Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44186267 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Шевченка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Мушит Орися Володимирівна 380332725214 d.osvitLutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2022 12:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2022 12:35 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2022 12:35 |
Очікувана вартість: | 1 027 352,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 136,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату за фактично поставлений товар, згідно наданих накладних, за рахунок коштів місцевого бюджету та інших надходжень. шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше 20 робочих днів з моменту поставки партії товару. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2022 12:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2022 12:10 |
Тендерна Документація картопля.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-26-000007 ● 70b62d7ed60c48b790eb6ddecc4687a5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2023 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.01.2023 № 10-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 25.01.2023 №10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-12-19-008649-a від 19.12.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-30 15:57:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Картопля (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-19-008649-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-31 12:24:25
Пояснення і підтверджуюючі документи
При здійсненні закупівель департамент освіти Луцької міської ради (далі – Замовник) керується принципами здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель – визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі. Встановлення ж очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії.
Разом з тим на даний час нормативно не врегульовано питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, у зв'язку з чим у замовників часто виникають питання щодо шляхів та методів оптимального визначення вартості закупівлі на етапі її планування.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі рекомендовано визначати з урахуванням вимог пунктів 1–3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. При визначені очікуваної ціни за одиницю товару замовникам потрібно враховувати умови поставки та їх періодичність, технічні вимоги до предмета закупівлі, наявність необхідних протоколів, висновків, сертифікатфі відповідності тощо.
У грудні 2022 року при формуванні річного плану закупівель на 2023 рік та визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі використовувалася примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275) виходячи із моніторингу цін на ринку (інформація з офіційного сайту Мінфіну та статистики за жовтень-листопад). Закупівлю оголошено 19.12.2022 на загальну кількість 121150 кг очікуваною вартістю 1 027 362,00 грн з ПДВ по 8,48 грн/кг.
Мінекономіки (як уповноважений орган) рекомендує замовникам при формуванні очікуваної вартості користатися даними Державної служби статистики України і Торгово-промислової палати України. Оскільки послуги Торгово-промислової палати України платні, департамент освіти як замовник використовує інформацію щодо цін із довідок Державної служби статистики України (додаються) та офіційного сайту Мінфіну https://index.minfin.com.ua, у тому числі і при формуванні річного плану закупівлі UA-2022-12-19-008649-a.
За результатами аукціону у закупівлі UA-2022-12-19-008649-a, прийнято рішення про намір укласти договір із переможцем щодо постачання картоплі у заклади дошкільної освіти Луцької міської територіальної громади за ціною 5,89 грн за кг. Посилання на сторінку власного веб-сайту (замоаника) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://lutsk.osv.org.ua/publichni-zakupivli-08-59-02-29-12-2021/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-02 16:39:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Картоплі», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером IDUA-2022-12-19-008649-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно Додатку 2 до тендерної документації учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» повинен надати копії відповідних документів, що підтверджують право власності або право користування автотранспортом, що пристосований для перевезення предмета закупівлі, протягом дії договору. Відповідно пункту 13.1 договору від 11.01.2023 №04/01/23 договір набуває чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін і діє на період дії воєнного стану але не довше як до «31» грудня 2023 року, а в фінансових зобов'язаннях до повного виконання обов’язків сторін.
Проведеним аналізом пропозиції фізичної особи-підприємця Собенка Назара Богдановича (далі – ФОП Собенко Н.Б.) установлено, що ФОП Собенко Н.Б. у складі пропозиції надано скан-копію договору оренди (файл «Оренда ІВЕКО+Тех Паспорт.pdf») автомобіля марки IVECO 35C15, 2008 р.в., (реєстраційний номер ВС4879ІА). Відповідно пункту 1 акту приймання - передачі транспортного засобу від 16.02.2022 (аркуш 6 файлу «Оренда ІВЕКО+Тех Паспорт.pdf») термін оренди вищезазначеного транспортного засобу до 16.02.2023.
Яким чином учасник ФОП Собенко Н.Б. підтвердив можливість перевезення предмета закупівлі, протягом дії договору, а саме з 17.02.2023 до 31.12.2023?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-06 16:12:00
Пояснення
на запит департаменту освіти щодо можливості забезпечення поставки продукції надсилаємо підтверджуючі документи
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-02-07 16:34:18
Пояснення
Відповідно до вимог Тендерної Документації учасником надано копії відповідних документів, що підтверджують право власності або право користування автотранспортом, що пристосований для перевезення предмета закупівлі, протягом дії договору і підтаверджуючу довідку щодо можливості виконання умов договору щодо поставки до кожного закладу дошкільної освіти
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2022 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ |
763 245,00
UAH з ПДВ
|
713 573,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЛЕВИЧ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ |
835 935,00
UAH з ПДВ
|
714 785,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ #3073606757 |
Переможець |
713 573,50
UAH з ПДВ
|
03 січня 2023 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 січня 2023 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:48
|
дод угода 1 зняття залишків картопля.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 14:29
|
ДОГОВІР КАРТОПЛЯ.pdf | укладений |
12 січня 2023 14:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля | 121150 | кілограм |
5,89
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 04/01/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля | 121150 | кілограм |
5,89
UAH
|