Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліграфічні товари пов'язані з виробничою діяльністю
Очікувана вартість
640,00 UAH
UA-2022-12-16-014267-a 75b97bca5ca14c6fb53284f8ff695a9d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скопюк Микола Іванович

+380665290249 holschool1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Головненський ліцей Головненської селищної ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 23018155
Місцезнаходження: 44323, Україна , Волинська обл., Головне, вул. Миру, 28 смт. Головне Ковельського району Волинської області
Контактна особа: Скопюк Микола Іванович
+380665290249
holschool1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штуки
Особовий рахунок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44323, Україна, Волинська область, смт. Головне, Миру, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
25 штуки
Особовий рахунок роб. і служб.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44323, Україна, Волинська область, смт. Головне, Миру, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

16 грудня 2022 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Друкарня" Любомльської міської ради
#02465938
Переможець 640,00
UAH
16 грудня 2022 16:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 22:06
Договір укладений
16 грудня 2022 16:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 640,00
UAH