Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (головний корпус, літ. В) за адресою:
м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Очікувана вартість
5 959 692,00 UAH
UA-2022-12-16-015469-a ● 9cacd290bc1145a39766cbe73cc71e8f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008342 |
Вебсайт: | https://oood.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 65055, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32 |
Контактна особа: |
Катерина ГЛЄБОВА +380662498428 oood.tender@outlook.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2022 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2023 12:36 |
Початок аукціону: | 03 січня 2023 12:36 |
Очікувана вартість: | 5 959 692,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 596,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (далі – банківська гарантія). Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити – 25 000,00 (Двадцять п’ять) тисяч гривень 00 копійок. Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія. Строк дії банківської гарантії має бути не менше ніж 120 (сто двадцять) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до пункту 10 частини 1 статті 1 Закону, «Форми забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» і «Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції», затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (далі – Наказ № 2628). Банківська гарантія надається учасником за формою (далі – Форма), наведеною в Додатку 4 та з урахуванням Вимог до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», викладених в ч. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи цілодобового спостерігання, на об’єкті: КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» (головний корпус, літ. В) за адресою:
м. Одеса, вул. Нежданової, 32
м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65055, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник протягом 45-ти банківських днів, з моменту прийняття відповідних етапів Робіт, на підставі підписаних Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3) за відповідний етап, перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника суму вартості прийнятих Замовником Робіт. Остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюються на підставі підписаних Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) та при наявності повного комплекту виконавчої документації Підрядника і документа, що підтверджує готовність Об’єкта до здачі в експлуатацію протягом 45-ти банківських днів. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2022 10:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2022 10:27 |
Перелік змін до ТД 27.12.2022.docx | |
27 грудня 2022 10:27 |
НР_Додаток 2 _Кваліф. та ін. критерії (Редакція 27.12.2022).doc | |
27 грудня 2022 10:27 |
НР_ТД_Кап.ремонт СПС,СКЕ,СЦПС (Редакція 27.12.2022).docx | |
16 грудня 2022 17:15 |
Додаток 2 _Кваліф. та ін. критерії.doc | |
16 грудня 2022 17:15 |
Додаток 5 _ Переможець.docx | |
16 грудня 2022 17:15 |
Додаток 3 _ Проект договору КР СПС СКЕ СЦПС.docx | |
16 грудня 2022 17:15 |
Додаток 4 _ БГ.docx | |
16 грудня 2022 17:15 |
1_ТД_Кап.ремонт СПС,СКЕ,СЦПС.docx | |
16 грудня 2022 17:15 |
Додаток 1_Технічні хар-ки.docx |
27 грудня 2022 10:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 грудня 2022 10:27 |
Перелік змін до ТД 27.12.2022.docx
|
|||
27 грудня 2022 10:27 |
НР_Додаток 2 _Кваліф. та ін. критерії (Редакція 27.12.2022).doc
|
|||
27 грудня 2022 10:27 |
НР_ТД_Кап.ремонт СПС,СКЕ,СЦПС (Редакція 27.12.2022).docx
|
|||
16 грудня 2022 17:15 |
Додаток 2 _Кваліф. та ін. критерії.doc
|
|||
16 грудня 2022 17:15 |
Додаток 5 _ Переможець.docx
|
|||
16 грудня 2022 17:15 |
Додаток 3 _ Проект договору КР СПС СКЕ СЦПС.docx
|
|||
16 грудня 2022 17:15 |
Додаток 4 _ БГ.docx
|
|||
16 грудня 2022 17:15 |
1_ТД_Кап.ремонт СПС,СКЕ,СЦПС.docx
|
|||
16 грудня 2022 17:15 |
Додаток 1_Технічні хар-ки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 26 грудня 2022 10:11
Дата відповіді: 27 грудня 2022 10:29
Таблиця 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачає наявність у потенційного учасника працівника наступної посади: електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів. Згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" кадрові вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень стосовно виконавців робіт наступні: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Просимо не порушувати вимоги чинного законодавства, не обмежувати права потенційних учасників, встановлюючи дискримінаційні вимоги, внести зміни до умов тендерної документації (Додаток 2), а саме: додати посаду електромонтер охоронно-пожежної сигналізації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитаннята та повідомляємо, що до тендерної документації внесені зміни відповідно до вимог чинного законодавства України.
наявність дискримінаційної вимоги
Дата подання: 26 грудня 2022 14:17
Дата відповіді: 27 грудня 2022 10:30
Доброго дня. Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Аналогічним за предметом закупівлі договором вважатиметься договір на виконання робіт із капітального ремонту/реконструкції/технічного переоснащення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням /системи оповіщення про пожежу та системи пожежного спостерігання на об’єктах з класом наслідків (відповідальності) – не нижче СС2, в якості генпідрядника, укладеного протягом останніх трьох років.
Ця вимога є дискримінаційною, адже підприємства, що мають відповідну ліцензію, необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, кваліфікованих та досвідчених працівників, здійснюють діяльність в сфері надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення, мають успішно виконані договори з надання послуг/виконання робіт з монтажу систем протипожежного захисту/ облаштування автоматичної пожежної сигналізації, системи керування евакуації людей та комплексу переговорного/ улаштування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей і т.п (формулювання предмету договору у замовників різняться), але не мають виконаного договору саме на виконання робіт із КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ/РЕКОНСТРУКЦІЇ/ТЕХНІЧНОГО ПЕРЕОСНАЩЕННЯ системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням /системи оповіщення про пожежу та системи пожежного спостерігання не зможуть взяти участь в даній закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації та не обмежувати права потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитаннята та повідомляємо, що чинним законодавством України не встановлено вимоги щодо визначення поняття "аналогічний договір». Таким чином, Замовник самостійно встановлює спосіб, вид та інші вимоги щодо підтвердження Учасниками їх відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Виходячи зі специфіки предмету закупівлі, визначальним та необхідним для Замовника є наявність в Учасників процедури закупівлі саме договору щодо здійснення капітального
ремонту/реконструкції/технічного переоснащення за аналогічним предметом закупівлі. При цьому, досвід виконання договорів щодо надання послуг з поточного ремонту, монтажу/улаштування/облаштування тощо не включає в себе низку дій, певний перелік та обсяг підготування та отримання (оформлення) документів, супутніх при виконанні робіт з капітального ремонту/реконструкції/технічного переоснащення та не є аналогічними в розумінні предмету закупівлі.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
ремонту/реконструкції/технічного переоснащення за аналогічним предметом закупівлі. При цьому, досвід виконання договорів щодо надання послуг з поточного ремонту, монтажу/улаштування/облаштування тощо не включає в себе низку дій, певний перелік та обсяг підготування та отримання (оформлення) документів, супутніх при виконанні робіт з капітального ремонту/реконструкції/технічного переоснащення та не є аналогічними в розумінні предмету закупівлі.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-12-16-015469-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "АПС СЕРВІС-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42282739
Дата подання: 16 січня 2023 15:53
Дата подання: 16 січня 2023 15:53
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 січня 2023 13:49
Рішення від 18.01.2023 № 572.pdf
Дата публікації: 18 січня 2023 13:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.01.2023 № 873.pdf
Дата публікації: 26 січня 2023 11:44
Рішення від 25.01.2023 № 873.pdf
Дата публікації: 30 січня 2023 14:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ № 873-р/пк-пз від 25.01.2023 р. Замовником скасовано Рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" переможцем процедури Закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 8 від 13.01.2023 р.)
Дата виконання рішення замовником: 30 січня 2023 17:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2023 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" |
5 363 952,00
UAH з ПДВ
|
5 304 355,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АПС СЕРВІС-ПІВДЕНЬ" |
5 486 120,34
UAH з ПДВ
|
5 363 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" #43184777 |
Рішення скасоване |
5 304 355,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2023 16:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 січня 2023 17:24
|
ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" #43184777 |
Переможець |
5 304 355,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 15:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 січня 2023 18:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 18:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2023 14:21
|
ДУ № 2 від 26.10.2023 до договору 022-0223 від 21.02.2023.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2023 18:36
|
ДУ № 1 від 30.03.2023 до Дог № 022-0223 вiд 21 .02.202З.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2023 18:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 12:36
|
022-0223 від 21.02.2023_КР СПС,СКЕ, СЦС.pdf | укладений |
21 лютого 2023 12:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 022-0223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 8.4.3, 13.2 і 13.3 договору у звязку із зменшенням обсягів робіт, що не призведе до зміни якості робіт, Сторони дійшли взаємної згоди внести відповідні зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 022-0223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |