Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01038699 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 39-А |
Контактна особа: |
Халабуда Олена Леонідівна 380567209164 tender@dovr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2022 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2022 15:51 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2022 15:51 |
Очікувана вартість: | 30 605 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 153 027,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії виданої у формі електронного документа в розмірі 612 111,00 грн. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії надається Учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Зміст наданої Учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія повинна бути надана банком та який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). В банківській гарантії бенефіціаром повинен бути зазначений Замовник торгів Регіональний офіс водних ресурсів у Дніпропетровській області, 49044 м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 39-а,р/р UA UA588201720355129002001017761, у Державній казначейській службі України ДКСУ м. Київ, ЄДРПОУ 01038699. Банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта, що відповідає вимогам Закону України “Про електронні довірчі послуги”. При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис банку-гаранта повинен проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Банківська гарантія повинна обов’язково містити: - строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Разом з оригіналом банківської гарантії Учасник надає у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 612111 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються за фактом постачання електричної енергії шляхом переказу Споживачем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів від дати його отримання Споживачем. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2022 08:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2022 08:46 |
ТД на 2023 рік РОВР, Солонянське та Софіївське відділення.pdf | |
15 грудня 2022 11:06 |
Додаток 1. Форма тендерної пропозиції.pdf | |
15 грудня 2022 11:06 |
Додаток 3. Перелік документів, що вимагаються для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог, необхідних оцінки тендерної пропозиції.pdf | |
15 грудня 2022 11:06 |
Додаток 4 Проект договору.pdf | |
15 грудня 2022 11:06 |
Додаток 2. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf |
16 грудня 2022 08:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 грудня 2022 08:46 |
ТД на 2023 рік РОВР, Солонянське та Софіївське відділення.pdf
|
|||
15 грудня 2022 11:06 |
Додаток 1. Форма тендерної пропозиції.pdf
|
|||
15 грудня 2022 11:06 |
Додаток 3. Перелік документів, що вимагаються для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог, необхідних оцінки тендерної пропозиції.pdf
|
|||
15 грудня 2022 11:06 |
Додаток 4 Проект договору.pdf
|
|||
15 грудня 2022 11:06 |
Додаток 2. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
- відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем тендеру;
- ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом третім пункту 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Крім того у Додатку 3 до тендерної документації зазначено: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-22-000013 ● 1f657c650018412aac3fa8e3dd0ffa4f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2023 11:50 |
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.06.2023 № 138
Дніпро
Про початок здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.06.2023 №138
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
35 UA-2022-12-15-006425-a 15.12.2022 РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-07 16:23:01
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі "ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-15-006425-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі обсяг закупівлі визначено на рівні 4835000 Кіловат-година, тоді як згідно із п.2.3 договору № 2023-О від 30.12.2022 обсяг постачання становить 7530000кВт*год, що не відповідає умовам п.2.3 Додатку 4 "Проєкт договору", що суперечить нормі ч.6 ст.33, ч.4 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", якими визначено, що договір укладається відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та відповідно до норми 2.п ч. 1 ст.43 цього Закону договір є нікчемним.
4. Відповідно до тендерної документації (п. 2.1. р. Забезпечення тендерної пропозиції) Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії виданої у формі електронного документа в розмірі 612 111,00 грн. Проте, учасник надав гарантію у сканованому форматі PDF. При цьому зміст наданої Учасником гарантії не відповідає змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, що суперечить вимогам Замовника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-09 08:58:01
«Електрична енергія (код ДК 021:2015: 09310000-5)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-15-006425-a)
Пояснення надані у Протокольному рішенні № 29 від 09.06.2023
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-16 15:35:06
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі "ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-15-006425-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до п. 2.8. розділу "Забезпечення тендерної пропопзиції" тендерної документації разом з оригіналом банківської гарантії Учасник надає у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
Учасником торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЦЕНТР ПЛЮС" у складі тендерної пропозиції надана довіреність видана Панченку Є.А. від 16.02.2022 №19/3-02/59 відповідно до якої зазначену особу банку уповноважено підписувати банківські гарантії забезпечення пропозицій за процедурою закупівлі в сумі до 250000,00 (двісті п"тьдесят) тисяч гривень. Відповідно до оголошення UA-2022-12-15-006425-a очікувана вартість предмету закупівлі дорівнює 30 605 550,00 грн, а сума забезпечення тендерної пропозиції затверджена у сумі 612111,00 грн. Отже довіреністю від 16.02.2022 №19/3-02/59 Панченку Є.А. не надано повноважень на підписання банківської гарантії забезпечення пропозиції , так як сума забезпечення перевищує гранично дозволений розмір на підписання документу.
Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Чому Замовник не виявив невідповідності у тендерній пропозиції та не надав можливість виправити невідповідність, чим не дотримано вимогу пункту 40 Особливостей?
Чинним законодавством не передбачено звільнення учасника закупівлі від обов`язку подавати тендерну пропозицію у повному обсязі за наявності певних умов.
Чому пропозиція учасника не відхилена як така, що не відповідає умовм тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-20 13:27:50
Електрична енергія (код ДК 021:2015: 09310000-5)
Пояснення надані у Протокольному рішенні № 31 від 20.06.2023
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-27 15:04:49
Електрична енергія (код ДК 021:2015: 09310000-5)
Протокольне рішення № 35 від 27.06.2023
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-06-27 17:26:13
Про надання роз’яснення змісту висновку
Учасником торгів ТОВ «ЕНЕРГОЦЕНТР ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції оприлюднено гарантію забезпечення тендерної пропозиції за процедурою закупівлі №ГР006ЕЦП22 від 22.12.2022 року (файл Файл №6 Банківська гарантія.rar 22 грудня 2022 16:26), відповідно до якої сума гарантії забезпечення тендерної пропозиції складає 612111,00 гривень та яка підписана заступником начальника філії - Головного управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» з мікро-, малого та середнього бізнесу Панченком Є.А. на підставі довіреності від 16.02.2022 №19/3-02/59.
Поміж іншим у складі тендерної пропозиції (файл Файл №6 Банківська гарантія.rar 22 грудня 2022 16:26) ТОВ «ЕНЕРГОЦЕНТР ПЛЮС» оприлюднена довіреність від 16.02.2022 №19/3-02/59 відповідно до якої АТ «Ощадний банк України» (далі АТ Ощадбанк) в особі голови правління Наумова Сергія Володимировича, який діє на підставі Статуту, уповноважує заступника начальника філії - Головного управління по м. Києву та Київській області з мікро-, малого та середнього бізнесу Панченка Євгена Анатолійовича від імені АТ «Ощадбанк» уповноважено підписувати із застосуванням кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки банківські гарантії забезпечення пропозицій за процедурою закупівлі в сумі до 250000,00 (двісті п’ятдесят тисяч) гривень.
Отже довіреністю від 16.02.2022 №19/3-02/59 заступнику начальника філії - Головного управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» з мікро-, малого та середнього бізнесу Панченку Є.А. не надано повноважень на підписання банківської гарантії забезпечення пропозиції, так як сума забезпечення перевищує гранично дозволений розмір на підписання банківської гарантії забезпечення пропозицій за процедурою закупівлі, а саме на суму понад 250000,00 гривень.
Проте, Замовник не виявив невідповідності у тендерній пропозиції учасника (Файл №6 Банківська гарантія.rar 22 грудня 2022 16:26) з вимогами п.2.8 розділу «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої Замовником, чим порушив вимоги пункту 40 Особливостей та не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Значущість порушень полягає у необ’єктивному та упередженому визначенню переможця відкритих торгів з особистостями. Принагідно повідомляємо, що статтею 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі» закріплені принципи за якими мають здійснюватися закупівлі, зокрема:
п.3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
п.5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
п.6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОЦЕНТР ПЛЮС» на підставі підпункту 1 пункту 41 Особливостей, тендерної пропозиції, підлягала відхиленню, а торги на підставі підпункту 1 пункту 48 Особливостей підлягали відміні.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник від 30.12.2022 з визначеним учасником-переможцем ТОВ «ЕНЕРГОЦЕНТР ПЛЮС» уклав договір №2023-О про постачання (закупівлю) електричної енергії та 02 січня 2023 о 14:43 оприлюднив цей договір в електронній системі закупівель.
Стосовно договору, то у висновку зазначено, про не відповідність його змісту умовам п.3 Додатку 2 до тендерної документації, п.2.3 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації, п.4.3 розділу 1 тендерної документації, що у свою чергу суперечить нормі пунктів 17, 18 Особливостей.
Крім цього, у висновку зазначено, що в подальшому, Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив 16.02.2023 договір із змінами внесеними в п.2.3 договору № 2023-О від 30.12.2022 з позначкою «Технічна помилка при завантаженні договору. Договір завантажений 02.01.2023 о 14.43 анулюється». Отже, Замовник оприлюднив договір про закупівлю через функціонал оприлюднення додаткових угод 16.02.2023, тоді як з урахуванням норми пункту десятого частини першої статті 10 Закону №922 мав оприлюднити виправлений договір протягом 3-х робочих днів з дня його укладання.
Наслідком дій Замовника є недотримання строків для оприлюднення договору про закупівлю, а саме 3 робочих дні з дня його укладення, чим порушено вимоги пункту десятого частини першої статті 10 Закону №922.
Надані в ході моніторингу процедури закупівлі пояснення Замовника не спростовали факти вчинених порушень.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922 договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини 5 статті 19 Господарського кодексу України визначено, що незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду забороняються.
Згідно із частиною 5 статті 65 Господарського кодексу України лише керівник підприємства вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами цього підприємства.
З аналізу наведених норм можливо встановити, що саме до повноважень замовника належить визначення заходів, які належить для усунення допущених порушень та прийняття відповідних рішень у випадку неможливості їх усунення.
