Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Квач Валерія Юріївна 380542700479 kvach.vy@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2022 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 585 656 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 856 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,1 відсотка очікуваної вартості закупівлі): 585 656,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та Положенню «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь - яких інших умов. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Сумській області; Код ЄДРПОУ 24014538 Адреса: вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 585656 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1. Забезпеченням виконання договору про закупівлю є банківська гарантія у розмірі 0,5% вартості договору. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю супровідним листом на адресу Замовника надає оригінал банківської гарантії. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. 6.2. Відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення зазначеного у пункті 6.1. забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасника, з настанням відповідних наслідків. 6.3. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція мостового переходу на км 78+862 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-44 Суми – Путивль – Глухів, Сумська область (з розробленням проектної документації) (код ДК 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, деталізований код 45221100-3 Будівництво мостів)
Р-44 Суми – Путивль – Глухів, Сумська область (з розробленням проектної документації) (код ДК 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, деталізований код 45221100-3 Будівництво мостів)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов проекту договору до тендерної документації | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Відповідно до умов проекту договору до тендерної документації | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2022 14:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2022 14:16 |
ТД реконструкція моста Р-44 78+862 зміни 23.12.docx | |
23 грудня 2022 14:16 |
Перелік змін 23.12.docx | |
16 грудня 2022 14:53 |
Забезпечення виконання договору.docx | |
16 грудня 2022 14:53 |
Вид забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
16 грудня 2022 14:53 |
ТД реконструкція моста Р-44 78+862.docx | |
16 грудня 2022 14:53 |
Проект договору.docx |
23 грудня 2022 14:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 грудня 2022 14:16 |
ТД реконструкція моста Р-44 78+862 зміни 23.12.docx
|
|||
23 грудня 2022 14:16 |
Перелік змін 23.12.docx
|
|||
16 грудня 2022 14:53 |
Забезпечення виконання договору.docx
|
|||
16 грудня 2022 14:53 |
Вид забезпечення тендерної пропозиції.docx
|
|||
16 грудня 2022 14:53 |
ТД реконструкція моста Р-44 78+862.docx
|
|||
16 грудня 2022 14:53 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Переможець процедури закупівлі до укладання договору про закупівлю розміщує в електронному вигляді через електронну систему закупівель зведену договірну ціну з розбивкою на комплекси робіт в межах ціни за результатами аукціону (згідно з Додатком до тендерної документації).
Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням необхідності виконання комплексу робіт: розроблення проектної документації, виконання дорожніх робіт, здійснення авторського нагляду, супутні витрати передбачені проектною документацією, які не враховані укрупненими показниками вартості при розрахунку договірної ціни (послуги, пов’язаних з приєднання об’єкта реконструкції до діючих інженерних мереж та введенням об’єкта в експлуатацію, проведення робіт, пов’язаних з випробуванням паль, обстеження, паспортизація та випробування мостового переходу після реконструкції тощо) та складає 585 656 000,00 грн. А саме:
- розроблення проектної документації – 11 590 000,00 грн.;
- виконання дорожніх робіт – 569 705 000,00 грн.;
- здійснення авторського нагляду - 1 648 807,00 грн.;
- супутні витрати передбачені проектною документацією – 2 712 173,00 грн.
При підготовці тендерної документації Замовником враховано Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства та встановлено вимогу щодо підтвердження виконання робiт з будiвництва (нове будівництво або реконструкція або капітальний ремонт) штучних споруд в обсязі не менше 569 705 000,00 грн., що дорівнює вартості виконання дорожніх робіт зі складу комплексу робіт за предметом закупівлі.
З урахуванням викладеного, дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вимог стосовно підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не є дискримінаційним та не порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, оскільки є загальними, відкритими та покликані створити умови для добросовісної конкуренції серед учасників, їх недискримінації та запобігання зловживанням.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-06-000040 ● c2167bb0f784448c8307cf1a727ce296
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2023 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.03.2023 №15-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 06.03.2023 №15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2022-12-16-011131-a 16.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-09 14:12:13
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція мостового переходу на км 78+862 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-44 Суми – Путивль – Глухів, Сумська область (з розробленням проектної документації) (код ДК 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, деталізований код 45221100-3 Будівництво мостів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-16-011131-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-14 15:03:36
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2022-12-16-011131-a
Відповідно до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 06.03.2023 року №15-З Вами здійснюється моніторинг закупівлі Реконструкція мостового переходу на км 78+862 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-44 Суми – Путивль – Глухів, Сумська область (з розробленням проектної документації) (код ДК 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, деталізований код 45221100-3 Будівництво мостів), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2022-12-16-011131-a.
09.03.2023 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З порушених у запиті питань повідомляю наступне.
1. Очікувану вартість по об’єкту «Реконструкція мостового переходу на км 78+862 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-44 Суми – Путивль – Глухів, Сумська область (з розробленням проектної документації)» визначено відповідно до розрахунку вартості реконструкції мостового переходу виконаного ТОВ НВО «Трансінжиніринг» під час надання рекомендацій з відновлення мосту на км 78+862 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-44 Суми – Путивль – Глухів, Сумська область згідно з договором від 02.11.2022 року № 84-2022.
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені у Завданні на розроблення проектної документації на реконструкцію мостового переходу на км 78+862 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-44 Суми – Путивль – Глухів, Сумська область із зазначенням характеристик об’єкта будівництва та вимог до нього, що є Додатком № 2 до тендерної документації, які складені відповідно до вимог ДБН В.2.3-22:2009, ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами), СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.1.2-15:2009, ДБН В.2.3-22:2009, ДБН В.2.3-14:2006, ДБН Б.2.2-5:2011, ДБН А.2.2-1-2021, ДБН В.2.3-4:2015, ДБН В.2.2-40:2018.
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до ДБН В.2.3-22:2009 у Завданні на розроблення проектної документації на реконструкцію мостового переходу на км 78+862 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-44 Суми – Путивль – Глухів, Сумська область, що є Додатком № 2 до тендерної документації, та становлять: Розрахункові навантаження НК – 100; А 15.
Розмір бюджетного призначення був визначений відповідно до наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України №905 від 07.12.2022 року та складав 50 тис. грн. (додається).
2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) САД у Сумській області у визначених законодавством строках на сторінці власного веб-сайту: https://su.ukravtodor.gov.ua/ було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Реконструкція мостового переходу на км 78+862 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-44 Суми – Путивль – Глухів, Сумська область (з розробленням проектної документації) (код ДК 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, деталізований код 45221100-3 Будівництво мостів).
Відповідне посилання надається: https://su.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7466/53433.html.
Додаток: наказ Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України №905 від 07.12.2022 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2022 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
566 350 000,00
UAH з ПДВ
|
566 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
566 350 000,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2023 09:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2023 14:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2024 12:28
|
ДУ 9 від 15.07.2024.pdf | зміни до договору |
15 липня 2024 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 12:17
|
1Р-2023 від 20.01.2023.pdf | укладений |
23 січня 2023 12:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2024 році по обʼєкту Реконструкція мостового переходу на км 78+862 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-44 Суми – Путивль – Глухів, Сумська область (з розробленням проектної документації), керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, продовжити дію Договору та строк виконання робіт до 31.12.2025 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступних редакціях: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) виконання робіт – з дати укладання договору протягом 2023 - 2025 років в межах будівельного сезону та за сприятливих погодних умов»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині виконання робіт – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2025 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 1Р-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |