Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36094821 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-info-rada-dnipro-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Ігор Ісаєв +380678727953 iiv2000d@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2022 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 339 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 699,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія; |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50097 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2022 11:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2022 11:25 |
Тендерна_документація зміни_19,12,22.docx | |
19 грудня 2022 11:25 |
протокол зміни .doc | |
18 грудня 2022 15:23 |
Проект договору.docx |
19 грудня 2022 11:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 грудня 2022 11:25 |
Тендерна_документація зміни_19,12,22.docx
|
|||
19 грудня 2022 11:25 |
протокол зміни .doc
|
|||
18 грудня 2022 15:23 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-30-000012 ● 07c7895174b549eea95f895afda2a018
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2023 09:53 |
18.01.2023 № 10
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.01.2023 № 10
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
24 UA-2022-12-18-000870-a
18.12.2022 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
код ЄДРПОУ 36094821
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-24 15:56:42
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування вузлів відеоспостереження, Cloud - платформи збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторингових центрів Системи відеоспостереження м. Дніпра, код ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-18-000870-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами, із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. В ході моніторингу установлено, що, у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п. 2, 3, 8, 12, 13 частини 1 ст.17 Закону, тоді як абзацом третім пункту 44 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Просимо надати пояснення, чому тендерна документація Замовника складена без урахувань абзацу третього пункту 44 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-27 17:03:10
Пояснення Замовника на запит Східний офіс Держаудитслужби (обл.) По закупівлі «Послуга з поточного ремонту і технічного обслуговування вузлів відеоспостереження, Cloud - платформи збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторингових центрів Системи відеоспостереження м. Дніпра», код ДК 021:2015: 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання, за номером ID: UA-2022-12-18-000870-a,
Щодо питання. В ході моніторингу установлено, що, у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п. 2, 3, 8, 12, 13 частини 1 ст.17 Закону, тоді як абзацом третім пункту 44 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Просимо надати пояснення, чому тендерна документація Замовника складена без урахувань абзацу третього пункту 44 Особливостей?
Повідомляю таке:
Під час складання тендерної документації Замовника була допущена технічна (механічна) помилка у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації.
У будь якому разі Замовник керується вимогами статті 17 Закону № 922-VIII з урахуванням абзацу третього пункту 44 Особливостей. Учасники також повинні керуватися вищезазначеними нормами чинного законодавства.
Також повідомляю, що у тендерній документації п. 1 ( Терміни, які вживаються в тендерній документації ) Розділу 1 (Загальні положення) зазначено:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та постанові КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Постанові.
В поточних закупівлях технічна помилка виправлена.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-06 09:51:23
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування вузлів відеоспостереження, Cloud - платформи збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторингових центрів Системи відеоспостереження м. Дніпра, код ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-18-000870-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII ), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до підпункту 7.2 пункту 7 Розділу І тендерної документації Замовника під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Аналізом інформації, документів оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ завантажені трудові книжки працівників АА №946984, БТ-ІІ №2713870, які містять текст мовою іншою ніж українська. При цьому, зазначені документи не супроводжуються перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – не засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.
Просимо надати пояснення із вищезазначеного питання.
2. Додатком 1 до тендерної документації Замовником визначена Форма тендерної пропозиції із зазначенням у вигляді Примітки: *Тендерна пропозиція подається на бланку Учасника (за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми.
Учасники - фізичні особи-підприємці складають тендерну пропозицію за цією ж формою, але від імені першої особи.
Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ завантажена заповнена Форма Тендерної пропозиції, яка не відповідає Формі визначеній Замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Просимо надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ Замовником не врахована не відповідність Форми Тендерної пропозиції учасника Формі визначеній Замовником у Додатку 1 до тендерної документації?
3. Моніторингом установлено, що Замовником було оприлюднено Вимогу про усунення невідповідностей до 27 рудня 2022 14:06 для учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, що передбачено абзацом першим частини дев’ятої статті 26 Закону № 922-VIII та пунктом 40 Особливостей, зокрема учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що надані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення про усунення таких невідповідностей.
Учасником закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ завантажено до електронної системи закупівель Інформаційний лист від 26.12.2022 № 65, проте в Вимозі про усунення невідповідностей Замовником визначено: привести у відповідність (довантажити у електрону систему) відсутніх документів відповідно до вимог п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.
Просимо надати пояснення та конкретизувати, які саме документи необхідно було учаснику закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ привести у відповідність (довантажити у електрону систему) у зв’язку із їх відсутністю, про що зазначено в Вимозі про усунення невідповідностей Замовником?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-000870-a. 09 лютого 2023 р. в Електронній системі публічних закупівель Prozorro було опубліковано Висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-000870-a. Як зазначено у п. 2 Констатуючої частини Висновку від 09 лютого 2023 р. за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлене порушення абзацу третього пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ встановлено порушення вимоги абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей та абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41. У п. 1 Констатуючої частини Висновку від 09 лютого 2023 р. вказано, що за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Особливостей, зокрема у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п. 2, 3, 8, 12, 13 частини 1 ст.17 Закону, тоді як абзацом третім пункту 44 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Отже Замовником не дотримано вимоги абзацу третього пункту 44 Особливостей. Окрім цього моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБАПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ не відповідає вимогам установленим у тендерній документації Замовника, а саме: - відповідно до підпункту 7.2 пункту 7 Розділу І тендерної документації Замовника під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ завантажені трудові книжки працівників АА №946984, БТ-ІІ №2713870, які містять текст мовою іншою ніж українська. При цьому, зазначені документи не супроводжуються перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – не засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку, що не відповідає вимозі підпункту 7.2 пункту 7 Розділу І тендерної документації Замовника. - Додатком 1 до тендерної документації Замовником визначена Форма тендерної пропозиції із зазначенням у вигляді Примітки: *Тендерна пропозиція подається на бланку Учасника (за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасники - фізичні особи-підприємці складають тендерну пропозицію за цією ж формою, але від імені першої особи. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ завантажена заповнена Форма Тендерної пропозиції, яка відрізняється від Формі визначеній Замовником у Додатку 1 до тендерної документації, що не відповідає вимозі визначеній в Додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи зазначене, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимоги абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ як таку, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, натомість уклав із ним договір від 02.01.2023 № 02/01-2 на суму 3 237 744,00 гривень. Крім цього, моніторингом установлено, що Замовником було оприлюднено Вимогу про усунення невідповідностей до 27 рудня 2022 14:06 для учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, що передбачено абзацом першим частини дев’ятої статті 26 Закону № 922-VIII та пунктом 40 Особливостей, зокрема учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що надані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення про усунення таких невідповідностей. Учасником закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ завантажено до електронної системи закупівель Інформаційний лист від 26.12.2022 № 65, проте в Вимозі про усунення невідповідностей Замовником визначено: привести у відповідність (довантажити у електрону систему) відсутніх документів відповідно до вимог п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. Таким чином, відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Проте, Замовник на порушення абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ У відповідності до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Кінцевим днем оскарження Висновку від 09 лютого 2023 р. Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-000870-a є 16 лютого 2023 р. Комунальне підприємство «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» ДМР не погоджується з інформацією, викладеною у Висновку від 09 лютого 2023 р. Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-000870-a та вважає, шо вказана Відповідачем у Висновку інформація не відповідає дійсності. Насамперед, як вбачається із інформації, розміщеної в Електронній системі публічних закупівель Prozorro щодо закупівлі UA-2022-12-18-000870-a, у зв’язку з початком здійснення моніторингу закупівель Східним офісом Держаудитслужби 24.01.2023 р. було оприлюднено Запит для надання пояснень. 27.01.2023 р. КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» ДМР оприлюднило відповідь на Запит Східного офісу Держаудитслужби, у якому надало відповідні пояснення. 06.02.2023 р. Східним офісом Держаудитслужби знову було оприлюднено Запит для надання пояснень, після чого 09.02.2023 р. Східний офіс Держаудитслужби оприлюднив Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-000870-a. Необхідно зазначити, що у відповідності до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Згідно зі ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. У відповідності до ст. 255 ЦК України: 1. Якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. У разі, якщо ця дія має бути вчинена в установі, то строк спливає тоді, коли у цій установі за встановленими правилами припиняються відповідні операції. 2. Письмові заяви та повідомлення, здані до установи зв'язку до закінчення останнього дня строку, вважаються такими, що здані своєчасно. Оскільки Запит для надання пояснень був оприлюднений Східним офісом Держаудитслужби 06 лютого 2023 р., то третім робочим днем, передбаченим ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», було саме 09.02.2023 р. Тобто до кінця цього третього дня КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» ДМР мало право та наміри надати на вищевказаний Запит свої пояснення щодо відсутності будь-якого допущення порушень при проведенні процедури закупівлі UA-2022-12-18-000870-a. Однак оприлюднивши 09 лютого 2023 р. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-000870-a Східний офіс Держаудитслужби фактично позбавив КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» ДМР можливості у встановлений законом спосіб захистити свої права та подати до закінчення дня 09 лютого 2023 р. свої пояснення, як цього вимагав Східний офіс Держаудитслужби. Таким чином, права КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» ДМР на надання передбачених законом пояснень були порушені, що призвело до складення Східним офісом Держаудитслужби безпідставного та необґрунтованого Висновку від 09.02.2023 р. Також КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» ДМР вважає, що зазначених у Висновку від 09 лютого 2023 р. Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-000870-a порушень у дійсності допущено не було. Вказане підтверджується наступним: 1. З приводу начебто недотримання КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» ДМР вимог абзацу третього пункту 44 Особливостей повідомляємо, що під час складання тендерної документації Замовника дійсно була допущена технічна (механічна) помилка у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Разом з тим, при проведенні торгів у процедурі закупівлі UA-2022-12-18-000870-a, зазначена технічна помилка жодним чином не вплинула на перебіг та результат цих торгів, оскільки КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» керувалось насамперед вимогами статті 17 Закону № 922-VIII з урахуванням абзацу третього пункту 44 Особливостей і саме зазначені вимоги закону та передбачені Особливостями строки застосувало у процедурі закупівлі UA-2022-12-18-000870-a. В поточних закупівлях зазначена технічна помилка виправлена. 2. З приводу відсутності перекладу українською мовою, засвідченого нотаріально або легалізованого у встановленому законодавством України порядку копій трудових книжок працівників АА №946984, БТ-ІІ №2713870, які містять текст мовою іншою ніж українська та були подані у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКОГО ВІТАЛІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА, звертаємо Вашу увагу на наступне: У відповідності до п. 2.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.93 р., зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за № 110, трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською і російською мовами. Отже, чинне законодавство України допускає можливість заповнення трудових книжок російською мовою. Разом з тим, у наданих учасником ФОП Недашковським В.В. копіях трудових книжок (АА №946984, БТ-ІІ №2713870) його працівників записи сторінок про укладення цими працівниками трудового договору саме з ФОП Недашковським В.В. – виконані державною мовою (ст. 12-13. ТК АА №946984), (ст. 24-25. ТК БТ-ІІ №2713870). Крім того у (файлі Накази.pdf.) про прийняття на роботу вказаних працівників, учасником надано накази, складені державною мовою. Відповідно документально підтверджені прізвища працівників, які вказані державною мовою згідно вимог тендерної документації. За таких обставин вимога щодо обов’язкового нотаріального посвідчення або легалізації копій трудових книжок, які і так в актуальній частині викладені державною мовою, беззаперечно є необґрунтованою та безпідставною. 3. Стосовно невідповідності завантаженої учасником закупівлі ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ НЕДАШКОВСЬКИМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ Форми Тендерної пропозиції, яка начебто не відповідає Формі, визначеній Замовником у Додатку 1 до тендерної документації, необхідно зазначити, що учасником ФОП НЕДАШКОВСЬКИМ В.В. надано тендерну пропозицію у тій самій формі, яка й вимагалась замовником у тендерній документації, та містить всю необхідну інформацію. При цьому ФОП НЕДАШКОВСЬКИЙ В.В. з метою більш докладного опису тендерної пропозиції надав таблицю із наданням додаткової інформації, вказавши ціну послуги за місяць. Надання такої додаткової інформації законом не заборонено, це не призвело до спотворення чи приховування інформації. За таких обставин надання додаткової інформації не може вважатись порушенням вимог Тендерної документації. 4. З приводу оприлюднення Вимоги про усунення невідповідностей до 27 грудня 2022 14:06 для учасника закупівлі ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ НЕДАШКОВСЬКОГО ВІТАЛІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА, повідомляємо, що в листах та довідках, завантажених учасником ФОП Недашковським В.В. помилково зазначався неіснуючий орган – Тендерний комітет КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО». У зв’язку з цим, замовник КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» надіслав учаснику ФОП Недашковському В.В. вимогу про приведення у відповідність зазначених документів. Учасник ФОП Недашковський В.В. завантажив вказані документи та надав відповідний пояснювальний лист (назва файла - лист_ВиправленняПомилки.pdf.). Отже, при проведенні процедури закупівлі UA-2022-12-18-000870-a КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» зазначених у Висновку порушень чинного законодавства України не допускало. Крім того, вважаємо, що зобов’язання Східним офісом Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору від 02.01.2023 № 02/01-2 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, не відповідає вимогам чинного законодавства України. У зв’язку з вищезазначеним ПРОШУ: 1. Прийняти ці Заперечення до розгляду. 2. Висновок від 09 лютого 2023 р. Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-000870-a – скасувати. 3. Розгляд цих Заперечень провести за обов’язкової участі представників КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ..
