Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42631325 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир-Волинський, вул. Павлова, буд. 20 |
Контактна особа: |
Тетяна Ващук (Цьось) +380632127397 tanya_95286@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2022 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2022 12:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2022 12:21 |
Додаток 5 ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
14 грудня 2022 12:21 |
Додаток 3.docx | |
14 грудня 2022 12:21 |
Додаток 6 ФОРМА ЛИСТА-ЗГОДИ.docx | |
14 грудня 2022 12:21 |
Проект договору.docx | |
14 грудня 2022 12:21 |
Додаток 2.docx | |
14 грудня 2022 12:21 |
Додаток 1 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx | |
14 грудня 2022 12:18 |
Додаток 5 ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
14 грудня 2022 12:18 |
Додаток 3.docx | |
14 грудня 2022 12:18 |
Додаток 6 ФОРМА ЛИСТА-ЗГОДИ.docx | |
14 грудня 2022 12:18 |
Тендерна_документація..docx | |
14 грудня 2022 12:18 |
Тендерна_документація..docx | |
14 грудня 2022 12:18 |
Проект договору.docx | |
14 грудня 2022 12:18 |
Додаток 2.docx | |
14 грудня 2022 12:18 |
Додаток 1 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-11-000008 ● 662cadc3d37e4136a8b72f4c29240d1d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2023 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.01.2023 № 2-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.01.2023 № 2-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-12-14-009217-a від 14.12.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-13 09:48:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Код НК 024:2019 – 37646 Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова) (Цифрова система рентгеноскопічна типу С-дуга) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-14-009217-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-17 17:03:49
Пояснення
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Код НК 024:2019 – 37646 Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова) (Цифрова система рентгеноскопічна типу С-дуга), Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-14-009217-a та визначення його очікуваної вартості, було здійснено на підставі:
- Листа-потреби на 2022 рік, наданого в.о. завідуючим хірургічного відділення Лисичуком В.В. (документ додається);
- Комерційних пропозицій від дистриб’юторів даної продукції та попередніх ринкових консультацій з потенційними учасниками, що передбачається при плануванні та підготовці до проведення закупівлі з метою аналізу ринку та отримання інформації, необхідної при складанні тендерної документації (згідно статті 4 ч. 4 Закону про публічні закупівлі), (документи додаються);
Щодо посилання :
Власного веб-сайту КП «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання» немає.
Опубліковано на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - виконавчого комітету Володимирської міської ради, м.Володимира в розділі - Бізнес (публічні закупівлі) - Електронні закупівлі виконавчого комітету Володимирської міської ради, підпорядкованих комунальних підприємств, установ, закладів.
Володимир. Офіційна сторінка міста - https://volodymyrrada.gov.ua
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" |
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" #32157279 |
Переможець |
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2022 18:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 14:58
|
Договір 672.pdf | укладений |
28 грудня 2022 14:56
|