Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЗОШ №29 I-IIIступенів м.Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 22772312 |
Місцезнаходження: | 29025, Україна , Хмельницька обл., м Хмельницький, 29025, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Вокзальна 16 |
Контактна особа: |
Баліцька Анастасія Вікторівна +380989487653 buhgalter299@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2022 22:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2022 14:20 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2022 14:20 |
Очікувана вартість: | 545 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 727,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки товару Замовнику протягом 30 календарних днів, згідно наданих Постачальником накладних за наявності фінансування, але не пізніше 31 грудня 2023 року | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2022 22:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2022 22:26 |
Додаток2 Технічний опис предмета закупівлі.docx | |
19 грудня 2022 22:18 |
ДОДАТОК 4.doc | |
19 грудня 2022 22:18 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
19 грудня 2022 22:18 |
Додаток 1.docx | |
19 грудня 2022 22:18 |
ТД.doc |
19 грудня 2022 22:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
19 грудня 2022 22:26 |
Додаток2 Технічний опис предмета закупівлі.docx
|
||
19 грудня 2022 22:18 |
ДОДАТОК 4.doc
|
||
19 грудня 2022 22:18 |
Додаток 3 проєкт договору.docx
|
||
19 грудня 2022 22:18 |
Додаток 1.docx
|
||
19 грудня 2022 22:18 |
ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-04-000014 ● fd864ac268f64209b349a3a4e2a568ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 січня 2023 18:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.01.2023 № 1-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 03.01.2023 № 1-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
18. UA-2022-12-19-022924-a; 19.12.2022
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-05 10:03:33
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-19-022924-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
- яким чином забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-06 20:13:36
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в
рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 03.01.2023 року)
закупівлі «Свинина охолоджена без кістки, філе куряче охолоджене (UA-2022-
12-19-022924-a)» повідомляємо наступне:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного
призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2023 рік та
становить 545500,00 грн з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до
потреб замовника та мають відповідати:
1) Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та
якості харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами);
2) Наказу МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/227
«Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних
закладах»;
3) Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України №590
від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та
застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи
управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»;
4) інші нормативно-правові акти, що регулюють суспільні відносини у
сфері закупівлі продуктів харчування для закладів освіти та відповідні вимоги
ДСТУ (ГОСТ, ТУ).
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Міністерством
розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена
примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від
18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості
предмета закупівлі, а саме:
1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про
ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у
відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних
каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro», тощо);
2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних
представників (дилерів), постачальників;
3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх
специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель
аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції,
зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості
предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів
формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу
цін для подальшого укладення договорів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із
застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений
моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної
інформації про ціну товару тобто інформація про ціни, що містяться в мережі
інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в
електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо
аналогічних закупівель, тощо.
Під час збору інформації про ціну було враховано, що умови запланованих
закупівель (обсяги закупівель, умови оплати та поставки тощо) мають бути
співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих
джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області про вжиття заходів щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, повідомляємо про наступне: Уповноваженою особою було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі відкритих торгів через неможливість усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2023-01-12 20:32:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення порядку розміщення інформації про публічні закупівлі в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.)
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення порядку розміщення інформації про публічні закупівлі в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто
Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (протокол від 12.01.2023 № 5).
2023-01-13 12:03:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2022 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Верест |
500 200,00
UAH з ПДВ
|
500 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Деражня-Агро" |
545 470,00
UAH з ПДВ
|
545 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Верест #23846567 |
Відхилено |
500 200,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2023 01:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 січня 2023 21:10
|
ТОВ "Деражня-Агро" #39362358 |
Переможець |
545 470,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 21:42
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 12 січня 2023 20:32 |
Кінець періоду оскарження: | 23 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 23 січня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області про вжиття заходів щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, уповноваженою особою прийнято рішення про відміну процедури відкритих торгів. |
12 січня 2023 20:32
|
Електронний підпис |
12 січня 2023 20:27
|
Протокол про відміну |