Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання програмного забезпечення
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2022-12-20-020947-a 8d78bdfed65b4e58baad4a2c76e633e7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мрічко Олексій Володимирович

380573417657 kpkharkovpass@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВПАСС"
Код ЄДРПОУ: 36818918
Вебсайт: http://kpkharkovpass.kh.ua
Місцезнаходження: 61064, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 149-Д
Контактна особа: Мрічко Олексій Володимирович
380573417657
kpkharkovpass@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Згідно п. 2 ч. 2 cт. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (надалі - Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, а саме у разі існування необхідності захисту права інтелектуальної власності. Виходячи з роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, даний пункт може бути застосований при закупівлі будь-яких товарів, робіт чи послуг пов’язаних з інтелектуальною власністю та у разі доведення, що замовник не може обрати інший аналогічний продукт, захищений інтелектуальною власністю. Комунальному підприємству «Харківпасс» необхідно здійснити закупівлю послуги постачання програмного забезпечення у чіткій відповідності до вимог роботи програми, пов’язаної з безперервною роботою та виконанням функцій покладених органами місцевого самоврядування. Згідно ч. 4 ст. 8 Законі України «Про міський електричний транспорт», органи місцевого самоврядування запроваджують автоматизовану систему обліку оплати проїзду, встановлюють порядок її функціонування, а також форми носіїв, види, порядок обігу та реєстрації проїзних документів, визначають особу, уповноважену здійснювати справляння плати за транспортні послуги в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду. Відповідно до рішення 16 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 08.11.2017р. №846/17 «Про внесення змін до рішення 14 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.09.2017р. №787/17 «Про затвердження правил користування міським електричним транспортом та впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду», згідно якого комунальне підприємство «Харківпасс» уповноважено здійснити всі необхідні дії, спрямовані на забезпечення виготовлення та розповсюдження електронних квитків, справляння плати за проїзд, розподілу та перерахування коштів плати за проїзд перевізникам з використанням системи «Електронний квиток», зазначеної в рішенні 37 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про затвердження Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення міста Харкова на 2021-2025 роки» від 19.08.2020 № 2257/20 (зі змінами), комунальне підприємство «Харківпасс» (далі – КП «Харківпасс» або підприємство) зобов’язане здійснювати розрахунки кількості отримувачів додаткових соціальних гарантій, суми витрат, що підлягають відшкодуванню перевізникам у якості компенсації за перевезення кожного пільговика міським електричним транспортом та автомобільним транспортом загального користування м. Харкова та загальної суми для відшкодування перевізникам. Ці розрахунки підприємство зобов’язане до 10 числа щомісячно (за попередній місяць) надавати до управління праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради. Згідно вказаної Програми, підприємство відповідає за достовірність даних щодо кількості поїздок оплачених за пільговим тарифом та розміру нарахування сум компенсації за надані додаткові соціальні гарантії – право пільгового проїзду у міському електротранспорті та автомобільному транспорті загального користування м. Харкова. Облік розповсюджених підприємством електронних квитків, облік проїздів зареєстрованих у системі «Електронний квиток» за допомогою розповсюджених підприємством електронних квитків, складання розрахунків кількості отримувачів додаткових соціальних гарантій – права пільгового проїзду міським електричним транспортом та автомобільним транспортом загального користування м. Харкова, визначення сум витрат, що підлягають відшкодуванню перевізникам є безперервним процесом. Підприємству необхідно заключити договір з Власником комп’ютерної програми, що надає підприємству можливість здійснювати персоніфікований облік проїздів реєстрація яких здійснена кожним Пільговиком за допомогою електронних квитків «Е-ticket». Зважаючи на вищезазначене, єдиним власником готового програмного продукту з таким функціоналом є фізична особа Думчев Михайло Сергійович, а саме: «Программно-аппаратный комплекс «Учет проездов зарегестрированных с помощью «Е-тикет» и персонализация льготных категорий граждан». Закупка даного програмного продукту дозволить встановити її в найкоротші терміни на пристрої замовника, без пробного періоду та значних дороботок (оновлень), що не стане перешкодою безперервного процесу діяльності підприємства.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2022 17:27
Оскарження наміру укласти договір: 31 грудня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Постачання програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, вул. Конева, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72268000-1 — Послуги з постачання програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

20 грудня 2022 17:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2022 17:17
Рішення про реєстрацію авторського права на твір.pdf
20 грудня 2022 17:17
Ліцензійний договір.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-09-000026 ● 8fd6154540094deb96aa9d49f60d5cd3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2023 13:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.02.2023 №32
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.02.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
Від 08.02.2023 № 32
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2022-12-20-020947-a 20.12.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-21 22:16:18

Запит про надання пояснень

Керівнику
Комунального підприємства «ХАРКІВПАСС»
Антоновичу Олегу Борисовичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі
Комунального підприємства «ХАРКІВПАСС»» (ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-20-020947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-23 09:15:30

Надання пояснень на запит

Яким чином та на підставі яких документів Вами обґрунтовано розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до рішення 16 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 08.11.2017р. №846/17 «Про внесення змін до рішення 14 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.09.2017р. №787/17 «Про затвердження правил користування міським електричним транспортом та впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду», комунальне підприємство «Харківпасс» уповноважене здійснити всі необхідні дії, спрямовані на забезпечення виготовлення та розповсюдження електронних квитків, справляння плати за проїзд, розподілу та перерахування коштів плати за проїзд перевізникам з використанням системи «Електронний квиток».
Для виконання покладених на підприємство Харківською міською радою вищевказаних функцій здійснюється даного програмного продукту.
Закупівля даного програмного продукту відбувається протягом 3-х років (починаючи з 2020 року) за аналогічними умовами та обґрунтовується звітом про оцінку (витяг додається), що містить якісну та технічну специфікацію, а також вартісні межі програми.
Щодо визначення очікуваної вартості, то ринкова вартість використання програмного продукту на рік становить 2 067 000,00 без урахування ПДВ (витяг зі звіту «оцінка вартості» додається).
Якісними характеристиками програмного продукту виступає особливість інтерфейсу та програмного коду, що здатні забезпечувати безперебійну можливість:
- здійснювати персоніфікований облік проїздів, реєстрація яких здійснена кожним пільговиком у системі «Електронний квиток» у міському транспорті м. Харкова за допомогою електронних квитків;
- ведення обліку персональних даних (анкет-заяв) осіб, що мають право на пільговий проїзд у м. Харкові та містять дані ідентифікації, законність яких підтверджується наданням згоди на обробку даних саме в даному програмному комплексі;
- формування звітності за допомогою програмного комплексу щодо проїздів у системі «Електронний квиток».
Технічною особливістю даного програмного комплексу є його розробка з можливістю інтеграції до автоматизованих систем впроваджених у місті Харкові та системи «Електронний квиток». Комунальне підприємство «Харківпасс» має виключне право на використання даного програмного продукту у своїй господарській діяльності, а інформація, що отримана в процесі роботи з цим програмним продуктом підпадає під захист персональних даних в розумінні Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року, в тому числі інформація отримана від юридичних осіб, яка визначена окремо укладеними договорами, як інформація, що не підлягає розголошенню третім особам (витяг зі звіту «технічні та якісні характеристики» додається).
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту комунального підприємства «Харківпасс», де міститься повна версія звіту з фінансовими, технічними, якісними та вартісними показниками: http://kpkharkovpass.kh.ua/index.php/dovidkova/publichna-informatsiya
Розмір витрат на закупівлю даного програмного продукту визначається ліцензійним договором, а саме: відповідно до п. 5.1. цього договору укладеного за результатами переговорної процедури закупівлі Ліцензіат сплачує винагороду Ліцензіару з власних коштів у розмірі 1 % (один відсоток), від суми, зареєстрованих пільгових проїздів за допомогою Програми. Виходячи з вищевказаного, договір не підлягає оплаті на момент діє безоплатного проїзду у транспорті м. Харкова, відповідно сума договору за рік буде зменшена з урахуванням фактичних обсягів використання.
Таким чином, дана закупівля є обґрунтовано економічно вигідною, оскільки використання повного функціоналу програмного комплексу при відсутності платного проїзду у транспорті робить закупівлю безоплатною.
Крім того, при прийнятті рішення щодо правомірності рішення замовника просимо врахувати наступне:
1. Джерелом фінансування закупівлі в повній мірі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кошти з держаного бюджету та/або кошти місцевого бюджету не залучалися.
2. Витрати за даною закупівлею підприємством не здійснюються, що передбачено умовами договору. Витрати будуть здійснюватися з наступного місяця за місяцем введення платного проїзду у м. Харкові. Виходячи з видатків, ціна договору та закупівлі буде зменшена.
3. Програмний продукт використовується у діяльності підприємства з моменту введення системи «Електронний квиток» та містить інформацію щодо всіх соціально незахищених верств населення м. Харкова.
4. Технічно не існує іншого програмного продукту, що може бути інтегрований в систему «Електронний квиток» та взаємодіяти з усіма автоматизованими системами впровадженими у м. Харкові. Програмний продукт містить трирівневу систему захисту даних.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-24 15:45:46

Запит про надання пояснень

Керівнику
Комунального підприємства «ХАРКІВПАСС»
Антоновичу Олегу Борисовичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Комунального підприємства «ХАРКІВПАСС»» (ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-20-020947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів переможець торгів підтвердив, що його винахід належить до захисту прав інтелектуальної власності.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-27 17:19:34

Надання пояснень на запит

Яким чином та на підставі яких документів переможець торгів підтвердив, що його винахід належить до захисту прав інтелектуальної власності?
Відповідно до п. 1 ст. 418 Цивільного кодексу України право інтелектуальної власності - це право особи на результат інтелектуальної, творчої діяльності або на інший об'єкт права інтелектуальної власності, визначений цим Кодексом та іншим законом.
Згідно із п. 1 ст. 420 Цивільного кодексу України до об'єктів права інтелектуальної власності, зокрема, належить: комп’ютерні програми.
Відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні права» від 01.12.2022 року № 2811-ІХ підтвердженням права інтелектуальної власності є державна реєстрація права автора на твір.
Згідно ст. 9 вищевказаного закону автору видається свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір.
Крім того, автор реєструє авторське право на твір та отримує відповідне рішення.
Отже, замовником перед заключенням договору були отримані від переможця наступні документи, що підтверджують належність програмного продукту до прав інтелектуальної власності:
- Рішення про реєстрацію авторського права на твір (додається).
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 97194 дата реєстрації 13.04.2020 рік (додається).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 11 березня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДУМЧЕВ М.С.
#3276809474
Переможець 2 500 000,00
UAH
20 грудня 2022 17:27

Документи

20 грудня 2022 17:27
Електронний підпис
20 грудня 2022 17:26
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2022 17:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДУМЧЕВ М.С.
#3276809474
2 500 000,00
UAH
Документи

Документи

20 грудня 2022 17:27
Електронний підпис
20 грудня 2022 17:26
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 09:34
Рішення про завершення договору.docx укладений
02 січня 2024 09:33
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 12:41
Ліцензійний договір 2023.pdf укладений
06 січня 2023 12:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0,10
UAH