Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки картриджів та поточного ремонту копіювальної техніки по Дніпропетровській області
Очікувана вартість
96 040,00 UAH
UA-2022-12-16-001378-a 844e26955f064119a17b0222aceb91e1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвин Марина Олегівна

+380563712767 marinalitvin655@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро)
Код ЄДРПОУ: 43314918
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21А
Контактна особа: Литвин Марина Олегівна
+380563712767
marinalitvin655@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Договір укладено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р № 1178. Закупівля здійснюється за рахунок коштів додаткового фінансування.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
690 послуга
Послуги з заправки картриджів та поточного ремонту копіювальної техніки по Дніпропетровській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) календарних днів з дати фактично отриманих Послуг, на підставі належним чином оформлених документів Виконавця (рахунку-фактури та актів здачі-приймання Послуг) при наявності бюджетних призначень на відповідні цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року, без нарахування штрафних санкцій Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

16 грудня 2022 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович
#3148208078
Переможець 96 040,00
UAH
16 грудня 2022 09:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
16 грудня 2022 12:08
звіт укладений
16 грудня 2022 12:08