Отже, вибір способу усунення порушення, як і його нормативно-правове обґрунтування, чинним законодавством покладено на посадових осіб об’єкта контролю, а не на орган державного фінансового контролю, оскільки зазначення конкретних чи чітко визначених способів (шляхів) усунення виявлених за результатами моніторингу закупівлі порушень може обмежити право вибору об’єкта контролю у застосуванні інших способів усунення порушень, які встановлені законодавством та які б максимально захищали його права.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протокольне рішення № 36 від 29.06.2023 щодо аргументованого заперечення
2023-06-29 15:49:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Порушення не усунуто
2023-07-14 09:42:48
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява відправлена до суду по пошті. Копії документів додаються |
Дата публікації: | 07 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 160/16483/23 |
Дата відкриття провадження: | 11 липня 2023 |
Документи:
12 липня 2023 09:59
|
Електронний підпис |
07 липня 2023 10:29
|
Підтвердження відпралення по пошти позовної заяви до суду.pdf |
07 липня 2023 10:29
|
Позовна заява.pdf |
12 липня 2023 09:59
|
Електронний підпис |
07 липня 2023 10:29
|
Електронний підпис |
07 липня 2023 10:29
|
Підтвердження відпралення по пошти позовної заяви до суду.pdf |
07 липня 2023 10:29
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2022 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІОТЕК ГРУП УКРАЇНА" |
29 010 000,00
UAH з ПДВ
|
29 010 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЦЕНТР ПЛЮС" |
30 605 550,00
UAH з ПДВ
|
30 605 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІОТЕК ГРУП УКРАЇНА" #42451510 |
Відхилено |
29 010 000,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2022 16:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЦЕНТР ПЛЮС" #43809493 |
Переможець |
30 605 550,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2022 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:39
|
ДУ №8 до договору №2023-О.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 14:13
|
ДУ №7 до договору №2023-О на 15.12.2023.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 09:53
|
ДУ №7 до договору №2023-О.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 09:18
|
ДУ №7 до договору №2023-О.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2023 15:35
|
ДУ №6 до договору №2023-О.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2023 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2023 10:50
|
ДУ №5 до договору №2023-О.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2023 14:20
|
ДУ №5 до договору №2023-О.pdf | зміни до договору |
24 липня 2023 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2023 09:40
|
ДУ №4 до договору №2023-О.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2023 13:52
|
ДУ №4 до договору №2023-О.pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 14:47
|
ДУ №3 до договору №2023-О.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2023 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2023 11:06
|
ДУ №2 до договору №2023-О.pdf | зміни до договору |
23 березня 2023 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2023 09:32
|
ДУ №1 до договору №2023-О.pdf | зміни до договору |
02 березня 2023 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2023 13:23
|
Договір № 2023-О від 30.12.2022_compressed.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2023 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 14:43
|
Договір № 2023-О від 30.12.2022.pdf | укладений |
02 січня 2023 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна помилка при завантаженні договору. Договір завантажений 02.01.2023 о 14.43 анулюється |
Номер договору про закупівлю: | 2023-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) |
Номер договору про закупівлю: | 2023-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) |
Номер договору про закупівлю: | 2023-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною регульованої ціни (тарифу) на послуги з передачі електричної енергії згідно постанови НКРЕКП №1788 від 21.12.2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 2023-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів). Дана Додаткова угода набуває чинності з дати її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. Керуючись п. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, Сторони встановили, що умови даної Додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладання, а саме з 01.06.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 2023-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів). Дана Додаткова угода набуває чинності з дати її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. Керуючись п. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, Сторони встановили, що умови даної Додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладання, а саме з 01.06.2023 року. Уточнення суми ПДВ. ДУ №4 , завантажена 26.06.2023 о 13.52 анулюється. |
Номер договору про закупівлю: | 2023-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Постанови НКРЕКП від 21.12.2022 року № 1788, з 01.07.2023 року збільшення регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 2023-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Постанови НКРЕКП від 21.12.2022 року № 1788, з 01.07.2023 року збільшення регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії. ДУ №5 до договору №2023-О оприлюднена 24 липня 2023 о 14:20 анулюється у зв'язку з технічною помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 2023-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною ціни (коливанням ціни) на електричну енергію на ринку електричної енергії) за 1 кВт•год. за даними ДП «Оператор ринку» та відповідно підпункту 2 пункту 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами), пункту 12. 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2023-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною ціни (коливанням ціни) на електричну енергію на ринку електричної енергії) за 1 кВт•год. за даними ДП «Оператор ринку» та відповідно підпункту 2 пункту 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами), пункту 12. 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2023-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною ціни (коливанням ціни) на електричну енергію на ринку електричної енергії) за 1 кВт•год. за даними ДП «Оператор ринку» та відповідно підпункту 2 пункту 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами), пункту 12. 2 Договору ДУ №7 , оприлюднена 13.12.2023 о 9.18 анулюється у зв'язку з технічною помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 2023-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною ціни (коливанням ціни) на електричну енергію на ринку електричної енергії) за 1 кВт•год. за даними ДП «Оператор ринку» та відповідно підпункту 2 пункту 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами), пункту 12. 2 Договору ДУ №7а , оприлюднена 13.12.2023 о 9.53 анулюється у зв'язку з технічною помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 2023-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2023-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |