Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ірпіньводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 03362471 |
Вебсайт: | http://vodokanal-irpen.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, вул.Соборна 1а |
Контактна особа: |
Олександр Бітик +380459769836 irpenvodok.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2022 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2022 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2022 16:34 |
ТД молоко.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-15-000065 ● 64a436b951e2456fa50dc7043cb4643e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 18:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2023 № 48-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
15.05.2023 № 48-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2022-12-16-014700-a, 16.12.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-22 15:49:19
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки очікуваною вартістю 480 000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-16-014700-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
1) Тендерною документацією (Додаток 1 до тендерної документації Розділ 4 п.4) передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції перелік та адреси роздрібних точок торгівлі в яких можна буде отримати молоко за талонами Учасника (м. Ірпінь, м. Буча). Крім цього, Замовник вимагає від учасника надання Технічних характеристик на закупівлю, при цьому в Додатку 2 до тендерної документації міститься застереження наступного змісту: «Учасник не повинен відступати від даної форми». Також в Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання роздрібних точок торгівлі в яких можна буде отримати молоко за талонами Учасника (м. Ірпінь, м. Буча).
При цьому, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником надано адреси роздрібних точок торгівлі, в яких можна буде отримати молоко за талонами лише у м. Буча. Вказане, свідчить про те, що учасником не дотримано форми, передбаченої вимогами тендерної документації (Додаток 2), а отже, тендерна пропозиція учасника підлягала відхиленню. Натомість, між Замовником і учасником був укладений договір.
Поясніть вказане.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-25 09:46:32
Відповідь
При складанні тендерної документації та заповненню електронних полів у системі прозоро уповноваженою особою КП "Ірпіньводоканал" було допущено помилку, а саме: м. Ірпінь та м. Буча було прописано через "кому", а слід було прописати через "або" як того потребував Замовник. При розгляді пропозиції уповноважена особа була впевнена що достатньо однієї точки видачі товару за талонами в одному із зазначених міст.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконання
2023-05-29 14:24:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2022 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧУК ІРИНА БОРИСІВНА" |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧУК ІРИНА БОРИСІВНА" #2580404646 |
Переможець |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2022 15:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 грудня 2022 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 18:08
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 11:44
|
Scan_20230104_095733.pdf | укладений |
04 січня 2023 11:43
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Молоко коров’яче пастеризоване не менше 2,5 % жиру (розфасоване місткістю 0,5 літра за талонами) | 15000 | літр |
32,00
UAH
|