Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з фізичної охорони об’єкта
Очікувана вартість
2 932 980,00 UAH
UA-2022-12-16-015946-a ● b0f7337ebd2b40318f53053862583474
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ МУЗЕЙ ГОЛОДОМОРУ-ГЕНОЦИДУ |
Код ЄДРПОУ: | 36588948 |
Вебсайт: | https://holodomormuseum.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ ЛАВРСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Мар'яна М +380677994214 7425922@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2022 17:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 932 980,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 664,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фізичної охорони об’єкта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, Київська область, Київ, Лаврська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2022 18:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2022 17:55 |
ТД ОХОРОНА (2).docx | |
16 грудня 2022 17:55 |
ТД ОХОРОНА (2).docx |
16 грудня 2022 18:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 грудня 2022 17:55 |
ТД ОХОРОНА (2).docx
|
|||
16 грудня 2022 17:55 |
ТД ОХОРОНА (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-16-015946-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:42952309
Дата подання: 20 грудня 2022 10:52
Дискримінаційна вимога щодо наявності права застосування нарізної вогнепальної зброї у двох осіб одночасно.
Шановний Замовнику!
в п. 1.8. Частини 1 Додатку 1 до тендерної документації Вами висунуто дискримінаційну для нашої охоронної компанії вимогу, а саме: 1.8. Довідка в довільній формі, що підтверджує право застосування нарізної вогнепальної зброї, а саме:
Учасник має забезпечити наявність щонайменше 2-х осіб одночасно, які виконуватимуть функції із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку, громадського порядку та пропускного режиму, кожна з яких має бути озброєна нарізною вогнепальною зброєю та уповноважена на її застосування.
Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97 визначено вичерпний перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної
діяльності, зокрема, газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії. Вимоги щодо використання суб'єктами охоронної діяльності вогнепальної зброї відсутні. За таких умов в цій закупівлі можуть взяти участь лише правоохоронні органі, Нпціональна гвардія та Національна поліція. Наша охоронна компанія не має право використовувати вогнепальну зброю, оскільки не є правоохоронним органом та поліцією. Тому Ваша вимога, щодо нарізної вогнепальної зброї є для нас дискримінаційною та суттєво обмежує коло учасників у вашій закупівлі. Ваш об'єкт охорони не є об'єктом критичної інфраструктури та таким що підлягає охороні саме з використанням нарізної вогнепальної зброї. Вимагаємо виключити вимогу п.1.8 ,Частини 1 Додатку 1 до тендерної документації. У разі невиконання Вами нашої вимоги будемо звертатися зі скаргою до Колегії АМКУ, (див.рішення від 16.12.2021 № 27767) З повагою, потенційний учасник.
Розгорнути
Згорнути
в п. 1.8. Частини 1 Додатку 1 до тендерної документації Вами висунуто дискримінаційну для нашої охоронної компанії вимогу, а саме: 1.8. Довідка в довільній формі, що підтверджує право застосування нарізної вогнепальної зброї, а саме:
Учасник має забезпечити наявність щонайменше 2-х осіб одночасно, які виконуватимуть функції із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку, громадського порядку та пропускного режиму, кожна з яких має бути озброєна нарізною вогнепальною зброєю та уповноважена на її застосування.
Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97 визначено вичерпний перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної
діяльності, зокрема, газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії. Вимоги щодо використання суб'єктами охоронної діяльності вогнепальної зброї відсутні. За таких умов в цій закупівлі можуть взяти участь лише правоохоронні органі, Нпціональна гвардія та Національна поліція. Наша охоронна компанія не має право використовувати вогнепальну зброю, оскільки не є правоохоронним органом та поліцією. Тому Ваша вимога, щодо нарізної вогнепальної зброї є для нас дискримінаційною та суттєво обмежує коло учасників у вашій закупівлі. Ваш об'єкт охорони не є об'єктом критичної інфраструктури та таким що підлягає охороні саме з використанням нарізної вогнепальної зброї. Вимагаємо виключити вимогу п.1.8 ,Частини 1 Додатку 1 до тендерної документації. У разі невиконання Вами нашої вимоги будемо звертатися зі скаргою до Колегії АМКУ, (див.рішення від 16.12.2021 № 27767) З повагою, потенційний учасник.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2022 16:44
Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" та Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі.
Окрім того, Указом Президента України від 3 лютого 2010 року №98 Меморіал був включений до Державного протоколу та Церемоніалу України. Глави іноземних держав та вищі посадові особи, які прибувають до України з рамках офіційних візитів, відвідують Меморіал жертв Голодомору.
Слід зазначити, що Національний музей Голодомору-геноциду (далі - Меморіал або Музей) – об’єкт з масовим перебуванням людей, тому вкрай важливо забезпечити безпеку відвідувачів та працівників музею.
Окремо слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Дякуємо за звернення!
При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" та Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі.
Окрім того, Указом Президента України від 3 лютого 2010 року №98 Меморіал був включений до Державного протоколу та Церемоніалу України. Глави іноземних держав та вищі посадові особи, які прибувають до України з рамках офіційних візитів, відвідують Меморіал жертв Голодомору.
Слід зазначити, що Національний музей Голодомору-геноциду (далі - Меморіал або Музей) – об’єкт з масовим перебуванням людей, тому вкрай важливо забезпечити безпеку відвідувачів та працівників музею.
Окремо слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" |
2 645 520,00
UAH з ПДВ
|
2 645 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" #41558082 |
Рішення скасоване |
2 645 520,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2023 13:11
|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" #41558082 |
Відхилено |
2 645 520,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2023 13:23
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 02 січня 2023 13:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | абзацу другого частини 3 статті 31 Закону - переможець закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; абзацу другого частини 3 пункту 41 Постанови - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей. |
Документи:
02 січня 2023 13:04
|
Протокол ОУ 1.docx |
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій