Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 02147902 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12 |
Контактна особа: |
Цурган Анна Володимирівна +380675887624 tender-konotop@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2022 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2022 14:45 |
Очікувана вартість: | 5 568 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2022 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2022 14:40 |
ТД 2023 м_ясо.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-21-000001 ● 86e79c3e31bf4f50b01aa724e7af1147
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.03.2023 №16-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.03.2023 №16-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2022-12-14-014633-a 14.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-21 15:07:27
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «15110000-2 - М’ясо (яловичина заморожена, без кісток, не нижче І сорту, в блоках; свинина заморожена, без кісток, не нижче І сорту, в блоках; філе куряче заморожене.)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-14-014633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати зазначені документи).
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-24 14:37:44
пояснення
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби до процедури закупівлі за предметом 15110000-2 – М’ясо (яловичина заморожена, без кісток, не нижче І сорту, в блоках; свинина заморожена, без кісток, не нижче І сорту, в блоках; філе куряче заморожене.) (UA-2022-12-14-014633-a) Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області повідомляє:
1.Обгрунтування розміру бюджетних призначень: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до рішення сесії Конотопської міської ради 8 скликання 24 сесія від 26.12.2022 року «Про бюджет Конотопської міської територіальної громади на 2023 рік» по КПКВК 0611010 та КПКВК 0611021.
Очікувана вартість:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу цін.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено потребою підпорядкованих закладів освіти та середньою ціною. Розрахунок здійснено з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням нормативних документів у сфері стандартизації.
2. Посилання на сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)):
https://www.osvita-konotop.gov.ua/15110000-2-myaso-yalovichina-zamorozhena-bez-kistok-ne-nizhche-i-sortu-v-blokax-svinina-zamorozhena-bez-kistok-ne-nizhche-i-sortu-v-blokax-file-kuryache-zamorozhene-ob%d2%91runt.html
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти повідомляє, що розпочато процедуру розірвання договору № 421 від 10.01.2023 року. На адресу товариства "ФУД ТОРГ 2020" направлено супровідний лист та додаткова угода про розірвання договору. Станом на сьогодні інформації про підписання вищезазначеної угоди в Управлінні немає. В разі отримання інформації про підписання додаткової угоди, на вашу адресу буде повідомлено додатково.
2023-03-31 14:37:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
.
2023-04-12 09:58:19
Оскарження в суді
Опис: | № 480/3385/23 від 17 квітгя 2023 року |
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Документи:
18 квітня 2023 10:23
|
Електронний підпис |
18 квітня 2023 10:09
|
Ухвала |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2022 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФУД ТОРГ 2020" |
5 546 660,40
UAH з ПДВ
|
5 546 660,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФУД ТОРГ 2020" #43658608 |
Переможець |
5 546 660,40
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2022 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 16:31
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2023 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 13:53
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
20 березня 2023 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 12:23
|
Протокол.pdf | укладений |
12 січня 2023 12:17
|
Договір 421.pdf | укладений |
12 січня 2023 12:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 421 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 421 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |