Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із прибирання приміщень та прилеглої території
Очікувана вартість
3 675 099,00 UAH
UA-2022-12-14-015162-a ● f2b3ef51455f47f2b179205d1078d0eb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 44070166 |
Вебсайт: | https://rv.tax.gov.ua |
Місцезнаходження: | 33023, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Відінська, 12 |
Контактна особа: |
Буньо Валерія Олександрівна +380362692532 rv.zakupivli@tax.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2022 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2022 14:08 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2022 14:08 |
Очікувана вартість: | 3 675 099,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 375,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська гарантія) подають у вигляді оригіналу електронної гарантії, яку надають одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням КЕП гаранта на суму: 70 000,00 гривень (сімдесят тисяч грн. 00 коп.). Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу 3 цієї тендерної документації. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учасникові гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною (пункт 4 розділу 3 цієї тендерної документації). Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Державна податкова служба України Адреса: 04053, м.Київ, Львівська пл.,8 Код ЄДРПОУ 43005393 Головне управління ДПС у Рівненській області Юр.адреса: 33023 м. Рівне , вул. Відінська,12 р/р UA 328201720343110001000107759 в Держказначейській службі України, м. Київ, код ЄДРПОУ ВП 44070166 На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено КЕП. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Закупівля здійснюється згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на 2023 рік.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 послуга
Послуги із прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюються у національній валюті України – гривнях, безготівковою формою, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі Акта наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів з державного бюджету на зазначені цілі на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2022 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2022 14:50 |
Тендерна документація.pdf | |
14 грудня 2022 14:50 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc | |
14 грудня 2022 14:50 |
Додаток 2 до тендерної документації.doc | |
14 грудня 2022 14:50 |
Додаток 1 до тендерної документацiї.doc | |
14 грудня 2022 14:50 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог документації
Дата подання: 15 грудня 2022 19:00
Дата відповіді: 16 грудня 2022 08:36
Шановний замовник ! Прошу встановити в документації вимогу про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді покритої банківської гарантії у сумі 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога передбачена у ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також прошу встановити вимогу про надання офіційних документів, які підтверджують працевлаштування працівників (трудових книжок), що мають досвід. Дана вимога не дозволить взяти участь у торгах учасникам, що надають фіктивні документи про працевлаштування.
Також прошу встановити вимогу про надання документів, які підтверджують факт оплати за аналогічними договорами. Це можуть будуть виписки з банку. Це дасть змогу встановити достовірний факт надання послуг.
Це дасть змогу взяти участь у торгах учасникам, які не будуть свідомо занижувати ціни та недобросовісно виконувати зобов’язання. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на запитання до процедури закупівлі, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 15.12.2022 року у 19 годин 00 хвилин, повідомляємо наступне.
1) Щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді покритої банківської гарантії у сумі 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 5 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Вид предмету цієї закупівлі – послуги. З урахуванням значення очікуваної вартості у розмірі 3 675 099,00 грн. розмір тендерного забезпечення не може перевищувати 110 252, 97 грн (3 675 099 * 3%). Замовником встановлено забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 70 000,00 грн., що відповідає вимогам Закону.
Згідно з п. 10 ч. 1 ст. 1 Закону, забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Тож, єдиним видом забезпечення тендерної пропозиції є гарантія. Гарантія може видаватися різними установами, тож в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, її можна поділити на види: банківська гарантія, страхова гарантія, гарантія фінансових установ. Замовником встановлено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, що відповідає вимогам Закону.
2) Щодо встановлення вимоги про надання офіційних документів, які підтверджують працевлаштування працівників (трудових книжок), що мають досвід.
Відповідно до трудового законодавства України, трудові відносини між працівником та роботодавцем можуть бути оформлені, як за основним місцем роботи так і за сумісництвом. Крім того, переможець закупівлі може отримувати відповідні послуги за договорами цивільно – правового характеру, без оформлення трудових відносин.
До того, 10 червня 2021 року набрав чинності Закон України від 05.02.2021 № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» - який дозволяє не оформляти/не вести паперові трудові книжки.
Додатково повідомляємо, що згідно з абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Вважаємо, що вимога про надання офіційних документів, які підтверджують працевлаштування працівників (трудових книжок), може не відповідати діючому законодавству України та може бути дискримінаційною.
3) Щодо вимоги про надання документів, які підтверджують факт оплати за аналогічними договорами. Це можуть будуть виписки з банку.
Відповідно до п.п. 3.1.3. п. 3 «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» ч.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник має надати копії документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів, зазначених у довідці (акти; платіжні доручення та/або банківські виписки). Тож, двостороннє виконання договорів передбачає надання актів про надання послуг виконавцем таких та сплату отримувачем\замовником послуг, що може бути підтверджено платіжним дорученням та/або банківською випискою.
Ця вимога вже включена до тендерної документації Замовника.
1) Щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді покритої банківської гарантії у сумі 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 5 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Вид предмету цієї закупівлі – послуги. З урахуванням значення очікуваної вартості у розмірі 3 675 099,00 грн. розмір тендерного забезпечення не може перевищувати 110 252, 97 грн (3 675 099 * 3%). Замовником встановлено забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 70 000,00 грн., що відповідає вимогам Закону.
Згідно з п. 10 ч. 1 ст. 1 Закону, забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Тож, єдиним видом забезпечення тендерної пропозиції є гарантія. Гарантія може видаватися різними установами, тож в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, її можна поділити на види: банківська гарантія, страхова гарантія, гарантія фінансових установ. Замовником встановлено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, що відповідає вимогам Закону.
2) Щодо встановлення вимоги про надання офіційних документів, які підтверджують працевлаштування працівників (трудових книжок), що мають досвід.
Відповідно до трудового законодавства України, трудові відносини між працівником та роботодавцем можуть бути оформлені, як за основним місцем роботи так і за сумісництвом. Крім того, переможець закупівлі може отримувати відповідні послуги за договорами цивільно – правового характеру, без оформлення трудових відносин.
До того, 10 червня 2021 року набрав чинності Закон України від 05.02.2021 № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» - який дозволяє не оформляти/не вести паперові трудові книжки.
Додатково повідомляємо, що згідно з абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Вважаємо, що вимога про надання офіційних документів, які підтверджують працевлаштування працівників (трудових книжок), може не відповідати діючому законодавству України та може бути дискримінаційною.
3) Щодо вимоги про надання документів, які підтверджують факт оплати за аналогічними договорами. Це можуть будуть виписки з банку.
Відповідно до п.п. 3.1.3. п. 3 «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» ч.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник має надати копії документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів, зазначених у довідці (акти; платіжні доручення та/або банківські виписки). Тож, двостороннє виконання договорів передбачає надання актів про надання послуг виконавцем таких та сплату отримувачем\замовником послуг, що може бути підтверджено платіжним дорученням та/або банківською випискою.
Ця вимога вже включена до тендерної документації Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2022 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
3 308 986,08
UAH з ПДВ
|
3 308 986,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
3 345 300,00
UAH з ПДВ
|
3 345 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2703512656 |
Переможець |
3 308 986,08
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2022 11:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 грудня 2022 09:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
29 лютого 2024 11:42
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
29 лютого 2024 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 12:01
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
18 січня 2024 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 14:56
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 16:06
|
Договір про закупівлю послуг із прибирання приміщень та прилеглої території №18/17-27 | укладений |
03 січня 2023 15:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги із прибирання приміщень та прилеглої території | 19 | послуга |
174 157,16
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись ч. 6 с. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18/17-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до затверджених видатків на 2024 рік 20 % від суми початкового договору про закупівлю складає 661 797 грн. 22 коп. (шістсот шістдесят одна тисяча сімсот девʼяносто сім грн. 22 коп.) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 18/17-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір діє до 29.02.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 18/17-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги із прибирання приміщень та прилеглої території | 19 |
203 183,35
UAH
|