Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція ККЗ "Райдуга" по вул. Хлібна,1 м. Вінниця
Очікувана вартість
1 420 000,00 UAH
UA-2022-12-20-019461-a 1d59d76113b24c9eab52966d77fa49fc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дуб Олена Вадимівна

+380971288171 kpvmrpark@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Вінницької міської ради "Дирекція парків та дозвілля територіальної громади"
Код ЄДРПОУ: 38675555
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Соборна, будинок 59
Контактна особа: Дуб Олена Вадимівна
+380971288171
kpvmrpark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція ККЗ "Райдуга" по вул. Хлібна,1 м. Вінниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хлібна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2023
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки з Виконавцем здійснюються у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця, вказаний у реквізитах Договору, поетапно згідно Додатку №4; Авансовий платіж перед початком виконання стадії "Проект" протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання цього Договору на підставі наданого Виконавцем рахунку на оплату. Остаточний розрахунок здійснюється замовником протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-здачі виконаних робіт. Аванс 5 Робочі 100

Тендерна документація

20 грудня 2022 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нова проектна група"
#44524145
Переможець 1 420 000,00
UAH
20 грудня 2022 16:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
20 грудня 2022 16:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція ККЗ "Райдуга" по вул. Хлібна,1 м. Вінниця 1 роботи 1 420 000,00
UAH