Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 25509242 |
Вебсайт: | http://zhmerinka-adm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4 |
Контактна особа: |
Задойко Юрій Андрійович +380433250100 Zadoyko28@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2022 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2022 12:14 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2022 12:14 |
Очікувана вартість: | 3 028 629,22 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 143,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиції у формі Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням УЕП/КЕП(електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису), відповідно до вимог Закону України „Про електронні довірчі послуги”. Форма та зміст Банківської гарантії повинні відповідати вимогам статей 560 Цивільного кодексу України та 200 Господарського кодексу України, „Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) та вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія надається у національній валюті України (грн.). Банківська гарантія подається у вигляді електронного документу (Закон України „Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003 № 851-IV) з інформацією, яка зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, у тому числі з УЕП/КЕП (електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису), відповідно до Закону України „Про електронні довірчі послуги” від 05 жовтня 2017 року № 2155-VII”. Форма гарантії забезпечення тендерної пропозиції подається згідно Додатку 5 до тендерної документації. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 1% від очікуваної вартості закупівлі в сумі 30286.29 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30286.29 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Постачання електричної енергії в 2023 році для мереж зовнішнього освітлення та світлофорних об'єктів Жмеринської міської територіальної громади здійснюється згідно вимог чинного законодавства України, умов договору закупівлі та вимог що звичайно ставляться до постачання даного виду товару
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості фактично спожитої електричної енергії здійснюється споживачем за кошти місцевого бюджету Жмеринської міської територіальної громади протягом десяти банківських днів, наступного за звітним місяця та після підписання Сторонами акту приймання – передачі електроенергії | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2022 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2022 17:30 |
Проект Договору закупівлі електроенергії УЖКГ на 2023рік.doc | |
14 грудня 2022 17:30 |
ТД Закупівлі електроенергії УЖКГ на 2023 рік.doc | |
14 грудня 2022 17:30 |
Проект Договору закупівлі електроенергії УЖКГ на 2023рік.doc | |
14 грудня 2022 17:30 |
ТД Закупівлі електроенергії УЖКГ на 2023 рік.doc |
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-02-000044 ● 7a852b2688f2407c9d2ba091cbd92a17
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.05.2023 №38-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.05.2023 №38-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2022-12-14-021924-a 14.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-08 11:54:33
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-14-021924-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких підстав тендерна документація, оприлюднена в електронній системі закупівель, складена не у відповідності до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (далі – Постанова №1178), а саме з недотриманням абзацу 2 пункту 28 Постанови №1178?
3. Яким чином учасником ТОВ «Енера Вінниця», якого було обрано переможцем закупівлі виконано вимоги замовника в частині надання у складі тендерної пропозиції договору про врегулювання небалансів електричної енергії з ПрАТ «НЕК Укренерго» від 14 травня 2019 року №0153-01024, який зазначений у гарантійному листі від 19 грудня 2022 року №1.08-2482 та довідки про вартість чистих активів, станом на кінець 2021 року (пункт 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації)?
4. Яким чином учасником ТОВ «Енера Вінниця» виконано вимоги додатку 4 тендерної документації щодо визначення ціни (тарифу) електричної енергії згідно з встановленою формулою, оскільки вказана в складі тендерної пропозиції інформація від 19 грудня 2022 року №1.08-2598 «Форма «Тендерна пропозиція (Комерційна частина)» щодо витрат постачальника на послуги ДП «Оператор ринку» не відповідає внесеним змінам у тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 16 листопада 2022 року №1507 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 17 листопада 2021 року №2236» (додаток 4 тендерної пропозиції)?
5. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «Енера Вінниця» у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, відповідно до пункту 44 Постанови №1178 (додаток 1 тендерної документації), оскільки переможцем не подано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-11 17:33:05
Пояснення по моніторингу ДАСУ від 08.05.2023
УКРАЇНА
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
вул. Центральна, 4, м. Жмеринка, 23100, тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01
код за ЄДРПОУ 25509242, e-mail: zkg@zhmr.gov.ua
Від 10 травня 2023 р. № 01-13/159
На № UA-М-2023-05-02-000044 від 08.05.2023 11:54
Управлінню Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області
Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
E-mail: 260200@dasu.gov.ua; телефон: (0432) 66-12-82
код ЄДРПОУ 40919605
Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA-2022-12-14-021924-a
Електрична енергія (Придбання електричної енергії
на 2023 рік) (надалі – Процедура закупівлі)
Пояснення
На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення від 08.05.2023 11:54 в межах проведення моніторингу UA-М-2023-05-02-000044 з процедури відкритих торгів по закупівлі: «Електрична енергія (Придбання електроенергії на 2023 р.) за ДК 021:2015 – 09310000-5», інформацію щодо якої опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-14-021924-a, Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, яке є замовником цієї закупівлі, надає пояснення на наступні запитання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
На перше запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє, що обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі по Процедурі закупівлі ID: UA-2022-12-14-021924-a: «Електрична енергія (Придбання електроенергії на 2023 р.)», за кодом 09310000-5 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі на 2023 рік здійснено Замовником за результатом аналізу (річного та місячного) споживання електричної енергії за 2022 рік. Розрахунок очікуваної вартості товару (електричної енергії) та послуг з її постачання здійснено Замовником методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін електропостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії, що закуповувалась електропостачальниками на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньодобовому ринку або ринку електричної енергії на добу наперед), послуги з передачі електричної енергії, з врахуванням націнки електропостачальника та визначених чинним законодавством податків та зборів.
Розмір бюджетного призначення визначено рішеннями 26 сесії Жмеринської міської ради Вінницької області 8 скликання «Про бюджет Жмеринської міської територіальної громади на 2023 рік» від 08.12.2022р. № 606 та кошторисним розрахунком потреби закупівлі обсягів електроенергії до 31.12.2023 р. за КПКВК 6030 «Організація благоустрою населених пунктів».
Закупівля електричної енергії, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником згідно норм Закону України «Про ринок електричної енергії» (далі — Закон), Правил роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі — НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (далі — ПРРЕЕ), Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі — Закон про закупівлі), Кодексом системи розподілу, затвердженим постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310 (далі — КСР), Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (далі — Порядок № 375), та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Згідно підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) визначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради, яке є замовником закупівлі ID: UA-2022-12-14-021924-a: «Електрична енергія (Придбання електроенергії на 2023 р.)», за кодом 09310000-5 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на офіційному веб-сайті Жмеринської міської ради Вінницької області http://zhmerinka-adm.gov.ua за посиланням «Прозоре місто» - «Закупівлі» - «Закупівлі УЖКГ 2023».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення було підготовлене відділом благоустрою міста Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради, підписане начальником управління Ольгою КУЛЕНКО та затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи з проведення процедур конкурентних закупівель (протокол УО від 14.12.2022 р. № 52).
2. З яких підстав тендерна документація, оприлюднена в електронній системі закупівель, складена не у відповідності до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (далі – Постанова №1178), а саме з недотриманням абзацу 2 пункту 28 Постанови №1178?
На друге запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 28 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) передбачено право замовника встановити у тендерній документації можливість для учасника подавати тендерну пропозицію з ціною, що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі. Якщо замовник дозволяє подавати учасникові таку тендерну пропозицію, то він повинен зазначити в тендерній документації про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Прийнятний відсоток перевищення розраховується самостійно замовником, з урахуванням можливостей для здійснення подальшої оплати закупівлі (виділення додаткових коштів або перерозподілу зекономлених коштів тощо).
Зазначене положення передбачене Особливостями для забезпечення можливості здійснення закупівлі з огляду на зростання цін на відповідному ринку під впливом об'єктивних обставин, що можуть відбуватись під час проведення відкритих торгів замовником.
Згідно абзацу 4 пункту 28 Особливостей, якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу тринадцятого пункту 41 цих особливостей.
Відповідно до листа №3323-04/78667-06 від 08.12.2022 Міністерства економіки України, яке є Уповноваженим органом що здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель, згідно з пунктом 4 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» було надано роз’яснення щодо ціни тендерної пропозиції, яка є вищою очікуваної вартості предмета закупівлі (сторінка 6), а саме: «Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, яка визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Закон України «Про публічні закупівлі» не надає визначення слів «очікувана вартість», а тому, можна допустити що вираз «очікувана вартість» це орієнтовна сума предмета закупівлі, на яку замовник оголошує процедуру закупівлі, яка може підлягати коригуванню в бік зменшення за результатами аукціону, та яку замовник визначає відповідно до аналізу ринку, кошторису, фінансового плану тощо.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг.
Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них - принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Однак потрібно враховуючи, що Методика є примірною, а її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Очікувана вартість закупівлі електричної енергії формується зокрема з огляду на особливості її ціноутворення, а саме ринкової ціни на електричну енергію, яка встановлюється безпосередньо на реальному ринку під впливом співвідношення попиту і пропозиції, або ціни конкретних угод, які відбулись на вільному ринку під впливом виключно ринкових факторів, і в т.ч. фактору коливання ціни електричної енергії на РДН (ринок “на добу на перед”).
В даному випадку, очікувана вартість закупівлі електричної енергії на 2023 рік для вуличного освітлення та світлофорних об’єктів Жмеринської міської територіальної громади визначена замовником із врахуванням ринкової ціни електричної енергії, вартості послуг з її передачі та розподілу з врахуванням орієнтовного підвищення в 2023 році ринкової ціни на електричну енергію та тарифів на послуги з розподілу і передачі електричної енергії, за орієнтовним тарифом 5,853 грн. за 1 кВт*год. та необхідних обсягів споживання електричної енергії на 2023 рік, що становить 517449 кВт*год.
Слід підкреслити, що замовник вказаної вище закупівлі - Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», належить до категорії замовників - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а розмір бюджетного призначення (видатки для закупівлі електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу на 2023 рік) затверджений замовнику згідно рішення 26 сесії Жмеринської міської ради Вінницької області 8 скликання «Про бюджет Жмеринської міської територіальної громади на 2023 рік» від 08.12.2022 р. № 606 (за КПКВК 6030 «Організація благоустрою населених пунктів), що в свою чергу, відповідно до частини 1 ст. 23, частини 1 ст. 48 Бюджетного кодексу України позбавляє замовника, як виконавчий орган місцевого самоврядування права самостійно зазначати в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Окрім того, згідно частини 4 статті 48 Бюджетного кодексу України (в редакції від 23.10.2022 р., яка була чинною на день оголошення закупівлі), зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються.
3. Яким чином учасником ТОВ «Енера Вінниця», якого було обрано переможцем закупівлі виконано вимоги замовника в частині надання у складі тендерної пропозиції договору про врегулювання небалансів електричної енергії з ПрАТ «НЕК Укренерго» від 14 травня 2019 року №0153-01024, який зазначений у гарантійному листі від 19 грудня 2022 року №1.08-2482 та довідки про вартість чистих активів, станом на кінець 2021 року (пункт 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) ?
На третє запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє наступне.
Тендерна пропозиція учасника процедури відкритих торгів за ID: UA-2022-12-14-021924-a - ТОВ «Енера Вінниця» була завантажена цим учасником в електронну систему закупівель 20.12.2022 року. В складі тендерної пропозиції учасник торгів -ТОВ «Енера Вінниця» завантажило в електронну систему закупівель файл «Договір небаланси ОСП. pdf», згідно з яким надається договір, який укладений НЕК «Укренерго» з учасником ринку, який приєднався до Типового договору. Згідно з абзацом 2 пунктом 1.5.1 Розділу 1.5 Постанови НКРЕКП № 307 від 14.03.2018 року «Про затвердження правил ринку», передбачено: «Якщо учасник ринку передає свою фінансову відповідальність за небаланси іншій стороні, відповідальній за баланс (далі- СВБ) шляхом входження до її балансуючої групи, договір про врегулювання небалансів, укладений між оператором системи передачі (далі- ОСП) та цим учасником ринку, призупиняє свою дію в частині фінансової відповідальності за небаланси на час дії договору щодо участі в балансуючій групі». Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» знаходиться в балансуючий групі, тому договір з НЕК «Укренерго» є в статусі призупинення, а отже використовується типовий. Підтвердження наявності ТОВ «Енера Вінниця» в балансуючій групі – не вимагалося тендерною документацією замовника, а тому ТОВ «Енера Вінниця» не зобов’язане було надавати це підтвердження.
В частині питання що стосується Гарантійного листа від 19 грудня 2022 року №1.08-2482, повідомляємо, що учасником була допущена формальна помилка щодо номера і дати укладення Договору про врегулювання небалансів електричної енергії, укладеного ТОВ «Енера Вінниця» з ПрАТ «НЕК Укренерго». Основною вимогою було підтвердження наявності договору про врегулювання небалансів і ця вимога замовника була повністю підтверджена учасником цієї закупівлі - ТОВ «Енера Вінниця».
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради також повідомляє, що в тендерній пропозиції учасника закупівлі - ТОВ «Енера Вінниця» було надано файл «Довідка щодо чистих активів. pdf», в якому учасником надана інформація, що вимагається пунктом 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що тендерною документацією цієї закупівлі не було передбачено надання учасниками торгів точних роз’яснень, щодо того, яка стрічка балансу цікавить Замовника, а тому, в складі тендерної пропозиції наданий файл «Загальна звітність 2021 рік. pdf», в якому замовник мав можливість перевірити всю інформацію щодо фінансової спроможності учасника цієї закупівлі - ТОВ «Енера Вінниця».
4. Яким чином учасником ТОВ «Енера Вінниця» виконано вимоги додатку 4 тендерної документації щодо визначення ціни (тарифу) електричної енергії згідно з встановленою формулою, оскільки вказана в складі тендерної пропозиції інформація від 19 грудня 2022 року №1.08-2598 «Форма «Тендерна пропозиція (Комерційна частина)» щодо витрат постачальника на послуги ДП «Оператор ринку» не відповідає внесеним змінам у тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 16 листопада 2022 року №1507 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 17 листопада 2021 року №2236» (додаток 4 тендерної пропозиції)?
На четверте запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє наступне.
Вимогами тендерної документації, і в т. ч. додатку 4 тендерної документації не передбачено заповнення формули, а отже учасники закупівлі не зобов’язані були її заповнювати.
Згідно практики розгляду справ Антимонопольного комітету України, а саме: скарга UA-2022-12-01-012308-a.a1 та рішення Антимонопольного комітету України від 04.01.2023 № 137 – підтверджує, що Замовник не може вимагати заповнення або виправлення того, що не вимагається тендерною документацією.
5. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «Енера Вінниця» у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, відповідно до пункту 44 Постанови №1178 (додаток 1 тендерної документації), оскільки переможцем не подано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань?
На п’яте запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє наступне.
Учасник закупівлі - ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» завантажило в електронну систему закупівель файл «Витяг ЄДР 26.12.2022. pdf» а також файл «Виписка з ЄДРПОУ - 21.11.2022 (нова назва). pdf» та надало витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у спосіб, зазначений в тендерній документації замовника, а тому підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі - ТОВ «Енера Вінниця» у замовника закупівлі - Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради не було.
В разі виникнення додаткових запитань щодо цього питання просимо Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області взяти до відома практику Антимонопольного комітету України, а саме: скарга UA-2022-12-26-002779-a.b1 та рішення від 23.01.2023 № 767.
Начальник управління житлово-
комунального господарства
Жмеринської міської ради Підпис Ольга КУЛЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710)
Оскарження в суді
Опис: | 23 травня 2023 року Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області оприлюднило висновок про результати моніторингу UA-M-2023-05-02-000044 процедури закупівлі: «Електрична енергія (Придбання електричної енергії на 2023 рік)», за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за ідентифікатором закупівлі UA-2022-12-14-021924-a. Відповідно до ч. 10. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель З урахуванням викладеного вище та користуючись правами передбаченими Законом, Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради повідомляє про те, що не погоджується з інформацією, викладеною у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, який оприлюднено 23.05.2023 року про результати моніторингу UA-M-2023-05-02-000044, процедури закупівлі: «Електрична енергія (Придбання електричної енергії на 2023 рік)», за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (ID: UA-2022-12-14-021924-a) та оскаржив 01.06.2023 року цей висновок до Вінницького окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 02 червня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 120/7735/23 |
Дата відкриття провадження: | 12 червня 2023 |
Документи:
13 червня 2023 14:59
|
Електронний підпис |
13 червня 2023 14:57
|
120-7735-23_2023-06-12_1-270-32E78480-09DD-11EE-2CAD-6CF1B5C85E6D.zip |
02 червня 2023 12:00
|
Електронний підпис |
02 червня 2023 11:59
|
Повідомлення про оскарження електрична енергія.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2022 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
2 390 614,38
UAH з ПДВ
|
2 390 614,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" |
2 649 338,88
UAH з ПДВ
|
2 649 338,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" #41835359 |
Переможець |
2 390 614,38
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2022 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 13:32
|
Додаткова угода 8 електрична енергія 20 відсотків.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 13:29
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 15:50
|
Додаткова угодо ЕНЕРА.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2023 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2023 12:18
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2023 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2023 10:23
|
Додаткова угода 5 до договору ЖМ 150900.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2023 10:27
|
Додаткова угода 4 до договору 2.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 14:41
|
Лист до Додаткової Угоди 3 від 01.06.2023 до Договору ЖМ-150900 1 2 від 03.01.2023.pdf | зміни до договору |
02 червня 2023 14:38
|
Додаткова Угода 3 від 01.06.2023 до Договору ЖМ-150900 1 2 від 03.01.2023.pdf | зміни до договору |
02 червня 2023 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 13:54
|
Лист ТОВ Енера Вінниця про зміну ціни на ел.ен. з 01.04.23.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2023 13:52
|
Додаткова Угода 2 від 03.04.2023.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2023 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 15:12
|
Додаткова Угода 1 від 03.02.2023 до Договору ЖМ-150900 1 2 від 03.01.2023.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2023 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 11:49
|
Додаток 4 Обсяги (орієнтовні) споживання електричної енергії на 2023 рік | укладений |
05 січня 2023 11:47
|
Додаток 3 Комерційна пропозиція | укладений |
05 січня 2023 11:47
|
Додаток 2 Заява-приєднання | укладений |
05 січня 2023 11:47
|
Додаток 1Технічне завдання | укладений |
05 січня 2023 11:47
|
Договір ЖМ-150900/1/2 | укладений |
05 січня 2023 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку із збільшенням тарифу на послуги з передачі електричної енергії з 01 січня 2023 року, згідно Постанови НКРЕКП №1788 від 21.12.2022 р., Замовником та Постачальником у відповідності до п.2 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", підпункту 7 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178, ч.3. ст. 631 та 651 ЦК України, погоджено зміну ціни за постачання електричної енергії з урахуванням підвищення тарифу за 1 кВт* год на послуги з передачі електричної енергії та внесено відповідні зміни до Договору ЖМ-150900/1/2 від 03.01.2023 р. про постачання еленктричної енергії споживачу і такі зміни не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | ЖМ - 150900/1/ 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із збільшенням тарифу на послуги з передачі електричної енергії з 01 квітня 2023 року згідно Постанови НКРЕКП №1788 від 21.12.2022 р., Замовником та Постачальником у відповідності до п.2 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", підпункту 7 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178, ч.3. ст. 631 та 651 ЦК України, ст. 188 ГК України, погоджено зміну ціни за постачання електричної енергії з урахуванням підвищення тарифу за 1 кВт* год на послуги з передачі електричної енергії та внесено відповідні зміни до Договору ЖМ-150900/1/2 від 03.01.2023 р. про постачання еленктричної енергії споживачу і такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | ЖМ - 150900/1/ 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із збільшенням тарифу на послуги з передачі електричної енергії з 01 липня 2023 року, згідно Постанови НКРЕКП №1788 від 21.12.2022 р., Замовником та Постачальником у відповідності до п.2 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", підпункту 7 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178, ч.3. ст. 631 та 651 ЦК України, ст. 188 ГК України, погоджено зміну ціни за постачання електричної енергії з урахуванням підвищення тарифу за 1 кВт* год на послуги з передачі електричної енергії та внесено відповідні зміни до Договору ЖМ-150900/1/2 від 03.01.2023 р. про постачання еленктричної енергії споживачу і такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | ЖМ - 150900/1/ 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторонами погоджено зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | ЖМ - 150900/1/ 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із збільшенням тарифу на послуги з передачі електричної енергії з 01 серпня 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | ЖМ - 150900/1/ 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із збільшенням тарифу на послуги з передачі електричної енергії з 01 вересня 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | ЖМ - 150900/1/ 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ЖМ - 150900/1/ 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із збільшенням тарифу на послуги з передачі електричної енергії з 01 грудня 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | ЖМ - 150900/1/ 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік, що не перевищує 20 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | ЖМ - 150900/1/ 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |