Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03366374 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
Контактна особа: |
Вікторія Довбенко +380462942342 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2022 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2022 00:01 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2022 12:50 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2022 12:50 |
Очікувана вартість: | 15 535 534,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 677,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, яка має бути подана у формі банківської гарантії, (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) відповідно до Тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 77677.67 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Будівництво централізованої каналізації по вул. Фікселя та по вул. Київська від вул. Гонча до вул. Північна в м. Чернігів (Коригування)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2022 10:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2022 10:37 |
Додаток № 1.docx | |
15 грудня 2022 10:37 |
Додаток № 5.docx | |
15 грудня 2022 10:37 |
Додаток № 2 (Технічне завдання).docx | |
15 грудня 2022 10:37 |
Тендерна документація.doc | |
15 грудня 2022 10:37 |
Додаток № 4.doc | |
15 грудня 2022 10:37 |
Додаток № 3 (Проект договору).doc | |
15 грудня 2022 10:37 |
Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-02-000022 ● 8ef1c0af8c97438885396b49e4a4761c
- Статус: завершено ● Дата: 08 березня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2022-12-15-005032-a 15.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-09 14:01:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва централізованої каналізації по вул. Фікселя та по вул. Київська від вул. Гонча до вул. Північна в м. Чернігів (Коригування)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-15-005032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати пояснення щодо законодавчих підстав передбачення в календарному графіку «Будівництво централізованої каналізації по вул. Фікселя та по вул. Київська від вул. Гонча до вул. Північна в м. Чернігів (Коригування)» (додаток 2 до договору від 19.01.2023 № 8311_1) термін виконання робіт з липня 2021 року по грудень 2022 року, позаяк оголошення про проведення закупівлі було оприлюднено в електронній системі закупівель 15.12.2022, а договір укладено 19.01.2023.
4. Надати інформацію та відповідні документи (акти виконаних робіт за типовою формою КБ-2 та КБ-3, платіжні доручення, банківські виписки тощо), що слугували підставою для оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору, позаяк термін дії договору визначено до 31.12.2023 та виконання зобов’язань в частині здійснення оплати визначено до серпня 2023 року включно (згідно з плану фінансування будівництва).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-10 16:11:35
Відповідь на запит замовнику на пояснення
1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 15 грудня 2022 року № 651 «Про внесення змін та доповнень до рішення Чернігівської міської ради від 25 листопада 2021 року № 13/VIII-20 "Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2022 рік" (із змінами та доповненнями)»; рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 15 грудня 2022 року № 653 «Про внесення змін і доповнень до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 11 січня 2022 року № 8 «Про затвердження переліків об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури, природоохоронних заходів та інвестиційних проектів на 2022 рік, що фінансується за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади» (зі змінами та доповненнями)» (надаються скан-копії).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації, а також проектом договору.
В процесі будівництва на об’єкті «Будівництво централізованої каналізації по вул. Фікселя та по вул. Київська від вул. Гонча до вул. Північна в м. Чернігів» було змінено проектне рішення, що призвело до зміни обсягів робіт з подальшим коригуванням проектної документації (протоколи технічних нарад на будівельному майданчику від 05 серпня 2021 року; від 26 серпня 2021 року; від 10 вересня 2021 року; від 05 жовтня 2021 року; від 11 жовтня 2021 року; від 02 листопада 2021 року; від 08 листопада 2021 року; від 23 листопада 2021 року; від 07 лютого 2022 року; від 28 липня 2022 року та акт на додаткові роботи від 05 вересня 2022 року), відповідно до чого було здійснено коригування проектної документації по даному об’єкту на підставі укладеного між управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради та ТОВ «ВОДПРОЕКТ-ЧЕРНІГІВ» договору № 02.22/8311_2 від 28 листопада 2022 року, та отримано експертний звіт (позитивний) ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» від 06 грудня 2022 року No221202-01/А) (надаються скан-копії).
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення:
15 535 534,00
* Розрахунок очікуваної вартості робіт передбачено кошторисною вартістю проектної документації та складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (експертний звіт (Позитивний) ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» від 06 грудня 2022 року № 221202-01/А).
2) Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 15 грудня 2022 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Структурні підрозділи Чернігівської міської ради» «Управління житлово-комунального господарства» «Інша інформація».
У зв’язку з хакерською атакою 25.01.2023 на автоматизовані системи Чернігівської міської ради та її виконавчого комітету було заблоковано доступ та пошкоджено дані на серверах електронного документообігу, електронної поштової кореспонденції, сайту міської ради, тощо та знищено віртуальні машини. Для вжиття заходів згідно з компетенцією виконавчим комітетом Чернігівської міської ради надіслано звернення до відділу протидії кіберзлочинності в Чернігівській області Департаменту кіберполіції Національної поліції України та до Управління служби безпеки України в Чернігівській області.
При цьому також повідомляємо, що лише 08.02.2023 відновлена робота офіційної вебсторінки Чернігівської міської ради. В той же час, при роботі на офіційному вебсайті з інформацією, яку вдалося відновити, управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради виявлено, що у підрозділі «Інша інформація» наявна інформація, яка була оприлюднена за період до 10.02.2022. Інформація, яка оприлюднювалася після 10.02.2022, відсутня.
Враховуючи, що під час оприлюднення інформації управління зберігає таку інформацію у роздруковану вигляді, надаємо скан-копію роздрукованого примірника підтвердження оприлюднення 15.12.2022 інформації про закупівлю на офіційному вебсайті Чернігівської міської ради.
3) В процесі будівництва на об’єкті «Будівництво централізованої каналізації по вул. Фікселя та по вул. Київська від вул. Гонча до вул. Північна в м. Чернігів» було змінено проектне рішення, що призвело до зміни обсягів робіт з подальшим коригуванням проектної документації (надаються скан-копії протоколів технічних нарад на будівельному майданчику від 05 серпня 2021 року; від 26 серпня 2021 року; від 10 вересня 2021 року; від 05 жовтня 2021 року; від 11 жовтня 2021 року; від 02 листопада 2021 року; від 08 листопада 2021 року; від 23 листопада 2021 року; від 07 лютого 2022 року; від 28 липня 2022 року та акту на додаткові роботи від 05 вересня 2022 року), відповідно до чого було здійснено коригування проектної документації по даному об’єкту на підставі укладеного між управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради та ТОВ «ВОДПРОЕКТ-ЧЕРНІГІВ» договору № 02.22/8311_2 від 28 листопада 2022 року, та отримано експертний звіт (позитивний) ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» від 06 грудня 2022 року No221202-01/А (надається скан-копія).
4) Надаємо скан-копії Довідки про зміни до помісячного спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2023 рік, згідно рішення Чернігівської міської ради від 25.01.2023 № 27/VIII-13 «Про внесення змін і доповнень до рішення Чернігівської міської ради від 30 листопада 2022 року № 24/VIII-38 «Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023 рік» зі змінами і доповненнями», Довідки про вартість виконаних будівельних робіт на витрати за січень 2023 р., Актів приймання виконаних будівельних робіт №№ 1-7 за січень 2023 року, Акту № 8 вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт за січень 2023 року, Платіжного доручення № 1 від 27.01.2023, Виписки за 01.02.2023 Державної казначейської служби України.
- Акт на додаткові роботи.pdf
- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за січень 2023, Акти приймання виконаних будівельних робіт № 1-8.pdf
- Довідка про зміни до помісячного розпису спеціального фонду бюджету.pdf
- Експертний звіт (Позитивний) від 06.12.2022 № 221202-01А.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.pdf
- Наказ від 12 грудня 2022 року №170.pdf
- Платіжне доручення №1 від 27.01. 2023, виписка за 01.02.2023.pdf
- Протокол оперативної наради на будівельному майданчику від 07.02.2022.pdf
- Протокол оперативної наради на будівельному майданчику від 10.09.2021.pdf
- Протокол оперативної наради на будівельному майданчику від 26.08.2021.pdf
- Протокол оперативної наради на будівельному майданчику від 28.07.2022.pdf
- Протокол технічної наради на будівельному майданчику від 02.11.2021.pdf
- Протокол технічної наради на будівельному майданчику від 05.08.2021.pdf
- Протокол технічної наради на будівельному майданчику від 05.10.2021.pdf
- Протокол технічної наради на будівельному майданчику від 08.11.2021.pdf
- Протокол технічної наради на будівельному майданчику від 11.10.2021.pdf
- Протокол технічної наради на будівельному майданчику від 23.11.2021.pdf
- Рішення ВК ЧМР від 15.12.2022 № 651.pdf
- Рішення ВК ЧМР від 15.12.2022 № 653.pdf
- Рішення ЧМР від 25.01.2023 № 24_VII-13.pdf
- Електронний підпис
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2022 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" |
15 534 373,42
UAH з ПДВ
|
15 534 373,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" |
15 535 363,10
UAH з ПДВ
|
15 535 363,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" #40627275 |
Переможець |
15 534 373,42
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 14:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2023 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2023 14:51
|
Додаткова угода № 2 до договору № 8311_1.pdf | зміни до договору |
30 січня 2023 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2023 10:30
|
Додаткоа угода № 1 до договору № 8311_1.pdf | зміни до договору |
20 січня 2023 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 10:17
|
Договір № 8311_1.pdf | укладений |
20 січня 2023 10:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 1 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 8311_1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 2 |
Номер договору про закупівлю: | 8311_1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |