Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крупа пшенична фасована
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2022-12-19-018425-a ● 79c79a9bb2504436bc8bc081bf30e213
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26136777 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, проспект Металургів, буд. 36 Б |
Контактна особа: |
Бутенко Ганна Валеріанівна +380564930775 butenka69@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2022 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2022 11:07 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2022 11:07 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150000 кілограм
Крупа пшенична фасована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50101, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, проспект Металургів, 36 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2022 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2022 16:08 |
2_тендерна_документацiя_крупа.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо неправомірних вимог, що суперечать чинному законодавству України
Дата подання: 21 грудня 2022 12:06
Дата відповіді: 21 грудня 2022 17:27
документацією замовника встановлена вимога щодо надання: акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (відповідно до Наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21 січня 2022 року ) виданий не раніше 4 кварталу 2022 року на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства, у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання та реалізації харчових продуктів; та акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (відповідно до Наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21 січня 2022 року ) виданий не раніше 4 кварталу 2022 року виданий на обстеження транспортного(них) засобу(ів) (або спеціалізованого(них) транспортного(них) засобу(бів) по перевезенню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства. Крім того в акті повинно бути зазначено марку та номер кожного із зазначених в листі транспортного засобу.
Проте, хочемо повідомити замовника про те, що 13 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» (ЗІ ЗМІНАМИ від 27.08.2022 р. № 955 (надалі - «постанова № 303»), якою встановлено, що припиняється проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні». З урахуванням вказаного нормативно-правового акту надання вказаних вище Актів державного контролю (інспектування) відповідно до наказу Міністерства економіки України від 21 січня 2022 року №143-22 за IV квартал 2022 року є неможливим з урахуванням чинних вимог законодавства України. Просимо виключити вказану вимогу, стосовно надання Актів державного контролю (інспектування) відповідно до наказу Міністерства економіки України від 21 січня 2022 року №143-22 за IV квартал 2022 року та привести тендерну документацію до вимог діючого законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наказ Мінекономіки №143-22 від 21.01.2022 є діючим, до постанови КМУ від 13.03.2022 № 303 06.12.2022 року внесено зміни, згідно яких за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров'я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави, а також для виконання міжнародних зобов'язань України протягом періоду воєнного стану дозволено здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) на підставі рішень центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у відповідних сферах, будь-який учасник може отримати вказаний акт , що замовник вбачає необхідність надання цього документу, оскільки планується харчування і замовник має впевнитися в тому, що складські приміщення, з яких буде виконуватися постачання, відповідають санітарним вимогам. Отже, вносити зміни до документації відсутні підстави.
законність вимог
Дата подання: 23 грудня 2022 12:59
Дата відповіді: 23 грудня 2022 16:07
Дякуємо, от зараз стало ясно, що таке закупівля з особливостями. Не тільки вимога актів, а і більшість вимог тендерної документації на мають законодавчих підстав, сертифікація взагалі є не обовязковою. Серед вимог є сертифікат протидії корупції!!!, виданий на ім'я учасника. Цікаво, а у вас є такий сертифікат, виданий на ім'я департамента?
Відповідь: Департамент соціальної політики діє в межах чинного законодавства
законність вимог
Дата подання: 23 грудня 2022 13:08
Дата відповіді: 23 грудня 2022 16:07
Дякуємо, от зараз стало ясно, що таке закупівля з особливостями. Не тільки вимога актів, а і більшість вимог тендерної документації на мають законодавчих підстав, сертифікація взагалі є не обовязковою. Серед вимог є сертифікат протидії корупції!!!, виданий на ім'я учасника. Цікаво, а у вас є такий сертифікат, виданий на ім'я департамента? Для виконання міжнародних зобовязань це дуже важливо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Департамент соціальної політики діє в межах чинного законодавства
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2022 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ЕЛІНА ВАЛЕРІЇВНА" |
2 835 000,00
UAH з ПДВ
|
2 835 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОНОМ-КР" |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ЕЛІНА ВАЛЕРІЇВНА" #2327108687 |
Переможець |
2 835 000,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2023 11:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2022 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2023 09:20
|
Протокол _80 від 16.05.23.docx | укладений |
17 травня 2023 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2023 09:14
|
ДУ _3 до договору _7 від 09.01.2023.pdf | зміни до договору |
17 травня 2023 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 13:23
|
Протокол _65(внесення змін до договору _7).docx | зміни до договору |
10 березня 2023 13:22
|
ДУ _2 до договору _7 від 09.01.2023.pdf | зміни до договору |
10 березня 2023 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 13:25
|
ДУ _1 до договору _7 від 09.01.2023.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2023 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 13:55
|
Договір | укладений |
11 січня 2023 10:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За згодою сторін відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |