Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові будівельно-монтажні роботи по об'єкту будівництва: "Капітальний ремонт приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: провулок Аркаса, 4, м. Умань, Черкаська обл."(коригування)
Очікувана вартість
1 679 606,09 UAH
UA-2022-12-20-020610-a 2b9c5d555dda49519b49bf2c409afd34
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Орденова

+380938592533 uman_tercentr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03195808
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 9/5
Контактна особа: Ольга Орденова
+380938592533
uman_tercentr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
План закупівель Закупівля без використання електронної системи Дані опубліковано на ЦБД необхідний КЕП
Додаткові будівельно-монтажні роботи по об'єкту будівництва: "Капітальний ремонт приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: провулок Аркаса, 4, м. Умань, Черкаська обл."(коригування)


Додаткові будівельно-монтажні роботи по об'єкту будівництва: "Капітальний ремонт приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: провулок Аркаса, 4, м. Умань, Черкаська обл."(коригування)
Пункт закону:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
Закупівля здійснюється відповідно до постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункт 13 підпункт 3 абзац 2, а саме будівництва, реконструкції, капітального ремонту та облаштування місць проживання внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб.
Під час виконання Договору підряду №3 від 29 серпня 2022 року (далі - Договір №3), укладеному відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 якою затверджені "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" виникла необхідність у додаткових аналогічних роботах. Зазначені роботи безпосередньо технологічно пов'язані з роботами початкового проекту, їх виконання буде здійснюватися в межах зони проектування. Додаткові будівельні роботи прямо пов'язані з Договором №3 в силу причин технічного характеру, що у свою чергу підтверджує необхідність укладення договору з Генпідрядником за головним договором - ТОВ "Центр-Монтаж-Енерго". без виконання додаткових робіт неможливо продовжити виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: провулок Аркаса, 4, м. Умань, Черкаська обл.", що передбачено договором №3, а це в свою чергу підтверджує необхідність виконання цих додаткових робіт саме існуючим Генпідрядником.
При цьому узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі становить – 1679606,09 грн. (один мільйон шістсот сімдесят дев'ять тисяч шістсот шість гривень 09 копійок), в тому числі ПДВ - 279934,35.
1. Договір підряду № 79 від 16.12.2022 року
2. Акт на додаткові роботи від 14.11.2022 року
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, провулок Аркаса, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

20 грудня 2022 17:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО"
#40355726
Переможець 1 679 606,09
UAH з ПДВ
20 грудня 2022 17:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 08:52
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2023 12:15
ДУ №3.PDF зміни до договору
17 березня 2023 12:13
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2023 12:08
ДУ №2 від 17.03.PDF зміни до договору
17 березня 2023 12:03
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2023 14:48
ДУ.PDF зміни до договору
16 березня 2023 14:46
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2023 13:08
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
13 березня 2023 13:06
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 12:42
ДУ.PDF зміни до договору
02 січня 2023 12:40
АКТ.PDF укладений
20 грудня 2022 17:02
79.pdf укладений
20 грудня 2022 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №1 від 30.12.2022 року без зміни кількості та суми договору.
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно змісту додаткової угоди,сума договору на 2023 рік становить 874536,94 грн. Загальна сума договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно змісту додаткової угоди №2 від 16.03.2023 року. Ціна цього Договору становить 1679606,09 грн з ПДВ. Річний план асигнувань на 2022 рік складає 805069,15 грн з ПДВ. Річний план асигнувань на 2023 рік складає 874536,94 грн, в тому числі ПДВ 145756,15 грн.
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди, без зміни ціни та кількості.
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди, сторони домовилися зменшити суму договору на 874536,94 грн., та достроково розірвати договір. Після внесених змін ціна договору становить 805069,15 грн.
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 805 069,15
UAH (в тому числі ПДВ 134 178,19 UAH)