Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплексні інженерні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71340000-3) «розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності
Очікувана вартість
12 020 000,00 UAH
UA-2022-12-19-007541-a ● 1cd8b5e2efd643f9913ae7ef00f09957
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44162529 |
Місцезнаходження: | 65011, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Успенська, 83/85 |
Контактна особа: |
Бойко Ігор +380951912609 boykoq32@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2022 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2023 17:07 |
Очікувана вартість: | 12 020 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Тендерна документація
03 січня 2023 17:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2023 17:05 |
тд інвентаризація промзони (нова редакція).doc | |
03 січня 2023 17:05 |
зміни 14.1 вт.pdf |
03 січня 2023 17:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 січня 2023 17:05 |
тд інвентаризація промзони (нова редакція).doc
|
|||
03 січня 2023 17:05 |
зміни 14.1 вт.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання уточнення до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації.
Дата подання: 04 січня 2023 12:00
Дата відповіді: 07 січня 2023 12:22
Доброго дня. Відповідно до п.1 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку, що містить інформацію щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, а саме:
- сертифікованих інженерів - землевпорядників – не менше 3 осіб;
- сертифікованих інженерів геодезистів – не менше 2 осіб;
- працівників з геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6 осіб;
- ГІС-спеціалістів – не менше 1 особи;
- юристів – не менше 1 особи.
Прохання надати уточнення щодо загальної кількості працівників з геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 6 осіб, а саме: чи враховувати в загальну кількість (не менше 6 осіб) сертифікованих інженерів - землевпорядників – не менше 3 осіб та
сертифікованих інженерів геодезистів – не менше 2 осіб, які також зазначені в цьому пункті або ж рахувати окремо 3 сертифікованих інженерів - землевпорядників та 2 сертифікованих інженерів геодезистів + 6 працівників з геодезичною та/або землевпорядною освітою (загальна кількість 11 працівників). Також прохання уточнити чи можливо залучати спеціалістів по цивільно-правовим угодам?
Відповідно до ч.2 ст.26 ЗУ "Про землеустрій" розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Відповідно до п.1 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку, що містить інформацію щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, а саме: - сертифікованих інженерів - землевпорядників – не менше 3 осіб; - сертифікованих інженерів геодезистів – не менше 2 осіб; - працівників з геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6 осіб; - ГІС-спеціалістів – не менше 1 особи; - юристів – не менше 1 особи. Тобто Замовник вимагає наявність 6 осіб з геодезичною та/або землевпорядною освітою враховуючи сертифікованих інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів.
2) Щодо можливості залучення спеціалістів по цивільно-правовим угодам повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог частини 1 та 2 статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. За нормою статті 14 (14.1.195) Податкового кодексу України працівник - це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Відповідно до частини 1 статті 21 Кодексу законів про працю України трудовий договір - угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Сторонами трудового договору є працівник і роботодавець, працівника приймають на роботу (посаду) для виконання певної роботи за конкретною кваліфікацією, професією, посадою, з підпорядкуванням правилам внутрішнього трудового розпорядку. Водночас, згідно зі статтею 837 Цивільного кодексу України за договором підряду (цивільно-правовим договором) одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Підрядник не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, не може вимагати гарантій, передбачених для суб'єктів трудових відносин, оскільки він не має статусу працівника, сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик. Законодавство про працю на такі відносини не поширюється. Таким чином, зазначення у тендерній документації щодо кваліфікації в частині наявності відповідних працівників такої підстави працевлаштування як цивільно-правовий договір не відповідає нормам статті 16 Закону, за яким визначено один з кваліфікаційних критеріїв - наявність саме працівників. Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію в частині наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники повинні, зокрема, надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
1) Відповідно до п.1 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку, що містить інформацію щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, а саме: - сертифікованих інженерів - землевпорядників – не менше 3 осіб; - сертифікованих інженерів геодезистів – не менше 2 осіб; - працівників з геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6 осіб; - ГІС-спеціалістів – не менше 1 особи; - юристів – не менше 1 особи. Тобто Замовник вимагає наявність 6 осіб з геодезичною та/або землевпорядною освітою враховуючи сертифікованих інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів.
2) Щодо можливості залучення спеціалістів по цивільно-правовим угодам повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог частини 1 та 2 статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. За нормою статті 14 (14.1.195) Податкового кодексу України працівник - це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Відповідно до частини 1 статті 21 Кодексу законів про працю України трудовий договір - угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Сторонами трудового договору є працівник і роботодавець, працівника приймають на роботу (посаду) для виконання певної роботи за конкретною кваліфікацією, професією, посадою, з підпорядкуванням правилам внутрішнього трудового розпорядку. Водночас, згідно зі статтею 837 Цивільного кодексу України за договором підряду (цивільно-правовим договором) одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Підрядник не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, не може вимагати гарантій, передбачених для суб'єктів трудових відносин, оскільки він не має статусу працівника, сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик. Законодавство про працю на такі відносини не поширюється. Таким чином, зазначення у тендерній документації щодо кваліфікації в частині наявності відповідних працівників такої підстави працевлаштування як цивільно-правовий договір не відповідає нормам статті 16 Закону, за яким визначено один з кваліфікаційних критеріїв - наявність саме працівників. Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію в частині наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники повинні, зокрема, надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-12-19-007541-a.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Юрістек Груп, Код ЄДРПОУ:38789135
Дата подання: 28 січня 2023 17:27
Дата подання: 28 січня 2023 17:27
Про скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЮРІСТЕК ГРУП"
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) за предметом – Комплексні інженерні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71340000-3) «розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності, ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-19-007541-а.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮРІСТЕК ГРУП» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, подало тендерну пропозицію та прийняло участь в аукціоні.
23.01.2022року Замовником було розміщено в електронній системі протокол № 14/3 вт щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів UA-2022-12-19-007541-а ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» за Лотом №2 (розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності –Промислового району в межах вул. Дальницька, вул. Балківська, вул. Мельниька та парку Савицького) з наступних підстав:
«
1) Відповідно до ч.5 Розділу І Загальні положення на виконання вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 6 грудня 2019 року № 361-IX, учасники у складі своєї тендерної пропозиції подають копію паспорту на усіх кінцевих бенефіціарних власників такого учасника, яка повинна бути засвідчена особистим підписом беніфіцарного власника, паспортний документ, якого надається у складі пропозиції та довідку у довільній формі підписану уповноваженою особою учасника про структуру власності такого учасника. Проте, Учасником не надано зазначений документ.
2) Відповідно до ч. 6 Розділу III Учаснику на підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі необхідно було надати наступні довідки:
- про наявність інструкцій до складових мобільного ПС-додатку та електронні примірники в сканованому вигляді або посилання на них в мережі інтернет на офіційний сайт розробників програмного забезпечення.
Учасником в довідці від 03.01.2023 № 30/01-23 зазначено інтернет посилання: https://help.softpro.ua/ проте вказане посилання не дає змоги ознайомитися із зазначеними інструкціями.
3) Відповідно п. 1.3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати документи, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку терміни повірки та/або калібрування (сертифікації) обладнання, необхідного для надання послуг (для обладнання, що потреоує обов'язкової повірки, сертифікації). Проте Учасником не надано свідоцтв повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, а саме: електронних тахеометрів SET-500 «SOKKIA» та Focus 6 5”.
4) Відповідно п. 1.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати Довідку, що містить інформацію про досвід повністю виконаних аналогічних договорів за 2017-2022 роки, датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Для підтвердження інформації учасник повинен надати наступні документи:
- аналогічний договір з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки (земельних ділянок) державної або комунальної форми власності (не менше чотирьох);
- аналогічний договір з розробки технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту (не менше одного);
аналогічний договір з розробки інтерактивної WEB-карти та/або геоінформаційної системи;
- акт (акти) виконаних робіт (наданих послуг) або накладні або акт (акти) прийому передачі;
- позитивний відгук, наданий Замовником, за поданими договорами (не менше двох);
- сканована копія документації із землеустрою по кожному із наданих договорів на виконання землевпорядних робіт;
- посилання на розроблену інтерактивну карту/геоінформаційну систему або лист підтвердження від Замовника за аналогічним договром щодо робробки учасником такої карти/системи та про її належне функціонування.
Учасником не надано технічну документацію із землеустрою по договорам які зазначені у довідці про досвід виконання аналогічних договорів, а саме: № 03/01-9 від 09.02.2019 року та№ 352 від 30.06.2020 року.»
ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» не погоджується з рішенням Замовника, вважає його недостатньо аргументованим, незаконним, упередженим з наступних підстав.
1. Щодо надання довідки в довільній формі про кінцевого бенефіціарного власника.
У частині 5 Розділу I Тендерної документації зазначено, що « … На вимогу Замовника учасник-нерезидент зобов’язаний забезпечити безоплатну кваліфіковану юридичну консультацію для Замовника стосовно отримання об’єктивної інформації про розбіжності в законодавстві країни Учасника та Замовника. На виконання вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 6 грудня 2019 року № 361-IX, учасники у складі своєї тендерної пропозиції подають копію паспорту на усіх кінцевих бенефіціарних власників такого учасника, яка повинна бути засвідчена особистим підписом беніфіцарного власника, паспортний документ, якого надається у складі пропозиції та довідку у довільній формі підписану уповноваженою особою учасника про структуру власності такого учасника. Документи (копії документів), що стосуються юридичної особи – нерезидента, які складені іноземною мовою або видані органом іноземної держави, мають супроводжуватися перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально; документи, що видані органом іноземної держави, мають бути засвідчені нотаріально за місцем видачі та легалізовані в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України». Зазначаємо, що Товариством з обмеженою відповідальністю «ЮРІСТЕК ГРУП», у складі тендерної пропозиції було подано довідку в довільній формі, а саме витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в якому міститься вся необхідна інформація стосовно кінцевого бенефіціара та структури власності. Відповідно до Розділу 3 Тендерної документації, формальними вважаються помилки, які зазначені в Переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, зокрема: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Таким чином, не завірення підписом та печаткою учасника – ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є формальною помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. Саме ця довідка (витяг) і була надана учасником для підтвердження всієї необхідної інформації стосовно кінцевого бенефіціара та структури власності (в тендерній документації вказано, що довідка має бути в довільній формі, а отже не встановлено її форми подачі).
Звертаємо увагу Антимонопольного комітету України на наступне.
Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником є:
для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів.
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов’язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння.
При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права;
Згідно пункту 58 частини 1 статті 1 вищевказаного Закону, структура власності - документально підтверджена система взаємовідносин фізичних та юридичних осіб, трастів, інших подібних правових утворень, що дає змогу встановити всіх кінцевих бенефіціарних власників, у тому числі відносини контролю між ними, або відсутність кінцевих бенефіціарних власників.
Відповідно до статті 4 вищевказаного Закону, відносини, що виникають у сфері запобігання та протидії, регулюються Конституцією України, міжнародними договорами, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України, цим та іншими законами, а також прийнятими на їх виконання нормативно-правовими актами.
Відповідно до абзацу першого та другого частини 1 статті 51 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», юридичні особи повинні мати інформацію про кінцевого бенефіціарного власника або його відсутність та структуру власності.
Юридичні особи зобов’язані подавати інформацію про кінцевого бенефіціарного власника або про його відсутність та структуру власності для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у порядку, визначеному Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства (підданства), а в разі, якщо кінцевий бенефіціарний власник-іноземець є громадянином (підданим) декількох країн, - усі країни його громадянства (підданства), серія (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про зазначення у структурі власності юридичної особи обґрунтованої причини його відсутності.
Зазначимо, що Товариством з обмеженою відповідальністю «ЮРІСТЕК ГРУП», у складі тендерної пропозиції було подано (довідку) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у якому міститься інформація про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності підприємства – Учасника публічної закупівлі.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції з даної підстави порушує права ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» та не відповідає вимогам чинного законодавства.
(Подібні висновки містяться в рішенні від 26.10.2021 №24245 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ номер скарги - UA-2021-09-11-000156-b.c2 тендерна закупівля № UA-2021-09-11-000156-b; та рішенні від 05.04.2021 № 6932 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ номер скарги - UA-2021-02-12-005638-c.b1; тендерна закупівля UA-2021-02-12-005638-c)
2. Щодо інтернет – посилання, яке було вказане учасником ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» у довідці.
Відповідно до часини 6 Розділу 3 Тендерної документації 6: «учаснику на підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі необхідно надати наступні довідки:
- щодо складових мобільного ГІС-додатку, їх вартості та ліцензій з урахуванням кількості одночасно працюючих користувачів (внесення, читання, редагування інформації), якщо такі передбачені розробником. В якій містяться посилання на офіційні сайти розробників та надати електронні примірники ліцензій дія яких поширюється на території України згідно яких розповсюджується програмне забезпечення (в сканованому вигляді або посилання на них в мережі інтернет) чи права на використання об’єкта права інтелектуальної власності, що надасть можливість Замовнику ознайомитися з текстом ліцензії перед встановленням комп’ютерної програми;
- щодо складових частин мобільного ГІС-додатку в якій зазначена відсутність періодичних платежів (орендної чи абонентської плати);
- про наявність інструкцій до складових мобільного ГІС-додатку та електронні примірники в сканованому вигляді або посилання на них в мережі інтернет на офіційний сайт розробників програмного забезпечення; ».
Товариством з обмеженою відповідальністю «ЮРІСТЕК ГРУП» на виконання вищевказаної вимоги тендерної документації було подано довідку від 01.03.2023 року за № 30/01-23 із зазначенням працюючого інтернет – посилання, а саме: https://help.softpro.ua/
Зазначаємо, що ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» вказав працююче інтернет посилання https://help.softpro.ua/ на наявність інструкцій до складових мобільного ГІС додатку. Відсутність доступу чи відсутність можливості знайти відповідні інструкції відноситься до специфіки налаштувань комп'ютерної техніки чи комп'ютерної інтернет мережі, чи взагалі зв'язано з перебоями електропостачання у Замовника. Учасник надає скріншоти переходу на сторінку інструкцій до складових мобільного ГІС додатку з інтернет посилання https://help.softpro.ua/, як підтвердження їх наявності.
Наголошуємо на тому, що Замовником вимагалося або надання самих інструкцій, обо лише довідку з посиланням на них в мережі інтернет. Скаржник обрав можливість підтвердити факт наявності таких інструкцій й відобразити це у довідці.
Таким чином, надавши довідку від 01.03.2023 року за № 30/01-23 з посиланням на офіційний сайт розробників програмного забезпечення в мережі інтернет ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП», в повному обсязі виконала вимогу встановлену Замовником. У зв’язку з цим, Замовник безпідставно вказав даний недолік і дискваліфікував Учасника.
(Подібні висновки містяться в рішенні 11.01.2022 №482 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ номер скарги - UA-2021-11-23-009254-a.c1 , тендерна закупівля № UA-2021-11-23-009254-a; та рішенні 22.12.2021 № 28168 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ номер скарги - UA-2021-10-25-014555-b , тендерна закупівля № UA-2021-10-25-014555-b).
3. Стосовно ненадання свідоцтв повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, а саме: електронних тахеометрів SET – 500, «SOKKIA», Focus 6 5” та ненадання технічної документації до договорів оренди землі.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до яких:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Частиною 2 розділу V Тендерної документації передбачено, що у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Слід звернути увагу що частина шістнадцята статті 29 Закону, є імперативною, а не диспозитивною і зобов'язує Замовника перш ніж приймати рішення за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції, надати строк учаснику протягом 24 годин виправити недоліки, якщо такі існують в інформації чи документах на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 Закону, а потім приймати рішення.
Це підтверджується частиною дев'ятою статті 26 Закону, однак, Замовник не виконав вимог Закону в цій частині та допустив його порушення, оскільки нами в складі тендерної пропозиції надано всі необхідні договори, витяги, відгуки та інші документи, які підтверджують факт виконання робіт та надання послуг. Проте не завантаження технічної документації до двох договорів та свідоцтв повірки є незначними недоліками, які підпадають під виправлення, а тому Замовник повинен був надати строк для усунення таких невідповідностей.
Таким чином, Замовник, не надавши час на усунення недоліків, порушив норми статті 16, частини 9 статті 26, частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні Закупівлі» та частину 2 розділу V тендерної документації.
( Подібні висновки містяться в рішенні від 04.01.2022 №112 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ номер скарги - UA-2021-11-19-002708-c.c2, тендерна закупівля № UA-2021-11-19-002708-c; та рішенні від 24.02.2021 № 3398 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ номер скарги - UA-2021-01-11-002279-a.c4; тендерна закупівля UA-2021-01-11-002279-a).
Слід також зауважити, що ТОВ «Юрістек Груп» і так виконав умови щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надавши не 4, а 5 аналогічних договорів з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки (земельних ділянок) державної або комунальної форми власності. Договір по якому не надано розробленої технічної документації (Договір субпідряду №03/01-19 від 29.01.2019р.) містить рішення про затвердження вказаної документації сільською радою, висновок про погодження технічної документації ГУ Держгекадастром у Кіровоградській області, висновок про погодження технічної документації Кіровоградською ОДА та Витяг з ДЗК про земельну ділянку із зазначенням інформації про кадастровий номер та розробника документації. Ця вся інформація в повній мірі підтверджує факт виконання ТОВ «Юрістек Груп» даних робіт і є кращим підтвердженням їх якісного виконання. Отже, вимога щодо наявності в Учасника аналогічних договорів з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки (земельних ділянок) державної або комунальної форми власності (не менше чотирьох) виконана в повній мірі.
ТОВ «Юрістек Груп» до даної скарги додатково надасть запитувані скани технічних документацій до договорів № 03/01-9 від 09.02.2019 року та № 352 від 30.06.2020 року. Також додаються повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, а саме: електронних тахеометрів SET-500 «SOKKIA» та Focus 6 5”.
Таким чином, посилання Замовника на частину 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як на підставу відхилення тендерної пропозиції – ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» не відповідає вимогам чинного законодавства.
При цьому, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» порушує права та законні інтереси Підприємства як учасника тендеру, що свідчить про порушення Замовником статті 16, частини 9 статті 26, частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні Закупівлі» та частину 2 розділу V тендерної документації та основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Зважаючи на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО ВАС:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-19-007541-а);
3. Зобов’язати Департамент Земельних ресурсів Одеської міської ради (Код ЄДРПОУ 44162529, 65011, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Успенська, 83/85) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» (код за ЄДРПОУ 38789135; вул. Ватутіна, 35, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.) за процедурою закупівлі Комплексні інженерні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71340000-3) «розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності (ідентифікатор закупівлі - № UA-2022-12-19-007541-а, Лот№ 2 - розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності –Промислового району в межах вул. Дальницька, вул. Балківська, вул. Мельниька та парку Савицького.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 січня 2023 15:10
рішення від 31.01.2023 № 978.pdf
Дата публікації: 31 січня 2023 15:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.01.2023 № 1414.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2023 17:12
рішення від 08.02.2023 № 1414.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2023 14:50
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності –Промислового району Застава (група підприємств вул. Промислова, вул. Боровського, Київське шосе, вул. Хімічна, вул. М. Грушевського) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 11 250 400,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 56 252,00 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | підтвердження перерахування коштів з обсуговуючого банку |
Аукціон
Позиції
1 посл
розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності –Промислового району Застава (група підприємств вул. Промислова, вул. Боровського, Київське шосе, вул. Хімічна, вул. М. Грушевського)
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65011, Україна, Одеська область, Одеса, Успенська, 83/85
Дата доставки:
20 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2023 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРРА КОМ" |
11 250 200,00
UAH з ПДВ
|
11 250 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Юрістек Груп |
9 999 240,75
UAH з ПДВ
|
9 999 240,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" |
11 171 485,99
UAH з ПДВ
|
11 171 485,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Юрістек Груп #38789135 |
Відхилено |
9 999 240,75
UAH з ПДВ
|
23 січня 2023 12:59
|
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" #40688846 |
Рішення скасоване |
11 171 485,99
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 16:08
|
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" #40688846 |
Рішення скасоване |
11 171 485,99
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 13:42
|
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" #40688846 |
Відхилено |
11 171 485,99
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 13:45
|
ТОВ "ТЕРРА КОМ" #37984103 |
Рішення скасоване |
11 250 200,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2023 13:24
|
ТОВ "ТЕРРА КОМ" #37984103 |
Відхилено |
11 250 200,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 09:26
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій