Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Волик Віта Віталіївна +380953746470 tenderdvv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2022 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2023 19:09 |
Очікувана вартість: | 25 416 675,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 084,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44330000-2: Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки продукції на склад Покупця на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2022 08:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2022 08:36 |
Повідомлення про внесення змін до тд від 27.12.2022.pdf | |
27 грудня 2022 08:36 |
ТД зі змінами від 27.12.2022.doc | |
21 грудня 2022 21:45 |
Повідомлення про внесення змін до тд.pdf | |
14 грудня 2022 19:22 |
Проект договору.docx |
27 грудня 2022 08:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 грудня 2022 08:36 |
Повідомлення про внесення змін до тд від 27.12.2022.pdf
|
||||||
27 грудня 2022 08:36 |
ТД зі змінами від 27.12.2022.doc
|
||||||
21 грудня 2022 21:45 |
Повідомлення про внесення змін до тд.pdf
|
||||||
14 грудня 2022 19:22 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-29-000028 ● 80032bcdbdbb4406afa1f131a9b5203b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2023 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.03.2023 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2022-12-14-022948-a 14.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-05 16:53:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі металопрофілю СВП-27 (Ст-5ПС) (L=11-12м) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-14-022948-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик промету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі?
У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2022-12-14-022948-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-08 21:14:11
Відповідь на запит до моніторингу UA-M-2023-03-29-000028
Надаємо відповідь на запит до моніторингу UA-M-2023-03-29-000028 .
Необхідні технічні та якісні характеристики визначені маркуванням предмету закупівлі з урахуванням вимог ДСТУ та норм стандартизації. Розрахунок вартості процедури закупівлі здійснено шляхом отримання комерційних пропозицій від постачальників відповідної продукції з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Джерело фінансування даної закупівлі - кошти від господарської діяльності підприємства.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості розміщено на сторінці власного веб-сайту за посиланням https://dobropillyavuhillya.com.ua/zakupivlia-ua-2022-12-14-022948-a/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір № 80-23 ШУД-ШУН від 17.01.2023р., укладений за результатами процедури закупівлі UA-2022-12-14-022948-a розірвано шляхом укладання Додаткової угоди № 2 від 27.04.2023р. Додаткова угода № 2 оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 28.04.2023р. Копія додається.
2023-04-28 17:30:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунуто
2023-05-08 14:08:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2023 19:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД ЛТД" |
25 415 000,00
UAH
|
25 415 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД ЛТД" #39110746 |
Переможець |
25 415 000,00
UAH
|
03 січня 2023 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2023 17:27
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2023 17:25
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2023 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 00:47
|
Договір 80-23 ШУД-ШУН.pdf | укладений |
18 січня 2023 00:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Металопрофіль СВП-27 (Ст-5ПС) (L=11-12м) | 200 | тонни |
121 992,00
UAH з ПДВ
|
Металопрофіль СВП-27 (Ст-5ПС) (L=11-12м) | 50 | тонни |
121 992,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди достроково розірвати дію Договору № 80-23 ШУД-ШУН від 17.01.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | № 80-23 ШУД-ШУН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Металопрофіль СВП-27 (Ст-5ПС) (L=11-12м) | 200 | тонни |
121 992,00
UAH з ПДВ
|
Металопрофіль СВП-27 (Ст-5ПС) (L=11-12м) | 50 | тонни |
121 992,00
UAH з ПДВ
|