2023-02-16 12:20:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлене порушення абзацу третього пункту 44 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлене порушення абзацу третього пункту 44 Особливостей.) • не усунуто
Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами (далі Закон № 922-VIII) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. У свою чергу, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та зобов’язано замовників проводити публічні закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII з урахуванням цих Особливостей (далі Особливості). Відповідно до пункту 23 Особливостей моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону № 922-VIII. Поряд з цим, стаття 8 Закону № 922-VIII визначає порядок проведення моніторингу процедури закупівлі та специфіку реалізації результатів моніторингу. Частиною восьмою статті 8 Закону № 922-VIII визначено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Проте, розгляд заперечень до висновку Законом № 922-VIII не передбачений. Тому, Східний офіс Держаудитслужби (далі Східний офіс) розглянув розміщену в розділі «Інформація про усунення порушень», як звернення за роз’ясненням змісту висновку про результати проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2022-12-18-000870-a, його зобов’язань та повідомляємо про наступне. Відповідно до абзаців третього та четвертого пункту 51 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Проте, в електронній системі закупівель відсутні зміни до тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.12.2022 № 230, яка була предметом аналізу під час моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2022-12-18-000870-a задля виправлення технічної (механічної) помилки в частині не дотримання вимоги абзацу третього пункту 44 Особливостей Замовником під час складання тендерної документації. Окрім цього, відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих Особливостей. Звертаємо Вашу увагу, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Виходячи зі змісту пункту 32 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації. Так, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ не відповідає вимогам установленим у тендерній документації Замовника, а саме: - відповідно до підпункту 7.2 пункту 7 Розділу І тендерної документації Замовника під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ завантажені трудові книжки працівників АА №946984, БТ-ІІ №2713870, які містять текст мовою іншою ніж українська. При цьому, зазначені документи не супроводжуються перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – не засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку, що не відповідає вимозі підпункту 7.2 пункту 7 Розділу І тендерної документації Замовника. Враховуючи зазначене встановлено, що відповідно до підпункту 7.2 пункту 7 Розділу І тендерної документації Замовника під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. Таким чином, тендерна документація Замовника не містить виключень для документів складених мовою іншою ніж українська та передбачає вимогу: «У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою»; - Додатком 1 до тендерної документації Замовником визначена Форма тендерної пропозиції із зазначенням у вигляді Примітки: *Тендерна пропозиція подається на бланку Учасника (за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасники - фізичні особи-підприємці складають тендерну пропозицію за цією ж формою, але від імені першої особи. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ завантажена заповнена Форма Тендерної пропозиції, яка відрізняється від Формі визначеній Замовником у Додатку 1 до тендерної документації, що не відповідає вимозі визначеній в Додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи зазначене, Замовником визначена вимога у Додатку 1 до тендерної документації у вигляді Примітки: *Тендерна пропозиція подається на бланку Учасника (за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасники - фізичні особи-підприємці складають тендерну пропозицію за цією ж формою, але від імені першої особи. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ завантажена заповнена Форма Тендерної пропозиції, яка відрізняється від Формі визначеній Замовником у Додатку 1 до тендерної документації, що не відповідає вимозі визначеній в Додатку 1 до тендерної документації; - Вимога про усунення невідповідностей до 27 рудня 2022 14:06 для учасника закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, що передбачено абзацом першим частини дев’ятої статті 26 Закону № 922-VIII та пунктом 40 Особливостей, зокрема учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що надані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення про усунення таких невідповідностей. Учасником закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ завантажено до електронної системи закупівель Інформаційний лист від 26.12.2022 № 65, проте в Вимозі про усунення невідповідностей Замовником визначено: привести у відповідність (довантажити у електрону систему) відсутніх документів відповідно до вимог п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.
2023-02-21 10:47:22
Оскарження в суді
Опис: | 23.02.2023р Подано ПОЗОВНА ЗАЯВА (АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ) про визнання протиправним та скасування Висновку Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі № UA-2022-12-18-000870-a від 09 лютого 2023 р. |
Дата публікації: | 24 лютого 2023 |
Номер відкриття провадження: | № 160/3826/23 |
Дата відкриття провадження: | 06 березня 2023 |
Документи:
07 березня 2023 10:28
|
Електронний підпис |
07 березня 2023 10:28
|
Електронний підпис |
24 лютого 2023 16:38
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
3 237 744,00
UAH з ПДВ
|
3 237 744,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДАШКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3130204279 |
Переможець |
3 237 744,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2022 14:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 грудня 2022 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2023 11:40
|
ДУ1 дог № 02_01-2.pdf | зміни до договору |
12 січня 2023 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 09:56
|
Договір №02_01-2 від 02,01,23пл.pdf | укладений |
04 січня 2023 09:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до деяких пунктів договору |
Номер договору про закупівлю: | 02/01-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |