Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79710000-4 Охоронні послуги
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2022-12-20-019024-a ● 6d70d920f8534c51945187b04a36b3d9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури і мистецтв Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02230572 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, б-р Шевченка 1 |
Контактна особа: |
Романюк Наталія Богданівна 380352526732 ronabo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2022 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2022 15:38 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2022 15:38 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
79710000-4 Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється шляхом перерахунку коштів протягом 14 (чотирнадцять) днів з моменту пред'явлення акту надання послуг (рахунку). У разі затримки фінансування, зокрема з урахуванням підпункту 2 пункту 14 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України, розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником коштів на свій рахунок. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2022 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2022 16:22 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
20 грудня 2022 16:22 |
Додаток 2.docx | |
20 грудня 2022 16:22 |
Оголошення про початок торгів.docx | |
20 грудня 2022 16:21 |
Додаток 2.docx | |
20 грудня 2022 16:20 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 21 грудня 2022 10:26
Дата відповіді: 22 грудня 2022 11:49
Шановний замовник "СЛАВЕТНОГО МІСТА" ТЕРНОПІЛЬ. Ми дуже розуміємо, що Ви та Ваш МЕР дуже люблять коли приймають участь у ваших закупівлях "ВАШІ" тобто погоджені Вам організації, але ЗУ Про публічні закупівлі говорить Вам про ішне.
Отже, у зв'язку із наявністю у Вашій документації наявних дискримінаційних вимог, які прописані вами з метою подальшого розкрадання бюджетних коштів, ВИМАГАЄМО привести вашу документацію у відпорвідність до чинного законодавства та прибрати усі дискримінаційні вимоги такі як: 1)чергову службу цілодобово (обов’язково) (місцезнаходження: м. Тернопіль) (копія договору оренди на момент наданняпослуг); 2) Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення виконання умов договору (з розрахунку згідно технічного завдання, але не менше 24 людини ), із зазначенням: ПІБ, кваліфікація/спеціальність, строк роботи на займаній посаді. Всі працівники повинні бути забезпечені форменим одягом відповідної пори року, спецзасобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, зокрема: бронежилети, в кількості з розрахунком на кожного працівника, які відповідають вимогам ТУ або ДСТУ (в складі пропозиції додатково надається скан-копія сертифікату та протоколу випробувань бронежилетів).3)Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії допусків та/або документів про підвищення кваліфікації тощо) надаються на власних працівників Учасника, інформація про яких надається в складі пропозиції. яких учасник планує залучати до виконання умов договору (не менше 20 осіб). 4)-скановані копії документа/документів Учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду або інше право користування (строк якого становить не менше строку надання послуг, що є предметом закупівлі) будівлі (приміщення) або її частини на території населеного пункту, на території якого надаватимуться послуги, де знаходиться матеріально-технічна база та група швидкого реагування Учасника 5)3. Копії документів, які підтверджують наявність транспортних засобів (власних або орендованих чи ін.), обладнаних спеціальними світловими сигнальними пристроями, в кількості не менше 5 транспортних засобів, що мають спеціальне кольографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями та GPS трекерами (копії дозволів, виданих відповідно до наказу МВС України №771 від 09.08.2016) та звіт за останній місяць.
У разі коли, ви нехтуватимете чинним законодавством, ми звернемося не лише в АМКУ, а і у інші відповідні органи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо Вам, що розроблення тендерної документації та кваліфікаційних вимог відбувалось шляхом аналізу ринку та на основі минулорічних закупівель. З приводу дискримінаційних вимог відповідь міститься вище.
КОРУМПОВАНИЙ ЗАМОВНИК.
Дата подання: 21 грудня 2022 10:28
Дата відповіді: 22 грудня 2022 11:48
Детально ознайомившися із закупівлями по Вашому місту, ми зробили висновок, що без корупційної складової ви договори не укладаєте. Будьте певні, що і Вам і вашому меру-покровителю не терпер то у четвер прийдуть перевіряючі!
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником вже надано відповідь на Ваше запитання. Ми не вбачаємо дискримінаційних вимог в тендерній документації. Тендерна документація складена у чіткій відповідності відповідності вимогам законодавства в сфері публічних закупівель.
УТОЧНЕННЯ
Дата подання: 21 грудня 2022 10:56
Дата відповіді: 22 грудня 2022 11:47
Шаановні дві уповноважені особки, а саме: Блиндюк Ірина (УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ) та Романюк Наталія Богданівна (Управління культури і мистецтв Тернопільської міської ради). Велике питання, шановні уповноважені особки: По закупівлі UA-2022-12-20-022218-a та UA-2022-12-20-019024-a у вас ідентичні дискримінаційні вимоги до учасників. ВИМАГАЄМО пояснити, як таке сталося??? Ой, невже 100% співпадіння??? Не думаємо......ВПЕВНЕНІ, що дана дискримінаційно-корупційна документація потрапила до вас з розпорядження ваших безпосередніх керівників за погодження із вашим мером......
Чекаємо на пояснення!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, уповноваженою особою уважно проаналізовано Ваше запитання, з приводу цього повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником, керуючись вимогами Закону, встановлено кваліфікаційні критерії в частині наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, можна дійти висновку, що дискримінаційними будуть вважатись тільки ті вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації.
Вказані вимоги тендерної документації не являються дискримінаційними, оскільки будь-який учасник процедури закупівлі може їх виконати. Замовник не обмежив учасників в свободі вибору способу залучення працівників, або в формі права власності автомобілів, учасник може укласти договори оренди, надання послуг чи купити автомобілі для надання послуг, укласти договір оренди на приміщення, в якому буде знаходитись чергова служба. Дискримінаційною вважались би вимоги, якби Замовник чітко встановив, що автомобілі чи приміщення мають бути власні і т.д.
Просимо Вас уточнити в чому саме полягає дискримінація? У вас відсутня вказана кількість працівників? Надайте нам технічне обґрунтування скільки на Вашу думку необхідно працівників, щоб надати в повному обсязі послуги, адже згідно з нашими розрахунками вказані мінімальні кваліфікаційні критерії є прийнятними для потенційних учасників ринку.
Додатково інформуємо Вас, що будь-яка вимога буде являтись дискримінаційною до певного кола учасників процедури закупівлі, встановивши вимогу про наявність 5 працівників, учасник, в якого наявні тільки 4 працівники буде вважати таку вимогу дискримінаційною і т.д. Рекомендуємо Вам детально ознайомитись з практикою органу оскарження, адже АМКУ розглядає вимоги на предмет дискримінаційності в площині можливості і виконання умов договору та неможливості у зв’язку з небажанням учасника виконувати вимоги документації. Ми жодним чином не звузили Вас в способі і можливостях наймати працівників, укладати договори оренди чи надання послуг. Дякуємо за Ваше запитання.
Відповідно до вимог статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником, керуючись вимогами Закону, встановлено кваліфікаційні критерії в частині наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, можна дійти висновку, що дискримінаційними будуть вважатись тільки ті вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації.
Вказані вимоги тендерної документації не являються дискримінаційними, оскільки будь-який учасник процедури закупівлі може їх виконати. Замовник не обмежив учасників в свободі вибору способу залучення працівників, або в формі права власності автомобілів, учасник може укласти договори оренди, надання послуг чи купити автомобілі для надання послуг, укласти договір оренди на приміщення, в якому буде знаходитись чергова служба. Дискримінаційною вважались би вимоги, якби Замовник чітко встановив, що автомобілі чи приміщення мають бути власні і т.д.
Просимо Вас уточнити в чому саме полягає дискримінація? У вас відсутня вказана кількість працівників? Надайте нам технічне обґрунтування скільки на Вашу думку необхідно працівників, щоб надати в повному обсязі послуги, адже згідно з нашими розрахунками вказані мінімальні кваліфікаційні критерії є прийнятними для потенційних учасників ринку.
Додатково інформуємо Вас, що будь-яка вимога буде являтись дискримінаційною до певного кола учасників процедури закупівлі, встановивши вимогу про наявність 5 працівників, учасник, в якого наявні тільки 4 працівники буде вважати таку вимогу дискримінаційною і т.д. Рекомендуємо Вам детально ознайомитись з практикою органу оскарження, адже АМКУ розглядає вимоги на предмет дискримінаційності в площині можливості і виконання умов договору та неможливості у зв’язку з небажанням учасника виконувати вимоги документації. Ми жодним чином не звузили Вас в способі і можливостях наймати працівників, укладати договори оренди чи надання послуг. Дякуємо за Ваше запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2022 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ КОНТРАКТ" |
65 000,00
UAH з ПДВ
|
65 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ ПРАЙМ" |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
89 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ КОНТРАКТ" #39242337 |
Відхилено |
65 000,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2023 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 січня 2023 09:46
|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ ПРАЙМ" #44202519 |
Переможець |
89 500,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2023 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2023 09:44
|
Дод. угода №1 дл дог. №1201 від 11.01.2023.PDF | зміни до договору |
19 січня 2023 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 15:24
|
File (1).PDF | укладений |
12 січня 2023 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміна суми договору бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 12/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |