диспетчерів цілодобової диспетчерської служби та може призвести до зволікань чи помилок пов'язаних із направленням групи реагування для надання допомоги персоналу охорони. На підставі вищевикладеного, вважаємо, що такі умови тендерної документації відповідної закупівлі не є дискримінаційними. До того ж, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за іншими критеріями. Слід зазначити, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дискримінація
Дата подання: 23 грудня 2022 11:39
Дата відповіді: 26 грудня 2022 15:33
Вимога ТД: 1.копію діючого сертифікату відповідності головного пункту централізованого спостереження в якості централізованого спостереження та приймання тривожних сповіщень категорії І і послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518-2019; 2.копію діючого сертифікату відповідності надання послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної, охоронної, суспільної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео)систем ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001: 2015, IDT) Це є дискримінаційні вимоги, які обмежують коло Учасників тендеру, і наводить на думку, що у Вас є попередня домовленість з Управлінням поліції. Також зверніть увагу на наступне: що встановлюючи такі вимоги, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Навіть Наказ «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», затверджений Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 (який не є вже чинним) не передбачав обов’язкову сертифікацію. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-2019, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518-2019». ЛИШЕ ПОЛІЦІЯ МАЄ ТАКИЙ ПУЛЬТ, згідно цих ДСТУ. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення всіх послуг через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість людей, Замовника також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі пожежної сигналізації та суміжних системах, а також з метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Замовник прописав у тендерній документації наявність діючого сертифіката відповідності ПЦС вимогам ДСТУ ЕN 50518-2019 у надавача відповідних послуг. Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом відповідності виданим відповідним органом. Отримання сертифікатів надавачем послуг свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати сертифікати ДСТУ ЕN 50518-2019, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001: 2015, IDT) може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Також наявність зазначених сертифікатів в учасника свідчить про контроль за якісним наданням визначених послуг зі сторони акредитованого органу сертифікації Державного центру сертифікації, адже як відомо, дані сертифікати видаються на обмежений термін часу. Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 93 ( 20194-18 ) від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів». З 1 січня 2018 року взагалі скасована обов'язкова сертифікація. Водночас, згідно положень Закону передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто, скасовано лише обов’язковість сертифікації, а не сама сертифікація як така. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Замовник прописав у тендерній документації наявність діючого сертифіката відповідності ПЦС вимогам ДСТУ ЕN 50518-2019 у надавача відповідних послуг. Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом відповідності виданим відповідним органом. Отримання сертифікатів надавачем послуг свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати сертифікати ДСТУ ЕN 50518-2019, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001: 2015, IDT) може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Також наявність зазначених сертифікатів в учасника свідчить про контроль за якісним наданням визначених послуг зі сторони акредитованого органу сертифікації Державного центру сертифікації, адже як відомо, дані сертифікати видаються на обмежений термін часу. Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 93 ( 20194-18 ) від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів». З 1 січня 2018 року взагалі скасована обов'язкова сертифікація. Водночас, згідно положень Закону передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто, скасовано лише обов’язковість сертифікації, а не сама сертифікація як така. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Дискримінація
Дата подання: 23 грудня 2022 11:41
Дата відповіді: 26 грудня 2022 15:33
Вимога ТД:Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір за умовами якого було надання послуг цілодобового спостереження за виникненням пожежі (загоряння) в приміщеннях (будівлях, спорудах) об’єкта та технічне обслуговування за системою пожежної сигналізації.Дана вимога є дискримінаційною, оскільки було встановлено щодо надання підтвердження досвіду не аналогічних договорів, а індентичних предмету закупівлі, що може призвести до зменшення коло Учасників. Практика розгляду органами оскарження надає нам можливість визнати таку вимогу дискримінаційною. Просимо видалити дану вимогу.
https://radnuk.com.ua/zhurnaly/vstanovlennia-vymohy-shchodo-naiavnosti-dokumentalno-pidtverdzhenoho-dosvidu-vykonannia-analohichnoho-dohovoru/
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає встановлення такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). П. 22 ч. 1 Ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає термін «предмет закупівлі»: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)». Предметом закупівлі даної процедури є послуги. В розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт (згідно з п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону). Замовником при визначенні предмета закупівлі була застосована норма, встановлена п. 22 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку». Під час публікації оголошення Замовник визначав предмет закупівлі для послуг за четвертим знаком класифікатора ДК 021:2015 із зазначенням конкретної назви предмета закупівлі.
З урахуванням вищенаведених норм Замовником був визначений предмет закупівлі: «Послуги спостереження та обслуговування пожежної сигналізації РСЦ ГСЦ МВС в Київській області» (75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб»). Даний код ЄЗС був застосований як найближчий за своєю суттю та який містить максимально дозволену кількість знаків (цифр). Найбільш детально характер послуг описано у коді ЄЗС 75251110-4- «Послуги з протипожежного захисту», проте, застосування даного коду суперечило би вимогам законодавства. Аналогічним договором у розумінні тендерної документації може вважатись договір, що містить перелік послуг, аналогічних до переліку послуг технічного завдання. Але будь в якому випадку – договір за предметом закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням вищенаведених норм Замовником був визначений предмет закупівлі: «Послуги спостереження та обслуговування пожежної сигналізації РСЦ ГСЦ МВС в Київській області» (75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб»). Даний код ЄЗС був застосований як найближчий за своєю суттю та який містить максимально дозволену кількість знаків (цифр). Найбільш детально характер послуг описано у коді ЄЗС 75251110-4- «Послуги з протипожежного захисту», проте, застосування даного коду суперечило би вимогам законодавства. Аналогічним договором у розумінні тендерної документації може вважатись договір, що містить перелік послуг, аналогічних до переліку послуг технічного завдання. Але будь в якому випадку – договір за предметом закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2022 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРБІС-ОХОРОНА" |
33 200,00
UAH з ПДВ
|
32 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Управління поліції охорони в м. Києві |
33 720,00
UAH з ПДВ
|
33 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАРБІС-ОХОРОНА" #39163625 |
Відхилено |
32 000,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2023 12:00
|
Управління поліції охорони в м. Києві #40109147 |
Переможець |
33 100,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2023 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 12:58
|
Протокол УО №170 від 27.12.2023.pdf | укладений |
27 грудня 2023 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 17:45
|
Договір №33.31.18.ОБ.ПС-2023.1-23 від 11.01.2023.pdf | укладений |
12 січня 2023 17:45
|